quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha dat ie op een gegeven moment dat bierviltje naar Johan gooit. Was me toentertijd nog niet eens opgevallen
kan iemand een gifje maken van die kop van genee op 0:24? Schitterendquote:
Daar was ik bijquote:
Manolevje was ook weer lekker bezig, heb er zin in vanavond.quote:Op maandag 13 december 2010 12:32 schreef marcodej het volgende:
Vanavond lekker lachen om de sprint van Jhonny. Kan niet wachten.
Johan tegen Wilfred, mag ik ook een niet Ajax moment laten zien ?quote:Op maandag 13 december 2010 12:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Manolevje was ook weer lekker bezig, heb er zin in vanavond.
De reactie van het publiek was echt geweldig, het bleef maar doorsudderenquote:
Dat nieuwe jeugdspelertje van Ajax deed het anders ook wel aardig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik fail vind.. Iedereen denkt nu dat Assaidi god is... Messi is god.
Mido en Van Beukering zou een droomkoppel zijn.quote:
Vond je ?quote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat nieuwe jeugdspelertje van Ajax deed het anders ook wel aardig.
Oké, Jhonny van Beukering was veel beter.quote:
Ja, dat vond ik. Hij speelde een prima partij de eerste helft, 2de was heel Ajax iets minder, maar hij liet nog steeds een paar goeie passeerbewegingen zien.quote:
Ik was er totaal niet van onder de indruk eerlijk gezegd, liet constant maar 1 actie (uitkappen) zien waardoor die rechtsback hem later na doorhad en hij keer op keer balverlies leed. Verder is hij er af en toe wel eens voorbij gegaan maar vaak kreeg hij hem dan maar met geluk mee via de verdediger of iets in die richting. Ik heb hem te weinig op snelheid de back op zien zoeken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik. Hij speelde een prima partij de eerste helft, 2de was heel Ajax iets minder, maar hij liet nog steeds een paar goeie passeerbewegingen zien.
6 goals uit de laatste 8 duels..quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Speelde beter dan Castaignos gemiddeld doet ja
Precies.quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Oké, Jhonny van Beukering was veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |