Onzin. Indien vanuit een trap van de keeper een goal komt dan moet dan ook in het voordeel van die keeper tellen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een keeper moet er in staan om z'n geweldige reddingen waarmee hij een wedstrijd redt. Niet om een paar goede uittrappen.
Dat was dus niet zo.quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin. Indien vanuit een trap van de keeper een goal komt dan moet dan ook in het voordeel van die keeper tellen.
Steek maakt een paar mooie reddingen in de 2e helft. Nee echt, want Stekelburg.quote:
Ga weg man.quote:
Ik luisterde niet in de reclame, effe geluid op soundmute en een plaatje van Bieber opquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef -Willempie- het volgende:
Die Michael Jackson cd klonk meer als de nieuwe van Akon![]()
Hij lijkt me in zo'n context juist een enorm slaapverwekkende man.quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Straks effe Preud'homme terug kijken bij Holland sport, ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft over die 6-2
Dat taaltjequote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat lijkt me in zo'n context juist een enorme slaapverwekkende man.
Iets met "flikker toch op", "klote Amsterdammer" e.d.quote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de haat reactie van Snuf op mij gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |