Ja maar het was in Vashjirquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe het is
Maar ik heb nooit een probleem gehad om van één corpse camper weg te komen, meerdere werd al moeilijk, maar was meestal ook wel te doen. Zeker nu met flying mounts. Je moet gewoon het juiste moment uitkiezen
[..]
Dat kan ook, maar ja, dat wil je dan meestal niet lijkt me.
Hm, kan er even niet opkomen. Heb die ook eens gehad, per ongeluk. Vond 't maar irritant die kleurtjes. Maar zal nog eens nadenken
Ah, onderwater, met hij zeker al zo'n paard (althans, ik heb gehoord dat je daar een paard kan krijgen)quote:
just nuke kkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Migwi het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt, vraagt er serieus iemand en ik quote; "wats CC?"
* Migwi mompelt iets over OMFG en veel uitroeptekens
Ik had vandaag op mijn alt mijn eerste transmute, maar eentje. Voor hoeveel gaat Truegold eigenlijk bij jullie op je server? Bij mij was de goedkoopste buy out 1290g vanavond.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:08 schreef ufopiloot het volgende:
LOL!!!
Alchemy naar 525 op m'n alt, de eerste transmute die ik doe:
[ afbeelding ]
Truegold x5
Ik heb dat net gedaan. Ben gear aan het verzamelen voor holy. Heb toch nog een boomkin en een mage, en tree of holy is wel erg anders. Dus is mijn main nu prot/holy. Ik betwijfel of ooit iets anders mijn main wordt dan mijn pally tank.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Migwi het volgende:
Ik blijf erbij dat je daar zelf voor kiest hoe sneu je het ook mag vinden.
Zelf zie ik het nut er niet van in om naar 'lowbie' zones te gaan voor PvP, maar het is en blijft een RPG en het is full out war. Deal with it
Zit te dubben of ik m'n Retri spec zal dumpen voor Holy.
Tank blijft altijd m'n main spec, maar misschien dat Holy wel eens leuk is, nog nooit echt gehealed. Retri is maar, nuja, saai eigenlijk
Zuur.quote:Players are no longer able to apply the Eternal Belt Buckle on belts higher than item level 300.
Gisteravond al die ebonbuckle moeten kopen.quote:
Ik was gisteren even zo flauw van dat volk dat ik eraan dacht om m'n subscription op te zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef Altron het volgende:
omg..
Gisteren nog even een heroic Halls of Origination run gedaan.
Ging echt super , maar vanaf het begin zat de healer al te whinen.
''Everyone allready did this on heroic?''
Dus zo'n gast. ''nope , first time''
Gelijk '' pfft omfgomgomg...''
We waren tot de laatste 4 bosses nog niet één keer gewhiped.
Maar elke keer als er iemand doodging gelijk ''pfttt gj!''.
Echt zwaar irritant die gast.
We moesten de laatste 4 bosses nog doen , hij ineens.
''We can't do the last 4 bosses with this kind of dps!''
Hij called gelijk een kickvote voor iemand die volgens hem te weinig dps deed , iedereen klikte die vote gelijk weg natuurlijk.
Daarna hem maar gekicked , nieuwe healer erbij , en gewoon die instance helemaal afgemaakt zonder problemen.
Sommige gasten zijn helaas zo triest..
/einde levensverhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |