Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef betyar het volgende:
[..]
nee. Tip koop een nieuwe muis , of maak hem vet vrij.
Mmmm, aan de voorkant zit wel wat troep nu je het zegt.. (bekijk mijn muis meestal niet heel nauwlettend, gebruik het ding gewoon)quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef betyar het volgende:
Die vette zooi tussen de muisknoppen uit peuteren, dan blijven ze niet hangen
quote:
\0/quote:
jij hierquote:
Was leuk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoera!!![]()
Waarom zeggen jullie dan niks???![]()
Zolcon, je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag over Sinterklaas..
Ik praat niet graag door een film heen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:*
Waarom zeggen jullie dan niks???![]()
Gebruik je dragon natural speaking of zo dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik praat niet graag door een film heen.
Da's een vrij kort antwoord..quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:40 schreef Zolcon het volgende:
ik ben er de laatste tijd heel weinig
druk druk en druk
wie heeft de pol verkiezingen gewonnen eigenlijk?
Van alles.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's een vrij kort antwoord..![]()
Was vooral benieuwd wat voor surpise je gemaakt had en welke je had gekregen, niet iets hééél persoonlijks hoor![]()
Maar fijn dat het leuk was
Tja gesloten vraag he, jHOE was hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's een vrij kort antwoord..![]()
Was vooral benieuwd wat voor surpise je gemaakt had en welke je had gekregen, niet iets hééél persoonlijks hoor![]()
Maar fijn dat het leuk was
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen de bezuinigingen op onderwijs. Ben je trots?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja gesloten vraag he, jHOE was het, in zo een geval bijv. toevoegen wat was er met name leuk/stom? of zo, gewoon mijn 2 centen tip
Zolcon is meestal uit zichzelf al wat uitgebreiderquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja gesloten vraag he, jHOE was het, in zo een geval bijv. toevoegen wat was er met name leuk/stom? of zo, gewoon mijn 2 centen tip
Wat die zaken met elkaar van doen hebben zie ik niet 9jawel hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen de bezuinigingen op onderwijs. Ben je trots?
Ah op die fiets, tja dan is 1 hengel uitgooien zat doorgaans natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolcon is meestal uit zichzelf al wat uitgebreider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |