Ja, zoals ik zei... ik was soberzo niet zo in de mood voor uitgebreid fotosoepen, zoeken naar plaatjes voor een goede fotosoep of 'humor'... dus heb even snel iets makkelijks gemaakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef HaJee het volgende:
6. Was leuker geweest als je er een ander slachtoffer bij had gezocht. Foto's zat op het internet.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
NEW BATTLE :
Hij is snel, hij is sterk, hij is slim. Hij is......... Geen idee wie hij is -knip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door 8108139dpths op 08-12-2010 20:46:00 ]
dit is Flash!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
NEW BATTLE :
Hij is snel, hij is sterk, hij is slim. Hij is......... Geen idee wie hij is maar de resolutie is groot en jullie barsten van de inspiratie dus jullie weten hier vast wel iets moois van te maken.
[ afbeelding ]
Inleveradres : HaJee
Deadline : vrijdag 22.00 u. (i.v.m. mijn werktijden)
Succes
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
NEW BATTLE :
Hij is snel, hij is sterk, hij is slim. Hij is......... Geen idee wie hij is maar de resolutie is groot en jullie barsten van de inspiratie dus jullie weten hier vast wel iets moois van te maken.
[ afbeelding ]
Inleveradres : HaJee
Deadline : vrijdag 22.00 u. (i.v.m. mijn werktijden)
Succes
Iets zegt me dat het dat laatste is!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is dit een deelname (dan graag even een pm) of wilde je gewoon dit plaatje met ons delen ?
Dit is toch wel een vrij bekend plaatje op internet. Dat mag niet gelden als inzendingquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is dit een deelname (dan graag even een pm) of wilde je gewoon dit plaatje met ons delen ?
ik weet helaas niets..quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:24 schreef HaJee het volgende:
HalloIk neem aan dat iedereen druk bezig is met zijn of haar creatie ? Ik heb tot nu toe één inzending binnen. Je hebt nog 11,5 uur tot de deadline. Succes !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |