Whah, ik zag een Renault ATB bij ons i/d fietsenkelder...quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Tommeke het volgende:
Even ter ondersteuning, ik vond dit nog op m'n pc. Foto van 2 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Je kunt 't ook wat minder openlijk doen:quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Tommeke het volgende:
Even ter ondersteuning, ik vond dit nog op m'n pc. Foto van 2 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Heb ik hier ook nog staan, staat wel te koop!quote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whah, ik zag een Renault ATB bij ons i/d fietsenkelder...
Rozenburgquote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef Martinovibes het volgende:
Slecht plan .
Nou ja , uit de bidon drinken terwijl je thuis zit maar hier in Rozenburg sneeuwt het inmiddels weer
Succes daarmeequote:
Wat gaafquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil eens op de crosser naar de zaak maar dan moet het eerst iets warmer zijn -4 vind ik te koud. Ik heb hier geen warm water anders had ik het wel gedaan.
Ik heb trouwens ander nieuws! Ik heb een nieuwe baan! En daar hebben ze een douche! maar ik weet nog niet zeker of ik daar gebruik van kan maken omdat ik niet zeker weet of die op slot kan dat moet ik nog uitzoeken en anders kan het alsnog in het toilet waar ook een warm water kraan is!! En ik werk tot 4 uur ipv 5 uur en ik rij tegen de files in.
Gorinchemquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat gaafIn Breda of Tilburg ofzo dan?
Heb je lang bij deze werkgever gewerkt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik kijk er wel naar uit, morgen tekenen. Ik weet alleen nog niet goed hoe ik dat mijn manager ga vertellen.
Nou, dan zeg je dat toch gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef CyclingGirl het volgende:
bijna 5 jaar, ik heb leuke collega's. Het werk is alleen geen uitdaging meer.
De eerste dag(en) kunnen we wel bij kennissen overnachten en daarna zal het langs de weg in ons tentje moeten. Gewoon improviseren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Tommeke het volgende:
@horstjan, hoe wil je dat trouwens met overnachten doen?
En dat is juist het leukst.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef horstjan het volgende:
[..]
De eerste dag(en) kunnen we wel bij kennissen overnachten en daarna zal het langs de weg in ons tentje moeten. Gewoon improviseren.
Lijkt me ook tof ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef horstjan het volgende:
[..]
De eerste dag(en) kunnen we wel bij kennissen overnachten en daarna zal het langs de weg in ons tentje moeten. Gewoon improviseren.
Iemand hier nog 'De nieuwe fiets' gelezen? (beperkt) pakje euro's meenemen en dan kan je comfortabel improviseren. Verder mijns inziens een tegenvallend boek voor mensen die een heroisch epos verwachten van een, nieuwe, fiets die dus over de Alpen wordt gezeuld naar A'dam door een iets te gezapige mede recreantfietser. Het blijkt ook, en eigenlijk met name, te gaan over heel andere zaken dan heroisch fietsen. De titel en de foto matchen mijns inziens niet met de inhoud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef horstjan het volgende:
Ben ik wel met je eens. Boek is wel vermakelijk om even te lezen, maar veel bijzonders is het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Iemand hier nog 'De nieuwe fiets' gelezen? (beperkt) pakje euro's meenemen en dan kan je comfortabel improviseren. Verder mijns inziens een tegenvallend boek voor mensen die een heroisch epos verwachten van een, nieuwe, fiets die dus over de Alpen wordt gezeuld naar A'dam door een iets te gezapige mede recreantfietser. Het blijkt ook, en eigenlijk met name, te gaan over heel andere zaken dan heroisch fietsen. De titel en de foto matchen mijns inziens niet met de inhoud.
Hoe dichter bij Dordt ...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef CyclingGirl het volgende:
bijna 5 jaar, ik heb leuke collega's. Het werk is alleen geen uitdaging meer.
Ik zou het juist niet typeren als vermakelijk, maar dat het niet al te bijzonder is voor fietsers daar kunnen we het helemaal over eens zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef Yankee het volgende:
Ben ik wel met je eens. Boek is wel vermakelijk om even te lezen, maar veel bijzonders is het niet.
Heel cool! Waarschijnlijk ga ik deze zomer ook zoiets doen met m'n vriendin. Eerst een weekje bij haar ouders op de camping (ergens in de Alpen). En daarna met z'n tweeen de Tour achterna en maar kijken waar we kunnen overnachtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef horstjan het volgende:
[..]
Krijg je van mij een koud biertje in Groningenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:08 schreef Freddeh het volgende:
Ik wil komende zomer ook een fietstocht gaan doen van Dordrecht - Groningen en terug. Die wil ik dan splitsen over een dag of 3 ofzo, met als tussenstop een hotelletje ofzo. Maar het lijkt me ook gaaf om het op z'n Ivo's te doen, bepakt en bezakt.
Wel gaaf, je begint gewoon helemaal opnieuwquote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kijk al uit naar de nieuwe routeDie route naar Capelle vond ik niet zo prettig.
Gaaf joh Dordt - Groningen en weer terug echt leuk.
Ik heb zojuist een fietskledingpakket mogen bestellen, voor het nieuwe team. Echt super leuk, het word allemaal nog professioneel.
Heerlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 10:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
Krijg je van mij een koud biertje in Groningen
Je kan natuurlijk van 't voorjaar (nou ja, voorjaar, bijna zomer) ook de La Chouffe Classic rijden:quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt 't ook wat minder openlijk doen:
[ afbeelding ]
250 is best te doen hoor, zelfs ik kan datquote:Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef Freddeh het volgende:
Gast, ik ga toch écht geen 250km op een dag fietsen. Dat gaat me toch te ver. Fietsen op z'n Ivo's lijkt me gaaf, maar ik bèn Ivo niet
Goed voor de vetverbrandingquote:Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef Freddeh het volgende:
Gast, ik ga toch écht geen 250km op een dag fietsen. Dat gaat me toch te ver. Fietsen op z'n Ivo's lijkt me gaaf, maar ik bèn Ivo niet
Die vent van je mag je ook houden hoor, ik val niet op mannenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd helemaal opnieuw alleen mijn vent hou ik hahahahah
Oh? Die Italiaan van je gaat niet door?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja idd helemaal opnieuw alleen mijn vent hou ik hahahahah
Kunnen en willen zijn 2 verschillende dingen. Ik kan het ongetwijfeld, maar zie het gewoon niet zitten. Vind het wel wat veel voor één dag.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
250 is best te doen hoor, zelfs ik kan dat
Zucht... Ik dacht dat ik inmiddels van die opmerkingen af wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |