quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet
Ik voel me toch een soort van ja, uh, ik heb het juiste woord nog niet.
Wil jij ook poging doen voor Kirby voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Deel het goede nieuws met ons?
[..]
[..]
Fijn
Hier is het ik weet het niet zo goed
ipsig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
Het is niet
Ik voel me toch een soort van ja, uh, ik heb het juiste woord nog niet.
Ja, natuurlijk, maar ik heb een beter planquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil jij ook poging doen voor Kirby voor mij?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar heeft het wel in de verte mee te maken.
Nee, ik heb geen ssl </nerd>quote:
1: Ik ben op tijd beter om morgen het contract te ondertekenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Deel het goede nieuws met ons?
Ik weet het niet zo goed is ook best positief, want dan kan het nog alle kanten opquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn
Hier is het ik weet het niet zo goed
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
1: Ik ben op tijd beter om morgen het contract te ondertekenen.
2: Ik mag vervroegd afstuderen (ik had het met mijn SLB'er over gehad dat ik ivm met het bekostigen van de master iets sneller wou doorstuderen), op een heel ongewone manier. Ik mag nu al beginnen met mijn bachelor-onderzoek.
3: Mijn stagecontract is verlengd.
Ja en neequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed is ook best positief, want dan kan het nog alle kanten op![]()
Wil je mij vertellen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar ik heb een beter plan
Dat zijn de berichtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2: Ik mag vervroegd afstuderen (ik had het met mijn SLB'er over gehad dat ik ivm met het bekostigen van de master iets sneller wou doorstuderen), op een heel ongewone manier. Ik mag nu al beginnen met mijn bachelor-onderzoek.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik heb geen ssl </nerd>
Nee, al wil ik weg, je hebt toch het idee dat je mensen achterlaat.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hm.quote:
Maar ik ben al blijig hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
*laat een feel-good pakketje in het topic voor ST en Marijke achter*
Dankjequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
[..]
Hm.![]()
Ik hou van jou
Liefquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
*laat een feel-good pakketje in het topic voor ST en Marijke achter*
Neuh, dat ook weer niet. Daarom, nog geen juist woord voor. Nou ja, eerst maar zien of het lukt, anders ben ik zeker droevigquote:
Waar, WAAR? vraagt suikertaartje zich afquote:
quote:
Is het vanwege je wens om van baan te wisselen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, dat ook weer niet. Daarom, nog geen juist woord voor. Nou ja, eerst maar zien of het lukt, anders ben ik zeker droevig
Er kan nooit een gebrek aan geluk zijn.quote:
quote:
Vooralsnog onbestemd danquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
Neuh, dat ook weer niet. Daarom, nog geen juist woord voor. Nou ja, eerst maar zien of het lukt, anders ben ik zeker droevig
Een hele goeie avond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |