Downside: Mensen die gaan vliegen tijdens duelsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.
Juh, maar nog zul je ze denk niet al te veel zien. Veel mensen gaan eerst gear kopen of zoals bij ons die nooit Tol Barad winnen hebben we maar 6 dailies per dag.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef ufopiloot het volgende:
Ga naar je keybindings en bind 'interact with target' aan een knop, dan hoef je de quest givers niet aan te klikken.
[..]
Uhm, in de guild zitten ze al over de 150 oidIk zelf ook bijna 100. Maargoed, leuke zo'n draak en spectral mount, maar over een paar maanden zijn het net zulke kutmounts als de Bronze Drake / Celestial Steed waar je zelfs je hond nog vanaf schopt op dierendag.
En er worden maar steeds meer draken toegevoegd, verzin eens iets anders. Ik wil helemaal geen draak, ik wil iets kleins.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eén van de meest irritante dingen inderdaad.
Zou bijna vragen om een aura van enkele yards om questgivers/vendors heen die je automatisch dismounten.
Veelal doen mensen het ook gewoon om anderen te irriteren, erg eigenlijk
Ik wil een vlinderquote:Op donderdag 16 december 2010 07:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En er worden maar steeds meer draken toegevoegd, verzin eens iets anders. Ik wil helemaal geen draak, ik wil iets kleins.
Wow, dat is inderdaad wel veel.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef ufopiloot het volgende:
Wtf, mensen betalen 120k voor die Alchemy drake
volgens mij wel, kijk eens bij eventsquote:Op donderdag 16 december 2010 09:14 schreef ScarFace- het volgende:
Kun je niet meer online je kalender inzien??
Dankquote:Op donderdag 16 december 2010 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
volgens mij wel, kijk eens bij events
Ik gebruik zelf de Argent Hippogryphquote:Op donderdag 16 december 2010 07:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En er worden maar steeds meer draken toegevoegd, verzin eens iets anders. Ik wil helemaal geen draak, ik wil iets kleins.
Dit hebben ze al bij een aantal vendors , zoals de justice/valor points vendors.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eén van de meest irritante dingen inderdaad.
Zou bijna vragen om een aura van enkele yards om questgivers/vendors heen die je automatisch dismounten.
Veelal doen mensen het ook gewoon om anderen te irriteren, erg eigenlijk
kijk eens op www.maxdps.com , daar kan je zien waar je je upgrades kan halenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Zo, 85!
M'n retri gear is wel op orde nu om alle dungeons mee te kunnen doen, maar ik heb geen zin om een uur te wachten om een dungeon te gaan doen, maar ik heb toch wat gear upgrades nodig voor mijn tank spec... ik heb nog een 219 trinket (of ring, ik weet 't even niet meer), en een 232 shoulders en 232 head... maar ik kan nergens goede upgrades ervoor vinden (tot nu toe ook niet via quests iets gevonden), dus maar even de loot tables uitpluizen per dungeon, maar dan zul je net zien dat er dus dingen droppen in dungeons die nu ff te moeilijk zijn voor meMaar aan de andere kant, ik zit nu met mn tanking spec+gear op 105K HP ofzo, dus dat zal wel goed komen
En nu nog mn JC van 490 naar 525 krijgen komend weekend ofzo
Wat als er meerdere questgivers vlak bij elkaar staan?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:38 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit hebben ze al bij een aantal vendors , zoals de justice/valor points vendors.
Daar loop je tegen een invisible wall aan zodat je er niet op kan staan , echt super!
Dit zouden ze eigenlijk moeten doen bij alle questgivers en vendors.
Dat haalt een hele hoop irritaties weg.
Ja ik had gisteren al wat dungeon loot tables bekeken, maar ik heb die gear juist nodig om die dungeons goed te kunnen doenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
kijk eens op www.maxdps.com , daar kan je zien waar je je upgrades kan halen
Maakt toch niet uit ?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat als er meerdere questgivers vlak bij elkaar staan?
Die gebruik ik ook en het lijkt ook net of die sneller gaat dan een drake.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf de Argent HippogryphAls je op iets kleins wil vliegen moet je die nemen imo.
Gevalletje orc op wolf vs tauren op kodoquote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook en het lijkt ook net of die sneller gaat dan een drake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |