abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89878971

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en sterke verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Lijst met vorige topics:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 |

Vaste klasbakken:

Captain_Fabulous
Leeftijd:37
BMI: maakt heuvels een klus maar zal in het seizoen wel weer zakken
Regio: Hilversum
Fiets: Gazelle instapmodel alu/Sora/Gele Conti 4000's/Brooks zadel (belangrijkste onderdeel van de fiets)
Doel voor dit seizoen: JJC, Giro Tourtochten 8 & 9 mei, Dam tot Dam Classic en ergens dit jaar m'n eerste 200 km tocht rijden.Mischien een leuke Ardennetocht. Eens zien of er rond de Tourstart nog wat leuks wordt georganiseerd.

jpjedi
Leeftijd: 32
Regio: Hoogstraten-Belgie
Fiets: Specialized allez tripple
Doel voor dit seizoen: limburgs Mooiste + weekje De Marken & Limousin (Hoogtemeters!)

Littlecreep
Leeftijd: 20
Regio: Amsterdam en Gouda
Fiets: Stevens Aspin genaamd V2
Licentie: Nog niet, gaat er dit seizoen of volgend seizoen wel komen.
Doel voor dit seizoen: Weer normaal 100 km kunnen fietsen na lang herstel na operatie.

marcodej
Leeftijd: 25
Regio: Katwijk, trainingsgebied is zo'n beetje alles tussen Den Haag en Bloemendaal, het Groene Hart en de Haarlemmermeer
Fiets: Cube Agree GTC Pro 2010.
Doel voor dit seizoen: Elfstedenrijwieltocht (240km), en weer de grens van 5000km in een jaar slechten

Superher0
Leeftijd: 29 BMI: 23.3 (1.77 met 73kilo)
Regio: Utrecht, Amersfoort
Licentie: B
Fiets: Felt AR4D, Rose Bull ALS 200
Doel voor dit seizoen: 3 x mont ventoux op 1 dag, top 10 Amateur B wedstrijd, Luik-Bastenaken-Luik, 10.000km+

Tommeke
Leeftijd: 23
Regio: 't Noorden
Fiets: Renault Equipe, Renault Beat T5 MTB, Giovanni Cyclocrosser
Doelen: Snelle tijdritten rijden, vooraan meekoersen in het B-peloton, Elfstedentocht, Steven Rooks Classic en als een malle Alpe d'Huez opfietsen.

ultra_ivo
Leeftijd: 42
Regio: Zuid-Limburg
Fiets: Bioracer Stage, Bob Jackson, Koga Miyata Grantourer
Doel voor dit seizoen: Superrandonneurserie + Witte Nachten 1200

Wombcat
Leeftijd: 39 BMI: ca. 66 kg bij 1.81
Regio: Utrecht
Fiets: Gazelle ACC Pro 110 Campa Record
Doelen: 13.300+ km (zou mijn hoogste ooit zijn in een jaar). Cyclo's: Velostar 91, Blé d'Or, Cote d'Orienne, Bernard Thevenet, Robert Mintkewicz, Tour de l'Ain (4-daagse), Laurent Desbiens, Charly Gaul, Ronde Picarde, La Forestiere.

090601%20DK%20Maassluis%2014%20klein.jpg

FJD
Leeftijd 26 BMI 20/21(1.96 bij +/- 80kg)
Regio (ivm evt. samen rijden) Rotterdam Fiets Bulls Harrier 105
Doel voor dit seizoen +1000km in 1 week & Rondje Ijsselmeer

Ask-Brad
Leeftijd 23 BMI +/-20 (1.93 met ongeveer 74 kg)
Regio Twente Fiets Cannondale Synapse Hi-mod
Licentie? Neen
Doel voor dit seizoen Alpe D'Huez (en buur colls?), recreatief rijden, wvttk!

Gripper
Leeftijd 27 BMI: +/-22 (1.86 en 78 kg)
Fiets: Bulls Ultegra (en een nieuw project in de planning)
Licentie: Nee
Doelen 2010: Ondanks klussen en verhuizing dit voorjaar toch proberen lekker wat km's te maken, paar leuke toertochten, en wat weekendjes fietsen in de Ardennen/Vogezen Proberen om net als vorig seizoen de 5000 km aan te tikken.

Oksel
Leeftijd:26 BMI: 26 Regio: Twente Fiets: Bianchi 928 T-cube, Campagnolo Centaur Doel voor dit seizoen: Lichter worden!

Yankee
Leeftijd: 26 BMI: 22.8
Regio: Groningen
Fiets: Wilier Izoard Ultegra
Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: Misschien eens een keer een wedstrijd rijden, verder vooral gewoon hard fietsen en genieten! En af en toe georganiseerde tochten rijden.

Pritt
Leeftijd: 22 Bmi: 20
Regio: Amsterdam
Fiets: Koga Miyata Team Edition 2010 Ultegra
Doel voor dit seizoen: Kilometers maken, club zoeken, Marmotte en Ventoux

ursel

dutch_cyclist / Wielracer

FredWielergek

thettes

No-P
Leeftijd: 24 BMI: 22 (68,5 bij 1,76)
Regio: Nijmegen/achterhoek
Fiets: Concorde camp. mirage
Doel voor dit seizoen: lekker fietsen

Jakkop
Leeftijd: 18 BMI: 23
Regio: United Kingdom
Fiets: Ben er 1 aan het uitzoeken na diefstal Seizoensdoel: 5000 km, nog een paar cyclo's uitzoeken

hetsjhokleek
Leeftijd: 25 BMI: 20 (170 cm, 59 kg )
Regio: Den Bosch
Fiets: Merida
Doel voor dit seizoen Dolomieten trip in augustus en verder vooral plezier op de fiets

Najr
Leeftijd: 20
Regio: Rotterdam
Fiets: Bulls Harrier
Doel voor dit seizoen: Conditie opbouwen, en in de zomer een tourtocht met groep richting Spanje.

045represent
Leeftijd: 17
BMI: 18 (173 cm, 53 kg)
Regio: Midden-Limburg
Fiets: Trek 1.2

rockin_the_lowland
Leeftijd: 29 BMI: 62 kg bij 1,72 m
Regio: Weert
Fiets: Trek 1200
Doel voor dit seizoen: ieder week een toertocht fietsen in België

Bananablues
Leeftijd: 23 Bmi: 19 (63 kilo bij 181cm)
Regio: Midden-Delfland (Delft)
Fiets: Cube Attempt 2006 met mavic ksyrium elite wielen
Doel voor dit seizoen: 1/8 tot olympische triatlon en misschien nog een toertocht oid proberen.

Nappie-oleon
Leeftijd: 21 Bmi: 20
Regio: nijmegen
Fiets: koga en gazelle
Doel voor dit seizoen: gewoon zoveel mogelijk trainen, toertocht henk lubberding classic

Cyclinggirl
Leeftijd: 29 BMI: 18.5 (166 cm, 54 kg )
Regio: Dordrecht
Fiets: Trek Madone 4.5 WSD
Licentie: Ja
Doel voor dit seizoen: Veel plezier op de fiets en er goed bij blijven bij de koersen.

Freddeh
Leeftijd: 28 BMI: 26 (183cm, 87kg )
Regio: Dordrecht
Fiets: 2002 Giant OCR
Doel voor dit seizoen: In vorm raken voor toekomstige bergen

Mascleta
Leeftijd: 21
BMI: 19 (176cm, 59kg )
Regio: Zeeland
Fiets: Mardini instapfietsje.
Doel voor dit seizoen: Net begonnen en wil voor de winter inslaat toch wel over de 1000km zitten.

Blik
Leeftijd: 26
BMI: 27 (184cm, 91kg )
Fiets: Moser instapfietsje
Doel voor dit seizoen: Wil dit seizoen voor de eerste keer een tocht van meer dan 100 km maken

SuperWeber
Leeftijd: 29
BMI: 24 (190 cm, 88 kg)
Regio: Groningen
Fiets: Cube Agree Pro SL
Doel voor dit seizoen: 3000+ km fietsen, inclusief een aantal heuvels in Limburg (dat laatste is inmiddels gehaald)

Marurk
Leeftijd: 21
BMI: 20 (183 cm, 66 kg)
Regio: Zuid-Limburg
Fiets: Koga Miyata RoadWinner Ultegra
Licentie: -
Doelen voor dit seizoen: Conditie opbouwen (veel kilometers maken, aantal Limburgse heuvels beklimmen) en aansluiten bij wielervereniging.

Aardengel
Leeftijd: 24
BMI: 23 (186 cm, 81kg)
Regio: Noord-Holland ('t Gooi)
Fiets: Garnelli Luciano Alu Lite Ultegra
Doelen voor dit seizoen: 150km proberen aan te tikken.

actuele_vertrektijd
Leeftijd: 31
BMI: 20.1 (184 cm, 68kg)
Regio: Zuid-Holland
Fiets: Ilson Dura-Ace
Doelen voor dit seizoen: La Marmotte (gehad en overleefd), Claude Criquillion en Woon-Werk ritten (24 km enkeltje)

Nuttige links:

Algemene infoWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

De OP is hier te vinden
Haters gonna hate.
pi_89878986
Nou ik heb wel eens op de kerstmarkt in Dordt warm bier op en dat was best lekker. Nu weet ik niet zeker of het alleen bier was :)
Haters gonna hate.
pi_89879332
Slecht plan .
Nou ja , uit de bidon drinken terwijl je thuis zit maar hier in Rozenburg sneeuwt het inmiddels weer
  maandag 13 december 2010 @ 19:12:43 #4
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_89884964
:7
.
pi_89885192
Zo te zien morgen de fietst met spijkerbanden nemen om naar de ijsbaan te fietsen.
pi_89888039
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op Ivo :@

En CyclingGirl: Gadverdamme... Warm bier :r
pi_89896319
Even ter ondersteuning, ik vond dit nog op m'n pc. Foto van 2 jaar geleden.

pi_89896375
Ik ga trouwens m'n oude trouwe Renault aan de kant zetten ;(

Met een beetje mazzel komt er een Trek 2.5! :D
  maandag 13 december 2010 @ 22:19:25 #9
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_89896513
Ik rij nog een Renault 5, uit 87 ofzo :P.

Morgen hoogstwaarschijnlijk weer de bossen in.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  maandag 13 december 2010 @ 22:19:38 #10
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_89896528
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Tommeke het volgende:

[ afbeelding ]
Whah, ik zag een Renault ATB bij ons i/d fietsenkelder...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_89897489
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Tommeke het volgende:

[ afbeelding ]
Je kunt 't ook wat minder openlijk doen:

pi_89898227
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Whah, ik zag een Renault ATB bij ons i/d fietsenkelder...
Heb ik hier ook nog staan, staat wel te koop!
pi_89900897
quote:
Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef Martinovibes het volgende:
Slecht plan .
Nou ja , uit de bidon drinken terwijl je thuis zit maar hier in Rozenburg sneeuwt het inmiddels weer
Rozenburg _O_
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 14 december 2010 @ 06:29:00 #14
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89905546
Mogguh, lekker fietsen zo. Brrr
pi_89905574
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 december 2010 06:29 schreef kaasplankje het volgende:
Mogguh, lekker fietsen zo. Brrr
Succes daarmee :) Het is wel koud, maar blijft iig droog.
En ik ga me eens laten nakijken op Raynauds...
pi_89908122
Ik wil eens op de crosser naar de zaak maar dan moet het eerst iets warmer zijn -4 vind ik te koud. Ik heb hier geen warm water anders had ik het wel gedaan.

Ik heb trouwens ander nieuws! Ik heb een nieuwe baan! En daar hebben ze een douche! maar ik weet nog niet zeker of ik daar gebruik van kan maken omdat ik niet zeker weet of die op slot kan dat moet ik nog uitzoeken en anders kan het alsnog in het toilet waar ook een warm water kraan is!! En ik werk tot 4 uur ipv 5 uur en ik rij tegen de files in.
Haters gonna hate.
pi_89908225
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil eens op de crosser naar de zaak maar dan moet het eerst iets warmer zijn -4 vind ik te koud. Ik heb hier geen warm water anders had ik het wel gedaan.

Ik heb trouwens ander nieuws! Ik heb een nieuwe baan! En daar hebben ze een douche! maar ik weet nog niet zeker of ik daar gebruik van kan maken omdat ik niet zeker weet of die op slot kan dat moet ik nog uitzoeken en anders kan het alsnog in het toilet waar ook een warm water kraan is!! En ik werk tot 4 uur ipv 5 uur en ik rij tegen de files in.
Wat gaaf :D In Breda of Tilburg ofzo dan?
pi_89914793
Iedereen kent waarschijnlijk legio voorbeelden van muziek die beelden uit het verleden oproept. Het overkomt mij regelmatig dat ik bij het horen van een nostalgisch deuntje een wielergebeurtenis voor ogen krijg.
Vanaf het prille begin van mijn wielerloopbaan, toen ik met rugzak op de maat van Ricky Nelson's "Hello Mary Lou"door België zwervend er lustig oplos trapte en Johnny Hoes zijn "Oh, was ik maar bij moeder thuis gebleven" ten gehore bracht, tot aan mijn topjaren was er altijd wel een deuntje die een sportief hoogtepunt begeleidde.
Onze Caballero vriendenploeg uit 1966 klinkt het "I'm the Pied Piper" van Crispian St Peter nog regelmatig in de oren. We logeerden tijdens Olympia's Toer door Nederland een keer in het zelfde hotel als de sterke Trio Buble Gum ploeg van Eef Dolman. Als psychologische oorlogsvoering draaiden we snoeihard steeds maar dat zelfde liedje. In witte lakens gehuld liepen Gerard Vianen, Gaby Minneboo, Wiel Geraeds, Henk Vogels en ik polonaise langs de concurrent.

Ik voel me in deze tijd met alle luxe om mij heen soms weleens gevangen in een leven zonder zulke uitspattingen. Dus ik wil gewoon weer eens avonturen beleven. Ik ga weer zwerven!
Mijn tot transportfiets omgebouwde racefiets lacht me in het schuurtje al uitnodigend toe en eigenlijk kan ik niet wachten tot het voorjaar is.
Een van mijn fietsvrienden zal me vergezellen. Voor hem is het ook niet de eerste keer dat hij een dergelijk zwerftocht onderneemt.

Als militair ben ik opgeleid om te kunnen overleven in de jungle van het toenmalige Nederlands Nieuw-Guinea. Zes wekenlang wist ik in de bush-bush met een minimum aan voedsel in leven te blijven.
Nu is een fietstocht door Frankrijk niet te vergelijken met overleven in een oerwoud. Echte wildernis heb je in Europa niet veel meer en als die er al is, is het vaak een beschermd natuurpark, waar toegang en gebruik strikt geregeld is. Buiten de parken is land vrijwel altijd domein van iemand en heb je overal toestemming voor nodig. Het zal dus niet eenvoudig worden om je helemaal vrij te bewegen.

Zwerven doe je zonder doel, maar toch zou ik graag net als ruim 50 jaar terug eerst even de bedevaartsplaats Scherpenheuvel in België aan willen doen. Niet om in de OLV-basiliek vergiffenis af te smeken voor de frauduleuze handeling die ik destijds verrichtte door een vervalste licentie te tonen aan de inrichters van de wielerkoers daar, maar als ode aan de stad waar mijn echte wielerleven begon. Zo is de cirkel rond.

Half mei 2011 is het Grand Départ, dan vertrekken we met stille trom vanuit huis. Onze vrouwen zullen ons uitzwaaien tot we op de hoek van de straat uit het gezicht verdwenen zijn. Regelmatig verwachten zij een reisverslag van ons en daar verschilt deze zwerftocht met die van vroeger. Mijn ouders hadden nog geen telefoon, waardoor zij destijds geen enkel besef hadden waar ik mij bevond of hoelang ik zou wegblijven en bij thuiskomst veranderden de verhalen van mijn belevenissen van deur tot deur zo vaak, dat ik ze zelf na verloop van tijd niet meer herkende.
Bij het beluisteren van de bijbehorende deuntjes kreeg ik echter het hele verhaal weer in zijn oorspronkelijke verband.

Het avontuur van nu, zal niet meer van deur tot deur gaan. Mijn familie zal er wellicht niet eens om vragen, blij dat ze zijn als ze ons op Freddy Quinns Junge, komm bald wieder, bald wieder nach Haus,
Junge, fahr nie wieder, nie wieder hinaus! in de armen kunnen sluiten. Of ben ik nu wat al te euforisch?

[ Bericht 0% gewijzigd door horstjan op 14-12-2010 17:57:11 ]
janneman
pi_89915585
Wederom leuk geschreven horstjan _O_
Toffe onderneming ook!
pi_89915744
Net even een rondje op souplesse getraind, dat gaat echt steeds beter!

In iets meer dan een uur fietsen, iets meer dan 30 km gefietst, dikke prima dus :)
Alleen werd ik op het laatst bijna van m'n sokken gereden door een of andere ouwe lul :(

De straat bij mij om de hoek is net geen 3 auto's breed. Aan een kant staan altijd een paar geparkeerde auto's, ik kwam van de andere kant en heb dus voorrang, de obstakels zijn immers niet aan mijn kant. Nu besloot die halve gare toch door te rijden, en opzich kan dat ook wel, als je maar goed rechts blijft rijden. Dat deed hij niet, en ik moest nog net niet de stoep opspringen om hem te ontwijken. Ik heb toen maar een tikkie tegen z'n zijraam gegeven uit alle adrenaline, t ging echt net goed.
pi_89915768
@horstjan, hoe wil je dat trouwens met overnachten doen?
pi_89916691
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Wat gaaf :D In Breda of Tilburg ofzo dan?
Gorinchem
Haters gonna hate.
pi_89919041
Da's inderdaad ook tegen de file in. Lekker zeg! :D
pi_89920494
Ja ik kijk er wel naar uit, morgen tekenen. Ik weet alleen nog niet goed hoe ik dat mijn manager ga vertellen.
Haters gonna hate.
pi_89922067
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik kijk er wel naar uit, morgen tekenen. Ik weet alleen nog niet goed hoe ik dat mijn manager ga vertellen.
Heb je lang bij deze werkgever gewerkt?
Altijd moeilijk zo'n boodschap, vooral als je huidige werk nog wel leuk is.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_89922344
bijna 5 jaar, ik heb leuke collega's. Het werk is alleen geen uitdaging meer.
Haters gonna hate.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:29:18 #27
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_89922407
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou, dan zeg je dat toch gewoon eerlijk
.
pi_89923277
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Tommeke het volgende:
@horstjan, hoe wil je dat trouwens met overnachten doen?
De eerste dag(en) kunnen we wel bij kennissen overnachten en daarna zal het langs de weg in ons tentje moeten. Gewoon improviseren.
janneman
pi_89923383
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef horstjan het volgende:

[..]

De eerste dag(en) kunnen we wel bij kennissen overnachten en daarna zal het langs de weg in ons tentje moeten. Gewoon improviseren.
En dat is juist het leukst.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:11:31 #30
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_89924024
quote:

[..]

Lijkt me ook tof ja.
Toch het bos niet ingegaan, maar getacxt vandaag. Was wat later.
Sei wachsam,
pi_89924396
quote:
Iemand hier nog 'De nieuwe fiets' gelezen? (beperkt) pakje euro's meenemen en dan kan je comfortabel improviseren. Verder mijns inziens een tegenvallend boek voor mensen die een heroisch epos verwachten van een, nieuwe, fiets die dus over de Alpen wordt gezeuld naar A'dam door een iets te gezapige mede recreantfietser. Het blijkt ook, en eigenlijk met name, te gaan over heel andere zaken dan heroisch fietsen. De titel en de foto matchen mijns inziens niet met de inhoud.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:22:46 #32
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_89924488
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Iemand hier nog 'De nieuwe fiets' gelezen? (beperkt) pakje euro's meenemen en dan kan je comfortabel improviseren. Verder mijns inziens een tegenvallend boek voor mensen die een heroisch epos verwachten van een, nieuwe, fiets die dus over de Alpen wordt gezeuld naar A'dam door een iets te gezapige mede recreantfietser. Het blijkt ook, en eigenlijk met name, te gaan over heel andere zaken dan heroisch fietsen. De titel en de foto matchen mijns inziens niet met de inhoud.
Ben ik wel met je eens. Boek is wel vermakelijk om even te lezen, maar veel bijzonders is het niet.
.
pi_89924670
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe dichter bij Dordt ...
Dus een hele vooruitgang tov R'dam. De route Gorinchem-Alblasserdam brug over de Noord is in elk geval zeer racefietswaardig, al zal je op de fiets waarschijnlijk eerder aftakken bij Papendrecht. Lang stuk zonder veel verkeerslichten en andere obstakels. Goed voor het gemiddelde!
pi_89924802
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef Yankee het volgende:
Ben ik wel met je eens. Boek is wel vermakelijk om even te lezen, maar veel bijzonders is het niet.
Ik zou het juist niet typeren als vermakelijk, maar dat het niet al te bijzonder is voor fietsers daar kunnen we het helemaal over eens zijn.
pi_89925791
quote:

[..]

Heel cool! Waarschijnlijk ga ik deze zomer ook zoiets doen met m'n vriendin. Eerst een weekje bij haar ouders op de camping (ergens in de Alpen). En daarna met z'n tweeen de Tour achterna en maar kijken waar we kunnen overnachten :)
pi_89949151
Ik wil komende zomer ook een fietstocht gaan doen van Dordrecht - Groningen en terug. Die wil ik dan splitsen over een dag of 3 ofzo, met als tussenstop een hotelletje ofzo. Maar het lijkt me ook gaaf om het op z'n Ivo's te doen, bepakt en bezakt.
pi_89949243
Ik kijk al uit naar de nieuwe route :) Die route naar Capelle vond ik niet zo prettig.

Gaaf joh Dordt - Groningen en weer terug echt leuk.

Ik heb zojuist een fietskledingpakket mogen bestellen, voor het nieuwe team. Echt super leuk, het word allemaal nog professioneel.
Haters gonna hate.
  woensdag 15 december 2010 @ 10:17:01 #38
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_89949341
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:08 schreef Freddeh het volgende:
Ik wil komende zomer ook een fietstocht gaan doen van Dordrecht - Groningen en terug. Die wil ik dan splitsen over een dag of 3 ofzo, met als tussenstop een hotelletje ofzo. Maar het lijkt me ook gaaf om het op z'n Ivo's te doen, bepakt en bezakt.
Krijg je van mij een koud biertje in Groningen
.
pi_89949587
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kijk al uit naar de nieuwe route :) Die route naar Capelle vond ik niet zo prettig.

Gaaf joh Dordt - Groningen en weer terug echt leuk.

Ik heb zojuist een fietskledingpakket mogen bestellen, voor het nieuwe team. Echt super leuk, het word allemaal nog professioneel.
Wel gaaf, je begint gewoon helemaal opnieuw :')
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:17 schreef Yankee het volgende:

[..]

Krijg je van mij een koud biertje in Groningen
Heerlijk :)
pi_89950430
's Ochtends om 05:00 op de fiets, naar Yankee fietsen, BBQ, pilsje, slaapplek en dan de volgende dag met de trein terug :P

I'm in!
pi_89950751
Gast, ik ga toch écht geen 250km op een dag fietsen. Dat gaat me toch te ver. Fietsen op z'n Ivo's lijkt me gaaf, maar ik bèn Ivo niet :{w
pi_89951525
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Je kunt 't ook wat minder openlijk doen:

[ afbeelding ]
Je kan natuurlijk van 't voorjaar (nou ja, voorjaar, bijna zomer) ook de La Chouffe Classic rijden:

La Chouffe trakteert
Vlak voor de finish trakteert Brasserie d'Achouffe op een degustatieglaasje van het lekkere blonde La Chouffe bier.

Heb je na aankomst zin in meer? Wie ook de Rue de Saint Roch nog beklimt (1300m - 102 hoogtemeters - gemiddeld stijgingspercentage 7,865%) wordt verwend met een gratis flesje La Chouffe (33 cl). Heerlijk om bij te praten en de batterijen terug op te laden na de geleverde inspanning.

Iets voor een "FOK-rit"?

Maar dan 28 mei 2011, info binnenkort online: http://sport.be.msn.com/cyclingtour/2011/nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door Slutski op 15-12-2010 11:38:50 ]
En dit wereldse leven is niets dan vermaak en spel (Sourat Al Ankabout: 64)
pi_89951554
quote:
Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef Freddeh het volgende:
Gast, ik ga toch écht geen 250km op een dag fietsen. Dat gaat me toch te ver. Fietsen op z'n Ivo's lijkt me gaaf, maar ik bèn Ivo niet :{w
250 is best te doen hoor, zelfs ik kan dat :')
  woensdag 15 december 2010 @ 11:40:06 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89951769
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef Freddeh het volgende:
Goed voor de vetverbranding O-)
pi_89951799
Ja idd helemaal opnieuw alleen mijn vent hou ik hahahahah
Haters gonna hate.
  woensdag 15 december 2010 @ 11:46:45 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89951996
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Die vent van je mag je ook houden hoor, ik val niet op mannen :7
pi_89952124
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Oh? Die Italiaan van je gaat niet door? :')
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

250 is best te doen hoor, zelfs ik kan dat :')
Kunnen en willen zijn 2 verschillende dingen. Ik kan het ongetwijfeld, maar zie het gewoon niet zitten. Vind het wel wat veel voor één dag.
quote:
6s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Goed voor de vetverbranding O-)
Zucht... Ik dacht dat ik inmiddels van die opmerkingen af was :')
pi_89953438
Tsjah, ik doe t alleen met de elfstedentocht, zo lang fietsen, normaal vind ik 100km al genoeg :)
pi_89954236
Ik haak onderweg wel aan.. onderweg van Dord naar Gr.

Verder ben ik echt bizar druk met m'n eigen bedrijf. Goed natuurlijk, minder goed voor de sportprestaties.
  woensdag 15 december 2010 @ 12:57:08 #50
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89954337
ver, verder, verst

[Showcase] Markt in Mazatlan, Mexico

Lijkt me gaaf om eens te doen, alleen fiets ik door het jaar al zoveel dat ik op vakantie ook echt rust nodig heb. Naja mss als ik 50 ben ofzo :D
  woensdag 15 december 2010 @ 13:00:35 #51
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89954445
Ik heb weleens in 21 dagen van Barcelona bepakt en bezakt op een ATB door de Franse Pyreneeën en het Cantabrisch gebergte en Asturië naar Kaap Finisterre gefietst. Dat was ong. 2000 km Ik weet nog wel dat ik 't goed zat was toen.
pi_89955711
[quote]1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ho ho ho dat is een vrouwtje :)
Haters gonna hate.
pi_89956805
Ik ben bepakt en bezakt naar Simmern gefietst, 450km, in drie dagen. Fuck, dat was koud in de hooiberg.. :P
pi_89956885
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:36 schreef CyclingGirl het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ho ho ho dat is een vrouwtje :)
Daar heb je een goed punt.
pi_89957357
Ik ben verdomme zenuwachtig. Deal van heel veel euro proberen te sluiten op dit moment.

[ Bericht 9% gewijzigd door Oksel op 15-12-2010 14:30:13 ]
pi_89959937
Gezonde zenuwen :)
Haters gonna hate.
pi_89961023
En het leuke is, dat er een stuk of 5 van zulke zaken lopen.. :X :X :X Ga van de ene gekke situatie naar de andere. Ondernemen, da's pas spannend.
pi_89961209
Maar wel een mooie beloning als je het binnen sleept :)
pi_89961313
Ja, daar kun je een aardig fietsje van kopen.. t'is onwerkelijk dat ik net een half jaar bezig ben en nu al te maken heb met deals met getallen met 6 nullen. Zijn de marges natuurlijk bizar laag, maar toch.
pi_89961793
Precies. Maar omzet is altijd hoger dan de winst helaas.
pi_89962767
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Oksel het volgende:
Ja, daar kun je een aardig fietsje van kopen.. t'is onwerkelijk dat ik net een half jaar bezig ben en nu al te maken heb met deals met getallen met 6 nullen. Zijn de marges natuurlijk bizar laag, maar toch.
0,000001 euro/ton/gulden/dollar? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door eentwee op 15-12-2010 16:41:01 (Tot zes tellen is moeilijk) ]
pi_89971698
Zo en weer 54km op de teller *O* en weer drie bijna aanrijdingen :') Was niet eens echt koud.

Pakjes van Ringwise zijn wss binnen alleen betekent binnen dan op nummer 22 en ik woon op 18 :')
-edit-
Binnen en gepast. Ik gok dat XL wel echt mijn maat is, alles zit prima en goed sluitend om mn lichaam. Jasje zou misscien nog wel eens te kort kunnen blijken en veel op kruipen, de zeem heeft nog wel wat flex nodig en het elastiek bij de handen is te ruim voor mijn kleine polsjes :P Verder voelt t wel erg warm en kwalitatief goed aan dus voor t geld ben ik zeker tevreden *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door FJD op 16-12-2010 08:29:05 ]
pi_89988226
@CyclingGirl: Bedankt... Nu heb ik zin in warm bier.... Om 8:19 's ochtends :{
pi_89988801
Hahahah in warm bier? Heb je het koud dan?
Haters gonna hate.
pi_89989437
Nee, heb voor het eerst in 3 weken tijd warme handen ook. Niet normaal gewoon. Ik heb ook geen idee waarom, maar jij krijgt gewoon de schuld.
pi_89998849
@FJD.. Wat voor pakjes heb je? en waar vandaan?

Ik wil ook wat uit china laten overkomen maar zou echt mijn maat niet weten.. Ben 193 maar wel vrij slank.. weeg 78 ofzo..
pi_89998929
Nou wees beter dat je warme handen heb, beter dat dan kouwe tengels.
Haters gonna hate.
pi_90003064
Oh, die zijn inmiddels weer afgekoeld hoor :{
pi_90024852
quote:
Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef Stage het volgende:
@FJD.. Wat voor pakjes heb je? en waar vandaan?

Ik wil ook wat uit china laten overkomen maar zou echt mijn maat niet weten.. Ben 193 maar wel vrij slank.. weeg 78 ofzo..
Ringwise fabrikant via eBay. Merida en Shimano pakje, kwaliteit goed maar wel nep. Geloof dat ik 140,- kwijt was voor drie volledige thermopakjes. Ben zelf 194 bij 81kg en hoe XL valt heb ik iets hierboven beschreven. Als je in Rdam komt ben je uitgenodigd om te komen passen.
pi_90025980
Ik ga morgen kijken voor m'n nieuwe frame! Als het wat is neem ik 'm mee! :D
pi_90029472
Wat zijn hier de records voor het oprijden van de Alpe d'Huez?

Ik heb hem zelf drie keer beklommen, allemaal in dezelfde vakantie van een week afgelopen zomer.

Eerste keer was in 1.08 uur, maar na een busrit van 20 uur zonder veel slaap. Was ook de eerste keer dat ik een berg op fietste.

Tweede keer daarom ook in 57 minuten, mooi onder het uur!

Derde keer niet gemeten, maar dat was ivm de Marmotte..
pi_90030524
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:16 schreef Aalbers het volgende:

Ik heb hem zelf drie keer beklommen, allemaal in dezelfde vakantie van een week afgelopen zomer.

Eerste keer was in 1.08 uur, maar na een busrit van 20 uur zonder veel slaap. Was ook de eerste keer dat ik een berg op fietste.

Dat wil ik je volgend jaar best even laten weten :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:48:04 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90030710
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 02:16 schreef Aalbers het volgende:

Ik weet t niet meer :@ te lang geleden, ergens in de 50 min. Tijdens La Marmotte.
pi_90030756
Ik heb m in 1.14 gedaan. Heb de eerste km's op m'n vriendin gewacht, en daarna gas gegeven. Ik denk dat ik m wel in het uur kan doen.
pi_90031100
1:12 tot in het dorp maar toen zat ik pas vier maanden op een racefiets :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:42:49 #76
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90031312
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga morgen kijken voor m'n nieuwe frame! Als het wat is neem ik 'm mee! :D
vet, waar?
.
pi_90031373
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef Yankee het volgende:

[..]

vet, waar?
Uitgeest :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:49:10 #78
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90031402
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Uitgeest :')
Wat is daar te vinden? :?
.
pi_90031450
Een Trek 2.5. Te vergelijken met zo'n saaie Stevens Aspin waar heel TH op rijdt, maar dan een stukje mooier :D

Het is alleen een frame, die ga ik opbouwen met
m'n huidige Ultegra groep.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:00:34 #80
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90031574
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:52 schreef Tommeke het volgende:
Een Trek 2.5. Te vergelijken met zo'n saaie Stevens Aspin waar heel TH op rijdt, maar dan een stukje mooier :D

^O^ .........maar dan raak je je mooie bijnaam kwijt, toch jammer :D
.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:19:53 #81
27167 SuperWeber
pi_90031838
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:52 schreef Tommeke het volgende:

Alles beter dan een Bianchi vouwfiets

;)
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_90031959
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 09:00 schreef Yankee het volgende:

[..]

^O^ .........maar dan raak je je mooie bijnaam kwijt, toch jammer :D
Ik heb m'n crosser nog om m'n pauper imago in stand te houden ;)
pi_90031960
Benieuwd of de vossenjacht doorgaat zondag :D Wat een takkeweer in Rotterdam _O_
pi_90032898
Sneeuwfietsen!!!! * CyclingGirl gooit de eerste sneeuwbal!
Haters gonna hate.
pi_90034588
Ik merk dat er hier in dit topic mensen jaloers zijn op mijn Celeste dame..?
pi_90035199
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Oksel het volgende:
Logisch, zo flexibel als die van jou zijn onze vrouwen niet.
pi_90036278
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef FJD het volgende:

[..]

Logisch, zo flexibel als die van jou zijn onze vrouwen niet.
Onder mijn dikke kont voelt alles flexibel.
pi_90037717
Wie zegt dat?
Haters gonna hate.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:24:43 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90038097
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Oksel het volgende:
Ik wel iig hoor, mooi historisch merk; Bianchi. Ik vind niet alle frames mooi van Bianchi maar zag er laatst een bij een FM die ik zeker wel zou willen rijden. Moest even zoeken maar deze is het:

Bianchi Infinito Limited edition
Door het grote succes van de verkoop van de Infinito lanceert Bianchi een gelimiteerde versie in een speciale italiaanse kleurstelling.(zie foto)

[Van dit frame zullen er maar 25 beschikbaar zijn voor Nederland en zullen alleen op bestelling geleverd gaan worden medio September.
Dit frame zal niet in de brochure van 2011 te vinden zijn maar echt als een gelimiteerde versie uitgebracht worden.

De prijs van dit frame is hetzelfde als de reguliere versie, namelijk ¤ 1.699,- dit is inclusief vork en balhoofdstel. Heeft u interesse reageer dan snel want de beschikbaarheid is zeer beperkt.]

O+ O+
pi_90047104
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie zegt dat?
Ik zei dat.
pi_90047226
Ze zou niet stijf genoeg zijn.. :{ :'( }:|
pi_90048449
de infinito's zijn idd niet stijf
De Oltre juist weer wel
pi_90048557
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef Wielracer het volgende:
de infinito's zijn idd niet stijf
De Oltre juist weer wel
Ik heb een 928 T-Tube B4P. Is dat wat? :P Ik vind het wel aardig fietsen.
pi_90048913
dat zou ik niet weten, weer alleen dat de infinito het in de testen best goed doet en best mooi is, alleen hij zou niet echt stijf zijn waardoor je bij het aanzetten en afdalen een zwabberfiets hebt.
De Oltre is de teamfiets, super fietsen met mooie looks, maar daar betaal je dan ook voor.
pi_90049571
Het frame wat ik heb gebruikte Barloworld in 2008 ook:

Zal het vast niet zwabberen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:30:41 #96
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90050362
oh....het gaat weer over die grafbak :P
.
pi_90051380
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef Oksel het volgende:

[ afbeelding ]

Barloworld bestaat toch niet meer? ;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:04:33 #98
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_90051689
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef Oksel het volgende:

[ afbeelding ]

Zwabbert juist zo erg dat Augustyn een simpel bochtje niet haalt.
Sei wachsam,
pi_90052688
Ik ga al.

Wat moet ik kopen?
  FOK!fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 18:32:56 #100
73911 ultra_ivo
pi_90052762
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:30 schreef Oksel het volgende:
Ik ga al.

Wat moet ik kopen?
Er stond laatst een leuke Bioracer op marktplaats, mij helaas iets te groot.
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:06:27 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90054188
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:30 schreef Oksel het volgende:
Ik ga al.

Wat moet ik kopen?
Een Pegoretti
pi_90054701
Dit vind ik wel een stoere bike

FOK!fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 19:25:03 #103
73911 ultra_ivo
pi_90055070
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Een Pegoretti
^O^
pi_90057336
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:18 schreef Wielracer het volgende:
Dit vind ik wel een stoere bike

[ afbeelding ]
Dát is gewoon pure porno....
Ik zelf zou alleen voor deze van BMC gaan, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak he:

pi_90063406
Waar zit die dekselse Superher0 nou eigenlijk?
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:51:45 #106
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90069877
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Dát is gewoon pure porno....
Ik zelf zou alleen voor deze van BMC gaan, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak he:

[ afbeelding ]
Die rare frames :{w
pi_90077891
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Die rare frames :{w
Dat doet het hem juist voor mij :Y
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:17:42 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90079551
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 08:58 schreef Freddeh het volgende:

Dat doet het hem juist voor mij :Y
Géén gezicht dat rare korte achterframe :{w aflopende bovenbuis vind ik nog wel ok, s-bended achtervorken zijn ook wel mooi, maar van die maffe kunstwerken van doorgeslagen framebouwers moet ik niks hebben. een raceframe moet voor mij een diamantvorm hebben. Alles wat daar vanaf wijkt is lelijk als de nacht. :P
pi_90081665

Ook geen gezicht!
janneman
pi_90081804
Bianchi 2011:

pi_90082103
Die eerste is wel serieus geil zeg :9
pi_90082852
Doe mij de 2e dan maar, de Oltre.. :9
pi_90083835
Ga voor Trek! Ook fietsen met een toerdersimago! Ik heb die van mij gister opgehaald, dat kostte me dankzij de ns de halve dag, maar ik ben verliefd! Ik heb m'n vriendin er ff op uit gestuurd om onderdelen te halen :P

Ik hou me zelf nu bezig met laminaat leggen, morgen foto's!
pi_90083897
Ik fiets eerst nog wel een paar jaar op m'n uberstijve vouwfiets.. :) Daar wil ik toch wel de 30-40.000 km op halen.. :)
  FOK!fotograaf zaterdag 18 december 2010 @ 14:57:24 #115
73911 ultra_ivo
pi_90085407
Dan komt deze toch eerder in de buurt:

pi_90090278
Puike fiets!
pi_90098271
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Een Pegoretti
Ik neem aan dat je dan doelt op de Luigino? Dat is wel het enige model van ze waar ik geen schreeuwende hoofdpijn van krijg.
Hoewel die ook wel ietsjes anders had gekund. Had voor meer glanzend alu gekozen als ik hun was (zadelpen, stuurpen).
  FOK!fotograaf zaterdag 18 december 2010 @ 21:29:46 #118
73911 ultra_ivo
pi_90098827
Daar hebben veel moderne staalbouwers last van, mooi frame maar dan van die moderne matzwarte plastic onderdelen erop :(.
pi_90098926
Heb wel eens zitten kijken naar stalen frames voor touren, maar kom dan toch uit bij bijvoorbeeld de Surly Crosscheck. Ziet er prima uit en heeft erg veel opties voor bagagedragers en dergelijke.
pi_90101578
Nare van die Vossenjacht is dat ik nu wel voor 90% zeker weet dat ie morgen afgelast gaat worden maar dat je er toch je nest voor uit moet komen om de 40 punten mee te pikken...naja wie weet dat er nog gewoon gereden wordt vanuit het clubhuis.
pi_90104617
Zo, vriendelijk zijn helpt wel.

Ik had gister voor een meisje van de club haar crosser voorzien van een nieuw stuur en haar remmen afgesteld. Mocht ik haar oude stuur hebben, en voor 10 euro een compleet setje rem- en versnellingskabels. Mooi meegenomen, wel zilveren buitenkabels ipv. de witte die ik eigenlijk wou, maar dat maakt niet uit. Hier staat Dura Ace op. Helaas was het stuurlintje wat ik echt wil uitverkocht, dus daar moet ik nog ff mee wachten. Morgen gooi ik het crankstel erin en moeten de derailleurs afgesteld worden, en de fiets is zo goed als klaar.

Alleen nog een zadel en bidonhouders uitkiezen :)
  FOK!fotograaf zondag 19 december 2010 @ 00:46:29 #122
73911 ultra_ivo
pi_90107278
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Freddeh het volgende:
Heb wel eens zitten kijken naar stalen frames voor touren, maar kom dan toch uit bij bijvoorbeeld de Surly Crosscheck. Ziet er prima uit en heeft erg veel opties voor bagagedragers en dergelijke.
Hoe zwaar moet dat touren worden en hoeveel tijd heb je totdat je het frame nodig hebt?
pi_90108689
Heerlijk toch die sneeuw, en toch kunnen fietsen! Morgen weer met verse sneeuw :9

pi_90113743
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Hoe zwaar moet dat touren worden en hoeveel tijd heb je totdat je het frame nodig hebt?
Niet heel zwaar. Ik wil hem voornamelijk gebruiken om weekendjes te rijden.

***edit
Het is nog vroeg....
Eigenlijk kan dat ook op mijn huidige fiets. Die biedt ook wel de mogelijkheid om er wat tassen aan te hangen (stuur/zadel/frame), maar dat vind ik gewoon minder mooi dan zo'n stalen tourfiets ;)
Hoeft dus eigenlijk alleen opbergruimte te bieden aan gereedschap, kleding voor 1 á 2 dagen, en eten voor 1 á 2 dagen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Freddeh op 19-12-2010 09:27:49 ]
  FOK!fotograaf zondag 19 december 2010 @ 10:25:40 #125
73911 ultra_ivo
pi_90114420
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 09:04 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Niet heel zwaar. Ik wil hem voornamelijk gebruiken om weekendjes te rijden.

***edit
Het is nog vroeg....
Eigenlijk kan dat ook op mijn huidige fiets. Die biedt ook wel de mogelijkheid om er wat tassen aan te hangen (stuur/zadel/frame), maar dat vind ik gewoon minder mooi dan zo'n stalen tourfiets ;)
Hoeft dus eigenlijk alleen opbergruimte te bieden aan gereedschap, kleding voor 1 á 2 dagen, en eten voor 1 á 2 dagen.
Aha, een aangeklede racefiets dus. Daar krijg je de stalen frames af-fabriek voor rond de 400-700 Euro (afhankelijk van het model). Zowat iedere britse variant heeft er een of meerdere als confectieframe, en als semi-standaard maatframe. In Nederland heeft Marten Gerritsen (www.m-gineering.nl) een serietje van dit soort frames, maar dan als winterframe.
Welke framemaat zoek je eigenlijk? Ik heb hier nog een Woodrup liggen die me eigenlijk net iets te groot is.
  zondag 19 december 2010 @ 10:32:10 #126
58560 Oksel
Gezellig.
pi_90114517
Ik vanochtend keurig m'n nest uit, op de ATB.. komt er NIEMAND van het groepje opdagen! Had ook geen zin om alleen te gaan.
pi_90114675
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:32 schreef Oksel het volgende:
Ik vanochtend keurig m'n nest uit, op de ATB.. komt er NIEMAND van het groepje opdagen! Had ook geen zin om alleen te gaan.
Als je er dan toch al op zit ga je toch gewoon? :?
pi_90114762
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Aha, een aangeklede racefiets dus. Daar krijg je de stalen frames af-fabriek voor rond de 400-700 Euro (afhankelijk van het model). Zowat iedere britse variant heeft er een of meerdere als confectieframe, en als semi-standaard maatframe. In Nederland heeft Marten Gerritsen (www.m-gineering.nl) een serietje van dit soort frames, maar dan als winterframe.
Welke framemaat zoek je eigenlijk? Ik heb hier nog een Woodrup liggen die me eigenlijk net iets te groot is.
Echt op zoek ben ik niet, en met de afstanden die ik tegenwoordig fiets kan ik het me financieel ook niet veroorloven om er een fiets bij te kopen helaas. Heb m'n fiets al 3 maanden ofzo niet aangeraakt en wil eigenlijk rijden. Het begint te kriebelen, maar met dit weer gaat het ook niet lukken. En behalve dat is het tegenwoordig 100km heen en terug ipv 50km, dus dat is ook mooi verdubbeld. Als de sneeuw weg is wil ik wel weer iig 1 dag in de week gaan rijden, maar dan heb ik wat meer bagageruimte nodig voor eten e.d. Ik ga iig niet meer dan 50km rijden met rugzak :)
  FOK!fotograaf zondag 19 december 2010 @ 10:50:16 #129
73911 ultra_ivo
pi_90114842
De Woodrup ligt hier gewoon, heb nog 2 andere frames om op te bouwen op voorraad ;). Dus een snelle beslissing is niet nodig (tenzij iemand anders zich meldt)

pi_90114909
En dan nog een foto durven posten ook. Weet je hoe moeilijk je het me nu maakt? ;)
  zondag 19 december 2010 @ 11:07:23 #131
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90115198
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:50 schreef ultra_ivo het volgende:
De Woodrup ligt hier gewoon, heb nog 2 andere frames om op te bouwen op voorraad ;). Dus een snelle beslissing is niet nodig (tenzij iemand anders zich meldt)

[ afbeelding ]
Mooi frame, wat is de maat? CT? Enne wat moet je ervoor hebben?

Ik zag ook nog een mooie op marktplaats.

http://link.marktplaats.nl/405808426
pi_90115242
Wat ik wel vervelend vind is dat je bij die oude frames meestal niet zomaar nieuwe dingen erin kan hangen. De achternaaf is incl cassette tegenwoordig breder dan vroeger :(
  zondag 19 december 2010 @ 11:26:43 #133
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90115695
Ik ga dit vanaf nu even volgen.

MrP heeft onder lichte druk van zijn directe collega's ook maar een fiets aangeschaft (2dehands want nu is een goeie periode naar het schijnt) en gaat vanaf maart mee de baan op.
  zondag 19 december 2010 @ 12:15:16 #134
58560 Oksel
Gezellig.
pi_90117427
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Als je er dan toch al op zit ga je toch gewoon? :?
Mwjah.. had gemoeten he? Maar een warm bed + vriendin lonkt ook hier. Dan is de keus snel gemaakt.. als de gezellige groep er niet is, ga ik niet in m'n eentje zitten kleumen. Bovendien ken ik de ATB paden niet hier.
pi_90117546
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef Oksel het volgende:

[..]

Mwjah.. had gemoeten he? Maar een warm bed + vriendin lonkt ook hier. Dan is de keus snel gemaakt.. als de gezellige groep er niet is, ga ik niet in m'n eentje zitten kleumen. Bovendien ken ik de ATB paden niet hier.
Overal ligt sneeuw... Het pad is waar je hem zelf maakt :Y
pi_90119166
Offroad was hier echt niet te doen. Stukjes over de weg gingen nog wel. Uiteindelijk 40km in een kleine 3uur want we moesten de offroad stukken lopen, nog een heel stuk afgesneden en toen kwamen we nog ernstig vooraan binnen :D Denk zelfs in de top 5 *O*
pi_90119290
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Overal ligt sneeuw... Het pad is waar je hem zelf maakt :Y
Precies! Dus ik ga zometeen lekker op pad, nog even snel wat banaantjes en ander energierijk spul naar binnen stouwen, en dan een groot rondje heuvelrug: heb om 5 uur afgesproken om mn vriendin van dr werk te halen in Utrecht, dus ik kan ruim 3,5 uur door de sneeuw ploegen :)

Sneeuwwitje Blauwwitje staat al te trappelen in de tuin, 30 cm hier in Vreeswijk!
Mijn foto's op Flickr!
  zondag 19 december 2010 @ 13:06:10 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90119341
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef FJD het volgende:
Offroad was hier echt niet te doen. Stukjes over de weg gingen nog wel. Uiteindelijk 40km in een kleine 3uur want we moesten de offroad stukken lopen, nog een heel stuk afgesneden en toen kwamen we nog ernstig vooraan binnen :D Denk zelfs in de top 5 *O*
Leuk, dat was wel lachen zeker in die sneeuw :D Zoveel sneeuw maak je niet vaak mee in ZH. Ik hyeb eigenlijk ook wel zin om te fietsen vandaag. Alleen geen crosser of atb -O-
pi_90125013
Zonder een mountainbike, een crosser of schone straten om op te lopen, verveel ik me nu de tering. Hopen dat die straten snel weer schoon zijn.
  zondag 19 december 2010 @ 16:10:00 #140
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90127819
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:47 schreef Tommeke het volgende:
Zo, vriendelijk zijn helpt wel.

Ik had gister voor een meisje van de club haar crosser voorzien van een nieuw stuur en haar remmen afgesteld. Mocht ik haar oude stuur hebben, en voor 10 euro een compleet setje rem- en versnellingskabels. Mooi meegenomen, wel zilveren buitenkabels ipv. de witte die ik eigenlijk wou, maar dat maakt niet uit. Hier staat Dura Ace op. Helaas was het stuurlintje wat ik echt wil uitverkocht, dus daar moet ik nog ff mee wachten. Morgen gooi ik het crankstel erin en moeten de derailleurs afgesteld worden, en de fiets is zo goed als klaar.

Alleen nog een zadel en bidonhouders uitkiezen :)
Show die nieuwe fiets van je eens :)
.
  zondag 19 december 2010 @ 16:41:38 #141
58560 Oksel
Gezellig.
pi_90129222
Ik had ook wel gewild, maar niemand die mee wilde. En alleen is echt niet tof. Vind ik dan.
pi_90133051
Hij is nog niet helemaal af. Heb net wel n mooi Prologo zadel gekoch. Ik zet zo wel ff een foto online!
pi_90133393
Ik heb btw vanmiddag 3 uur gecrosst. Lekker met een paar gasten over sneeuw en ijs racen, was in het bos echt goed te doen. Alleen ging op de terugweg op m'n bek door een hond waar ik iets te fanatiek voor remde :')
pi_90133584
Ik vond het vandaag wel erg koud, kouder dan gisteren en vrijdag. In de bossen was het lastiger fietsen dan gister door de verse sneeuw en de sporen van wandelaars en langlaufers. Maar wel erg mooi! Veel takken en bomen gezien die het gewicht van de sneeuw niet konden dragen.

pi_90154132
Inderdaad echt sprookjesachtig, echt geweldig. Hopelijk blijft het even zo mooi!

Ik heb vanmiddag dus dit op de kop getikt voor m'n fiets
pi_90155930
Ben ik dan de enigste die al ruim twee weken niet op de pedalen heeft gezeten? :'(
Wat een k*tsneeuw, en geld voor een mountainbike heb ik op dit moment ook niet eigenlijk. :')
pi_90157661
quote:
13s.gif Op maandag 20 december 2010 00:20 schreef Marurk het volgende:
Ben ik dan de enigste die al ruim twee weken niet op de pedalen heeft gezeten? :'(
Wat een k*tsneeuw, en geld voor een mountainbike heb ik op dit moment ook niet eigenlijk. :')
Nee hoor, zelfde probleem hier. Probeer om de zoveel tijd even hard te lopen, maar is toch geen echte vervanging.
pi_90163135
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:56 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Nee hoor, zelfde probleem hier. Probeer om de zoveel tijd even hard te lopen, maar is toch geen echte vervanging.
+1....

Maar dan omstreeks de 3 maanden al niet :X
pi_90163439
Ik heb trouwens nog een setje crosser wielen in de aanbieding. Vuelta XRP Lite.

Zoiets, maar dan met platte spaak en met 10sp cassette.

pi_90163461
Maatje van me heeft deze fiets gekocht:

Met Ultegra.

Fondriest TF3. Nooit van gehoord.
pi_90163786
De TF3 kende ik nog niet, maar vind Fondriest mooie fietsjes :)
pi_90186101
Voor Yankee ;)

Vanavond de crank etc. erop. Morgen stuurlint en hij is zo goed als af. Jammer dat ik er nog niet op kan fietsen ;(
  maandag 20 december 2010 @ 17:42:35 #153
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_90187229
Laat je die spacers zo of ga je zagen? Verder mooi frame.

Crankstel Hollowtech? Wil er daar nog 1 van in een MTB zetten maar moet eerst nog even onderzoeken of het wat is en hoe makkelijk dat gaat.
Sei wachsam,
  maandag 20 december 2010 @ 17:55:53 #154
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90187788
Mooie fiets tommeke ^O^
.
pi_90187863
Thnx!

Die spacers gaan er af, maar pas zodra ik het stuur op de juiste hoogte vind zitten, dus eerst een paar keer fietsen en dan zagen ;)

Hollowtech is met externe lagercups toch? Zodra ik het erin heb zitten vertel ik wel ff hoe ik t deed, ben nu bij m'n schoonouders ;)
  maandag 20 december 2010 @ 18:02:54 #156
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90188106
Zadel matcht ook mooi. Welke kleur stuurlint neem je? En ram je er nog van die wit/rode bidonhouders op of neem je zwarte?
.
pi_90188752
Wat voor wielen?
  maandag 20 december 2010 @ 19:26:26 #158
27167 SuperWeber
pi_90192068
Mooi fietsje, qua framemodel komt hij wel aardig overeen met mijn Cube. Als die winter nu eens opzout kan ik daar ook weer op fietsen :(
pi_90192300
Ja, mooi! Erg mooie kleuren. Jammer alleen van dat rood & witte gedeelte.

:+
pi_90195235
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Oksel het volgende:
Ja, mooi! Erg mooie kleuren. Jammer alleen van dat rood & witte gedeelte.

Ja. Trek's heb je niet echt veel in celeste he...

@Tommeke: Nice :)
pi_90195704
Ik loop te zeiken.

Zag pas ergens een matzwarte Bianchi.. :9 Die wil ik ook best.

Hier dus

:D

pi_90197544
Dat je loopt te zeiken snap ik. Dat je mij nog serieus neemt vind ik wonderbaarlijker :')
  maandag 20 december 2010 @ 21:28:12 #163
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90200341
Lekker gefietst vandaag, ik was ook niet meer bang en heb gewoon hard door de sneeuw geragd O+

Mooi kader Tommeke, ik zou zeggen wit stuurlintje. :)

Voor zo'n bracketas met externe lagercups heb je wel een speciaal tooltje nodig, en een momentsleutel is ook wel handig.
pi_90209895
Die cups moet je met montagepasta vastdraaien. Anders komen ze nooit meer los :)

Thnx voor de reacties! Er komt uiteraard een wit lintje op, en inderdaad rood witte bidonhouders. Van Elite.

@Oksel: Easton EA50 zonder decals.
pi_90223084
Mooi fietsje Tommeke!
Haters gonna hate.
pi_90230204
Niemand wil mijn zomerpakjes kopen.. :( Zal het misschien aan m'n timing liggen? :+
pi_90230320
Zal er wel iets mee te maken hebben gok ik ja ;)

Aardig nieuws, misschien alsnog regio Z-O Friesland fietsen komend jaar :) We hebben flink weten te schrappen in de offerte van de aannemer door bij andere (kleinere) bedrijfjes een en ander aan te vragen.
En we zijn nog niet eens klaar met schrappen dus komen misschien nu zelfs nog alsnog weer onder budget uit :)
pi_90231362
Dan moeten we maar eens samen fietsen. Ik kom geregeld in de omgeving Appelscha.
pi_90231414
Lijkt me een goed plan :)
pi_90231441
Goed nieuws Freddeh!

Ik heb het wedstrijdschema (concept) voor komend seizoen al mogen ontvangen, pittig.
Haters gonna hate.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:32:23 #171
27167 SuperWeber
pi_90234038
Goed nieuws Freddeh, als jullie er mee kunnen leven wil ik ook volgend seizoen wel een stukje met jullie meefietsen. Ook ik kom wel eens in de buurt van Appelscha.
pi_90234243
Als het allemaal doorgaat wil ik sowieso een Fok!-fietsmeet organiseren bij mij een keer. :)
pi_90234525
Leuk! Je kan daar trouwens ook geweldig ATB'en! Ze hebben een hele mooie route uitgezet, echt de mooiste die ik gereden heb. En dan overdrijf ik niet ;)

Ik ben voor! :D
pi_90235368
Cool :)
Haters gonna hate.
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:25:37 #175
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90239801
Omdat ik toch wil beginnen volgende lente hadden m'n vrienden gezegd dat het nu de ideale periode was om een leuk 2de handsje op de kop te tikken...Dat heb ik dus gedaan...

Had volgens mij even goed in de zomer kunnen zijn...maar ben er wel blij mee...kan haast niet wachten tot de sneeuw verdwijnt voor de zon :Y
pi_90239941
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik toch wil beginnen volgende lente hadden m'n vrienden gezegd dat het nu de ideale periode was om een leuk 2de handsje op de kop te tikken...Dat heb ik dus gedaan...

[ afbeelding ]

Had volgens mij even goed in de zomer kunnen zijn...maar ben er wel blij mee...kan haast niet wachten tot de sneeuw verdwijnt voor de zon :Y
Oh, jij gaat dikke vriendjes worden met Oksel :Y
pi_90240463
Leuk fietsje zeg!
Haters gonna hate.
pi_90240635
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Oh, jij gaat dikke vriendjes worden met Oksel :Y
Campa wielen.. :P Ach ja, leuk. De rest dan?
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:46:28 #179
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90240859
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Leuk fietsje zeg!
Ik moest het wel een beetje bescheiden houden, wie weet vind ik het niet leuk.
En er komen nog schoenen, kleding, helm...enz bij...
Kost me een halve nier voor ik een meter heb gereden.
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:48:30 #180
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90240983
quote:

[ afbeelding ]

Ah een nieuw lid, welkom ^O^
.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:01:03 #181
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_90241657
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef Tommeke het volgende:
Die cups moet je met montagepasta vastdraaien. Anders komen ze nooit meer los :)

Thnx voor de reacties! Er komt uiteraard een wit lintje op, en inderdaad rood witte bidonhouders. Van Elite.

@Oksel: Easton EA50 zonder decals.
Montagepasta doe ik eigenlijk in elk vast onderdeel. Heb een keer mijn gereedschap kapot gedraaid omdat ik het bij een gewone fiets niet had gedaan. Extra gereedschap om hem vast te zetten vind ik niet erg. Deze soort leek me wel handig omdat er al een bracket-as in zit.

Welkom panerai, leuke fiets, welke afmontage? Mirage? Veloce?
Sei wachsam,
pi_90245672
Ik heb nog wat spul over.

Geintresseerden? :)

http://verkopers.marktplaats.nl/5072843
pi_90245838
Montagepasta? Cups? Ik mis wat.

Ik smeer altijd wat vet op de trappers als ik ze er in zet.. maar verder nergens pasta ofzo.
pi_90245869
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:30 schreef Tommeke het volgende:

Is dat zadel wat voor op m'n ATB?
pi_90246018
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik moest het wel een beetje bescheiden houden, wie weet vind ik het niet leuk.
En er komen nog schoenen, kleding, helm...enz bij...
Kost me een halve nier voor ik een meter heb gereden.
Als het goedkoop moet, ik heb nog schoenen + pedalen + plaatjes voor je. Gebruikt, maar in goede staat. Maat 41-42 normale schoenmaat zegmaar. Eurootje of 30 is't voor jou.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:44:07 #186
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90246239
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef No-P het volgende:

[..]

Welkom panerai, leuke fiets, welke afmontage? Mirage? Veloce?
Bedankt :)

Er zit een campagnolo carbon chorus 10 speed op, met carbon trapas en keo look pedalen.
en wit afgemonteerd met cinelli.
wielen zijn campagnolo sirocco
Fiets is afkomstig van een renner van het Profel - bofrost - Prorace cycling team en ze krijgen nieuwe fietsen (deze 3 maand oude reservefiets) mocht ook weg.
Was erg blij want alles ziet er nog hagelnieuw uit.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:46:04 #187
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90246330
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Goed nieuws Freddeh!

Ik heb het wedstrijdschema (concept) voor komend seizoen al mogen ontvangen, pittig.
Leuk, wat ga je rijden? Klassiekers? Buitenland? :P
pi_90246413
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Er zit een campagnolo carbon chorus 10 speed op, met carbon trapas en keo look pedalen.
Fiets is afkomstig van een renner van het Profel - bofrost - Prorace cycling team en ze krijgen nieuwe fietsen (deze 3 maand oude reservefiets) mocht ook weg.
Dan willen we natuurlijk ook een prijs weten.. :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:56:01 #189
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_90246840
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Niet gek, ik zat aan een andere klasse te denken omdat het goedkoop moest. Veel plezier ermee.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:34 schreef Oksel het volgende:
Montagepasta? Cups? Ik mis wat.

Ik smeer altijd wat vet op de trappers als ik ze er in zet.. maar verder nergens pasta ofzo.
Vet kan ook. Ik gebruik altijd montagepasta bij elk boutje.

[ Bericht 22% gewijzigd door No-P op 21-12-2010 19:06:06 ]
Sei wachsam,
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:05:25 #190
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90247209
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dan willen we natuurlijk ook een prijs weten.. :P
600 eurootjes 8-) ik kreeg er nog een lading binnenbanden, een extra carbon/aluminium voorvork, 2 sets look plaatjes, want ze gaan met shimano rijden, bij. Ik mocht ook nog schoenen uitkiezen maar uit hygiënische overwegingen heb ik daar maar voor gepast.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:26:59 #191
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90248300
quote:

[ afbeelding ]

Mooi karretje, goede prijs en goed afgemonteerd ook O-)

Mag ik ook opbouwend kritiek geven?
*frame is aan je zithoogte te zien wat aan de grote kant maar 't kan wel.
(evt. kan je een iets kortere stuurnok nemen als je te ver reiken moet voor je gevoel)
*Ik vind de combi stuurlintje+zadel niet zo fraai, beter zwart allebei :P
pi_90248606
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mooi karretje, goede prijs en goed afgemonteerd ook O-)

(evt. kan je een iets kortere stuurnok nemen als je te ver reiken moet voor je gevoel)
Ik vind die San Marco zadels zo schreeuwerig... Zou zelf ook voor zwart gekozen hebben. Maar als je dan toch bij wit wil blijven kun je (zo heb ik vaak gehoord) het best Fizik tape kunnen nemen. Die gladde geperforeerde dus....
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:34:23 #193
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90248693
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Absoluut, en je hebt gelijk dat de stuurpen iets aan de lange kant is, dat gevoel had ik ook wel een beetje,...daar komt nog een kortere op.

Het groene stuurlint vind ik wel wat hebben, maar er komen nog witte shiftgrips op en groen/witte bandjes (al binnen maar nog geen tijd om te monteren). :7
pi_90249546
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Absoluut, en je hebt gelijk dat de stuurpen iets aan de lange kant is, dat gevoel had ik ook wel een beetje,...daar komt nog een kortere op.

Het groene stuurlint vind ik wel wat hebben, maar er komen nog witte shiftgrips op en groen/witte bandjes (al binnen maar nog geen tijd om te monteren). :7
Even een vraagje... Shiftgrips? Wat bedoel je daar precies mee? :@
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:53:45 #195
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90249824
De zwarte handvatten waar de remmen en je schakelapparaat aanzit, die heb je in alle kleurtjes.

Het lijkt misschien alIemaal een beetje over de top maar ik doe m'n hele leven al aan sporten, en mijn ervaring is dat wanneer je blij bent met je materiaal je ook beter gaat sporten, ik in elk geval wel...Ik zorg dus maar dat het helemaal is zoals ik het goed vind (en m'n portemonee het kan dragen). Of zoals ze zeggen...it's showtime.
pi_90249919
De hoods bedoel je dus :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:57:14 #197
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90250046
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Freddeh het volgende:
De hoods bedoel je dus :)
Ben Vlaams dus...klinkt wel hetzelfde ....maar niet altijd hahaha
pi_90250424
Oke dan, volgend jaar ook ronde van Vlaanderen dus? :D
  FOK!fotograaf dinsdag 21 december 2010 @ 20:48:07 #199
73911 ultra_ivo
pi_90253086
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:30 schreef Tommeke het volgende:

44 hoh? en voor welke klembreedte voorbouw?
pi_90257998
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef Oksel het volgende:

[..]

Is dat zadel wat voor op m'n ATB?
Ik denk het wel, is best comfortabel namelijk.

@Ivo: Die van Pro is 26.0 en die van Oxygen 31.8. Allebei 44cm breed. Die van Oxygen heb ik van een vriendin van me gekocht voor m'n koersfiets, maar was te breed. De andere heb ik per ongeluk te breed gekocht voor m'n crosser.
  FOK!fotograaf dinsdag 21 december 2010 @ 22:21:48 #201
73911 ultra_ivo
pi_90259121
26.0 past wel bij mijn materiaal, 31,8 totaal niet.
pi_90261878
He Tommeke, jij was toch geinteresseerd in hoge aluminium Veltecs? Die tyfuswielen zijn nu in de aanbieding http://s-tec-essence.esho(...)ucts/VET2010[S]-0001
Bandjes zou ik voor een euro of 40 verpatsen (aan iemand met een uitgebreide tandartsenverzekering). Stickers eraf, heb je een mooi stealth setje met goede naven voor weinig.
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:39:42 #203
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90263932
die naam blijft geweldig _O-
.
pi_90275157
Ik hoef die tyfuswielen niet :')
pi_90275588
En we zijn weer op het werk... Maar 50min over gedaan, nog netjes aan de snelheid gehouden ook. Enige dat me tegenvalt is dat mensen nog steeds invoegen met 60km/u op de snelweg. Ik knalde er dus ook loeihard voorbij op de invoegstrook en voeg wel netjes op snelheid in.

Anyway, wat me écht opviel.... Eerste wielrenner heb ik al weer gesignaleerd na de sneeuw :)
pi_90276014
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef Freddeh het volgende:
En we zijn weer op het werk... Maar 50min over gedaan, nog netjes aan de snelheid gehouden ook. Enige dat me tegenvalt is dat mensen nog steeds invoegen met 60km/u op de snelweg. Ik knalde er dus ook loeihard voorbij op de invoegstrook en voeg wel netjes op snelheid in.
Tot en met hier dacht ik dat je op de fiets naar je werk was ..
pi_90276402
Tom, ik wil dat zadel wel. Breng je hem? We kunnen ook halverwege afspreken, in Beilen. Tochtje van in totaal 100km..voor beiden :)
  woensdag 22 december 2010 @ 09:08:42 #208
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90276412
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef Oksel het volgende:
Tom, ik wil dat zadel wel. Breng je hem? We kunnen ook halverwege afspreken, in Beilen. Tochtje van in totaal 100km..voor beiden :)
That's spirit
pi_90276453
Wachten we wel tot het +10 graden is.. :P
pi_90276514
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:44 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Tot en met hier dacht ik dat je op de fiets naar je werk was ..
Haha :D Nee, ik wil als de sneeuw weg is en het droog blijft wel iedere week 1 dag gaan fietsen. Heb mijn training wel nodig voor de RvV, en behalve dat mis ik het gewoon.
  woensdag 22 december 2010 @ 09:20:59 #211
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90276667
Ik heb gisteren de hele dag in de slush gereden. Kouwe voeten maar verder geen probleem. Ik kwam een van mn favoriete chicks tegen op straat. (mooi blond haar, mooi gezichtje, altijd aan het telefoneren)Ik zeg tegen haar: "Doe wel voorzichtig hé?" Ga ik 30 meter verder zelf onderuit _O-
pi_90276811
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag in de slush gereden. Kouwe voeten maar verder geen probleem. Ik kwam een van mn favoriete chicks tegen op straat. (mooi blond haar, mooi gezichtje, altijd aan het telefoneren)Ik zeg tegen haar: "Doe wel voorzichtig hé?" Ga ik 30 meter verder zelf onderuit _O-
En toen kwam ze je troosten?

En toen werd je wakker. Naast je eigen vriendin.

Wil je trouwens de volgende keer niet meer tegen mijn vriendin praten? Ze vind je wat raar, en schaamt zich als je tegen d'r praat..

pi_90276912
Misschien moeten we afspreken dat je alleen nog maar in dit topic mag posten als je zo'n soort foto van je vrouw + fiets hebt gepost.. :+

Hahahaha, check deze:
  woensdag 22 december 2010 @ 09:31:35 #214
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90276917
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef Oksel het volgende:

En toen kwam ze je troosten?

En toen werd je wakker. Naast je eigen vriendin.

Wil je trouwens de volgende keer niet meer tegen mijn vriendin praten? Ze vind je wat raar, en schaamt zich als je tegen d'r praat..

Hahaha, ik was al 30 meter weg en 't was al donker, ik hoop dat ze 't niet gezien heeft :')
pi_90276924
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hahaha, ik was al 30 meter weg en 't was al donker, ik hoop dat ze 't niet gezien heeft :')
Ze zag het wel, vertelde ze me. Ik wist alleen niet dat jij het was. :+
  woensdag 22 december 2010 @ 09:33:08 #216
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90276943
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ze zag het wel, vertelde ze me. Ik wist alleen niet dat jij het was. :+
Ja doei Oksel :') Ich wohne nicht im Deutschland ja :')
pi_90277128
quote:
6s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:33 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja doei Oksel :') Ich wohne nicht im Deutschland ja :')
Ich auch nicht..!
pi_90277534

pi_90277665
Jongens... Rustig met de eye candy pls :')
pi_90277804
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:13 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Haha :D Nee, ik wil als de sneeuw weg is en het droog blijft wel iedere week 1 dag gaan fietsen. Heb mijn training wel nodig voor de RvV, en behalve dat mis ik het gewoon.
Als je pech hebt zijn de wegen pas weer in februari berijdbaar. Kom je in de knoei met je training voor de RVV. Is spinnen niks?
pi_90277815
Besten, ik zit hier op mijn werk ..
pi_90277893
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:09 schreef nogeenmaarten het volgende:
Besten, ik zit hier op mijn werk ..
Op je werk moet je ook werken en niet fokken
pi_90277910
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef Wielracer het volgende:

[..]

Dat heet monitoren van de uptijd van de internetverbinding.
pi_90278001
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef Freddeh het volgende:
Dat heet monitoren van de uptijd van de internetverbinding.
:D _O_
pi_90278046
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef Wielracer het volgende:
True!
pi_90278111
quote:
Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef Oksel het volgende:
Hey, dat is wel n cool plan :D
Dan fiets ik ook weer eens;)

En kan ik meteen jouw celeste monster bewonderen! Wanneer komt jou t beste uit?

En Ivo, heb je nog intresse voor dat stuur?
  woensdag 22 december 2010 @ 10:27:10 #227
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90278313
Dit vind ik ook wel fijn:

.
  woensdag 22 december 2010 @ 10:29:48 #228
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90278382
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Tommeke het volgende:

Ik wil die froglegs wel van je, kunnen we halverwege afspreken in Nagele? Ik kom dan met de fiets :P
pi_90278595
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik wil die froglegs wel van je, kunnen we halverwege afspreken in Nagele? Ik kom dan met de fiets :P
Nagele! Tot voor kort nooit van gehoord, maar ik heb er nu een groot project lopen.. :P
pi_90278627
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Het komt mij het beste uit als 't droog is, en minimaal 8-10 graden is.. :) Voor de rest maakt het mij niet uit, kan redelijk vrij inplannen.. :) Ergens in maart ofzo?
pi_90279096
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nagele is helemaal in de polder! :o
Ik ben Ivo niet ;)
pi_90279358
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef Oksel het volgende:

[..]

Het komt mij het beste uit als 't droog is, en minimaal 8-10 graden is.. :) Voor de rest maakt het mij niet uit, kan redelijk vrij inplannen.. :) Ergens in maart ofzo?
Hahahaha, dan pas? :D
't Is inderdaad niet echt fietsweer de komende tijd. Maar ik kan 'm natuurlijk ook naar je opsturen ;)
pi_90279384
Het heeft geen haast.. :P Of zit je in geldnood?

Als het een dag spontaan lekker weer is, eerder dan maart.. ook prima.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:02:42 #234
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90279431
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Nagele is helemaal in de polder! :o
Ik ben Ivo niet ;)
Ik ben Ivo ook niet _O- en 't is voor jou maar 95km en voor mij 119 :P
pi_90279504
Hey Hey Hey mag ik nou ook foto's posten van naakte renners met hun mooie fiets?
Haters gonna hate.
pi_90279515
Hou je wel rekening met windkracht 1000? 't schijnt nogal vlak te zijn daar.
pi_90279529
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
Wehehheheheheh
Haters gonna hate.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:06:49 #238
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90279542
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey Hey Hey mag ik nou ook foto's posten van naakte renners met hun mooie fiets?
nee :7
.
pi_90279563
Ja, lekker. Allemaal van die broodmagere mannetjes met te grote duo-penotti benen.. :9
pi_90279716
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik ben Ivo ook niet _O- en 't is voor jou maar 95km en voor mij 119 :P
En dan ook nog terug ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 11:13:33 #241
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90279801
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:11 schreef Tommeke het volgende:

En dan ook nog terug ;)
Daar word je hard van :7
pi_90279876
quote:
6s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Daar word je hard van :7
M'n ouders wonen in Sneek, vanaf daar zou het te doen zijn ;)
pi_90279898
http://velogogo.com

Hier staan mooie foto's, veel retro (geen bloot)
  woensdag 22 december 2010 @ 11:24:13 #244
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90280255
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef Tommeke het volgende:

M'n ouders wonen in Sneek, vanaf daar zou het te doen zijn ;)
Dat is 169 km voor mij _O- Dat is wel veel :D
pi_90280366
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is 169 km voor mij _O- Dat is wel veel :D
Van Sneek naar Nagele ;)
Kan je derde kerstdag?
  woensdag 22 december 2010 @ 11:40:52 #247
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90281095
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Van Sneek naar Nagele ;)
Kan je derde kerstdag?
Dan moet ik werken helaas. Roosters voor Januari moet ik nog maken, in het weekeinde kan ik wel.
pi_90281536
Ik zou in de weekenden wel kunnen, ben alleen van 8 tot 18 januari in Zweden. Vind t wel n toffe onderneming
pi_90281679
Veelste koud man.
pi_90281723
Ik zag vanochtend al weer een wielrenner rijden hoor. Zo koud is het niet. Je moet je gewoon leren aankleden op de kou :P
pi_90281800
Ik heb zondag en gister nog gefietst, prima te doen! Als ik vanmiddag niet ging schaatsen zat ik nu op de fiets ;)
pi_90283988
Voeten, benen en bovenlichaam zijn geen probleem. Het is meer kin/mond en handen.
pi_90284744
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Oksel het volgende:
Voeten, benen en bovenlichaam zijn geen probleem. Het is meer kin/mond en handen.
Balaclava.

En hoe houd jij in vredesnaam je voeten warm? Daar ben ik dan nog wel benieuwd naar.
pi_90285125
Mijn voeten waren dit weekend bij -5 ook het eerste (en enige) probleem. Heb wel gemerkt dat de crosser veel geschikter is dan de racefiets bij deze temperaturen, ik kan met minder kleding (thermo-onderbroek en extra handschoenen) toe. Komt natuurlijk door meer inspanning, minder verkoelende rijwind door lagere snelheid en minder wind in het bos :P Balaclava is ook onmisbaar.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:15:11 #255
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90285126
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou in de weekenden wel kunnen, ben alleen van 8 tot 18 januari in Zweden. Vind t wel n toffe onderneming
2 januari kan wel denk ik. Goed begin van het nieuwe jaar. :D onder voorbehoud echter, als 't regent of sneeuwt niet
  woensdag 22 december 2010 @ 13:18:43 #256
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90285271
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Oksel het volgende:
Koude handen heb ik ook, alleen na een tijdje niet meer en als ik dan moe word weer wel. Ik heb een Buff die ik wel prettig vind als nek/kinprotector bij felle kou.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:28:14 #257
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_90285691
Ik zoek ook zoveel mogelijk windvrije gebieden op. 3 sokken en overschoenen houden mijn voeten wel warm. Oorwarmers zijn ook een must en verder heb ik goede thermokleding die ik ook met survival aan doe.
Kan goed tegen kou.
Sei wachsam,
pi_90285720
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

2 januari kan wel denk ik. Goed begin van het nieuwe jaar. :D onder voorbehoud echter, als 't regent of sneeuwt niet
Deal! :D

@Oksel: Ik heb een helmmuts gekocht, echt ideaal! Verder doe ik een sjaal om, en m'n handschoenen zijn van die stoffen 2 euro dingen van de H&M :')
pi_90288340
Een sjaal op de ATB / Racer.. :D

Dat is niet soigne!
pi_90288369
En ik heb geen Balaclava (moest het google'n :D ), heb zo'n muts voor onder de helm. Kan wel gewoon daar nog een sjaal bij dragen.

Warme voeten? Overschoenen!
pi_90288685
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef Oksel het volgende:
En ik heb geen Balaclava (moest het google'n :D ), heb zo'n muts voor onder de helm. Kan wel gewoon daar nog een sjaal bij dragen.

Warme voeten? Overschoenen!
Heb ik. Incl 2 paar sokken. Koud....
pi_90291102
Je hebt vrouwenvoetjes!
pi_90291151
Oh, en 2 paar sokken = krapte. Juist dan krijg je koude voeten. Lucht en beweging is wat ze nodig hebben. Dus gewoon dun paar sokken, schoenen, overschoenen.

Lucht isoleert prima als het opgesloten zit. Dubbelglas zit niet voor niets een laag stilstaande lucht tussen. Zit ook niet 2 paar sokken tussen.
pi_90291471
Dun paar sokken heb ik vorige winter ook geprobeerd, wat heb ik het toen koud gehad...
pi_90293375
Misschien moet je gaan schoonzwemmen ofzo?
pi_90293675
:(
  FOK!fotograaf woensdag 22 december 2010 @ 16:09:08 #267
73911 ultra_ivo
pi_90293810
quote:
Totdat z'n tube erafloopt ging het eigenlijk nog best goed.
  FOK!fotograaf woensdag 22 december 2010 @ 16:10:33 #268
73911 ultra_ivo
pi_90293881
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Balaclava.

En hoe houd jij in vredesnaam je voeten warm? Daar ben ik dan nog wel benieuwd naar.
Niks bivakmuts, gewoon baard laten staan. Dat werkt perfect.
Aan m'n voeten wollen sokken of thermosokken en winterschoenen. Het is nog maar zelden dat ik overschoenen nodig heb.
pi_90295963
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Niks bivakmuts, gewoon baard laten staan. Dat werkt perfect.

Bedankt voor de tip! Meteen geprobeerd!
  woensdag 22 december 2010 @ 19:32:43 #270
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_90302300
Respect hoor om met dit weer op de fiets te springen, Ik kan me niet motiveren om bij minder weer buiten te gaan sporten.
  FOK!fotograaf woensdag 22 december 2010 @ 20:07:48 #271
73911 ultra_ivo
pi_90304257
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Oksel het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Meteen geprobeerd!
[ afbeelding ]
:Y
Dat heb je snel gedaan, werkt prima zo te zien :)
pi_90329474
Ivo, we gaan de dag na de Elfstedentocht toch wel gewoon dezelfde route rijden? Of heb jij wel een kaartje? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 23-12-2010 08:37:06 ]
pi_90333494
Bij Rose kan je van die voetverwarmers kopen, even in het stopcontact en ze zijn warm.
Ik wil ze ook :P
Haters gonna hate.
pi_90335278
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef CyclingGirl het volgende:
Bij Rose kan je van die voetverwarmers kopen, even in het stopcontact en ze zijn warm.
Je hebt ze ook met van die breek-pads zeg maar. Dan heb je geen stopcontact nodig. Maar goed, ik denk er nog steeds over na, heb alleen nog niet kunnen besluiten of ik het wel of niet ga doen, zo weinig fiets ik nu :{
pi_90339218
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef CyclingGirl het volgende:
Zou dat zoveel meer opleveren dan sokken en overschoenen op en schoenen bij de verwarming voordat je vertrekt?
pi_90340298
Ja ze werken goed, ik ken rensters die ze ook hebben.
Van die breekdingen weet ik het niet.
Haters gonna hate.
pi_90340936
Misschien een apart vrouwentopic voor Fred & CG? :+
pi_90344372
Oke dan nodig ik Liz Hatch ook wel uit dan :)
Haters gonna hate.
pi_90344757
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ze werken goed, ik ken rensters die ze ook hebben.
Van die breekdingen weet ik het niet.
Nou, elektrische spullen zijn zo afgekoeld. Je gaat er warm in, maar zodra de stroomtoevoer stopt, geven ze geen warmte meer.

Als breekpads zou je deze kunnen nemen, o.a. te koop bij bever: http://www.bever.nl/winte(...)ytec-naha-footwarmer

Niet bepaald duur, en de meeste mensen rijden in dit jaargetijde vast geen 7-uurs ritten (Ivo uitgezonderd :) )
Mijn foto's op Flickr!
pi_90347235
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Oksel het volgende:
Misschien een apart vrouwentopic voor Fred & CG? :+
:(
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke dan nodig ik Liz Hatch ook wel uit dan :)
:D
pi_90347270
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nou, elektrische spullen zijn zo afgekoeld. Je gaat er warm in, maar zodra de stroomtoevoer stopt, geven ze geen warmte meer.

Als breekpads zou je deze kunnen nemen, o.a. te koop bij bever: http://www.bever.nl/winte(...)ytec-naha-footwarmer

Niet bepaald duur, en de meeste mensen rijden in dit jaargetijde vast geen 7-uurs ritten (Ivo uitgezonderd :) )
Kijk eens aan... Toch even langs Bever binnenkort :)
pi_90348244
Ja de beaver hahahha
Haters gonna hate.
pi_90348434
Ook last van je hormonen? ;)
pi_90349685
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Kijk eens aan... Toch even langs Bever binnenkort :)
Pssst.... Er liggen er nog tientallen bij mij op zolder, ik heb aandelen Bever ;)
Mijn foto's op Flickr!
pi_90359063
Voor mensen die nog low budget winterbanden zoeken:

http://dutchbikeco.com/_b(...)attle_Snowpocalypse/
pi_90361298
En er ligt hier (zuiden) alweer ~15 cm sneeuw. :'( En er gaat nog meer bijkomen... :'( Fietsen gaat zo echt niet. :r
pi_90363114
Ik ben ook niet gegaan vandaag, te glad in 't bos. Lekker vallen en sterven in een koud, donker afgelegen plekje op de Holterberg.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:34:40 #288
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_90365733
Moet je gaan langlaufen op de Holtenberg.
Sei wachsam,
pi_90380609
Idd, dit is natuurlijk hét klimaat om te gaan langlaufen. Zit er zelf ook aan te denken, maar moet volgende week gewoon werken.

Even voor mensen die nog plannen hebben om te bestellen bij Rose, ze hebben met de kerstdagen géén verzendkosten. Ik dacht ik zeg het ff.
pi_90381736
Ha mooi ik ga bidons bestellen! Die bidons die ik nu heb lekken en krijg ik niet meer schoon :')

Ik heb hele mooie gezien die ik wil hebben, kan ik nu al bij Rose bestellen of moet dat morgen omdat het dan pas kerst is?
Haters gonna hate.
pi_90381744
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Freddeh het volgende:
Ook last van je hormonen? ;)
Nee ik spoor soms gewoon niet heheh.
Haters gonna hate.
pi_90382181
Ik zoek het mailtje ff op. Dit is het mailtje, moet dus tussen vandaag tot en met de 26e besteld worden vanaf ¤30. Misschien kunnen we bestellingen combineren in de regio.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90383253
ja ik ga bidons bestellen dus ik kom niet aan de 30 euro denk ik
Haters gonna hate.
pi_90383291
Misschien dat iemand anders uit Rotterdam/Dordrecht/Zoetermeer nog iets bestellen wil. Dan kunnen we een kleine IA houden.Ik wil nog ff kijken naar die zooltjes toch...
pi_90383378
Ow ik hoor net van christian dat die nog wat zooi wil hebben dus die 30 euro is al bereikt :')
@Freddeh, mocht je willen dan wel als het kan beslissen want die bidons hebben we echt hard nodig sinds ik de mijne gisteren uit frustratie al in de kliko gegooid heb.
Haters gonna hate.
pi_90383444
Bestel maar, ik kom zelf ook wel aan de 30 euro :)
pi_90383573
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Oksel het volgende:
Ik ben ook niet gegaan vandaag, te glad in 't bos. Lekker vallen en sterven in een koud, donker afgelegen plekje op de Holterberg.
Heb ik ooit een keer gehad, op een witte kerstavond (middag) nog vrij laat het bos in, mountainbiken. Ging op mn bek op een glad bruggetje, aardig pijn aan mn heup. En ik had mn telefoon niet bij me.
Je zal maar een nachtje in dat bos liggen, en pas als de mensen op 1e kerstdag hun brunch ophebben komen de eerste wandelaars in het bos, dan heb je toch tijd genoeg gehad om dood te vriezen :{

Ik mountainbike nog altijd wel in mn eentje hoor, maar in ieder geval altijd een telefoon mee. :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_90383604
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Gripper het volgende:

[..]

Heb ik ooit een keer gehad, op een witte kerstavond (middag) nog vrij laat het bos in, mountainbiken. Ging op mn bek op een glad bruggetje, aardig pijn aan mn heup. En ik had mn telefoon niet bij me.
Je zal maar een nachtje in dat bos liggen, en pas als de mensen op 1e kerstdag hun brunch ophebben komen de eerste wandelaars in het bos, dan heb je toch tijd genoeg gehad om dood te vriezen :{

Ik mountainbike nog altijd wel in mn eentje hoor, maar in ieder geval altijd een telefoon mee. :)
Als je je bakkes flink aan een steen of boomstam stoot denk ik niet dat je nog belt hoor :P
pi_90383614
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Freddeh het volgende:
Bestel maar, ik kom zelf ook wel aan de 30 euro :)
Ha oke :) ja ik werd zo giftig weer die lekkende k@t bidons.
Haters gonna hate.
pi_90392008
@CyclingGirl: Wanneer ga je bestellen, ik kom toch niet aan die ¤30 merk ik net. Heb alleen een setje van die zooltjes nodig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')