Ja en ik geef de tank toch ook gelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat Retard Thursday kwam van byah zelf
Snap ook niet dat hij komt pimpen met die picquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja en ik geef de tank toch ook gelijk
Ik had ook geleavedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja en ik geef de tank toch ook gelijk
Heb er ook een gehaald, ze zijn echt lievquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar weer eens een nieuwe pet genomen. Een meeuw![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, liever alles wat rustiger aan doen, en ook daadwerkelijk snappen wat er gedaan wordt, ipv lopen schelden heel de tijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Anakin24 het volgende:
Heel goedbeter het rustig aan en goed doen, dan na 3 packs te wipen en dat vervolgens de healer en tank de volle laag krijgen...
Dat is voor mij de reden dat ik alleen maar dungeons doe als tank en niet als DPS, ik heb echt geen zin om zo lang te wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef Anakin24 het volgende:
Geen last vaninstant acces
maar ja.. ben dan ook een tank![]()
Ik vind het ook een stuk leuker en uitdagender, alhoewel het nu al een stuk makkelijker wordt nu de tanks en healers gegeared raken en zich aanpassen aan de nieuwe dungeons.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Anakin24 het volgende:
Merk wel een inmens verschil tussen tanken in de Lichking en Cata..
bij de lichking was het lomp doorrennen, nergens naar kijken en gaan.
En bij Cata is het juist het tegenovergestelde
Eerst kijken, marken, CC, 1 mobje pullen, die afmaken, dan nog es kijken, volgende mobje CC'en etc..
echt best wel uitdagend kan ik zeggen
Je komt niet in Vashj'ir als lvl78. Als je dan die boot pakt kom je gewoon in Northrend uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef lifeblind het volgende:
Als het goed is kun je vanaf 78 al naar de cata gebieden dacht ik.
Uiteraard, maar in het begin liep niet iedereen in 264+ iLvl gear rondquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef GlenSpey het volgende:
Waren de heroics in het begin van WotLK ook niet een stuk lastiger dan op het eind? Ik meen me nog wel een aantal wipes in Ahn Kahet (Jedoga) en de Violet Hold (Xevozz) te herinneren als je daar geen tacts toepastte. Uiteraard werd dit steeds makkelijker tot ook uiteindelijk dat tank n spank was geworden. De HP pools en de DPS was op een gegeven moment zo immens dat je het kon facerollen. Ik voorspel eenzelfde lot voor de Cata heroics
Als je de dungeons outgeared ben je klaar voor raids e.d.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef ufopiloot het volgende:
Lekker uitdagend dan, 1 mob tanken..
En over een paar weken heeft iedereen een beetje gear om heel de instance te AoE'en zoals dat al bij sommige dungeons gebeurt dus dan is het CC'en ook weer klaar.
Zal ook niet werken denk ik. Een tank die dan net begonnen is met gearen heeft een lage gearscore maar als dat laat in de expansion is en de rest van de party heeft een zeer hoge gearscore dan wordt ie onderhand geoneshotquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef BorusBulldog het volgende:
Enige oplossing voor het faceroll probleem is door de dungeons net als respawns ook dynamic te maken.
De mobs hp + dmg aan te passen aan de hand van de gemiddelde gearscore in de party, maar dit is uiteraard niet makkelijk om te bewerkstelligen dus dit zal er niet komen lijkt mij.
Ja, gewoon tank greenies oppakken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:25 schreef GlenSpey het volgende:
Heb besloten om mijn 80 pally tot tank om te dopen.
Heb alleen dus nog geen tank gear erop... denken jullie dat ik genoeg tank gear kan verzamelen om ook al normals te kunnen tanken op lvl 82 ofzo? (Dus dmv quests)
Idd, zo heb ik mijn tanking gear ook ge-upgrade. Begin nu pas dmv dungeons mn tank gear te verzamelen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, gewoon tank greenies oppakken.
Uldum is zeker nice jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
84.5 en het gaat erg lekker in Uldum, wat een super gebied
Vraag me alleen wel af of ik met mijn mage moet verdergaan... die queue's zijn echt niet te harden als pure DPS ik had toch eigelijk wel verwacht dat dat nu allemaal iets sneller zou gaan.
Hoe is dat met heroics (of normal pugs) op lvl 85 zonder dat je over een groep beschikt? Is het dan nog steeds allemaal 30 minuten of langer?
Het is niet zo heel lastig om de random groups te vormen op basis van gearscore, dus dat zal het probleem niet zijn. Het enige probleem is dat het echt teveel tijd kost om dat goed te balancen dus daarom zie ik het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zal ook niet werken denk ik. Een tank die dan net begonnen is met gearen heeft een lage gearscore maar als dat laat in de expansion is en de rest van de party heeft een zeer hoge gearscore dan wordt ie onderhand geoneshot
Mja dan krijg je ook weer dat de queue's nóg langer gaan worden. Zeker omdat er verderop in een expansion grote verschillen in gear zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:31 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het is niet zo heel lastig om de random groups te vormen op basis van gearscore, dus dat zal het probleem niet zijn. Het enige probleem is dat het echt teveel tijd kost om dat goed te balancen dus daarom zie ik het niet gebeuren.
Waar ga je gamen danquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik ging niet gamen vanavond, want ik ging naar mijn vriendin toe. Echter, ik zit nu dankzij een versneeuwd Schiphol vast in Engeland...
Pluspunt: Level 84 worden
Dan ligt het in iedergeval niet aan mij. Ik vond dat best wazig inderdaad. Daarom nog amper gequested daar. Ik ben nog niet eens friendlyquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Migwi het volgende:
Pft, al die quests in Vashj'ir geven geeneens Earthen Ring rep, hoe lame is dat dan?
Klein kutkind dat je er rondloopt, overal waar je komt strooi je bagger rond. Ik voorspel voor jou een ban tussen nu en morgen.quote:
No Baggerquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Klein kutkind dat je er rondloopt, overal waar je komt strooi je bagger rond. Ik voorspel voor jou een ban tussen nu en morgen.
/ignorequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
No Bagger
Opinion(S) I Give Boy
En nu wieberen nerdfag.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
No Bagger
Opinion(S) I Give Boy
En nu wieberen nerdfag.
Orc Warrior boven alles Belfigs.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef GlenSpey het volgende:
Wat vinden jullie trouwens?
Wil iets anders voor mijn tauren warrior en ik zat te denken aan een belfje... maar ik heb begrepen dat orcs relaxte racials hebben voor warriors vanwege de expertise op axes...
Nerd is een belediging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef Silmarwen het volgende:
Gut gut mensen die denken dat "nerd" en belediging is.
Lmfao wie noem jij eenzaam whaahahahahquote:
Zegt de meneer die mensen op Fok! zit uit te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Lmfao wie noem jij eenzaam whaahahahah
ga vrienden zoeken in real plz niet alleen op WoW
Doek niet ik zei gewoon ffkes een opinie, een simpel fragment van de mening.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zegt de meneer die mensen op Fok! zit uit te maken.
PVV stemmer zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Doek niet ik zei gewoon ffkes een opinie, een simpel fragment van de mening.
"Ik vind jou een eikel"quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Bedoeld om te trollen, krijg je gewoon een ban voor hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
En welke blessing, seal en aura gebruik je als paladin tank?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef ufopiloot het volgende:
Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat als iemand een foutje maakt hij gelijk 1 miljoen damage op zijn kloten krijgt, in plaats van dat je het op een gegeven moment outgeared met alle stamina.
Nope.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En welke blessing, seal en aura gebruik je als paladin tank?
Ik heb nu devotion aura, righeous fury, seal of thrugh en BoK aan staan, mist ik nog iets of is er nog wat verkeerd?
Absoluut.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan supersnel vliegen betalen, maar is die 30% echt 4k waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuurwerk jang
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
jij bent net een heul slechte maikuuuuulquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef Vuurwork het volgende:
Ik heb een magic level van 80, moet ik nu mijn Paladin als het ware dwarfen om hem een magische subtopper te maken met een fleugeltje combat! en zal ik daarbij ook gebruiken om devition aura om hem een eckte ranger gevleuged tem aken.
Het spijt mequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Orc Warrior boven alles Belfigs.
Onder die keepquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Vandaag voor het eerst Tol Barad gedaan, nog maar een paar keer oefenen. En waar is die instance eigenlijk daar
Morgen even kijken, ik had nu geen tijd en ik zag al weer een vraag om een of andere achievement voorbijkomen, NU al, Cata superior, zoiets?quote:
Ik zou het zeker doen, vrijwel alles is reworked, en weinig quests uit Vanilla zijn overgebleven. De hele wereld ziet er fris en nieuw uit, de talents en classes zijn helemaal reworked en het quest systeem is verbeterd, je hebt nooit meer 20 quests in je Questlog bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Totaalnietcreatief het volgende:
Oké, ik zit nu alweer een tijdje mee te lezen en ik moet het toch even vragen:
Ik ben nu al sinds toc in wotlk gestopt. Ik vond het allemaal wat saai en eentonig worden en de hele lich king sfeer heeft me nooit echt gegrepen. Nu ben ik, als oud vanilla speler, toch best benieuwd naar het vernieuwde Azeroth. Nu is mijn vraag dus, is het de moeite waard om een opnieuw te beginnen? Ik heb mijn gehele account weggegeven dus zal alles weer van scratch moeten opbouwen maar dat lijkt me met een worgen best leuk! Vinden jullie het die +-70 euro waard? En kunnen jullie me misschien ook vertellen waarom? Ik ben benieuwd namelijk!
Alvast bedankt,
Iemand die niet creatief genoeg is om een normale naam te verzinnen op de FOK!-forums.
Outlands is vrijwel hetzelfde gebleven helaasquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen, vrijwel alles is reworked, en weinig quests uit Vanilla zijn overgebleven. De hele wereld ziet er fris en nieuw uit, de talents en classes zijn helemaal reworked en het quest systeem is verbeterd, je hebt nooit meer 20 quests in je Questlog bijvoorbeeld.
Is er sowieso wel iets veranderd daar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Outlands is vrijwel hetzelfde gebleven helaas
Sorry bro, ik was even met mijn vrienden/vriendin bezig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Ik ben er!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is er sowieso wel iets veranderd daar?
Ga je alsjeblieft nuttig maken voor de maatschappijquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Vuurwork het volgende:
[..]
Mijn shaman heet "Paaldanser" en mijn Warlock heet "Mafketel"quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Ezio het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo slecht met namen voor hun characters?
Ik zie altijd dingen als Telefoonpaal, Prullenmand, Stoeptegel, etc voorbij komen
Ik vind dat wel grappig eigenlijk. Mijn meeuw heet ook gewoon Meeuwquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Ezio het volgende:
Ik zie altijd dingen als Telefoonpaal, Prullenmand, Stoeptegel, etc voorbij komen
Dat laatste is in de nieuwe level 80-85 gebieden nog "erger": je hebt maar hooguit 5 quests, het nadeel vind ik wel dat je niets kunt overslaan, als je denkt, die quest heb ik geen zin in, want dan kom je niet verder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen, vrijwel alles is reworked, en weinig quests uit Vanilla zijn overgebleven. De hele wereld ziet er fris en nieuw uit, de talents en classes zijn helemaal reworked en het quest systeem is verbeterd, je hebt nooit meer 20 quests in je Questlog bijvoorbeeld.
Ik vind het erg lineair geworden om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef Karina het volgende:
Dat laatste is in de nieuwe level 80-85 gebieden nog "erger": je hebt maar hooguit 5 quests, het nadeel vind ik wel dat je niets kunt overslaan, als je denkt, die quest heb ik geen zin in, want dan kom je niet verder.
Klopt, je wordt gedwongen een bepaalde richting op te gaan. Ik kan me nog herinneren dat ik zoveel quests had dat mijn questlog stampvol zat, vond ik toch een stuk leuker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het erg lineair geworden om eerlijk te zijn.
Maaskantjequote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Ezio het volgende:
Er valt nu weinig te kiezen. Destijds werd je een beetje overweldigd door wat allemaal wel niet kon...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef Karina het volgende:
Klopt, je wordt gedwongen een bepaalde richting op te gaan. Ik kan me nog herinneren dat ik zoveel quests had dat mijn questlog stampvol zat, vond ik toch een stuk leuker.
Inderdaad. Het enige wat je kunt doen, is bijv. stoppen met de Naga quests en naar Mount Hyjal of Deepholme gaan, om vervolgens na een paar quests weer verder met de Naga quests te gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het erg lineair geworden om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |