Dank u, en wat raad jij aan om mee te levelen? Als je nu met ret leveled van 80 naar 85 krijg je ook alleen ret items. Hoe moet je dan beginnen met tanken zeg maar? Gewoon als je 85 bent normals doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:13 schreef ufopiloot het volgende:
AoE rotatie:
Hammer of the Righteous -> Filler Spell -> Hammer of the Righeous -> Filler Spell etc.
Single target rotatie:
Crusader Strike -> Filler Spell -> Crusader Strike -> Filler Spell etc.
En als je 3 holy power hebt kan je Shield of the Righteous doen, of Word of Glory om jezelf of iemand anders te healen.
Filler spells zijn de volgende spells in volgorde van prioriteit: Avenger's Shield -> Hammer of Wrath -> Judgement -> Holy Wrath
Consecration kan je neergooien bij grote groepen voor AoE theat/AoE damage. Sanctuary is inderdaad weg, elke tank heeft verder nu een talent om crit-immume te zijn, dus defense cap is ook niet meer nodig.
Cooldowns zoals divine protection kan je gebruiken bij grote inkomende damage, divine plea kan je aanzetten als je snel 3 holy power nodig hebt.
Ik vermaakt me het beste als Moonkin. Beetje caster dps spelen (en dat dansje, dat dansjequote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef MaxC het volgende:
4 jaar geleden gestopt met WoW vanilla en nu weer begonnen.
Wat is het vet geworden, heb een Worgen Druid gerolled maar de quests zijn veel leuker en interactiever dan aan het begin. Vermaak me erg goed!
Zit alleen te twijfelen welke talent tree ik moet nemen, iemand suggesties als druid?
Dat maakt niet zoveel uit, ik neem aan dat je van plan bent om te questen, dan kan je uit de quest rewards wel gear krijgen voor zowel je tank als je retribution spec. En dan kan je op lvl85 inderdaad makkelijk lvl85 normals doen voor dat laatste beetje gear.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dank u, en wat raad jij aan om mee te levelen? Als je nu met ret leveled van 80 naar 85 krijg je ook alleen ret items. Hoe moet je dan beginnen met tanken zeg maar? Gewoon als je 85 bent normals doen?
Hey, ik gebruik Elv's UI, het vervangt de gehele blizzard UI;quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Eikenboom het volgende:
He Ufopiloot,
Ik wilde weten wat voor UI jij gebruikt? Ik zag op pagina 4 een plaatje met je UI. Ziet er simpel en chill uit.
Bedankt!
Eiken
Nee, maar Tol Barad geeft twee mounts op Exalted.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Level 85Iemand de nieuwe BG's al gedaan? Ik ben meer van de pvp dan de pve
Voor 200 en 150 tokens ofzo. Komend half jaar zul je ze weinig zienquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, maar Tol Barad geeft twee mounts op Exalted.
Ik ook, maar het gaat nu amperquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Level 85Iemand de nieuwe BG's al gedaan? Ik ben meer van de pvp dan de pve
Klein detailquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 200 en 150 tokens ofzo. Komend half jaar zul je ze weinig zien
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Migwi het volgende:
't is eigenlijk maar verdomd irritant, die flying mounts in de cities
AB is favoriet bij mij, net een filmpje gekeken op youtube van cynical brit, ik ga Battle for Gilneas in ieder geval morgen proberen (met mijn oude pvp gear dan maar). Nieuwe PVP gear is wel al te koop volgens mij, seizoen is begonnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gaat nu amper
En de nieuwe zijn gaaf, ook al zijn het kloons van AB en WSG
Eens, die dingen zijn veel te groot, als je de daily fishing quest wilt doen en er staat weer zo een sukkel met een draak half op de q]uest giver, irritant.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.
Eén van de meest irritante dingen inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Eens, die dingen zijn veel te groot, als je de daily fishing quest wilt doen en er staat weer zo een sukkel met een draak half op de q]uest giver, irritant.
Uhm, in de guild zitten ze al over de 150 oidquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor 200 en 150 tokens ofzo. Komend half jaar zul je ze weinig zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |