Als ik Olaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb zo geen contant geld thuis
[..]
Bij sommige kun je toch met ideal betalen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb zo geen contant geld thuis
[..]
290 km is best te doen, over 3 uur is Sym best nog wel wakkerquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik Olazeg is het ook niet goed
Veel beter dan dat anderequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik Olazeg is het ook niet goed
Die bezorgen hier waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij sommige kun je toch met ideal betalen.
Ow, gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het niet in huis hoor, maar het was weer eens wat anders als Ola![]()
quote:
dat had ik gister ook steedsquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zie een post van Trev in jouw quote, maar zie em niet in het topic
![]()
Ik had vandaag een doos Merci bij de post zittenquote:
Sukkelsquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel beter dan dat andere
[..]
Die bezorgen hier waarschijnlijk niet
Ik zaterdag Milkachocola van Ferrariquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had vandaag een doos Merci bij de post zitten!
Ik eentje, maar wel een toffequote:
Ik vorig jaar driequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST, ik hopelijk dit jaar 1tje
Ik dit jaar eindelijk weer eensquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had vandaag een doos Merci bij de post zitten!
Wat is je adres?quote:
Tweequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zaterdag Milkachocola van Ferrari
Als dankjewel voor de meetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]!
Wieso dat?
Mijn Merci is overigens niet van Vraari. Is een van mijn kerstpakketten.
Moet je mijn collega wordenquote:
Lief van 'mquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dankjewel voor de meetLief he?
Zal nog ff een fotootje uploaden
Dat is wel leuk ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik eentje, maar wel een toffe
Een grote pan, een stamper, zuurkool, rookworsdt, snert, slagroom, fles wijn en nog wat zaken die wel opkomen
Maar de Tux was natuurlijk het aller tofst, want langgekoesterde wensquote:
ik een tas (bowlingbag), een sporthorloge, bidon, deo (mannen), douchespul, een sponsdingie, een handdoek, koekies, sjookoolaa, pasta, pastasauzen, toastjes, popcorn, tapenades, kruidenboter, roombrie, een peperkaasje, een kookboek van Jamie Oliver, dropjes, noga, soepstengels, mini-marsjes, chips enquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik eentje, maar wel een toffe
Een grote pan, een stamper, zuurkool, rookworsdt, snert, slagroom, fles wijn en nog wat zaken die wel opkomen
Dat wist Sinterklaas tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar de Tux was natuurlijk het aller tofst, want langgekoesterde wens![]()
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
Ik heb 1 "pakket: al binnen. Was zo'n uitzoekboekje. Keuze heb ik al gemaakt. 2 boeken van De Rosnay (schrijfster van Mijn naam is Sarah).
WOAH!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik een tas (bowlingbag), een sporthorloge, bidon, deo (mannen), douchespul, een sponsdingie, een handdoek, koekies, sjookoolaa, pasta, pastasauzen, toastjes, popcorn, tapenades, kruidenboter, roombrie, een peperkaasje, een kookboek van Jamie Oliver, dropjes, noga, soepstengels, mini-marsjes, chips engroentechips
Ik dus een doos merci. En zaterdag krijg ik op werk nog wat. Zal wel weer zo'n uitzoekboekje zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik een tas (bowlingbag), een sporthorloge, bidon, deo (mannen), douchespul, een sponsdingie, een handdoek, koekies, sjookoolaa, pasta, pastasauzen, toastjes, popcorn, tapenades, kruidenboter, roombrie, een peperkaasje, een kookboek van Jamie Oliver, dropjes, noga, soepstengels, mini-marsjes, chips engroentechips
Wat moet jij met een bowlingbag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kindslingeren voor gevorderdenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat moet jij met een bowlingbag?
Huis, Amstelveenquote:
Hij wordt niet zo gloeiend heet als de oude, en kan meerdere dingen tegelijk zonder half vast te lopenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook
[..]
Hoezo dan?
[..]
Ik 2 jaar geleden 2, dat was het meeste dat ik had
Kan niet, jullie hebben geen demente mensenquote:
Zoooo, dat is niet gekquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die groentechips zijn lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n pakketquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |