Enkel als je erbij rapt. Ik heb het wel een beetje gehad met die roe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik trek m'n zwarte pieten pak wel weer aan
Iets met sterretjes zeker?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enkel als je erbij rapt. Ik heb het wel een beetje gehad met die roe.
Ik zou nog rustiger willen wonen als dat ik nu al doequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou ook betast willen worden door een stoere rapper-neger ja.
[..]
En toch zal ik er nooit meer gaan wonen. Het is me net wat te klein.
dat wist ik toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[KSC #2318] Extra centjes voor koffie en thee
te makkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.
Een gat in de markt vullen?quote:
blijf dan ook stil zitten manquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou nog rustiger willen wonen als dat ik nu al doe
En daardoor extra grappigquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf dan ook stil zitten man
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!
Fo shizzle!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!
Oh nee.quote:
quote:
Maar dan kan ik niet meer fokkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf dan ook stil zitten man
Geniet er vanquote:
Jezus.quote:
Hedde een meid daar, dan? Da ge zit te fokken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer fokken
afvoertquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fo shizzle!
Die woeste woerd,
met zijn ontiegelijke...
Wat liefquote:
Voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hedde een meid daar, dan? Da ge zit te fokken?
TMIquote:
NOEM JIJ MIJ NU BUBBA EN VERGELIJK JE MIJ MET EEN DIKKE CHIMPANSEE?quote:
Ik zal Tante wel even bellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |