abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89962119
Net weer voor het eerst arena gedaan. Ferals en warriors :')

Je zou toch denken dat ze warriors onderhand wel een keer een flinke rotklap geven met de nerfbat, maar nee
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_89963701
Wtf, mensen betalen 120k voor die Alchemy drake :')
pi_89965841
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:13 schreef ufopiloot het volgende:
AoE rotatie:

Hammer of the Righteous -> Filler Spell -> Hammer of the Righeous -> Filler Spell etc.

Single target rotatie:

Crusader Strike -> Filler Spell -> Crusader Strike -> Filler Spell etc.

En als je 3 holy power hebt kan je Shield of the Righteous doen, of Word of Glory om jezelf of iemand anders te healen.

Filler spells zijn de volgende spells in volgorde van prioriteit: Avenger's Shield -> Hammer of Wrath -> Judgement -> Holy Wrath

Consecration kan je neergooien bij grote groepen voor AoE theat/AoE damage. Sanctuary is inderdaad weg, elke tank heeft verder nu een talent om crit-immume te zijn, dus defense cap is ook niet meer nodig.

Cooldowns zoals divine protection kan je gebruiken bij grote inkomende damage, divine plea kan je aanzetten als je snel 3 holy power nodig hebt.
Dank u, en wat raad jij aan om mee te levelen? Als je nu met ret leveled van 80 naar 85 krijg je ook alleen ret items. Hoe moet je dan beginnen met tanken zeg maar? Gewoon als je 85 bent normals doen?
pi_89966270
He Ufopiloot,

Ik wilde weten wat voor UI jij gebruikt? Ik zag op pagina 4 een plaatje met je UI. Ziet er simpel en chill uit.

Bedankt!

Eiken
pi_89967060
4 jaar geleden gestopt met WoW vanilla en nu weer begonnen.

Wat is het vet geworden, heb een Worgen Druid gerolled maar de quests zijn veel leuker en interactiever dan aan het begin. Vermaak me erg goed!

Zit alleen te twijfelen welke talent tree ik moet nemen, iemand suggesties als druid?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89968217
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef MaxC het volgende:
4 jaar geleden gestopt met WoW vanilla en nu weer begonnen.

Wat is het vet geworden, heb een Worgen Druid gerolled maar de quests zijn veel leuker en interactiever dan aan het begin. Vermaak me erg goed!

Zit alleen te twijfelen welke talent tree ik moet nemen, iemand suggesties als druid?
Ik vermaakt me het beste als Moonkin. Beetje caster dps spelen (en dat dansje, dat dansje _O_). Maar het is echt wat je zelf wilt. Als je wilt tanken moet je de feral tree nemen, healen de restoration tree en als je melee dps wilt zijn moet je ook de feral tree nemen.
Je kan vanaf level 30 voor 10g al een dual spec nemen dus dat zou ik zeker doen en gewoon lekker tijdje elke spec proberen. Resetten kan altijd nog.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89969522
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dank u, en wat raad jij aan om mee te levelen? Als je nu met ret leveled van 80 naar 85 krijg je ook alleen ret items. Hoe moet je dan beginnen met tanken zeg maar? Gewoon als je 85 bent normals doen?
Dat maakt niet zoveel uit, ik neem aan dat je van plan bent om te questen, dan kan je uit de quest rewards wel gear krijgen voor zowel je tank als je retribution spec. En dan kan je op lvl85 inderdaad makkelijk lvl85 normals doen voor dat laatste beetje gear.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Eikenboom het volgende:
He Ufopiloot,

Ik wilde weten wat voor UI jij gebruikt? Ik zag op pagina 4 een plaatje met je UI. Ziet er simpel en chill uit.

Bedankt!

Eiken
Hey, ik gebruik Elv's UI, het vervangt de gehele blizzard UI;

http://www.wowinterface.com/downloads/info17749-ElvsUI.html

De enige addons die ik er verder bij aan heb staan zijn Omen en Recount, deze worden door Elv's UI ook direct op de juiste plaats gezet en goed geskinned.

Voor opties kan je /tc typen als je eenmaal in het spel zit, kan je heel simpel bijna alles naar je eigen wens aanpassen.
pi_89970345
Even de hunter forums gecheckt of ik niet de enige was.

Een shitstorm aan blizzard-haat, alle hunters helemaal in paniek, class unplayable, etc.

Verwacht wel een verandering maar dat is ook wel een beetje overdreven :o
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_89974043
Voorlopig zijn ze bij ons in de 25-man raid top DPS.
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 21:15:20 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_89975489
Level 85 *O* Iemand de nieuwe BG's al gedaan? Ik ben meer van de pvp dan de pve :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89976307
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Level 85 *O* Iemand de nieuwe BG's al gedaan? Ik ben meer van de pvp dan de pve :P
Nee, maar Tol Barad geeft twee mounts op Exalted.
pi_89976609
Hoelang hebben jullie er nou over gedaan, ben van plan om zondag weer te beginnen en dan non stop te gaan.
pi_89977318
't is eigenlijk maar verdomd irritant, die flying mounts in de cities :Y
pi_89977833
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nee, maar Tol Barad geeft twee mounts op Exalted.
Voor 200 en 150 tokens ofzo. Komend half jaar zul je ze weinig zien :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89977955
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik ook, maar het gaat nu amper :P

En de nieuwe zijn gaaf, ook al zijn het kloons van AB en WSG O+
pi_89978556
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Klein detail ;)
pi_89979096
Violet Proto-Drake *O*
pi_89979184
Ik ga me Ironbound wel gebruiken, met me Conqueror of Ulduar title 8-)
pi_89979494
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Migwi het volgende:
't is eigenlijk maar verdomd irritant, die flying mounts in de cities :Y
Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 22:20:21 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_89979613
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik ook, maar het gaat nu amper :P

En de nieuwe zijn gaaf, ook al zijn het kloons van AB en WSG O+
AB is favoriet bij mij, net een filmpje gekeken op youtube van cynical brit, ik ga Battle for Gilneas in ieder geval morgen proberen (met mijn oude pvp gear dan maar). Nieuwe PVP gear is wel al te koop volgens mij, seizoen is begonnen.
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar vliegen is een enorme plus. Upside, downside. Maar de draken zouden ze sowieso wel mogen verbieden in de stad.
Eens, die dingen zijn veel te groot, als je de daily fishing quest wilt doen en er staat weer zo een sukkel met een draak half op de q]uest giver, irritant.

Ik heb precies een week over gedaan naar level 85, eerste twee dagen vrij veel gespeeld, daarna minder, 2 uur per dag of zo. Scheelt wel iets dat je ook xp krijgt van bijvoorbeeld mining.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89979620
Het feit dat je die rot elevator in Orgrimmar niet hoeft te gebruiken vind ik genoeg reden om te kunnen vliegen :')
pi_89979773
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, dat wel.
Maar ik zie liever een ramp naar boven en geen flying mounts dan al die fladderende, epilepsie uitlokkende, beeldvullende kutbeesten :D

Edit: En een ramp omdat zoals SuperKaas al zegt, de lift is gewoon bagger.
pi_89979846
Geweldig om na 4 jaar weer terug te keren in WoW. Stormwind heeft ineens een harbor en Westfall is compleet veranderd :D
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89979911
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Karina het volgende:

Eens, die dingen zijn veel te groot, als je de daily fishing quest wilt doen en er staat weer zo een sukkel met een draak half op de q]uest giver, irritant.
Eén van de meest irritante dingen inderdaad.
Zou bijna vragen om een aura van enkele yards om questgivers/vendors heen die je automatisch dismounten.
Veelal doen mensen het ook gewoon om anderen te irriteren, erg eigenlijk :r
pi_89979993
Ga naar je keybindings en bind 'interact with target' aan een knop, dan hoef je de quest givers niet aan te klikken.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Uhm, in de guild zitten ze al over de 150 oid :P Ik zelf ook bijna 100. Maargoed, leuke zo'n draak en spectral mount, maar over een paar maanden zijn het net zulke kutmounts als de Bronze Drake / Celestial Steed waar je zelfs je hond nog vanaf schopt op dierendag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')