SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:quote:Sanko
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&n=Sanko-(A)- Warrior (83)
http://eu.wowarmory.com/c(...)zjol-Nerub&n=Crytoic-(A)- Warlock
http://eu.wowarmory.com/c(...)Azjol-Nerub&n=Hokara-(A)- Paladin
Realm: Azuremyst
[q]MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:quote:Predacore
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/haomarush/predacore/simple[/url]-(H)- Warlock(65)Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:quote:Realm: Laughing Skullquote:Olment
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/korgall/groentenboer/simple[/url] -(H)- ShamanRealm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Silvermoonquote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue (80)
Blackiced -(H)- Death Knight (80)
Fieryzst -(H)- MageRealm: Skullcrusherquote:Realm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Misschien moet iedereen in de groep op een kameel zitten?quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Bienelientjee het volgende:
.....8995 achievementpunten.....![]()
![]()
En blizzard! Waarom deed die achievement, riding on a camel in heroic mode killing Earthrager Ptar, het niet! HMM?!Ik was er niet eens afgeschopt!
Maja...
Blizzard mag jou gewoon niet dan!quote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet volgens wowhead. Sommige daar hadden er een aantal op en kregen hem alsnog!
Oh, goed om te weten, die heb ik ook nog een zwik liggen (vergeten te verpatsen).quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe eternal belt buckle werkt gewoon op ilvl 300+. Zocht een crafter voor die nieuwe toen iemand me dit vertelde. Eentje uit mn bank gepakt en idd, werkt gewoon.
Crusader Auraquote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef Migwi het volgende:
Voor Paladins zijn alle mounted speed buffs nutteloos als je Crusader Aura gebruikt toch?
Meen me een discussie te herinneren dat je nog sneller kon vliegen.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Crusader Aura
Mounted speed increased by 20%. This does not stack with other movement speed increasing effects.
Daarom koop je ook gems van tokens.quote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef Twiitch het volgende:
Jeuj, net eindelijk Lightning Flash gun (heroic) gehaald voor m'n hunter![]()
Ik vind het craften nu wel een beetje nutteloos, waarom zou ik als JC een ring maken waarvan het design 5 tokens kost en je nog een 4 tokens nodig het daadwerkelijk te maken terwijl het echt een minieme upgrade is vergeleken met een ring die je krijgt als je revered bent met een faction.
Hetzelfde met bijvoorbeeld de engineer gun, deze is echt belachelijk duur (volgens mij 4 a 5 truegold) en dan nog een crapload aan elementium bars terwijl het iLevel net zo hoog is als de gun die ik net uit heroic Vortex Pinnacle heb gewonnen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Daarom koop je ook gems van tokens.
Sowieso:quote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hetzelfde met bijvoorbeeld de engineer gun, deze is echt belachelijk duur (volgens mij 4 a 5 truegold) en dan nog een crapload aan elementium bars terwijl het iLevel net zo hoog is als de gun die ik net uit heroic Vortex Pinnacle heb gewonnen.
Grats.quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso:
[Amber Messenger] Bow 346 3,025.90
[Lightningflash] Gun 346 3,020.66
[Sky Piercer] Crossbow 346 3,014.75
[Overpowered Chicken Splitter] Bow 346 2,988.88
[Kickback 5000] Gun 346 2,978.38
HC, HC, Rep, Craft, Craft.
Sucked bijhoorlijk. In TBC en LK kon je als Engineer flink verdienen. Voor de eerste upgrade moest je toen echt flink gaan raiden. Nu hoeft men alleen de grinden voor een beter wapen dan Engineering kan maken.
Edit: Ding 83
Ebonsteel belt bucklequote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef Rauw. het volgende:
Wat is de nieuwe eternal belt buckle dan>?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke beloning aan het eind van de rit was Exalted reputation met Undercity. Ik wist niet eens dat ik al zo ver Revered was...Meteen maar zo'n dood paard gekocht; ik speel dit spel al een jaar flinke poos, maar het is voor het eerst dat ik op zo'n knol kan rijden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Heb je dat hier niet gehoord, tanks zijn heilig he, hoe durf je commentaar te leveren!quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:20 schreef Twiitch het volgende:
Een heroic Stonecore gedaan gisteravond, dropped de draak van Slabhide in Stonecore, iedereen Need, de tank wint en gaat er vandoor![]()
Ben sowieso sinds de release van Cata al meer domme tanks dan DPS tegengekomen, wat nogal een verrassing is, in WotLK waren ze vaak arrogant maar niet slecht.
Ja. Must be me, maar ik vind 't vreemd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
WotLK duurder dan Cata? Of wat is je punt?
Is 't ook ja. Dikke kans dat ze ook zo in de winkel liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja. Mus be me, maar ik vind 't vreemd.
Ik ben in mn HC groups alleen nog maar idioten tegengekomen, nog geen enkele HC weten te clearen door scheldende groepsleden, kinderachtig gedrag en mensen die de tacts na 6x whipen nog steeds niet snappen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:20 schreef Twiitch het volgende:
Een heroic Stonecore gedaan gisteravond, dropped de draak van Slabhide in Stonecore, iedereen Need, de tank wint en gaat er vandoor![]()
Ben sowieso sinds de release van Cata al meer domme tanks dan DPS tegengekomen, wat nogal een verrassing is, in WotLK waren ze vaak arrogant maar niet slecht.
Ik ergens niet. Cataclysm is een veel kleinere uitbreiding dan wotlk. Lijkt minder moeite in gestoken. Ze waren supertrots op hun nieuwe techniekjes in questjes en zo. Op Blizzcon 2009 zeiden ze nog: 'Naar level 85 gaat veel langer duren dan van 70 naar 80'. Dat bleek ook onzin, het ging wel heel snel allemaal. Minder quests, minder dungeons, minder gebied. Dat ik daar minder voor betaal vind ik niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja. Must be me, maar ik vind 't vreemd.
Maar WotlK is inmiddels ook enigzins gedateerd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ergens niet. Cataclysm is een veel kleinere uitbreiding dan wotlk. Lijkt minder moeite in gestoken. Ze waren supertrots op hun nieuwe techniekjes in questjes en zo. Op Blizzcon 2009 zeiden ze nog: 'Naar level 85 gaat veel langer duren dan van 70 naar 80'. Dat bleek ook onzin, het ging wel heel snel allemaal. Minder quests, minder dungeons, minder gebied. Dat ik daar minder voor betaal vind ik niet meer dan logisch.
True, true. Maar volgens Bol geven ze 25% korting op Cataclysm en is de normale prijs 40 euroquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar WotlK is inmiddels ook enigzins gedateerd.
Ik heb mijn CE via normale post vanuit de UK ook nog steeds niet binnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Vandaag maar even naar de winkel, TNT is bagger op het moment
Dat is het geheim van reclame makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:11 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
True, true. Maar volgens Bol geven ze 25% korting op Cataclysm en is de normale prijs 40 euro
Dat doet er niet toe imhoquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is het geheim van reclame maken
Veel kleiner? Vrijwel de complete wereld veranderd en twee nieuwe rassen, vergeet je voor het gemak even?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ergens niet. Cataclysm is een veel kleinere uitbreiding dan wotlk. Lijkt minder moeite in gestoken. Ze waren supertrots op hun nieuwe techniekjes in questjes en zo. Op Blizzcon 2009 zeiden ze nog: 'Naar level 85 gaat veel langer duren dan van 70 naar 80'. Dat bleek ook onzin, het ging wel heel snel allemaal. Minder quests, minder dungeons, minder gebied. Dat ik daar minder voor betaal vind ik niet meer dan logisch.
Maar, voor een level 80 is de wereld niet veel groter geworden. En dat was ik, level 80quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel kleiner? Vrijwel de complete wereld veranderd en twee nieuwe rassen, vergeet je voor het gemak even?
Dan maak je een altijd aan. Het is er niet alleen voor 85'squote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Maar, voor een level 80 is de wereld niet veel groter geworden. En dat was ik, level 80
*Edit*
Bovendien, zoveel anders is het niet. Op sommige plekken wat mooi knip en plakwerk, boompje erbij, kratertje erbij, water er overheen. De (meeste) quests zijn gewoon recycled uit Vanilla, maar nu met bootje en/of kek filmpje.
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke uitbreiding, en er gaan vast nog een heleboel toffe patches komen met nieuwe dungeons, etc. Maar nu vind ik het een beetje magertjes voor actieve 85's![]()
Ik ben ook bezig met een Goblin Shaman. En ja, dat is toch wel heel tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan maak je een altijd aan. Het is er niet alleen voor 85's
Hoe ging bij jullie die 1e boss dan? Die vonden wij met een guildrun nog best kut, vooral een van ons had een wat mindere pc, dus die zag dat beest niet eens aankomen :xquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:20 schreef Twiitch het volgende:
Als hunter is het nog erger, je moet hem een klap gaan geven in melee range of gedispelled wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Stranger het volgende:
Ik heb gisteren ook voor het eerst hc stonecore gedaan en wij hadden het meeste moeite met de 3e baas. Ik begrijp er nog steeds de ballen van, ik kwam maar niet uit de paralyze, terwijl ik toch echt gewoon damage op de baas had zitten tijdens zijn schild. Komt het omdat ik er geen dot op had zitten? We hadden een resto shaman, Lock en Moonkin bij die zonder problemen er uit kwamen en ik was mee als arcane mage.
Hoe werkt het dan, ik dacht dat ie gewoon damage absorbde? Want ik heb geprobeerd te wanden, met mijn staff geslagen (maar toen kwam ik er volgens mij ook niet uit en ging ik dood door de aoe (kan zijn dat ik dat niet goed zag en gewoon met mijn domme hoofd bleef staan)). Als hunter heb je toch serpent sting of zo dat een dot is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als hunter is het nog erger, je moet hem een klap gaan geven in melee range of gedispelled worden
En als ik niet zo'n tagje heb, moet ik mijn klep erover houden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met een Goblin Shaman. En ja, dat is toch wel heel tof![]()
Verder geen charslots
Maar ik ben al "Loremaster of Cataclysm", ik heb de quests dus al gezien, vandaar dat ik ook mijn mening erover kan geven
Jawel, ook Black Arrow, maar aangezien hunter aanvallen physical zijn worden die niet ge-reflect. Je moet hem dus een beuk gaan gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan, ik dacht dat ie gewoon damage absorbde? Want ik heb geprobeerd te wanden, met mijn staff geslagen (maar toen kwam ik er volgens mij ook niet uit en ging ik dood door de aoe (kan zijn dat ik dat niet goed zag en gewoon met mijn domme hoofd bleef staan)). Als hunter heb je toch serpent sting of zo dat een dot is?
Als die zijn spellreflect up heeft moet je jezelf een dot geven dan is de paralyze weg en als meerdere dat gedaan hebben moet je zijn spellreflect spellstealen of purgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Stranger het volgende:
Ik heb gisteren ook voor het eerst hc stonecore gedaan en wij hadden het meeste moeite met de 3e baas. Ik begrijp er nog steeds de ballen van, ik kwam maar niet uit de paralyze, terwijl ik toch echt gewoon damage op de baas had zitten tijdens zijn schild. Komt het omdat ik er geen dot op had zitten? We hadden een resto shaman, Lock en Moonkin bij die zonder problemen er uit kwamen en ik was mee als arcane mage.
Volgens mij is er alleen wel een combinatie van classes mogelijk waarbij je geen spellsteal of purge hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als die zijn spellreflect up heeft moet je jezelf een dot geven dan is de paralyze weg en als meerdere dat gedaan hebben moet je zijn spellreflect spellstealen of purgen
Het hoeft ook niet maar dan kan je niet echt dpsen als casterquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen wel een combinatie van classes mogelijk waarbij je geen spellsteal of purge hebt.
Tank paladin, rogue, warlock, balance druid en priest healer ofzo.
Zag hem inderdaad ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://www.jinx.com/world(...)=2&csd=212&preview=1
OMFG
Leuk verjaardagscadeau voor een vriend/vriendin die WoW speelt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://www.jinx.com/world(...)=2&csd=212&preview=1
OMFG
Ehm...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ik was gister dus aan het questen op mijn 80 priest, komt er een 85 alliance rogue naar me toe die me een aantal keer achter elkaar gankt. Dus ik maak een alliance character aan om te vragen of die op kan houden (ja best wel kansloos om dat te doen, maar hey ik wil lvlen) zegt hij dat hij zal stoppen. Hij wilde zijn woede ergens kwijt omdat hij op 80 ook gegankt werdHet is ook niet zo slim om die questhubs voor horde EN alliance bij elkaar te zetten
Als lvl 85 in een lvl 80 lvling zone gaan zitten ganken vind ik ook op een pvp server vrij sneu, de ander heeft 0,0% kans en wat win je er mee? Net als van die tards die stealthed wachten tot je op low mana en <50% hp zit tijdens het questen. Echte "Honorable kills" dat. World PVP is leuk maar doe het een beetje op niveau.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ehm...
PvE server ---------------------------------------------> that way![]()
Dat is toch juist het mooie ervan? Dat je iedereen altijd en bijna overal aan kan vallen en zij jou? Ik zie het probleem niet. En als ie corpse camped, tja, vervelend (alhoewel ik dan die paar keer dat mij dat gebeurde het de sport vond om toch te ontsnappen), maar dan doe je toch gewoon even een andere quest?
Ik kon niet eens wegkomen ofzo. Hij zat telkens te wachten tot ik ressde.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ehm...
PvE server ---------------------------------------------> that way![]()
Dat is toch juist het mooie ervan? Dat je iedereen altijd en bijna overal aan kan vallen en zij jou? Ik zie het probleem niet. En als ie corpse camped, tja, vervelend (alhoewel ik dan die paar keer dat mij dat gebeurde het de sport vond om toch te ontsnappen), maar dan doe je toch gewoon even een andere quest?
Ja, ik weet hoe het isquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kon niet eens wegkomen ofzo. Hij zat telkens te wachten tot ik ressde.
Dat kan ook, maar ja, dat wil je dan meestal niet lijkt me.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou ik offline gaan en een alt verder levelen
Ik ben op zoek naar een addon waarvan ik de naam kwijt ben. Het enige wat het doet is ervoor zorgen dat er om je gear in het characterscreen gekleurde randen komen. Iemand enig idee
Ja maar het was in Vashjirquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe het is
Maar ik heb nooit een probleem gehad om van één corpse camper weg te komen, meerdere werd al moeilijk, maar was meestal ook wel te doen. Zeker nu met flying mounts. Je moet gewoon het juiste moment uitkiezen
[..]
Dat kan ook, maar ja, dat wil je dan meestal niet lijkt me.
Hm, kan er even niet opkomen. Heb die ook eens gehad, per ongeluk. Vond 't maar irritant die kleurtjes. Maar zal nog eens nadenken
Ah, onderwater, met hij zeker al zo'n paard (althans, ik heb gehoord dat je daar een paard kan krijgen)quote:
just nuke kkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Migwi het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt, vraagt er serieus iemand en ik quote; "wats CC?"
* Migwi mompelt iets over OMFG en veel uitroeptekens
Ik had vandaag op mijn alt mijn eerste transmute, maar eentje. Voor hoeveel gaat Truegold eigenlijk bij jullie op je server? Bij mij was de goedkoopste buy out 1290g vanavond.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:08 schreef ufopiloot het volgende:
LOL!!!
Alchemy naar 525 op m'n alt, de eerste transmute die ik doe:
[ afbeelding ]
Truegold x5
Ik heb dat net gedaan. Ben gear aan het verzamelen voor holy. Heb toch nog een boomkin en een mage, en tree of holy is wel erg anders. Dus is mijn main nu prot/holy. Ik betwijfel of ooit iets anders mijn main wordt dan mijn pally tank.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Migwi het volgende:
Ik blijf erbij dat je daar zelf voor kiest hoe sneu je het ook mag vinden.
Zelf zie ik het nut er niet van in om naar 'lowbie' zones te gaan voor PvP, maar het is en blijft een RPG en het is full out war. Deal with it
Zit te dubben of ik m'n Retri spec zal dumpen voor Holy.
Tank blijft altijd m'n main spec, maar misschien dat Holy wel eens leuk is, nog nooit echt gehealed. Retri is maar, nuja, saai eigenlijk
Zuur.quote:Players are no longer able to apply the Eternal Belt Buckle on belts higher than item level 300.
Gisteravond al die ebonbuckle moeten kopen.quote:
Ik was gisteren even zo flauw van dat volk dat ik eraan dacht om m'n subscription op te zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef Altron het volgende:
omg..
Gisteren nog even een heroic Halls of Origination run gedaan.
Ging echt super , maar vanaf het begin zat de healer al te whinen.
''Everyone allready did this on heroic?''
Dus zo'n gast. ''nope , first time''
Gelijk '' pfft omfgomgomg...''
We waren tot de laatste 4 bosses nog niet één keer gewhiped.
Maar elke keer als er iemand doodging gelijk ''pfttt gj!''.
Echt zwaar irritant die gast.
We moesten de laatste 4 bosses nog doen , hij ineens.
''We can't do the last 4 bosses with this kind of dps!''
Hij called gelijk een kickvote voor iemand die volgens hem te weinig dps deed , iedereen klikte die vote gelijk weg natuurlijk.
Daarna hem maar gekicked , nieuwe healer erbij , en gewoon die instance helemaal afgemaakt zonder problemen.
Sommige gasten zijn helaas zo triest..
/einde levensverhaal
Mhmm, eergisteren bij ons nog 5-7k, gisteravond 1500g, hopelijk komt de prijs weer een beetje omhoog vandaag na de mainainance.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:33 schreef Jimbo het volgende:
oeh nice.
twee / drie dagen geleden 250 gold.
nu 2400
Gisteren met 4 guildies heroic Grim Batol, krijgen we een BE Paladin tank met de naam "Turkishboy" hij weigert de instance te tanken en gaat 15 minuten in Orgimmar zitten.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef Altron het volgende:
omg..
Gisteren nog even een heroic Halls of Origination run gedaan.
Ging echt super , maar vanaf het begin zat de healer al te whinen.
''Everyone allready did this on heroic?''
Dus zo'n gast. ''nope , first time''
Gelijk '' pfft omfgomgomg...''
We waren tot de laatste 4 bosses nog niet één keer gewhiped.
Maar elke keer als er iemand doodging gelijk ''pfttt gj!''.
Echt zwaar irritant die gast.
We moesten de laatste 4 bosses nog doen , hij ineens.
''We can't do the last 4 bosses with this kind of dps!''
Hij called gelijk een kickvote voor iemand die volgens hem te weinig dps deed , iedereen klikte die vote gelijk weg natuurlijk.
Daarna hem maar gekicked , nieuwe healer erbij , en gewoon die instance helemaal afgemaakt zonder problemen.
Sommige gasten zijn helaas zo triest..
/einde levensverhaal
Hehe , ik kan het begrijpen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik was gisteren even zo flauw van dat volk dat ik eraan dacht om m'n subscription op te zeggen.
Maar toen maakte een guild groepje en wat plezier op TS het weer goed.
Vanaf nu zo min mogelijk random groups en meer met de guild, stukken gezelliger.
Goedkoop Ore kopen, bars maken, ahquote:Op woensdag 15 december 2010 10:26 schreef Jimbo het volgende:
Hoe kan je snel geld verdienen in wow ?
ik doe dat met de AH -> vendor nu al en ik quest..heb t idee dat 90% van mn gold uit questen komt en de items die ik kan vendoren daardoor.
omgquote:Op woensdag 15 december 2010 10:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gisteren met 4 guildies heroic Grim Batol, krijgen we een BE Paladin tank met de naam "Turkishboy" hij weigert de instance te tanken en gaat 15 minuten in Orgimmar zitten.
Ik weet dat het maar een spelletje is.....maar af en toen.......word ik best wel boos.......op sommige figuren......
Bij mij neigt het altijd naar het laatstequote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef jagga het volgende:
Gisteren een poging gedaan om de AH-game eens te leren.
Vooral gezocht op goedkopere ores e.d. echter is onze server blijkbaar niet gezegend met sukkels die alles te goedkoop te koop zetten
Het hangt er nu vanaf. OF ik ben vanavond 14k rijker. Of ik ben compleet blut
Ik geef gemiddeld zo'n 5k per week uit per week aan prof dingen goldsinks en sta toch, dankzij de AH aan het eind weer positiefquote:Op woensdag 15 december 2010 14:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bij mij neigt het altijd naar het laatste
vendorren, dissen, resellen van ore, bar, cloth, leather, Cata-ench-mats, minen/herben op een altquote:Op woensdag 15 december 2010 14:55 schreef jagga het volgende:
Hoe doe je dat dan?
Een monopolie-positie verwerven met bepaalde spullen ofzo?
Das tenminste de manier die ik nu probeer, kijken of het werkt
Heb monopolie op frost lotus en mithril bar/ores.
30 minutenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:26 schreef Migwi het volgende:
Hoe lang duurt die random dungeon cooldown als je die hebt?
Had er nog nooit van gehoord en ik heb überhaupt nog geeneens een dungeon gedaan vandaag
Dank u, en wat raad jij aan om mee te levelen? Als je nu met ret leveled van 80 naar 85 krijg je ook alleen ret items. Hoe moet je dan beginnen met tanken zeg maar? Gewoon als je 85 bent normals doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:13 schreef ufopiloot het volgende:
AoE rotatie:
Hammer of the Righteous -> Filler Spell -> Hammer of the Righeous -> Filler Spell etc.
Single target rotatie:
Crusader Strike -> Filler Spell -> Crusader Strike -> Filler Spell etc.
En als je 3 holy power hebt kan je Shield of the Righteous doen, of Word of Glory om jezelf of iemand anders te healen.
Filler spells zijn de volgende spells in volgorde van prioriteit: Avenger's Shield -> Hammer of Wrath -> Judgement -> Holy Wrath
Consecration kan je neergooien bij grote groepen voor AoE theat/AoE damage. Sanctuary is inderdaad weg, elke tank heeft verder nu een talent om crit-immume te zijn, dus defense cap is ook niet meer nodig.
Cooldowns zoals divine protection kan je gebruiken bij grote inkomende damage, divine plea kan je aanzetten als je snel 3 holy power nodig hebt.
Ik vermaakt me het beste als Moonkin. Beetje caster dps spelen (en dat dansje, dat dansjequote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef MaxC het volgende:
4 jaar geleden gestopt met WoW vanilla en nu weer begonnen.
Wat is het vet geworden, heb een Worgen Druid gerolled maar de quests zijn veel leuker en interactiever dan aan het begin. Vermaak me erg goed!
Zit alleen te twijfelen welke talent tree ik moet nemen, iemand suggesties als druid?
Dat maakt niet zoveel uit, ik neem aan dat je van plan bent om te questen, dan kan je uit de quest rewards wel gear krijgen voor zowel je tank als je retribution spec. En dan kan je op lvl85 inderdaad makkelijk lvl85 normals doen voor dat laatste beetje gear.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dank u, en wat raad jij aan om mee te levelen? Als je nu met ret leveled van 80 naar 85 krijg je ook alleen ret items. Hoe moet je dan beginnen met tanken zeg maar? Gewoon als je 85 bent normals doen?
Hey, ik gebruik Elv's UI, het vervangt de gehele blizzard UI;quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Eikenboom het volgende:
He Ufopiloot,
Ik wilde weten wat voor UI jij gebruikt? Ik zag op pagina 4 een plaatje met je UI. Ziet er simpel en chill uit.
Bedankt!
Eiken
Nee, maar Tol Barad geeft twee mounts op Exalted.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Level 85Iemand de nieuwe BG's al gedaan? Ik ben meer van de pvp dan de pve
Voor 200 en 150 tokens ofzo. Komend half jaar zul je ze weinig zienquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, maar Tol Barad geeft twee mounts op Exalted.
Ik ook, maar het gaat nu amperquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Level 85Iemand de nieuwe BG's al gedaan? Ik ben meer van de pvp dan de pve
Klein detailquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 200 en 150 tokens ofzo. Komend half jaar zul je ze weinig zien
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Migwi het volgende:
't is eigenlijk maar verdomd irritant, die flying mounts in de cities
AB is favoriet bij mij, net een filmpje gekeken op youtube van cynical brit, ik ga Battle for Gilneas in ieder geval morgen proberen (met mijn oude pvp gear dan maar). Nieuwe PVP gear is wel al te koop volgens mij, seizoen is begonnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gaat nu amper
En de nieuwe zijn gaaf, ook al zijn het kloons van AB en WSG
Eens, die dingen zijn veel te groot, als je de daily fishing quest wilt doen en er staat weer zo een sukkel met een draak half op de q]uest giver, irritant.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.
Eén van de meest irritante dingen inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Eens, die dingen zijn veel te groot, als je de daily fishing quest wilt doen en er staat weer zo een sukkel met een draak half op de q]uest giver, irritant.
Uhm, in de guild zitten ze al over de 150 oidquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 200 en 150 tokens ofzo. Komend half jaar zul je ze weinig zien
Downside: Mensen die gaan vliegen tijdens duelsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juh, maar nog zul je ze denk niet al te veel zien. Veel mensen gaan eerst gear kopen of zoals bij ons die nooit Tol Barad winnen hebben we maar 6 dailies per dag.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef ufopiloot het volgende:
Ga naar je keybindings en bind 'interact with target' aan een knop, dan hoef je de quest givers niet aan te klikken.
[..]
Uhm, in de guild zitten ze al over de 150 oidIk zelf ook bijna 100. Maargoed, leuke zo'n draak en spectral mount, maar over een paar maanden zijn het net zulke kutmounts als de Bronze Drake / Celestial Steed waar je zelfs je hond nog vanaf schopt op dierendag.
En er worden maar steeds meer draken toegevoegd, verzin eens iets anders. Ik wil helemaal geen draak, ik wil iets kleins.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eén van de meest irritante dingen inderdaad.
Zou bijna vragen om een aura van enkele yards om questgivers/vendors heen die je automatisch dismounten.
Veelal doen mensen het ook gewoon om anderen te irriteren, erg eigenlijk
Ik wil een vlinderquote:Op donderdag 16 december 2010 07:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En er worden maar steeds meer draken toegevoegd, verzin eens iets anders. Ik wil helemaal geen draak, ik wil iets kleins.
Wow, dat is inderdaad wel veel.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef ufopiloot het volgende:
Wtf, mensen betalen 120k voor die Alchemy drake
volgens mij wel, kijk eens bij eventsquote:Op donderdag 16 december 2010 09:14 schreef ScarFace- het volgende:
Kun je niet meer online je kalender inzien??
Dankquote:Op donderdag 16 december 2010 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
volgens mij wel, kijk eens bij events
Ik gebruik zelf de Argent Hippogryphquote:Op donderdag 16 december 2010 07:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En er worden maar steeds meer draken toegevoegd, verzin eens iets anders. Ik wil helemaal geen draak, ik wil iets kleins.
Dit hebben ze al bij een aantal vendors , zoals de justice/valor points vendors.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eén van de meest irritante dingen inderdaad.
Zou bijna vragen om een aura van enkele yards om questgivers/vendors heen die je automatisch dismounten.
Veelal doen mensen het ook gewoon om anderen te irriteren, erg eigenlijk
kijk eens op www.maxdps.com , daar kan je zien waar je je upgrades kan halenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Zo, 85!
M'n retri gear is wel op orde nu om alle dungeons mee te kunnen doen, maar ik heb geen zin om een uur te wachten om een dungeon te gaan doen, maar ik heb toch wat gear upgrades nodig voor mijn tank spec... ik heb nog een 219 trinket (of ring, ik weet 't even niet meer), en een 232 shoulders en 232 head... maar ik kan nergens goede upgrades ervoor vinden (tot nu toe ook niet via quests iets gevonden), dus maar even de loot tables uitpluizen per dungeon, maar dan zul je net zien dat er dus dingen droppen in dungeons die nu ff te moeilijk zijn voor meMaar aan de andere kant, ik zit nu met mn tanking spec+gear op 105K HP ofzo, dus dat zal wel goed komen
En nu nog mn JC van 490 naar 525 krijgen komend weekend ofzo
Wat als er meerdere questgivers vlak bij elkaar staan?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:38 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit hebben ze al bij een aantal vendors , zoals de justice/valor points vendors.
Daar loop je tegen een invisible wall aan zodat je er niet op kan staan , echt super!
Dit zouden ze eigenlijk moeten doen bij alle questgivers en vendors.
Dat haalt een hele hoop irritaties weg.
Ja ik had gisteren al wat dungeon loot tables bekeken, maar ik heb die gear juist nodig om die dungeons goed te kunnen doenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
kijk eens op www.maxdps.com , daar kan je zien waar je je upgrades kan halen
Maakt toch niet uit ?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat als er meerdere questgivers vlak bij elkaar staan?
Die gebruik ik ook en het lijkt ook net of die sneller gaat dan een drake.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf de Argent HippogryphAls je op iets kleins wil vliegen moet je die nemen imo.
Gevalletje orc op wolf vs tauren op kodoquote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook en het lijkt ook net of die sneller gaat dan een drake.
Ze moeten gewoon zo'n superheld-cape invoeren als mount, gewoon 1.5 sec cast en werkt gewoon als een mountquote:Op donderdag 16 december 2010 10:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf de Argent HippogryphAls je op iets kleins wil vliegen moet je die nemen imo.
Haha! Hoe tof zou dat zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n superheld-cape invoeren als mount, gewoon 1.5 sec cast en werkt gewoon als een kount
Goed idee voor een Tailoring flying mount, en geeft Engineers dan eindelijk hun jetpackquote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n superheld-cape invoeren als mount, gewoon 1.5 sec cast en werkt gewoon als een kount
Dat is verdomme een goed idee... Go to the forums, you!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben geband, al 2 jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is verdomme een goed idee... Go to the forums, you!
Had je maar niet zo'n kutuser moeten zijn he. Eigen schuld!quote:
Ik werd echt om niets geband hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 13:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n kutuser moeten zijn he. Eigen schuld!
Wel mooi samengevat hoe ik de expansion zie, komt grotendeels overeen met mijn gevoel bij de expansion.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Maar, voor een level 80 is de wereld niet veel groter geworden. En dat was ik, level 80
*Edit*
Bovendien, zoveel anders is het niet. Op sommige plekken wat mooi knip en plakwerk, boompje erbij, kratertje erbij, water er overheen. De (meeste) quests zijn gewoon recycled uit Vanilla, maar nu met bootje en/of kek filmpje.
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke uitbreiding, en er gaan vast nog een heleboel toffe patches komen met nieuwe dungeons, etc. Maar nu vind ik het een beetje magertjes voor actieve 85's![]()
---->>>quote:Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef Thrilled het volgende:
ik dump even een klacht over het karige spirit-gear in questsNu 84 en serieus maar 2 of 3 items met spirit gezien aan questrewards... rest is allemaal sta + int...
ik ben priest
Je had ook gewoon om de muur heen kunnen lopen... de zijkanten sluiten namelijk niet goed aan op de rotswanden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef Grrommit het volgende:
Waarschijnlijk stomme vraag, maar weet iemand hier hoe je tegenwoordig Mulgore binnenkomt? Ik moet naar TB maar er staat een muur voor m'n porem.
Lv nu m'n neues Troll Druid naar 80, daarna maar eens Cata kopen. Geen zin om met m'n andere druid of priest verder te gaan
nvm, iemand raadde me de zep van org naar TB aan, was vergeten dat die erbij was gekomen
oh de 2e keer pullde hij dus de boss terwijl de rest nog te stond te wachten op manaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef ufopiloot het volgende:
Ik geef hem gelijk met zulke reacties van de party.
Dat Retard Thursday kwam van byah zelfquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef ufopiloot het volgende:
'omg use cc'
'wtf'
'retard thursday'
Met zulke reacties schat ik de groep ook in op 12 jaar, bekijk het dan maar.
Ja en ik geef de tank toch ook gelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat Retard Thursday kwam van byah zelf
Snap ook niet dat hij komt pimpen met die picquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja en ik geef de tank toch ook gelijk
Ik had ook geleavedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja en ik geef de tank toch ook gelijk
Heb er ook een gehaald, ze zijn echt lievquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar weer eens een nieuwe pet genomen. Een meeuw![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, liever alles wat rustiger aan doen, en ook daadwerkelijk snappen wat er gedaan wordt, ipv lopen schelden heel de tijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Anakin24 het volgende:
Heel goedbeter het rustig aan en goed doen, dan na 3 packs te wipen en dat vervolgens de healer en tank de volle laag krijgen...
Dat is voor mij de reden dat ik alleen maar dungeons doe als tank en niet als DPS, ik heb echt geen zin om zo lang te wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef Anakin24 het volgende:
Geen last vaninstant acces
maar ja.. ben dan ook een tank![]()
Ik vind het ook een stuk leuker en uitdagender, alhoewel het nu al een stuk makkelijker wordt nu de tanks en healers gegeared raken en zich aanpassen aan de nieuwe dungeons.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Anakin24 het volgende:
Merk wel een inmens verschil tussen tanken in de Lichking en Cata..
bij de lichking was het lomp doorrennen, nergens naar kijken en gaan.
En bij Cata is het juist het tegenovergestelde
Eerst kijken, marken, CC, 1 mobje pullen, die afmaken, dan nog es kijken, volgende mobje CC'en etc..
echt best wel uitdagend kan ik zeggen
Je komt niet in Vashj'ir als lvl78. Als je dan die boot pakt kom je gewoon in Northrend uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef lifeblind het volgende:
Als het goed is kun je vanaf 78 al naar de cata gebieden dacht ik.
Uiteraard, maar in het begin liep niet iedereen in 264+ iLvl gear rondquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef GlenSpey het volgende:
Waren de heroics in het begin van WotLK ook niet een stuk lastiger dan op het eind? Ik meen me nog wel een aantal wipes in Ahn Kahet (Jedoga) en de Violet Hold (Xevozz) te herinneren als je daar geen tacts toepastte. Uiteraard werd dit steeds makkelijker tot ook uiteindelijk dat tank n spank was geworden. De HP pools en de DPS was op een gegeven moment zo immens dat je het kon facerollen. Ik voorspel eenzelfde lot voor de Cata heroics
Als je de dungeons outgeared ben je klaar voor raids e.d.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef ufopiloot het volgende:
Lekker uitdagend dan, 1 mob tanken..
En over een paar weken heeft iedereen een beetje gear om heel de instance te AoE'en zoals dat al bij sommige dungeons gebeurt dus dan is het CC'en ook weer klaar.
Zal ook niet werken denk ik. Een tank die dan net begonnen is met gearen heeft een lage gearscore maar als dat laat in de expansion is en de rest van de party heeft een zeer hoge gearscore dan wordt ie onderhand geoneshotquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef BorusBulldog het volgende:
Enige oplossing voor het faceroll probleem is door de dungeons net als respawns ook dynamic te maken.
De mobs hp + dmg aan te passen aan de hand van de gemiddelde gearscore in de party, maar dit is uiteraard niet makkelijk om te bewerkstelligen dus dit zal er niet komen lijkt mij.
Ja, gewoon tank greenies oppakken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:25 schreef GlenSpey het volgende:
Heb besloten om mijn 80 pally tot tank om te dopen.
Heb alleen dus nog geen tank gear erop... denken jullie dat ik genoeg tank gear kan verzamelen om ook al normals te kunnen tanken op lvl 82 ofzo? (Dus dmv quests)
Idd, zo heb ik mijn tanking gear ook ge-upgrade. Begin nu pas dmv dungeons mn tank gear te verzamelen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, gewoon tank greenies oppakken.
Uldum is zeker nice jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
84.5 en het gaat erg lekker in Uldum, wat een super gebied
Vraag me alleen wel af of ik met mijn mage moet verdergaan... die queue's zijn echt niet te harden als pure DPS ik had toch eigelijk wel verwacht dat dat nu allemaal iets sneller zou gaan.
Hoe is dat met heroics (of normal pugs) op lvl 85 zonder dat je over een groep beschikt? Is het dan nog steeds allemaal 30 minuten of langer?
Het is niet zo heel lastig om de random groups te vormen op basis van gearscore, dus dat zal het probleem niet zijn. Het enige probleem is dat het echt teveel tijd kost om dat goed te balancen dus daarom zie ik het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zal ook niet werken denk ik. Een tank die dan net begonnen is met gearen heeft een lage gearscore maar als dat laat in de expansion is en de rest van de party heeft een zeer hoge gearscore dan wordt ie onderhand geoneshot
Mja dan krijg je ook weer dat de queue's nóg langer gaan worden. Zeker omdat er verderop in een expansion grote verschillen in gear zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:31 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het is niet zo heel lastig om de random groups te vormen op basis van gearscore, dus dat zal het probleem niet zijn. Het enige probleem is dat het echt teveel tijd kost om dat goed te balancen dus daarom zie ik het niet gebeuren.
Waar ga je gamen danquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik ging niet gamen vanavond, want ik ging naar mijn vriendin toe. Echter, ik zit nu dankzij een versneeuwd Schiphol vast in Engeland...
Pluspunt: Level 84 worden
Dan ligt het in iedergeval niet aan mij. Ik vond dat best wazig inderdaad. Daarom nog amper gequested daar. Ik ben nog niet eens friendlyquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Migwi het volgende:
Pft, al die quests in Vashj'ir geven geeneens Earthen Ring rep, hoe lame is dat dan?
Klein kutkind dat je er rondloopt, overal waar je komt strooi je bagger rond. Ik voorspel voor jou een ban tussen nu en morgen.quote:
No Baggerquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Klein kutkind dat je er rondloopt, overal waar je komt strooi je bagger rond. Ik voorspel voor jou een ban tussen nu en morgen.
/ignorequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
No Bagger
Opinion(S) I Give Boy
En nu wieberen nerdfag.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
No Bagger
Opinion(S) I Give Boy
En nu wieberen nerdfag.
Orc Warrior boven alles Belfigs.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef GlenSpey het volgende:
Wat vinden jullie trouwens?
Wil iets anders voor mijn tauren warrior en ik zat te denken aan een belfje... maar ik heb begrepen dat orcs relaxte racials hebben voor warriors vanwege de expertise op axes...
Nerd is een belediging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef Silmarwen het volgende:
Gut gut mensen die denken dat "nerd" en belediging is.
Lmfao wie noem jij eenzaam whaahahahahquote:
Zegt de meneer die mensen op Fok! zit uit te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Lmfao wie noem jij eenzaam whaahahahah
ga vrienden zoeken in real plz niet alleen op WoW
Doek niet ik zei gewoon ffkes een opinie, een simpel fragment van de mening.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zegt de meneer die mensen op Fok! zit uit te maken.
PVV stemmer zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Doek niet ik zei gewoon ffkes een opinie, een simpel fragment van de mening.
"Ik vind jou een eikel"quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Bedoeld om te trollen, krijg je gewoon een ban voor hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
En welke blessing, seal en aura gebruik je als paladin tank?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef ufopiloot het volgende:
Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat als iemand een foutje maakt hij gelijk 1 miljoen damage op zijn kloten krijgt, in plaats van dat je het op een gegeven moment outgeared met alle stamina.
Nope.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En welke blessing, seal en aura gebruik je als paladin tank?
Ik heb nu devotion aura, righeous fury, seal of thrugh en BoK aan staan, mist ik nog iets of is er nog wat verkeerd?
Absoluut.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan supersnel vliegen betalen, maar is die 30% echt 4k waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuurwerk jang
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
jij bent net een heul slechte maikuuuuulquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef Vuurwork het volgende:
Ik heb een magic level van 80, moet ik nu mijn Paladin als het ware dwarfen om hem een magische subtopper te maken met een fleugeltje combat! en zal ik daarbij ook gebruiken om devition aura om hem een eckte ranger gevleuged tem aken.
Het spijt mequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Orc Warrior boven alles Belfigs.
Onder die keepquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Vandaag voor het eerst Tol Barad gedaan, nog maar een paar keer oefenen. En waar is die instance eigenlijk daar
Morgen even kijken, ik had nu geen tijd en ik zag al weer een vraag om een of andere achievement voorbijkomen, NU al, Cata superior, zoiets?quote:
Ik zou het zeker doen, vrijwel alles is reworked, en weinig quests uit Vanilla zijn overgebleven. De hele wereld ziet er fris en nieuw uit, de talents en classes zijn helemaal reworked en het quest systeem is verbeterd, je hebt nooit meer 20 quests in je Questlog bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Totaalnietcreatief het volgende:
Oké, ik zit nu alweer een tijdje mee te lezen en ik moet het toch even vragen:
Ik ben nu al sinds toc in wotlk gestopt. Ik vond het allemaal wat saai en eentonig worden en de hele lich king sfeer heeft me nooit echt gegrepen. Nu ben ik, als oud vanilla speler, toch best benieuwd naar het vernieuwde Azeroth. Nu is mijn vraag dus, is het de moeite waard om een opnieuw te beginnen? Ik heb mijn gehele account weggegeven dus zal alles weer van scratch moeten opbouwen maar dat lijkt me met een worgen best leuk! Vinden jullie het die +-70 euro waard? En kunnen jullie me misschien ook vertellen waarom? Ik ben benieuwd namelijk!
Alvast bedankt,
Iemand die niet creatief genoeg is om een normale naam te verzinnen op de FOK!-forums.
Outlands is vrijwel hetzelfde gebleven helaasquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen, vrijwel alles is reworked, en weinig quests uit Vanilla zijn overgebleven. De hele wereld ziet er fris en nieuw uit, de talents en classes zijn helemaal reworked en het quest systeem is verbeterd, je hebt nooit meer 20 quests in je Questlog bijvoorbeeld.
Is er sowieso wel iets veranderd daar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Outlands is vrijwel hetzelfde gebleven helaas
Sorry bro, ik was even met mijn vrienden/vriendin bezig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Ik ben er!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is er sowieso wel iets veranderd daar?
Ga je alsjeblieft nuttig maken voor de maatschappijquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Mijn shaman heet "Paaldanser" en mijn Warlock heet "Mafketel"quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Ezio het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo slecht met namen voor hun characters?
Ik zie altijd dingen als Telefoonpaal, Prullenmand, Stoeptegel, etc voorbij komen
Ik vind dat wel grappig eigenlijk. Mijn meeuw heet ook gewoon Meeuwquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Ezio het volgende:
Ik zie altijd dingen als Telefoonpaal, Prullenmand, Stoeptegel, etc voorbij komen
Dat laatste is in de nieuwe level 80-85 gebieden nog "erger": je hebt maar hooguit 5 quests, het nadeel vind ik wel dat je niets kunt overslaan, als je denkt, die quest heb ik geen zin in, want dan kom je niet verder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen, vrijwel alles is reworked, en weinig quests uit Vanilla zijn overgebleven. De hele wereld ziet er fris en nieuw uit, de talents en classes zijn helemaal reworked en het quest systeem is verbeterd, je hebt nooit meer 20 quests in je Questlog bijvoorbeeld.
Ik vind het erg lineair geworden om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef Karina het volgende:
Dat laatste is in de nieuwe level 80-85 gebieden nog "erger": je hebt maar hooguit 5 quests, het nadeel vind ik wel dat je niets kunt overslaan, als je denkt, die quest heb ik geen zin in, want dan kom je niet verder.
Klopt, je wordt gedwongen een bepaalde richting op te gaan. Ik kan me nog herinneren dat ik zoveel quests had dat mijn questlog stampvol zat, vond ik toch een stuk leuker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het erg lineair geworden om eerlijk te zijn.
Maaskantjequote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Ezio het volgende:
Er valt nu weinig te kiezen. Destijds werd je een beetje overweldigd door wat allemaal wel niet kon...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef Karina het volgende:
Klopt, je wordt gedwongen een bepaalde richting op te gaan. Ik kan me nog herinneren dat ik zoveel quests had dat mijn questlog stampvol zat, vond ik toch een stuk leuker.
Inderdaad. Het enige wat je kunt doen, is bijv. stoppen met de Naga quests en naar Mount Hyjal of Deepholme gaan, om vervolgens na een paar quests weer verder met de Naga quests te gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het erg lineair geworden om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |