quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
heb je wel in 2 uurtjes uit is maar een dun boekje
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
heb je wel in 2 uurtjes uit is maar een dun boekje
Ja dan is Stad vrij kansloos inderdaad. Hebben wel meer bekenden last van die daar zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Stad is leuk. Er is genoeg werk voor een junior of senior, maar daar tussenin is het aanmodderen.
Ik werk niet voor niets nu al ruim 1,5 jaar 3 a 4 dagen per week in Den Haag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dan is Stad vrij kansloos inderdaad. Hebben wel meer bekenden last van die daar zijn blijven hangen.
?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
Wederom mijn burgerplicht gedaan.
Er komen roerige tijden aan, te zien aan alle demonstraties.
pff, dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik werk niet voor niets nu al ruim 1,5 jaar 3 a 4 dagen per week in Den Haag.
Heb je nog een mooi lek? Iets over zeezoogdieren of iets dergelijks.quote:
Het nieuws is reeds bekend. Tenzij je het niet hebt meegekregen uiteraard.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi lek? Iets over zeezoogdieren of iets dergelijks.
Jawel, maar een nieuw lek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het nieuws is reeds bekend. Tenzij je het niet hebt meegekregen uiteraard.
jajaquote:
Top.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
Wederom mijn burgerplicht gedaan.
Er komen roerige tijden aan, te zien aan alle demonstraties.
http://www.nufoto.nl/foto(...)en-in-amsterdam.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jajaMars rond de Dam was erg geslaagd
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jajaMars rond de Dam was erg geslaagd
Oh, die kut studenten die op andermans centen studeren. Tip: stop met studeren, ben je ook niks kwijt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?
Ah, de PVV heeft er weer een nutcase bij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
Met Uringa kan je wel lachen iig, heeft vast nog wel meer gepost her en der:
[ link | afbeelding ]
Maar wel 4 sterren, hoogstwaarschijnlijk door zijn familie beoordeelt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
[ link | afbeelding ]
Door zichzelf natuurlijk. 5 sterren zou te veel opvallen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar wel 4 sterren, hoogstwaarschijnlijk door zijn familie beoordeelt.
even melden als ongepastquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef remlof het volgende:
Dit is de link, eens kijken wanneer die reactie weggehaald wordt: http://www.elsevier.nl/we(...)agenr=8&showall=true
Pim en Geert ook...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
[ link | afbeelding ]
die link erboven van youtube... Joop van Riessen wie is dat? aha een VVD'er.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef remlof het volgende:
Dit is de link, eens kijken wanneer die reactie weggehaald wordt: http://www.elsevier.nl/we(...)agenr=8&showall=true
idd maar wel 4 sterren...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En meteen een Godwin erbij, klasse.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
die link erboven van youtube... Joop van Riessen wie is dat? aha een VVD'er.
Meer info geven.... welke windows/Ios/android/linux e.d. welke browser, welk domein/site, welke pagina aldaar, gebruik je de standaard java 'engine' in windows (standard-)program settings of third party etc.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd.
Ik krijg dit bericht steeds, wat moet ik doen?
Windhoos?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef Arglist het volgende:
Maar iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Het zit je echt hoog hequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
We kunnen weer googelen: Speech Geert Wilders - Presentatie kandidatenlijst PS Limburg
• Laurence Stassen (Echt)
• Roland van Vliet (Nederweert)
• Cor Bosman (Roermond)
• Theo Krebber (Maastricht)
• Harm Uringa (Bunde)
Ben benieuwd wat voor een criminele feiten we nu weer tegenkomen
Heb je een ad blokker geinstalleerd?? Of zit je achter een proxy die dit heeft??quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 128:0)
Ik krijg dit bericht steeds, wat moet ik doen?
Kijk eens aan, da's ff groter dan den haag alleen, pvvers in die gebouwtjes daar, en natuurlijk naar eigen wensen ingericht in 'hun provincie', zeg maar wat friesland wil maar hetgeen maar niet lukt..quote:
Ik dacht al.. Die fout zou ik toch niet hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk eens aan, da's ff groter dan den haag alleen in die gebouwtjes daar, en natuurlijk naar eigen wensen ingericht in 'hun provincie', zeg maar wat friesland wil maar hetgeen maar niet lukt..
Ook zie ik geen plek meer voor de pvda, eindelijk zijn we er van verlost in NEEderland!! hoera, hoera, hoera!
Firefox, en ik heb geen van alles. In ieder geval, dit heb ik net pas de laatste 20 minuten ineens. Zonder iets geïnstalleerd te hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Heb je een ad blokker geinstalleerd?? Of zit je achter een proxy die dit heeft??
Welke browser gebruik je??
Firefox heeft wel twee updates gedaan hier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Firefox, en ik heb geen van alles. In ieder geval, dit heb ik net pas de laatste 20 minuten ineens. Zonder iets geïnstalleerd te hebben
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef Tem het volgende:
fijne avond mensen ik ben uit eten met het vrouwtje![]()
Had je maar een vak moeten lerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Net te horen gekregen dat het half 3 wordt gvd
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we een hele bevolkingsgroep als tweederangsburger moeten behandelen?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?
Ik probeer het altijd inhoudelijk te houden. Maar ik vind jou gewoon een klootzak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, die kut studenten die op andermans centen studeren. Tip: stop met studeren, ben je ook niks kwijt.
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer het altijd inhoudelijk te houden. Maar ik vind jou gewoon een klootzak.
Verder niks mis mee, maar gezien jou simpelheid wil ik het maar duidelijk voor je houden.
Nee ben er net ik heb net een film gekeken "Dinner for schmucks". zaten wel goede grappen tussen, maar altijd dat gekut met liefdequote:
Meestal doe ik dat. Maar nu moest ik het even kwijt. Lang niet gesproken, hoe is het met je ?quote:
Ik oordeel objectief, niet anders. En jij was toch naar bed....quote:
ik heb het al aangepastquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik oordeel objectief, niet anders. En jij was toch naar bed....
Kan me er wel iets bij voorstellen (logische reactie, die ook vaak bij mij opkomt).. Maar het werkt averechts..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat. Maar nu moest ik het even kwijt. Lang niet gesproken, hoe is het met je ?
Nee Ons menneke ligt aan mijn kant ik kan nog niet naar bed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Moe wel, lange dag gehad, dacht dat je naar bed ging
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee ben er net ik heb net een film gekeken "Dinner for schmucks". zaten wel goede grappen tussen, maar altijd dat gekut met liefde
ook druk. Tentamens komen er (alweer!!!) aan... heb vakantie nodig en heb maar 1 weekje, die nog eens veel te druk is ook...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen (logische reactie, die ook vaak bij mij opkomt).. Maar het werkt averechts..
Met mij gaat het wel, vooral erg druk..
Hoe was je Sinterklaas?? Je bent lang bezig geweest met surprise en cadeaus..
Geen last vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ook druk. Tentamens komen er (alweer!!!) aan... heb vakantie nodig en heb maar 1 weekje, die nog eens veel te druk is ook...
Ik hoop voor jou degene waar ik net op gestemd heb..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:01 schreef betyar het volgende:
Welke heb ik gemaakt?
[ONZ] Photoshop Battle #46. Waar het drukker en voller word.
Hij doelde denk ik op je "Trutse"quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Moe wel, lange dag gehad, dacht dat je naar bed ging
Ik heb al sinds 2004 geen vakantie meer gehad, en het zit er voorlopig ook niet in..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ook druk. Tentamens komen er (alweer!!!) aan... heb vakantie nodig en heb maar 1 weekje, die nog eens veel te druk is ook...
Ivm wachten op de uitslag??quote:
Ow, dat deed ik dan wel weer expresquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij doelde denk ik op je "Trutse"
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb al sins 2004 geen vakantie meer gehad, en het zit er voorlopig ook niet in..![]()
Volgende week wel weekendje weg, maar dat wordt vooral een uitputtingsslag..
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dat deed ik dan wel weer expres
ALs je voor twaalf uur naar bed gaat op vrijdagavond ben je gewoon een trut
Als DAT ff kon...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]![]()
Neem een keer vakantie zou ik zeggen.
Alles kan. Waar een wil is is een weg.quote:
Dat weten we binnenkort.. Zelf niet gestemd dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou degene waar ik net op gestemd heb..
Checkquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weten we binnenkort.. Zelf niet gestemd dat doe ik niet.
@ Zolcon verander effe mijn quote met die battle in jouw post, je was net iets te vlug, ik was bezig met het te veranderen.
Ja en hoe nu verder na de kerst 2e jaar ziektewet = 70%quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ivm wachten op de uitslag??
Tsja, helaas heeft mijn (nieuwe) werkgever daar ook iets over te zeggen..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Alles kan. Waar een wil is is een weg.
Gewoon doen en jezelf wat meer gunnen.
Mjah, die moeten af en toe wel vrees ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg![]()
Geldt dat ook voor mensen met kleine kinderen dan??
Als je een beetje slim bent kun je alles regelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, helaas heeft mijn (nieuwe) werkgever daar ook iets over te zeggen..
Nee hoor daar heb ik een hele lieve vrouw voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, die moeten af en toe wel vrees ik.
Raar hè dat die citaten op Fok! niet altijd hoeven te kloppen.quote:
Die 70% valt heeeel erg tegen kan ik je vertellen.. 70% klinkt redelijk, maar is echt minder dan je verwacht..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja en hoe nu verder na de kerst 2e jaar ziektewet = 70%
Zijn rechtsmenschen vakerquote:
Vandaar die stress.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die 70% valt heeeel erg tegen kan ik je vertellen.. 70% klinkt redelijk, maar is echt minder dan je verwacht..
Slim wél, handig nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je een beetje slim bent kun je alles regelen.
Kijk, goed geregeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor daar heb ik een hele lieve vrouw voor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk, goed geregeld
Maar zij heeft jou dan af en toe voor datzelfde excuus
tja dan wordt het lastiger. beetje voor jezelf opkomen mag wel hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slim wél, handig niet![]()
Ik zou geen verkoper moeten worden..
Fijn voor je! en jammer voor haarquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor daar heb ik een hele lieve vrouw voor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Heel erg misschien eigenlijk niet.
Dat doe ik ook wel, maar ik vind vaak niet de juiste toon geloof ik..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tja dan wordt het lastiger. beetje voor jezelf opkomen mag wel hoor.
Onze kinderen zijn super lief en nooit drukquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn voor je! en jammer voor haar
Vrienden van mij hebben een bijna 3-jarige, en een kindje van 1 mnd.. Die willen om 22:30 uur GRAAG naar bed
wacht maar tot ze gaan puberen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Onze kinderen zijn super lief en nooit druk![]()
.
Nee zonder gekheid denk ik dat wij vanaf de geboorte toch wel erg strikt en streng zijn waar we nu al de vruchten van plukken. Ik zie soms mensen met kinderen sjouwen. bij ons is het gewoon janken? dan slapen.
Als je eruit ziet zoals ik in mijn hoofd heb, dan moet je daar gebruik van maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar ik vind vaak niet de juiste toon geloof ik..
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je eruit ziet zoals ik in mijn hoofd heb, dan moet je daar gebruik van maken.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je eruit ziet zoals ik in mijn hoofd heb, dan moet je daar gebruik van maken.
nee. Tip koop een nieuwe muis , of maak hem vet vrij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Evene iets HEEL anders:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat als je een woord vet wil maken of onderstrepe oid en gewoon 1x op de knopt drukt, dat het dan 3x uitgevoerd wordt?? Zoals [i][i]dit[/i][/i]?
Of dat je gewoon 1x op de "invoeren"-knop drukt en dat dan de melding verschijnt "je kunt niet 2x posten in dit topic" (of iets wat er op lijkt)?
Rete-irritant vind ik dat...
Zijn ze zeker heel erg vóór privacyquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef betyar het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel "rechtse" fokkers hun status online/offline hebben verborgen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef betyar het volgende:
[..]
nee. Tip koop een nieuwe muis , of maak hem vet vrij.
Mmmm, aan de voorkant zit wel wat troep nu je het zegt.. (bekijk mijn muis meestal niet heel nauwlettend, gebruik het ding gewoon)quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef betyar het volgende:
Die vette zooi tussen de muisknoppen uit peuteren, dan blijven ze niet hangen
quote:
\0/quote:
jij hierquote:
Was leuk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoera!!![]()
Waarom zeggen jullie dan niks???![]()
Zolcon, je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag over Sinterklaas..
Ik praat niet graag door een film heen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:*
Waarom zeggen jullie dan niks???![]()
Gebruik je dragon natural speaking of zo dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik praat niet graag door een film heen.
Da's een vrij kort antwoord..quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:40 schreef Zolcon het volgende:
ik ben er de laatste tijd heel weinig
druk druk en druk
wie heeft de pol verkiezingen gewonnen eigenlijk?
Van alles.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's een vrij kort antwoord..![]()
Was vooral benieuwd wat voor surpise je gemaakt had en welke je had gekregen, niet iets hééél persoonlijks hoor![]()
Maar fijn dat het leuk was
Tja gesloten vraag he, jHOE was hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's een vrij kort antwoord..![]()
Was vooral benieuwd wat voor surpise je gemaakt had en welke je had gekregen, niet iets hééél persoonlijks hoor![]()
Maar fijn dat het leuk was
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen de bezuinigingen op onderwijs. Ben je trots?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja gesloten vraag he, jHOE was het, in zo een geval bijv. toevoegen wat was er met name leuk/stom? of zo, gewoon mijn 2 centen tip
Zolcon is meestal uit zichzelf al wat uitgebreiderquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja gesloten vraag he, jHOE was het, in zo een geval bijv. toevoegen wat was er met name leuk/stom? of zo, gewoon mijn 2 centen tip
Wat die zaken met elkaar van doen hebben zie ik niet 9jawel hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen de bezuinigingen op onderwijs. Ben je trots?
Ah op die fiets, tja dan is 1 hengel uitgooien zat doorgaans natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolcon is meestal uit zichzelf al wat uitgebreider
En nu proberen een antwoord te formuleren dat wel helder is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat die zaken met elkaar van doen hebben zie ik niet 9jawel hoor) maar trots is een hoofdzonde, dus neen.
trots is een hoofdzonde, dus neen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef betyar het volgende:
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen mijn hond.
Ik heb vandaag gedemonstreerd op mijn vriendinquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef betyar het volgende:
Goede training voor haar, schouders en nek, of gewoon op het hoofd zoals de afrikaners wel eens doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedemonstreerd op mijn vriendin
Exactement!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah op die fiets, tja dan is 1 hengel uitgooien zat doorgaans natuurlijk.
Tegen??quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef betyar het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een fiets,baksteen en een molotovcocktail gebruikt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik heb dr een demonstratie gegevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Een fiets,baksteen en een molotovcocktail gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
geen commentaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
Ik kreeg een enorme glimlach van de tweede. van de eerste, een nog groterequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
Daar word ik nou vrolijk vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
daarvan dan weer nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar word ik nou vrolijk van
[ afbeelding ]
Een hollywood sterretje met veel fans van nepboezempjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry moest effe.
Wie is dat goed uitziende vrouwtje?Die ken ik niet.
Scarlet Johansson, wat een lekker wijf is dat tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry moest effe.
Kloptquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie woont er A'dam? Jij toch Zolcon?
Scarlett Johansson..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry moest effe.
Tot ver boven m'n navel, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Het zit je nog steeds hoog hé??
![]()
Het is een meisje met een nep vrouwen boezem, 3 x niks. Kan ook niet acteren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Scarlett Johansson..
En ik vind haar dus NIET mooi.. En dat steekt wat mensen hier![]()
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?quote:
nee, nog nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Die de hond zit er nogquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Als ie niet echt is.quote:
Maurice de pvda-peilerquote:
Vandaar dat-ie in omvang afneemt als zij een paar kilo's kwijtraakt.quote:Als ie niet echt is.
peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?quote:
Kan jou beter niet vertellen wat ik gestemd heb dit jaar..quote:
Beide en meer nog, hij handpicked de peilers voor pvda vraagstukken, aldus een vogeltje dat wel eens bij hem op de vensterbank zit.quote:peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vandaar dat-ie in omvang afneemt als zij een paar kilo's kwijtraakt.
Ach we maken allemaal wel eens fouten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan jou beter niet vertellen wat ik gestemd heb dit jaar..![]()
![]()
Niet dat ik niet al lang wist wat jouw mening daarover zou zijn natuurlijk![]()
Deze zin is anders ook niet bijzonder duidelijk (nee, Whiskers, ik heb het niet op jou voorzien):quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?
quote:Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Deze zin is anders ook niet bijzonder duidelijk (nee, Whiskers, ik heb het niet op jou voorzien):
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die-hard fan.. Die eigenlijk allang zijn mandje ingedoken zou zijn maar het ier opneemt voor zijn idool
En terecht. Wat een enorm lekker wijf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.
Op vrijdag nog welquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
zullen we geen moeilijke discussies aanwenden op deze avond.
Betekent dat nu: ''dat verhaal dat nu de ronde doet, kun jij dat bevestigen?'' of juist ''Lees jij daarover wel eens iets in de media''?quote:
Anders koop je gewoon 2 siliconen tieten bij een seksshop en haar foto er bij, bijna hetzelfde, klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.
Ach ja, shot through the heart.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die-hard fan.. Die eigenlijk allang zijn mandje ingedoken zou zijn
[/quote]
Hoezo?
[quote]maar het ier opneemt voor zijn idool
Hoezo moeilijke discussies? Ik vraag gewoon of je er wat van gemerkt hebt..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
zullen we geen moeilijke discussies aanwenden op deze avond.
Min of meer het eerste..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Betekent dat nu: ''dat verhaal dat nu de ronde doet, kun jij dat bevestigen?'' of juist ''Lees jij daarover wel eens iets in de media''?
En dan die tieten en foto bovenop mijn vrouw nieten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Anders koop je gewoon 2 siliconen tieten bij een seksshop en haar foto er bij, bijna hetzelfde, klaar
ik heb geen zin om moeilijk te doen vanavond. Wil ik er iets over zeggen dan moet ik veel typen en daar heb ik geen zin in, ik heb liever korte opmerkingen.,quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo moeilijke discussies? Ik vraag gewoon of je er wat van gemerkt hebt..
Ik zeg niet dat het wel of niet waar is, ik ben gewoon nieuwsgierig..
Nee als kunstwerk ter ere van scarlett, het nep boezem meisje. Inimiddels terug weer op cup A overigens...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan die tieten en foto bovenop mijn vrouw nieten?
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt:quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ach ja, shot through the heart.
A'tjes zijn niet erg als er maar wel iets zit. Een handje vol.. Wel mijn handen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee als kunstwerk ter ere van scarlett, het nep boezem meisje. Inimiddels terug weer op cup A overigens...
Ik word elk jaar uitgeroepen tot mooiste man van het huis.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt:![]()
![]()
![]()
Maar dat is niet alleen mijn mening.. Is minstens 1x uitgeroepen tot '"mooiste man vd wereld"
Is goed hoor..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik heb geen zin om moeilijk te doen vanavond. Wil ik er iets over zeggen dan moet ik veel typen en daar heb ik geen zin in, ik heb liever korte opmerkingen.,
je bent zo begripsvolquote:
Eerlijk gezegd: geen idee.. Ik weet wél dat ik al enige tijd weet dat hij Scarlettquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef fokthesystem het volgende:
Whiskers was dat ook zolcon toen, toen jij met JBJ aan kwam zetten en hij ook al scarlet verheerlijkte of was dat een ander?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word elk jaar uitgeroepen tot mooiste man van het huis.![]()
![]()
![]()
Zulke dingen weet ik echt niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt:![]()
![]()
![]()
Maar dat is niet alleen mijn mening.. Is minstens 1x uitgeroepen tot '"mooiste man vd wereld"
Hey, IK heb gestemd..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef betyar het volgende:
Doe ik een keer ergens aan mee, wordt er maar weinig gestemd in de photoshop battle.
grrrr. vrijdagnacht. bier. moe. wederom mijn vriendin lang niet gezien.quote:
Koosquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Zolcon het volgende:
wie heeft verkiezingen gewonen (de EG pol)
Ja, al haalt ze het niet bij Indira Varma.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef betyar het volgende:
Dat vrouwtje van JAG vind ik ook echt oke. Beter dan Scarlett Johansson
en de rest?quote:
Ik beweer ook niet dat ze lelijk is (als inquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zulke dingen weet ik echt niet.
Ik vind Scarlett Johansson niet bijzonder knap, maar zij heeft wel een aangenaam gezicht. Sarah Jessica Parker, die is niet mooi.
Arme jij...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
grrrr. vrijdagnacht. bier. moe. wederom mijn vriendin lang niet gezien.
De grap is dat die lat vele maten en kleuren kent, vele houtsoortenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ze lelijk is (als in).. Ik vind haar gewoon niet "mooi".. Nou zijn bijzonder weinig mensen dat in mijn beleving, dat moet ik er wel ff bijzeggen misschien.. Je moet de lat niet te laag leggen..
Dat klopt. Wie vind jij wel een mooie vrouw?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je moet de lat niet te laag leggen..
IK niet.. Koos 2x, rest weet ik niet meer..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Zolcon het volgende:
wie heeft verkiezingen gewonen (de EG pol)
quote:
quote:1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
Deze mogen KoosVogels en Sneakypete van mij delen blijven beiden meestal netjes en onderbouwen hun verhalen en daarbij heeft Sneaky wat mij betreft een positieve ontwikkeling doorgemaakt. 3 punten voor hem en 2 voor Koos.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
Er zijn er een aantal die het gewoon niet kunnen maar daar wou ik niet te lang bij stil staan. Daarnaast zijn er ook users die het best kunnen maar niet lijken te willen. Maar ik houd het hier bij blanco omdat ik meer voor een positieve aanmoediging ben.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
Koos doet dat gewoon prima en zal deze ook terecht winnen. Maar ik ga voor Rubber_Johnny die besteed duidelijk veel aandacht aan zijn openingsposts 3 punten.
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
Zolcon en TomLievense beiden 2 punten en 1 puntje voor de moeite voor PHPmystyle hij doet echt zijn best maar het lukt niet altijd.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
Die mag Remlof van mij hebben. Het is allemaal niet extreem maar wel zeer consequent en bijna dogmatisch op z'n tijd 3 punten
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
Deze wil sacher graag maar vette pech voor hem, deze gaat naar Lyrebird consequent rechts en lekker zuur als het over Nederland gaat. Verdiende winnaar 2 punten
7. Potentiële aanwinst. - Alexander Rinnooy Kan lintje.
Koningdavid 1 punt
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
Timmmm 1 punt
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
Whiskers2009 en Sachertorte mogen deze delen. ieder 2 punten
10. Controversieelste user - Geert Wilders standbeeld.
Die mag Wolffje hebben. Hoop voor je dat ze bij het CDA nooit je posts na gaan pluizen. 1 punt
Te hoog ook niet. Dat heeft weer alles te maken met het woordje 'te'. Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je, denk maar aan tequila.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt. Wie vind jij wel een mooie vrouw?
Ik zag hem DWDD.. Wat een lulverhaal was dat..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwen Yuri van Gelder woensdag zien trainen bij de fysio. (zie hem net bij P&W)
Echt wel als je met Indira Varma 69 doet stopt ze haar neus in je anus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, al haalt ze het niet bij Indira Varma.
En Sacher de mijnequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Zolcon het volgende:
krijg nou toch de ..... PHP heeft mijn prijs gestolen
Of Teigetje, die Reve veel verdriet deed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Te hoog ook niet. Dat heeft weer alles te maken met het woordje 'te'. Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je, denk maar aan tequila.
die vent traint zonder shirt, hij is net zo breed als dat hij lang is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zag hem DWDD.. Wat een lulverhaal was dat..
Is íe aangepast???quote:
Dat krijg je als je man centurion is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt wel als je met Indira Varma 69 doet stopt ze haar neus in je anus.
of betyar is een heel kort kereltje. Een homunculus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je man centurion is.
tevreden??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Te hoog ook niet. Dat heeft weer alles te maken met het woordje 'te'. Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je, denk maar aan tequila.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is íe aangepast???
EDIT: je post niet de uitslag maar iemands stemmen!!![]()
quote:Sorry
Alexander Pechtold Trofee.
KoosVogels (27 punten) is volgens allen een fatsoenlijke kerel met goede argumenten, beide zijden van het politieke spectrum kunnen zich hierin vinden.
Sneakypete (23 punten) heeft bijna evenveel punten gehaald dan Koos. Stemmers waren overwegend links, de uitslag had evengoed anders kunnen uitvallen.
Zolcon (9 punten) ging snel van start maar Koos en Pete ver voor zich laten.
Richard de Mos.
Voice-over (24 punten) heeft commentaar op alles dat 'links' is, maar heeft zelf geen enkele visie.
Du_ke (13 punten). Deze linkse mod is onder een bepaald type users niet populair.
Fokthesystem (12 punten) is qua inteligentie ver boven ons verheven en is daarom niet te begrijpen.
Femke Halsema Hesje.
KoosVogels (35 punten) haalt hier zijn tweede topnotering binnen. Men is tevreden met zijn informatieve OP's die ruimte laten voor een open discussie.
Rubber_Johnny (15 punten) heeft goede informatieve OP's.
In de tweestrijd tussen deze users kon verder niemand mee.
Beste Nieuwkomer - Emile Roemer aanmoediging.
Phpmystyle (17 punten) wordt waardevol geacht door een breed spectrum aan users, eerder zij ik al: Waar Php is, is discussie.
Zolcon (16 punten) is een rustige, beschaafde en goed argumenterende nieuwkomer.
TomLievense (12 punten). No comments
Agnes Kant - Dogmatisch Links
Ethiraseth (15 punten) uitgesproken linkse user op fok. Voor hem is deze prijs een eretitel in tegenstelling tot Remlof, die er niet zo blij mee lijkt te zijn.
Remlof (14 punten), als mod worden je woorden op een weegschaaltje gelegt. Collega Du_ke noemt hem een dogmatische sociaal-democraat, maar niet eens zo heel erg links.
LinkseFrieseVegetarier zal ook niet ontevreden zijn met deze nominatie.
Joost Eerdmans - Dogmatisch rechts
Mlg (11 punten) heeft een consequente rechtse levensvisie.
Voice-over is conservatief tot op het bot en houd er wel van een beetje te provoceren.
Verder heeft niemand stemmen ontvangen van twee of meer personen.
Alexander Rinnooy Kan - Potentiële versterking.
Zolcon, Koningdavid en Catbert delen de eeste plaats. (5 punten)
Hans van Mierlo Bokaal - User die node wordt gemist.
Klopkoek (14 punten), door sommigen geliefd. Anderen vinden hem minder sympatiek.
Timmmmm (5 punten) is door velen gemoemd, maar niemand geeft meer dan 2 punten.
Van Hearsma Buma - Aardigste/Gezilligste user
Sachertorte (24 punten) is verkozen tot de gezelligste user. Heel veel mensen hebben op hem gestemd.
Whiskers2009, gangmaker van [POL SC], loop net haar gehoopte prijs mis.
EchtGaaf (7 punten) is helaas een maand weg.
Geert Wilders - Controversieelste user
Sachertorte (23 punten) steekt er met kop en schouders boven uit, anderen hoeven niet eens genoemd meer te worden.
En waarom noemt Tom MIJN punten niet en die van Sacher en EG wel??quote:
Bovengemiddeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
of betyar is een heel kort kereltje. Een homunculus.
Neuh, da's* verkeerd om geredeneerd en dus heb ik bij deze weer gelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Fokthesystem (12 punten) is qua inteligentie* ver boven ons verheven en is daarom niet te begrijpen.
[..]
En die "sing varma" is nog langer? een soort model van 2 meter 10 of zo?quote:
IK zou best blij zijn met zo'n omschrijving..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neuh, da's* verkeerd om geredeneerd en dus heb ik bij deze weer gelijk! (Anderen zijn wat vergeetachtig en hebben niet zo vlot begrip van kern woorden zonder veel bij woorden.)
Dat ja... Zeer zeldzaam..quote:
Ooh ik dacht dat het over de lengte van mijn mini betyar ging. Nee grote Betyar is gewoon 1.82 cm.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En die "sing varma" is nog langer? een soort model van 2 meter 10 of zo?
Huh? Ben je ff kwijt FTS.. Of bedoel je de vrouw die TP noemde??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En die "sing varma" is nog langer? een soort model van 2 meter 10 of zo?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het over de lengte van mijn mini betyar ging. Nee grote Betyar is gewoon 1.82 cm.
Vind je het gek met zo'n voornamen als je dat 5 keer per dag uit moet spreken wordt je vanzelf gek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef Tem het volgende:
Sing Varmadie is toch zo geschift als een pak yoghurt
Ik denk dat dat ze (ik kende haar naam niet) zo lang is dat jij vermoed dat ze haar neus ergens steekt met standje 69, daarbij moet ze dan dus hoofd-top tot bekken langer zijn dan de man.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het over de lengte van mijn mini betyar ging. Nee grote Betyar is gewoon 1.82 cm.
Oboema?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n voornamen als je dat 5 keer per dag uit moet spreken wordt je vanzelf gek.
Dat haalt ze wel met zo'n fok en een deep throat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ze (ik kende haar naam niet) zo lang is dat jij vermoed dat ze haar neus ergens steekt met standje 69, daarbij moet ze dan dus hoofd-top tot bekken langer zijn dan de man.
Misschien vindt hij haar neus gewoon buitenproportioneel??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ze (ik kende haar naam niet) zo lang is dat jij vermoed dat ze haar neus ergens steekt met standje 69, daarbij moet ze dan dus hoofd-top tot bekken langer zijn dan de man.
Moet ik Google Vertaal erbij pakken??quote:
Tarapatie Oedayraj = liegend kanker wijf?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik Google Vertaal erbij pakken??
Neuh, google afbeeldingen: http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1920&bih=978quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik Google Vertaal erbij pakken??
Dank!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neuh, google afbeeldingen: http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1920&bih=978
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neuh, google afbeeldingen: http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1920&bih=978
Nee toch niet, ik was te vlug met concluderen, die dame daar is niet van die naam voorzien.quote:
En dat betekent ?quote:
Maakt niet uit.. Zoooo belangrijk is het ook nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee toch niet, ik was te vlug met concluderen, die dame daar is niet van die naam voorzien.
Belangrijk niet, wel leuk en aardig soms om te zien waarom iemand vreemde woorden wil ventileren om ze dan uit te leggen wellicht..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. Zoooo belangrijk is het ook niet
ik ging slapen. nu heb ik koppijn dus ga een glas water pakkenquote:
Je hebt het echt zwaar he??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik ging slapen. nu heb ik koppijn dus ga een glas water pakken
ja, weet niet waaromquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt het echt zwaar he??
Iiiiiiihhhhhhh buzzer, het juiste antwoord is gegeven!quote:
* Drukt op het juiste knopje en zet irri-modus uit*quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Iiiiiiihhhhhhh buzzer, het juiste antwoord is gegeven!
Tara Singh Varma: haar carrière en leugens over kanker | Mens en ...
Tara Singh Varma was een veelbelovend politica, maar vernielde haar eigen politi... Tarapatie Oedayraj Singh Varma, beter bekend als Tara Singh Varma, ...
mens-en-samenleving.infonu.nl/.../5515-tara-singh-varma-haar-carriere-en-leugens-over-kanker.html - In cache - Vergelijkbaar
Neem een glaasje wijn dan.. Of water of thee of...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
* fokthesystem's computer, ik dus, zegt dat de baas hier niet aan mee doet
Zolcon heeft een knuffel nodig...quote:
nah ik ben er klaar mee, 'morgen weer'. 'urine aanmaken' doet niet zo heel goed slapen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neem een glaasje wijn dan.. Of water of thee of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |