Ja, bijna alles is gewoonquote:
Dat is vaker zo met een nieuwequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij wordt niet zo gloeiend heet als de oude, en kan meerdere dingen tegelijk zonder half vast te lopen
Ondanks dat ik lang gewerkt heb is dit voor het eerst in een jaar of 8 dat ik weer eentje krijgquote:
Ja, je mag komen shoppen hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je mag komen shoppen hoor![]()
Lust jij venkel trouwens?
Die oude deed dat al toen ie nieuw wasquote:
Venkel is prima om brasems mee te vangen en voor de rest is het nergens goed voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je mag komen shoppen hoor![]()
Lust jij venkel trouwens?
In soepen en sauzen toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Venkel is prima om brasems mee te vangen en voor de rest is het nergens goed voor
Oh, ik ben het gewend aan het geraken. Vroeger kregen we zat, ook met de verjaardag en zelfs partner/vriendin, maar nu na tig overnames zitten we bij een bedrijf waar alles bovenin verdeeld wordtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ondanks dat ik lang gewerkt heb is dit voor het eerst in een jaar of 8 dat ik weer eentje krijg
Dan is het zeker een beterequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die oude deed dat al toen ie nieuw wasEn zo oud wassie nog niet
Heul welquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Huis, Amstelveen
[..]
Hij wordt niet zo gloeiend heet als de oude, en kan meerdere dingen tegelijk zonder half vast te lopen
[..]
Kan niet, jullie hebben geen demente mensen
En in de risotttoquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In soepen en sauzen toch?En thee
Jaquote:
Ja, maar met 1 dementje kan ik geen 28 uur vullenquote:
Ah, een gegadigde voor de venkelquote:
Ik krijg er twee. En nog een VVV-bon van de zwemmelclub.quote:
Zo heet dat nou eenmaalquote:
quote:
Maar het waren er twee hequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Zoooo, dat is niet gek
Maar groentechips kan natuurlijk echt niet
Hebben? Ik slinger ze zo naar binnen in Huis, Amstelveen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Pien85 het volgende:
Die groentechips zijn lekkerWel errug tof kerstpakket
Het waren er twee hoorquote:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Mijne hebben?quote:
Met een VVV-bon kun je shoppen bij de HEMAquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg er twee. En nog een VVV-bon van de zwemmelclub.
Ik ozu ook wel eens gewaardeerd willen worden. Maar goed, daarom heb ik recruitend Nederland losgelaten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg er twee. En nog een VVV-bon van de zwemmelclub.
hyperquotequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo heet dat nou eenmaal
[..]
[..]
Maar het waren er twee he![]()
Toevallig allebei vandaag gekregen
[..]
Hebben? Ik slinger ze zo naar binnen in Huis, Amstelveen hoor
[..]
Het waren er twee hoor
[..]
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
[..]
Mijne hebben?
Ik was gisteren bij een van mijn dementjes die die reclame op tv zag... Ging ze zwaaien naar dat jongetje en zegt ze tegen mij: "Kijk nou! Die komt steeds even door 't raam kijken, maar ik weet helemaal niet wie hij is"quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
flikker eens hard op met je TNT post kerstreclame![]()
Jullie staken tochFalers.
Mooiquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
Ik krijg een Rituals pakketEn mijn pappie krijgt doorgaans meerdere pakketten (verwend kreng
![]()
), dus dan krijg ik daar vaak ook een semi-kerstpakket nog van mee
quote:
Ah gosquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een van mijn dementjes die die reclame op tv zag... Ging ze zwaaien naar dat jongetje en zegt ze tegen mij: "Kijk nou! Die komt steeds even door 't raam kijken, maar ik weet helemaal niet wie hij is"
Ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Ik krijg waarschijnlijk ook nog 1 en misschien zelfs 2 van die uitzoekboekjes. Maar dat is niet helemaal zeker.
Stuur ik wel mee met de merciquote:
Hebben ze je al gebeld?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ozu ook wel eens gewaardeerd willen worden. Maar goed, daarom heb ik recruitend Nederland losgelaten.
Best liefquote:
Omnomquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stuur ik wel mee met de merci
Ik heb er ook eentje maar daar zit wel mijn bal inquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo heet dat nou eenmaal
[..]
[..]
Maar het waren er twee he![]()
Toevallig allebei vandaag gekregen
[..]
[..]
Het waren er twee hoor
[..]
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
[..]
Mijne hebben?
Ik krijg de waarde van die bon nog niet in een jaar tijd op bij de Hemaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een VVV-bon kun je shoppen bij de HEMA![]()
Ik vind dat best hartverscheurendquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Best liefAch, als ze koffie gaat zetten komt ze altijd aan mij vragen hoe een koffiefilter werkt
Ik vind groentechips ook niet lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die groentechips zijn lekkerWel errug tof kerstpakket
Ik welquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg de waarde van die bon nog niet in een jaar tijd op bij de Hema. Ik gebruik hem dus altijd voor het theater
.
Flessiequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
flikker eens hard op met je TNT post kerstreclame![]()
Jullie staken tochFalers.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Mijn browser crasht steeds, zeker weer door die klote real player
Ik ga ff trouble hunten enzo
Is het ook, daarom ben ik in mijn vrije tijd ook heel hard bezig om haar iig in dagbehandeling te krijgen, ze woont nog op zichzelfquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat best hartverscheurend
Wat is 'ie waard dan, 10.000 euro?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
Ik krijg de waarde van die bon nog niet in een jaar tijd op bij de Hema. Ik gebruik hem dus altijd voor het theater
.
Oma wordt vaak boos, "wat moet die vreemde man in mijn huisquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een van mijn dementjes die die reclame op tv zag... Ging ze zwaaien naar dat jongetje en zegt ze tegen mij: "Kijk nou! Die komt steeds even door 't raam kijken, maar ik weet helemaal niet wie hij is"
Dat is diequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het ook, daarom ben ik in mijn vrije tijd ook heel hard bezig om haar iig in dagbehandeling te krijgen, ze woont nog op zichzelfDas gewoon echt heel eng...
Een keer had ze een pak koekjes in de koelkast gelegd, daar weer uitgehaald en omdat ze zo koud waren had ze de elektrische kookplaat aangezet en het pak koekjes met verpakking daarop gelegd
20, maar ik shop zelden bij de Hema.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is 'ie waard dan, 10.000 euro?
Alleen nu nog kijken naar wat me leuk lijkt. Misschien wel een goed duurder geurtje al ben ik niet zo van die wat duurdere merken. Meestal koop ik mijn after shave gewoon bij de action, of houd het bij Axe enzo. Of ik geef het aan een goed doel als ik iets ga kiezen om het kiezen en niet omdat ik het nodig heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |