Ze moeten gewoon zo'n superheld-cape invoeren als mount, gewoon 1.5 sec cast en werkt gewoon als een mountquote:Op donderdag 16 december 2010 10:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf de Argent HippogryphAls je op iets kleins wil vliegen moet je die nemen imo.
Haha! Hoe tof zou dat zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n superheld-cape invoeren als mount, gewoon 1.5 sec cast en werkt gewoon als een kount
Goed idee voor een Tailoring flying mount, en geeft Engineers dan eindelijk hun jetpackquote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n superheld-cape invoeren als mount, gewoon 1.5 sec cast en werkt gewoon als een kount
Dat is verdomme een goed idee... Go to the forums, you!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben geband, al 2 jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is verdomme een goed idee... Go to the forums, you!
Had je maar niet zo'n kutuser moeten zijn he. Eigen schuld!quote:
Ik werd echt om niets geband hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 13:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n kutuser moeten zijn he. Eigen schuld!
Wel mooi samengevat hoe ik de expansion zie, komt grotendeels overeen met mijn gevoel bij de expansion.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Maar, voor een level 80 is de wereld niet veel groter geworden. En dat was ik, level 80
*Edit*
Bovendien, zoveel anders is het niet. Op sommige plekken wat mooi knip en plakwerk, boompje erbij, kratertje erbij, water er overheen. De (meeste) quests zijn gewoon recycled uit Vanilla, maar nu met bootje en/of kek filmpje.
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke uitbreiding, en er gaan vast nog een heleboel toffe patches komen met nieuwe dungeons, etc. Maar nu vind ik het een beetje magertjes voor actieve 85's![]()
---->>>quote:Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef Thrilled het volgende:
ik dump even een klacht over het karige spirit-gear in questsNu 84 en serieus maar 2 of 3 items met spirit gezien aan questrewards... rest is allemaal sta + int...
ik ben priest
Je had ook gewoon om de muur heen kunnen lopen... de zijkanten sluiten namelijk niet goed aan op de rotswanden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef Grrommit het volgende:
Waarschijnlijk stomme vraag, maar weet iemand hier hoe je tegenwoordig Mulgore binnenkomt? Ik moet naar TB maar er staat een muur voor m'n porem.
Lv nu m'n neues Troll Druid naar 80, daarna maar eens Cata kopen. Geen zin om met m'n andere druid of priest verder te gaan
nvm, iemand raadde me de zep van org naar TB aan, was vergeten dat die erbij was gekomen
oh de 2e keer pullde hij dus de boss terwijl de rest nog te stond te wachten op manaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef ufopiloot het volgende:
Ik geef hem gelijk met zulke reacties van de party.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |