abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 11:32:03 #51
159966 lifeblind
pi_89911335
Nog 5 balkjes en 85! Gisteren in Twilight Highlands rondgebaggerd, beetje minen en mn JC omhoog gekregen. Ik kan nu ook de JC dailies doen, dus dat is ook wel mooi.

Gisteren ook voor de eerste keer Vortex Pinnacle gedaan (ik als tank). Ging wel lekker, tot aan de laatste boss :') Er werd door iemand gezegd die t al eerder gedaan had, dat je dus in dat driehoekje op de grond moest gaan staan als 't er was... nou, echt heel onduidelijk is 't niet, dus leek ons geen probleem. Komt die driehoek de eerste keer, staat de healer zo'n beetje aan de compleet andere kant van de ruimte :') Ging dus dood :') En dan lopen miepen van " OMG SHUD HAVE TOLD MAH!" .. right :')

Het mooie was, dat die boss op 70% was op dat moment ofzo, en we 'm uiteindelijk op 0.2% gekregen hebben :') Het was even zweten, en goed cooldowns timen enzo, maar met selfhealing kwam ik toch eigenlijk een heel eind (sowieso had ik 90K HP). Wel jammer dat ik 'm uiteindelijk niet neergekregen heb, zou wel tof zijn geweest. De dps werd ook steeds lager omdat steeds meer mensen dus natuurlijk omvielen en ik ook niet alles kon healen heel de tijd :P.
pi_89911382
Ik heb gisteren ook voor het eerst hc stonecore gedaan en wij hadden het meeste moeite met de 3e baas. Ik begrijp er nog steeds de ballen van, ik kwam maar niet uit de paralyze, terwijl ik toch echt gewoon damage op de baas had zitten tijdens zijn schild. Komt het omdat ik er geen dot op had zitten? We hadden een resto shaman, Lock en Moonkin bij die zonder problemen er uit kwamen en ik was mee als arcane mage.
pi_89911959
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Stranger het volgende:
Ik heb gisteren ook voor het eerst hc stonecore gedaan en wij hadden het meeste moeite met de 3e baas. Ik begrijp er nog steeds de ballen van, ik kwam maar niet uit de paralyze, terwijl ik toch echt gewoon damage op de baas had zitten tijdens zijn schild. Komt het omdat ik er geen dot op had zitten? We hadden een resto shaman, Lock en Moonkin bij die zonder problemen er uit kwamen en ik was mee als arcane mage.
Als hunter is het nog erger, je moet hem een klap gaan geven in melee range of gedispelled worden :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_89912221
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Ezio het volgende:

[..]

Als hunter is het nog erger, je moet hem een klap gaan geven in melee range of gedispelled worden :')
Hoe werkt het dan, ik dacht dat ie gewoon damage absorbde? Want ik heb geprobeerd te wanden, met mijn staff geslagen (maar toen kwam ik er volgens mij ook niet uit en ging ik dood door de aoe (kan zijn dat ik dat niet goed zag en gewoon met mijn domme hoofd bleef staan)). Als hunter heb je toch serpent sting of zo dat een dot is?
pi_89912311
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik ben ook bezig met een Goblin Shaman. En ja, dat is toch wel heel tof :Y
Verder geen charslots :')
Maar ik ben al "Loremaster of Cataclysm", ik heb de quests dus al gezien, vandaar dat ik ook mijn mening erover kan geven :)
En als ik niet zo'n tagje heb, moet ik mijn klep erover houden? :')

Cata is meer dan de nieuwe dingen voor de level 80's. LK had vooral dingen voor level 70's, Cata niet, betekend niet dat Cata kleiner is.
pi_89912449
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hoe werkt het dan, ik dacht dat ie gewoon damage absorbde? Want ik heb geprobeerd te wanden, met mijn staff geslagen (maar toen kwam ik er volgens mij ook niet uit en ging ik dood door de aoe (kan zijn dat ik dat niet goed zag en gewoon met mijn domme hoofd bleef staan)). Als hunter heb je toch serpent sting of zo dat een dot is?
Jawel, ook Black Arrow, maar aangezien hunter aanvallen physical zijn worden die niet ge-reflect. Je moet hem dus een beuk gaan geven :')
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:30:03 #57
194233 Friday12
Originele kloon
pi_89915078
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Stranger het volgende:
Als die zijn spellreflect up heeft moet je jezelf een dot geven dan is de paralyze weg en als meerdere dat gedaan hebben moet je zijn spellreflect spellstealen of purgen
pi_89917988
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als die zijn spellreflect up heeft moet je jezelf een dot geven dan is de paralyze weg en als meerdere dat gedaan hebben moet je zijn spellreflect spellstealen of purgen
Volgens mij is er alleen wel een combinatie van classes mogelijk waarbij je geen spellsteal of purge hebt.

Tank paladin, rogue, warlock, balance druid en priest healer ofzo.
pi_89918578
Wacht, dus je moet jezelf damage doen? haha ik snapte al niet waarom ik maar niet uit paralyze kwam en dat als warlock met me dots... |:(
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:54:59 #60
194233 Friday12
Originele kloon
pi_89918654
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Volgens mij is er alleen wel een combinatie van classes mogelijk waarbij je geen spellsteal of purge hebt.

Tank paladin, rogue, warlock, balance druid en priest healer ofzo.
Het hoeft ook niet maar dan kan je niet echt dpsen als caster :9
pi_89920026
quote:
Hoi.
pi_89920931
Ik heb iets waar jullie misschien antwoord op weten.
Ik heb een voorliefde voor mounts, vooral ground/flying like Headless horseman bv. Nu ben ik er achter gekomen dat deze Headless horseman mount en mijn 2p Rocket 280% gaan in de nieuwe cata area's (getest in Uldum, Twilight Highlands, deepholm) terwijl ze in de rest van de wereld 310% gaan (heb ook de 310% skill gekocht)

Iemand dit probleem ook of weet een oplossing??
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89924562
quote:
Zag hem inderdaad ook :D
pi_89926424
Ik ga eerst nog maar wat tank gear bij elkaar sprokkelen zodat ik ruim boven de heroic req. zit en dan pas heroics doen, met al die idioten die ik in normals al ben tegengekomen zie ik heel erg op tegen de heroics.

Gister bij laatste baas in ehm, Vortex. Ik uitleggen wat ie doet en dat ze meteen in die driehoek moeten gaan staan omdat ze anders doodgaan. En ja hoor, ze gaan dood. Ik alleen met healer maar de baas geslooopt, maar jonge jonge zeg. Hoe moeilijk kan het zijn |:(
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:19:52 #66
248821 Rauw.
op je bord.
pi_89926610
Waar houd het in godsnaam op met de mongolen, hele dag geen fatsoenlijke dungeon kunnen doen... Gaat het eindelijk lekker, word mn trink geninja'd.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_89926951
Die Horde hoodie is wel heul fett O+
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:31:03 #68
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89927022
quote:
Leuk verjaardagscadeau voor een vriend/vriendin die WoW speelt. :P
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89933760
Ik was gister dus aan het questen op mijn 80 priest, komt er een 85 alliance rogue naar me toe die me een aantal keer achter elkaar gankt. Dus ik maak een alliance character aan om te vragen of die op kan houden (ja best wel kansloos om dat te doen, maar hey ik wil lvlen) zegt hij dat hij zal stoppen. Hij wilde zijn woede ergens kwijt omdat hij op 80 ook gegankt werd :{ Het is ook niet zo slim om die questhubs voor horde EN alliance bij elkaar te zetten 8)7
pi_89933930
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ik was gister dus aan het questen op mijn 80 priest, komt er een 85 alliance rogue naar me toe die me een aantal keer achter elkaar gankt. Dus ik maak een alliance character aan om te vragen of die op kan houden (ja best wel kansloos om dat te doen, maar hey ik wil lvlen) zegt hij dat hij zal stoppen. Hij wilde zijn woede ergens kwijt omdat hij op 80 ook gegankt werd :{ Het is ook niet zo slim om die questhubs voor horde EN alliance bij elkaar te zetten 8)7
Ehm...
PvE server ---------------------------------------------> that way :X

Dat is toch juist het mooie ervan? Dat je iedereen altijd en bijna overal aan kan vallen en zij jou? Ik zie het probleem niet. En als ie corpse camped, tja, vervelend (alhoewel ik dan die paar keer dat mij dat gebeurde het de sport vond om toch te ontsnappen), maar dan doe je toch gewoon even een andere quest? :)
pi_89934507
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ehm...

Dat is toch juist het mooie ervan? Dat je iedereen altijd en bijna overal aan kan vallen en zij jou? Ik zie het probleem niet. En als ie corpse camped, tja, vervelend (alhoewel ik dan die paar keer dat mij dat gebeurde het de sport vond om toch te ontsnappen), maar dan doe je toch gewoon even een andere quest? :)
Als lvl 85 in een lvl 80 lvling zone gaan zitten ganken vind ik ook op een pvp server vrij sneu, de ander heeft 0,0% kans en wat win je er mee? Net als van die tards die stealthed wachten tot je op low mana en <50% hp zit tijdens het questen. Echte "Honorable kills" dat. World PVP is leuk maar doe het een beetje op niveau.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_89936262
Ik blijf erbij dat je daar zelf voor kiest hoe sneu je het ook mag vinden.
Zelf zie ik het nut er niet van in om naar 'lowbie' zones te gaan voor PvP, maar het is en blijft een RPG en het is full out war. Deal with it :)

Zit te dubben of ik m'n Retri spec zal dumpen voor Holy.
Tank blijft altijd m'n main spec, maar misschien dat Holy wel eens leuk is, nog nooit echt gehealed. Retri is maar, nuja, saai eigenlijk :)
pi_89936693
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ehm...

Ik kon niet eens wegkomen ofzo. Hij zat telkens te wachten tot ik ressde.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2010 @ 21:56:34 #74
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89936962
Dan zou ik offline gaan en een alt verder levelen :')

Ik ben op zoek naar een addon waarvan ik de naam kwijt ben. Het enige wat het doet is ervoor zorgen dat er om je gear in het characterscreen gekleurde randen komen. Iemand enig idee :?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_89937077
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik kon niet eens wegkomen ofzo. Hij zat telkens te wachten tot ik ressde.
Ja, ik weet hoe het is :)
Maar ik heb nooit een probleem gehad om van één corpse camper weg te komen, meerdere werd al moeilijk, maar was meestal ook wel te doen. Zeker nu met flying mounts. Je moet gewoon het juiste moment uitkiezen :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou ik offline gaan en een alt verder levelen :')

Ik ben op zoek naar een addon waarvan ik de naam kwijt ben. Het enige wat het doet is ervoor zorgen dat er om je gear in het characterscreen gekleurde randen komen. Iemand enig idee :?
Dat kan ook, maar ja, dat wil je dan meestal niet lijkt me.

Hm, kan er even niet opkomen. Heb die ook eens gehad, per ongeluk. Vond 't maar irritant die kleurtjes. Maar zal nog eens nadenken :)
pi_89937221
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, ik weet hoe het is :)
Maar ik heb nooit een probleem gehad om van één corpse camper weg te komen, meerdere werd al moeilijk, maar was meestal ook wel te doen. Zeker nu met flying mounts. Je moet gewoon het juiste moment uitkiezen :)

[..]

Dat kan ook, maar ja, dat wil je dan meestal niet lijkt me.

Hm, kan er even niet opkomen. Heb die ook eens gehad, per ongeluk. Vond 't maar irritant die kleurtjes. Maar zal nog eens nadenken :)
Ja maar het was in Vashjir :{
pi_89937236
Denk je dat je alles gehad hebt, vraagt er serieus iemand en ik quote; "wats CC?"

* Migwi mompelt iets over OMFG en veel uitroeptekens |:(
pi_89937342
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja maar het was in Vashjir :{
Ah, onderwater, met hij zeker al zo'n paard (althans, ik heb gehoord dat je daar een paard kan krijgen)
Guess you're royalle screwed then. Of ja, guess, dat was je gewoon :P

Edit: Kan je ook ergens je gemiddelde ilevel zien trouwens?
pi_89937560
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Migwi het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt, vraagt er serieus iemand en ik quote; "wats CC?"

* Migwi mompelt iets over OMFG en veel uitroeptekens |:(
just nuke kk 8-)
pi_89937703
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

just nuke kk 8-)
Ja, dat heb ik 'm daarna maar laten doen }:|
pi_89938619
En weer geen binding van Geddon ;(
pi_89941067
Copper Ore: 30s
Smelten
Boomstick maken: 3 ore + 50c
Disenchanten: mats verkopen voor 1g

How to get 100.000 disenchants _O-

Edit: Duurt wel even, zit nu ore te smelten voor 200 rifles... Hmmzzz...

Dit gaat niet werken _O-
pi_89941376
Woei vandaag 80 geworden + 3 van die anh' qiraj mounts gehaald me een vriend van me. Nu eerst naar Vash voor de mount dan Hyjal
pi_89941414
New plan: screw the achievement, sell the copper bars for a profit :D
pi_89942477
Whehe, purite bar verkoopt voor 50g per stuk :') .
pi_89943321
Wat zijn die laatste quests in Hyjal vet zeg.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89944049
LOL!!!

Alchemy naar 525 op m'n alt, de eerste transmute die ik doe:

Truegold x5 :')

[ Bericht 22% gewijzigd door ufopiloot op 15-12-2010 00:36:07 ]
pi_89945094
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:08 schreef ufopiloot het volgende:
LOL!!!

Alchemy naar 525 op m'n alt, de eerste transmute die ik doe:

[ afbeelding ]

Truegold x5 :')

Ik had vandaag op mijn alt mijn eerste transmute, maar eentje. Voor hoeveel gaat Truegold eigenlijk bij jullie op je server? Bij mij was de goedkoopste buy out 1290g vanavond.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 01:33:51 #89
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_89945808
oeh nice.

twee / drie dagen geleden 250 gold.
nu 2400 :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_89946150
65k ge'earned sinds Cata release. :D
Of toch du vader?
pi_89946187
Verdien zoveel nu dat ik het maar heb uitgegeven. :) Wat moet je er anders mee doen? Geld moet rollen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  woensdag 15 december 2010 @ 07:07:12 #92
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89946681
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Migwi het volgende:
Ik blijf erbij dat je daar zelf voor kiest hoe sneu je het ook mag vinden.
Zelf zie ik het nut er niet van in om naar 'lowbie' zones te gaan voor PvP, maar het is en blijft een RPG en het is full out war. Deal with it :)

Zit te dubben of ik m'n Retri spec zal dumpen voor Holy.
Tank blijft altijd m'n main spec, maar misschien dat Holy wel eens leuk is, nog nooit echt gehealed. Retri is maar, nuja, saai eigenlijk :)
Ik heb dat net gedaan. Ben gear aan het verzamelen voor holy. Heb toch nog een boomkin en een mage, en tree of holy is wel erg anders. Dus is mijn main nu prot/holy. Ik betwijfel of ooit iets anders mijn main wordt dan mijn pally tank.

Wil trouwens eigenlijk ook wel ruim boven de hc gearscore zitten, maar aan de andere kant, dat duurt eeuwen zonder HC. Ik vraag liever een guild healer mee dan. Want serieus... healen is blijkbaar wel heel moeilijk geworden, iedereen is constant of oom, of dood omdat de healer oom gaat. Healers moete die 100% even los proberen te laten en zich meer focussen op de tank. Ben wel blij met de nieuwe spec van tanks en het zelfhealen dmv Holy Powers. Gebruik ik echt heel vaak op mezelf en anderen trouwens.

Heb trouwens 15k nu en geen idee wat ik ermee moet. Alle dure mounts heb ik al, heb de pet achievement dus dat hoeft ook niet meer en ik ga geen zinloze Dalaran ring kopen uit principe, omdat er geen tank ring is. Crafted gear kopen doe ik nooit, farm altijd de mats en kijk een guildy lief aan.
  woensdag 15 december 2010 @ 07:11:17 #93
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_89947043
Patch-dag -O-
pi_89947092
@olment

Hotfix :D

December 14
General

* Master Riding now properly grant players 310% flight speed in Eastern Kingdoms with X-53 Touring Rocket, Celestial Steed, Headless Horseman's Mount, X-51 Nether-Rocket, X-51 Nether-Rocket X-TREME, and Invincible.
pi_89947378
Dus ik denk lekker vroeg eruit want maintenance zou wel niet zo lang duren :')

En waar blijft verdomme m'n LW fix.Ik wil ook epic recipes kunnen leren.
pi_89948005
quote:
Players are no longer able to apply the Eternal Belt Buckle on belts higher than item level 300.
Zuur.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89948011
omg..

Gisteren nog even een heroic Halls of Origination run gedaan.
Ging echt super , maar vanaf het begin zat de healer al te whinen.

''Everyone allready did this on heroic?''
Dus zo'n gast. ''nope , first time''
Gelijk '' pfft omfgomgomg...''

We waren tot de laatste 4 bosses nog niet één keer gewhiped.
Maar elke keer als er iemand doodging gelijk ''pfttt gj!''.
Echt zwaar irritant die gast.

We moesten de laatste 4 bosses nog doen , hij ineens.
''We can't do the last 4 bosses with this kind of dps!''
Hij called gelijk een kickvote voor iemand die volgens hem te weinig dps deed , iedereen klikte die vote gelijk weg natuurlijk.
Daarna hem maar gekicked , nieuwe healer erbij , en gewoon die instance helemaal afgemaakt zonder problemen.

Sommige gasten zijn helaas zo triest..

/einde levensverhaal :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_89948084
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef Metonae het volgende:

[..]

Zuur.
Gisteravond al die ebonbuckle moeten kopen.
Al verschillen ze niet erg veel van prijs.
  woensdag 15 december 2010 @ 09:24:03 #100
248821 Rauw.
op je bord.
pi_89948117
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef Altron het volgende:
omg..

Gisteren nog even een heroic Halls of Origination run gedaan.
Ging echt super , maar vanaf het begin zat de healer al te whinen.

''Everyone allready did this on heroic?''
Dus zo'n gast. ''nope , first time''
Gelijk '' pfft omfgomgomg...''

We waren tot de laatste 4 bosses nog niet één keer gewhiped.
Maar elke keer als er iemand doodging gelijk ''pfttt gj!''.
Echt zwaar irritant die gast.

We moesten de laatste 4 bosses nog doen , hij ineens.
''We can't do the last 4 bosses with this kind of dps!''
Hij called gelijk een kickvote voor iemand die volgens hem te weinig dps deed , iedereen klikte die vote gelijk weg natuurlijk.
Daarna hem maar gekicked , nieuwe healer erbij , en gewoon die instance helemaal afgemaakt zonder problemen.

Sommige gasten zijn helaas zo triest..

/einde levensverhaal :P
Ik was gisteren even zo flauw van dat volk dat ik eraan dacht om m'n subscription op te zeggen.

Maar toen maakte een guild groepje en wat plezier op TS het weer goed.
Vanaf nu zo min mogelijk random groups en meer met de guild, stukken gezelliger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')