En BB is er ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige nog levende voetballer met een motoriek als Messi is Robben. De man der dijbenen.²
De linkermiddelste van rechts.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En BB is er ookEn Jojoortje, kijk eens naar dat topic over vrouwen die voetballen, wie ben jij nou
Graydon georganiseerd.quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb even gemist waarom ze bij Sparta zitten. Waarom?
edit: ah dankje, wat is de reden daar dan weer van?quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb even gemist waarom ze bij Sparta zitten. Waarom?
Dat is het ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
die mensen op de achtergrond kijken alsof dit het Graydon personeelsuitje is.
Dat zal heel goed kunnen, de businessseats waren al vol volgens de Sparta Site.quote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is hun kerstpakketquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
zou me niks verbazen...quote:
Sowiesoquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lig hier met een lekkere warme deken heerlijk romig te zijn. Laptopje op schoot, LCD tv op RTL7. Heerlijk.
Assaïdi is écht wel de Gilette speler van de week.²
Di Tomassoquote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Allemaal in het zwart. Wie is er dood?
Vleminckxquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen is zwaar onredelijk richting Vleminckx.²
Wat vind je ervan dat een sparta spelert naar ons gaat? ( Utreg red. ) Is hij eigenlijk goed?quote:
Super goede voetballer. Als je de aanvoerder van Jong Oranje bent kun je wel ballen natuurlijk. Beste speler eerste divisie, maar doet het wat minder omdat de rest van het team er niks van bakt. Ik denk dat ie EU subtop wel aan zal kunnen over een tijdje.quote:Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat een sparta spelert naar ons gaat? ( Utreg red. ) Is hij eigenlijk goed?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Super goede voetballer. Als je de aanvoerder van Jong Oranje bent kun je wel ballen natuurlijk. Beste speler eerste divisie, maar doet het wat minder omdat de rest van het team er niks van bakt. Ik denk dat ie EU subtop wel aan zal kunnen over een tijdje.
En verkopen moet wel, geld te kort.
Nee, Graydonquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja het gaat niet over die aidsclub van jou he
Die mag alleen als het een echte topshow wasquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wie heeft dat gifje nog van Genee's topshow?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mertensquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wie staat daar nu bij Utrecht (middenveld centraal/links)?
http://sigaarsnor.blogspo(...)d-genee-en-zijn.htmlquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie moet er dan staanquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, moet die daarom in dat rijtje staan?
Silberbauer gaat weg bij onsquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dont think so dat is eigenlijk een iets ander soort voetballer volgens mij.
Een keeper moet er in staan om z'n geweldige reddingen waarmee hij een wedstrijd redt. Niet om een paar goede uittrappen.quote:
ja!quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
Camera's hangen heeft weinig zin. Dan moet je OVERAL camera's neerhangen, ook in de gehandicaptenzorg, bejaardenzorg etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |