Had je Beau gisteren gezien bij DWDD dan had je deze post nooit durven makenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef Morendo het volgende:
Probeert Johan de titel 'slechtst geklede man van Nederland' weer te krijgen? Wat hij gisteravond droeg kon echt niet.
Net even bekeken, ik vond het van Johan lelijker. En bovendien is dat een recidivist (oké Beau misschien ook)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Had je Beau gisteren gezien bij DWDD dan had je deze post nooit durven maken
Bij Johan was het toch alleen de stropdas. Het pak was oudbollig dat wel ja maar och het is een stijl.Maar dat van Beau daar raakte mijn TV van overstuurquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Net even bekeken, ik vond het van Johan lelijker. En bovendien is dat een recidivist (oké Beau misschien ook)
Het overhemd en jasje van Johan waren weer gruwelijk. Wat heeft die man toch met bruin? Hij zou een keer samen moeten shoppen met Genee,quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Johan was het toch alleen de stropdas. Het pak was oudbollig dat wel ja maar och het is een stijl.Maar dat van Beau daar raakte mijn TV van overstuur
ja die had je allang moeten hebben, zal wel ergens anders zijn bezorgd door een postbezorger, zo eentje die niet in vaste dienst is. Wen er maar vast aan ...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Die is gister geëindigd toch?
quote:
Wij hebben hem vandaag gekregen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:26 schreef TheDutchguy het volgende:
Hebben jullie de VI (tijdschrift) al gekregen? Heb hem nog steeds niet..
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
leuk die gifjes, vooral die van Boskamp
we hadden er toch ook een van die Graydon doedel?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zegt ook altijd dat hij geen verstand van voetbal heeft. Alleen van de financiele kant.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gejank altijd over Gaydon. Dat de helft van alle betaalde voetbalclubs over 5 jaar failliet zijn zegt de voetbalfans natuurlijk niets. Die houden zich schijnbaar liever bezig met de nieuwe linksbuiten uit de lokale jeugdquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Poekel het volgende:
[..]
Hij zegt ook altijd dat hij geen verstand van voetbal heeft. Alleen van de financiele kant.
Wat moet zo'n man daar dan...
Ik zou de uitzendingen anders wel even iets inkorten, een uur ipv anderhalf uur (met reclame meegerekend). En dan vooral over de net gespeelde wedstrijd praten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarschijnlijk vaker extra uitzendingen Voetbal International
RTL is van plan om het experiment van vorige week, met op woensdag en donderdag twee extra uitzendingen van Voetbal International, een vervolg te gaan geven. De directie van de zender is zeer tevreden over de behaalde kijkcijfers.
De extra uitzending van woensdag, direct na de Europa League-wedstrijd Sampdoria - PSV, trok maar liefst 710.000 mensen (een nieuw kijkcijferrecord). Ook naar de extra uitzending op donderdag, die werd uitgezonden na FC Utrecht - Napoli, werd goed gekeken: 623.000 mensen.
Voetbal International #107 4x VI in de week! Wordt het niet gekker?
Dus toch een experimentje geweest.
Sterker nog: vd Gijp kwam gefrustreerd over. Dat hebben we niet vaak meegemaakt. Misschien begint ie overspannen te worden van al z'n extra activiteiten van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef pberends het volgende:
Gijp was slecht gisteren zeg, wat zat hij irritant door te drammen over Van Marwijk. Het is natuurlijk volkomen logisch dat Van Marwijk nog met de verloren finale zat. Dat zitten de meeste Oranje-spelers ook nog steeds waarschijnlijk. En dat is niet vreemd.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nou hij had wel een punt. Of wilde je een herhaling van de SV uitzending van een paar weken terug met Kees.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Sterker nog: vd Gijp kwam gefrustreerd over. Dat hebben we niet vaak meegemaakt. Misschien begint ie overspannen te worden van al z'n extra activiteiten van de laatste tijd.
Wie kijkt er nou SVquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou hij had wel een punt. Of wilde je een herhaling van de SV uitzending van een paar weken terug met Kees.
Als je jezelf quote lijkt het net of je het met iemand eens bent... toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Sterker nog: vd Gijp kwam gefrustreerd over. Dat hebben we niet vaak meegemaakt. Misschien begint ie overspannen te worden van al z'n extra activiteiten van de laatste tijd.
Het is een sponsor-item. Net zoals 'dat zeg ik' wat godzijdank niet meer bestaat. Ik zou jou maar adviseren niet naar business-class te kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gejank altijd over Gaydon. Dat de helft van alle betaalde voetbalclubs over 5 jaar failliet zijn zegt de voetbalfans natuurlijk niets. Die houden zich schijnbaar liever bezig met de nieuwe linksbuiten uit de lokale jeugd. Zeer terecht dat VI hier juist meer aandacht aan besteed zo nu en dan.
Gijp begrijpt misschien gewoon heel goed dat mensen in het voetbalwereldje niet zo heel veel te klagen hebben, wanneer je het vergelijkt met ECHTE problemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies...er zijn ergere dingen in het leven dan een voetbalwedstrijd verliezen.quote:Op zondag 12 december 2010 08:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gijp begrijpt misschien gewoon heel goed dat mensen in het voetbalwereldje niet zo heel veel te klagen hebben, wanneer je het vergelijkt met ECHTE problemen.
Ok, je verliest een belangrijke wedstrijd, en dat steekt en dat blijft even steken.
Tegelijkertijd zijn er honderden of duizenden mensen die deze week hun partner of een kind zijn verloren. Op een gegeven moment moet je het ook allemaal kunnen relativeren natuurlijk.
Gijp snapt dat.
Ben nu toch benieuwd wat voor schandaal Johan bij SV Meppen heeft veroorzaakt.quote:
Toen al een baasquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 11:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben nu toch benieuwd wat voor schandaal Johan bij SV Meppen heeft veroorzaakt.
hahaha, idd. je hebt een gavequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarschijnlijk vaker extra uitzendingen Voetbal International
RTL is van plan om het experiment van vorige week, met op woensdag en donderdag twee extra uitzendingen van Voetbal International, een vervolg te gaan geven. De directie van de zender is zeer tevreden over de behaalde kijkcijfers.
De extra uitzending van woensdag, direct na de Europa League-wedstrijd Sampdoria - PSV, trok maar liefst 710.000 mensen (een nieuw kijkcijferrecord). Ook naar de extra uitzending op donderdag, die werd uitgezonden na FC Utrecht - Napoli, werd goed gekeken: 623.000 mensen.
Voetbal International #107 4x VI in de week! Wordt het niet gekker?
Dus toch een experimentje geweest.
Kijk, dit zijn kwaliteitsposts. Nooit geweten dat hij op zijn 28e al stopte met voetballen. Ook mooi om te lezen dat hij met veel waardering over Cor van der Gijp praat. Begrijp ik gelijk waar hij René vandaan heeft getoverd.quote:Op zondag 12 december 2010 15:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik verwacht zo`n soort vraag morgen welquote:Heren aan tafel,
Wat vonden jullie van de "sprint" van van Beukering?
Groetjes,
X
Haha...dan zal Gijpie wel voorstellen om voortaan een reclamebord van een bepaalde fastfoodketen achter het doel te plaatsen. Misschien dat ie dan wat harder loopt...quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik verwacht zo`n soort vraag morgen wel.
Mmm Knudde vond ik wel leuk, maar de laatste tijd zijn die stripjes op Nu.nl echt heel slecht.quote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef pberends het volgende:
Ik hoorde dat cartoonist Toon van Driel vanaf half januari gaat samenwerken met VI. Zo te horen krijgen ze een eigen Fokke en Sukke ofzo.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha dat ie op een gegeven moment dat bierviltje naar Johan gooit. Was me toentertijd nog niet eens opgevallen
kan iemand een gifje maken van die kop van genee op 0:24? Schitterendquote:
Daar was ik bijquote:
Manolevje was ook weer lekker bezig, heb er zin in vanavond.quote:Op maandag 13 december 2010 12:32 schreef marcodej het volgende:
Vanavond lekker lachen om de sprint van Jhonny. Kan niet wachten.
Johan tegen Wilfred, mag ik ook een niet Ajax moment laten zien ?quote:Op maandag 13 december 2010 12:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Manolevje was ook weer lekker bezig, heb er zin in vanavond.
De reactie van het publiek was echt geweldig, het bleef maar doorsudderenquote:
Dat nieuwe jeugdspelertje van Ajax deed het anders ook wel aardig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik fail vind.. Iedereen denkt nu dat Assaidi god is... Messi is god.
Mido en Van Beukering zou een droomkoppel zijn.quote:
Vond je ?quote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat nieuwe jeugdspelertje van Ajax deed het anders ook wel aardig.
Oké, Jhonny van Beukering was veel beter.quote:
Ja, dat vond ik. Hij speelde een prima partij de eerste helft, 2de was heel Ajax iets minder, maar hij liet nog steeds een paar goeie passeerbewegingen zien.quote:
Ik was er totaal niet van onder de indruk eerlijk gezegd, liet constant maar 1 actie (uitkappen) zien waardoor die rechtsback hem later na doorhad en hij keer op keer balverlies leed. Verder is hij er af en toe wel eens voorbij gegaan maar vaak kreeg hij hem dan maar met geluk mee via de verdediger of iets in die richting. Ik heb hem te weinig op snelheid de back op zien zoeken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik. Hij speelde een prima partij de eerste helft, 2de was heel Ajax iets minder, maar hij liet nog steeds een paar goeie passeerbewegingen zien.
6 goals uit de laatste 8 duels..quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Speelde beter dan Castaignos gemiddeld doet ja
Precies.quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Oké, Jhonny van Beukering was veel beter.
Ik voel het ook; Everse gaat met een paar master foute opmerkingen komen...deed ie de vorige keer ook.quote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef S0nic het volgende:
Het wordt een legendarische uitzending, ik voel het gewoon
Joh!quote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef Smoofie het volgende:
En Graydon is sponsor van Sparta......
Over zn zoontje die Call of Duty speelt en op Hitler jaagt ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik voel het ook; Everse gaat met een paar master foute opmerkingen komen...deed ie de vorige keer ook.
ja dusquote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dit het nummer wat Derksen en Jansma zongen?
Ik doelde meer op dat zwarte snorretje en Van Gaal.quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over zn zoontje die Call of Duty speelt en op Hitler jaagt ofzo
Sparta?quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Allemaal in het zwart. Wie is er dood?
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan wordt weer boller... Valt me echt op.... Ga ik eens blind met mijn vorkje in zijn wang prikken
Oh ja!quote:
En BB is er ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige nog levende voetballer met een motoriek als Messi is Robben. De man der dijbenen.˛
De linkermiddelste van rechts.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En BB is er ookEn Jojoortje, kijk eens naar dat topic over vrouwen die voetballen, wie ben jij nou
Graydon georganiseerd.quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb even gemist waarom ze bij Sparta zitten. Waarom?
edit: ah dankje, wat is de reden daar dan weer van?quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb even gemist waarom ze bij Sparta zitten. Waarom?
Dat is het ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
die mensen op de achtergrond kijken alsof dit het Graydon personeelsuitje is.
Dat zal heel goed kunnen, de businessseats waren al vol volgens de Sparta Site.quote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is hun kerstpakketquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
zou me niks verbazen...quote:
Sowiesoquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lig hier met een lekkere warme deken heerlijk romig te zijn. Laptopje op schoot, LCD tv op RTL7. Heerlijk.
Assaďdi is écht wel de Gilette speler van de week.˛
Di Tomassoquote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Allemaal in het zwart. Wie is er dood?
Vleminckxquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen is zwaar onredelijk richting Vleminckx.˛
Wat vind je ervan dat een sparta spelert naar ons gaat? ( Utreg red. ) Is hij eigenlijk goed?quote:
Super goede voetballer. Als je de aanvoerder van Jong Oranje bent kun je wel ballen natuurlijk. Beste speler eerste divisie, maar doet het wat minder omdat de rest van het team er niks van bakt. Ik denk dat ie EU subtop wel aan zal kunnen over een tijdje.quote:Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat een sparta spelert naar ons gaat? ( Utreg red. ) Is hij eigenlijk goed?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Super goede voetballer. Als je de aanvoerder van Jong Oranje bent kun je wel ballen natuurlijk. Beste speler eerste divisie, maar doet het wat minder omdat de rest van het team er niks van bakt. Ik denk dat ie EU subtop wel aan zal kunnen over een tijdje.
En verkopen moet wel, geld te kort.
Nee, Graydonquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja het gaat niet over die aidsclub van jou he
Die mag alleen als het een echte topshow wasquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wie heeft dat gifje nog van Genee's topshow?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mertensquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wie staat daar nu bij Utrecht (middenveld centraal/links)?
http://sigaarsnor.blogspo(...)d-genee-en-zijn.htmlquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie moet er dan staanquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, moet die daarom in dat rijtje staan?
Silberbauer gaat weg bij onsquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dont think so dat is eigenlijk een iets ander soort voetballer volgens mij.
Een keeper moet er in staan om z'n geweldige reddingen waarmee hij een wedstrijd redt. Niet om een paar goede uittrappen.quote:
ja!quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
Camera's hangen heeft weinig zin. Dan moet je OVERAL camera's neerhangen, ook in de gehandicaptenzorg, bejaardenzorg etc.
Ze zijn bezig met Strootman. Prima vervanger voor zover nu te beoordelen en kan ook nog erg groeien..quote:
Onzin. Indien vanuit een trap van de keeper een goal komt dan moet dan ook in het voordeel van die keeper tellen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een keeper moet er in staan om z'n geweldige reddingen waarmee hij een wedstrijd redt. Niet om een paar goede uittrappen.
Dat was dus niet zo.quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin. Indien vanuit een trap van de keeper een goal komt dan moet dan ook in het voordeel van die keeper tellen.
Steek maakt een paar mooie reddingen in de 2e helft. Nee echt, want Stekelburg.quote:
Ga weg man.quote:
Ik luisterde niet in de reclame, effe geluid op soundmute en een plaatje van Bieber opquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef -Willempie- het volgende:
Die Michael Jackson cd klonk meer als de nieuwe van Akon![]()
Hij lijkt me in zo'n context juist een enorm slaapverwekkende man.quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Straks effe Preud'homme terug kijken bij Holland sport, ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft over die 6-2
Dat taaltjequote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat lijkt me in zo'n context juist een enorme slaapverwekkende man.
Iets met "flikker toch op", "klote Amsterdammer" e.d.quote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de haat reactie van Snuf op mij gemist
Haha!quote:
Mja, iddquote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe moet ik mij dit aankaarten voorstellen?
Er komt een of andere kerel met een blik Bavaria het Philipsstadion binnenlopen en vraagt of hij met de directie mag spreken. Vervolgens zegt hij 'Namens PSV Fans United wil ik even zeggen dat jullie geen angsthazenvoetbal moeten spelen!'
Om vervolgens weer met een lulverhaal naar buiten te komenquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Tom Knipping zit nu nog underkoffer bij Eredivsie Live
Ik wil anders wel weten hoe het met Piet en z'n vissen gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die royston gesprekken nogal irritant, die gast is zo moeilijk te verstaan
en natuurlijk hoe het met z'n broodjeszaak gaat?quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wil anders wel weten hoe het met Piet en z'n vissen gaat.
Tja... Rotterdammers en humorquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een lollige man, die trainer van Sparta.
gebakken lucht verkopenquote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Graydon nou doet.
boeiequote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie wil er nou zo wereldkampioen worden.
Geen uitzending hoor, alleen gewoon beschouwingen rond die onzinwedstrijdjes.quote:
alleen uitzending VI op vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |