Oh nou, sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er kan nooit een gebrek aan geluk zijn.![]()
[..]
Dan bewaar je het voor iemand die het later een keer nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh nou, sorry![]()
Maar ik dacht misschien kan iemand anders het dan beter gebruiken dan ik?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het vanwege je wens om van baan te wisselen?
Nog wel.quote:
Keequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan bewaar je het voor iemand die het later een keer nodig heeft.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG Puberruil XLEen Geert Wilders aanhangster die het "niet zo op allochtonen heeft" mag naar een surinaams gezin
Staat ze voor de deur "ik denk dat hier gewone mensen wonen, tenminste ik hoop dat het blanke mensen zijn"
![]()
Als ik je kan helpen ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee hoe of wat, dit is mijn eerste keer dat ik solliciteer
Nou oke, tweede, maar de eerste keer was wel erg uhm, informeel
NCRV is weer aan het trollen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG Puberruil XLEen Geert Wilders aanhangster die het "niet zo op allochtonen heeft" mag naar een surinaams gezin
Staat ze voor de deur "ik denk dat hier gewone mensen wonen, tenminste ik hoop dat het blanke mensen zijn"
![]()
En waar woont ze, Lutjegastquote:
Ik hoor het aan ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Daar bellen ze de politie als ze een neger over straat zien lopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En waar woont ze, LutjegastNee, daar hebben ze vast veel last van "allochtonen"
![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
NCRV is weer aan het trollen.
Er is al wat uitgedonderd, dus ik ben al bestookt met recruiters die geld willen verdienenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik je kan helpen ofzo?Heb er semi voor gestudeerd, al weet ik niet alles
Daarom juist. Onwetende kutkinderenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
En waar woont ze, LutjegastNee, daar hebben ze vast veel last van "allochtonen"
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar bellen ze de politie als ze een neger over straat zien lopen.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
daar heb ik een keer een stuk van gezien, die is al eerder geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik ben geen recruiter en hoef ook geen geldquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is al wat uitgedonderd, dus ik ben al bestookt met recruiters die geld willen verdienen
Geen jager, geen negerquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Herman Finkers met z'n Jan Maat stukje
Wat een vreselijke kortzichtigheidquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik een keer een stuk van gezien, die is al eerder geweest
quote:
Oh, dat kan. Eerst maar kijken of er uberhaupt iemand geinteresseerd is. En dan bedoel ik bedrijfquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen recruiter en hoef ook geen geldMaar ik wel bijvoorbeeld best je arbeidsovereenkomst die je misschien gaat sluiten bekijken oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |