Dat Retard Thursday kwam van byah zelfquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef ufopiloot het volgende:
'omg use cc'
'wtf'
'retard thursday'
Met zulke reacties schat ik de groep ook in op 12 jaar, bekijk het dan maar.
Ja en ik geef de tank toch ook gelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat Retard Thursday kwam van byah zelf
Snap ook niet dat hij komt pimpen met die picquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja en ik geef de tank toch ook gelijk
Ik had ook geleavedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja en ik geef de tank toch ook gelijk
Heb er ook een gehaald, ze zijn echt lievquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar weer eens een nieuwe pet genomen. Een meeuw![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, liever alles wat rustiger aan doen, en ook daadwerkelijk snappen wat er gedaan wordt, ipv lopen schelden heel de tijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Anakin24 het volgende:
Heel goedbeter het rustig aan en goed doen, dan na 3 packs te wipen en dat vervolgens de healer en tank de volle laag krijgen...
Dat is voor mij de reden dat ik alleen maar dungeons doe als tank en niet als DPS, ik heb echt geen zin om zo lang te wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef Anakin24 het volgende:
Geen last vaninstant acces
maar ja.. ben dan ook een tank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |