Nee hoor daar heb ik een hele lieve vrouw voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, die moeten af en toe wel vrees ik.
Raar hè dat die citaten op Fok! niet altijd hoeven te kloppen.quote:
Die 70% valt heeeel erg tegen kan ik je vertellen.. 70% klinkt redelijk, maar is echt minder dan je verwacht..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja en hoe nu verder na de kerst 2e jaar ziektewet = 70%
Zijn rechtsmenschen vakerquote:
Vandaar die stress.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die 70% valt heeeel erg tegen kan ik je vertellen.. 70% klinkt redelijk, maar is echt minder dan je verwacht..
Slim wél, handig nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je een beetje slim bent kun je alles regelen.
Kijk, goed geregeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor daar heb ik een hele lieve vrouw voor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk, goed geregeld
Maar zij heeft jou dan af en toe voor datzelfde excuus
tja dan wordt het lastiger. beetje voor jezelf opkomen mag wel hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slim wél, handig niet![]()
Ik zou geen verkoper moeten worden..
Fijn voor je! en jammer voor haarquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor daar heb ik een hele lieve vrouw voor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Heel erg misschien eigenlijk niet.
Dat doe ik ook wel, maar ik vind vaak niet de juiste toon geloof ik..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tja dan wordt het lastiger. beetje voor jezelf opkomen mag wel hoor.
Onze kinderen zijn super lief en nooit drukquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn voor je! en jammer voor haar
Vrienden van mij hebben een bijna 3-jarige, en een kindje van 1 mnd.. Die willen om 22:30 uur GRAAG naar bed
wacht maar tot ze gaan puberen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Onze kinderen zijn super lief en nooit druk![]()
.
Nee zonder gekheid denk ik dat wij vanaf de geboorte toch wel erg strikt en streng zijn waar we nu al de vruchten van plukken. Ik zie soms mensen met kinderen sjouwen. bij ons is het gewoon janken? dan slapen.
Als je eruit ziet zoals ik in mijn hoofd heb, dan moet je daar gebruik van maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar ik vind vaak niet de juiste toon geloof ik..
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je eruit ziet zoals ik in mijn hoofd heb, dan moet je daar gebruik van maken.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je eruit ziet zoals ik in mijn hoofd heb, dan moet je daar gebruik van maken.
nee. Tip koop een nieuwe muis , of maak hem vet vrij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Evene iets HEEL anders:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat als je een woord vet wil maken of onderstrepe oid en gewoon 1x op de knopt drukt, dat het dan 3x uitgevoerd wordt?? Zoals [i][i]dit[/i][/i]?
Of dat je gewoon 1x op de "invoeren"-knop drukt en dat dan de melding verschijnt "je kunt niet 2x posten in dit topic" (of iets wat er op lijkt)?
Rete-irritant vind ik dat...
Zijn ze zeker heel erg vóór privacyquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef betyar het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel "rechtse" fokkers hun status online/offline hebben verborgen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef betyar het volgende:
[..]
nee. Tip koop een nieuwe muis , of maak hem vet vrij.
Mmmm, aan de voorkant zit wel wat troep nu je het zegt.. (bekijk mijn muis meestal niet heel nauwlettend, gebruik het ding gewoon)quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef betyar het volgende:
Die vette zooi tussen de muisknoppen uit peuteren, dan blijven ze niet hangen
quote:
\0/quote:
jij hierquote:
Was leuk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoera!!![]()
Waarom zeggen jullie dan niks???![]()
Zolcon, je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag over Sinterklaas..
Ik praat niet graag door een film heen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:*
Waarom zeggen jullie dan niks???![]()
Gebruik je dragon natural speaking of zo dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik praat niet graag door een film heen.
Da's een vrij kort antwoord..quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:40 schreef Zolcon het volgende:
ik ben er de laatste tijd heel weinig
druk druk en druk
wie heeft de pol verkiezingen gewonnen eigenlijk?
Van alles.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's een vrij kort antwoord..![]()
Was vooral benieuwd wat voor surpise je gemaakt had en welke je had gekregen, niet iets hééél persoonlijks hoor![]()
Maar fijn dat het leuk was
Tja gesloten vraag he, jHOE was hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's een vrij kort antwoord..![]()
Was vooral benieuwd wat voor surpise je gemaakt had en welke je had gekregen, niet iets hééél persoonlijks hoor![]()
Maar fijn dat het leuk was
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen de bezuinigingen op onderwijs. Ben je trots?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja gesloten vraag he, jHOE was het, in zo een geval bijv. toevoegen wat was er met name leuk/stom? of zo, gewoon mijn 2 centen tip
Zolcon is meestal uit zichzelf al wat uitgebreiderquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja gesloten vraag he, jHOE was het, in zo een geval bijv. toevoegen wat was er met name leuk/stom? of zo, gewoon mijn 2 centen tip
Wat die zaken met elkaar van doen hebben zie ik niet 9jawel hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen de bezuinigingen op onderwijs. Ben je trots?
Ah op die fiets, tja dan is 1 hengel uitgooien zat doorgaans natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolcon is meestal uit zichzelf al wat uitgebreider
En nu proberen een antwoord te formuleren dat wel helder is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat die zaken met elkaar van doen hebben zie ik niet 9jawel hoor) maar trots is een hoofdzonde, dus neen.
trots is een hoofdzonde, dus neen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef betyar het volgende:
Ik heb vandaag gedemonstreerd tegen mijn hond.
Ik heb vandaag gedemonstreerd op mijn vriendinquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef betyar het volgende:
Goede training voor haar, schouders en nek, of gewoon op het hoofd zoals de afrikaners wel eens doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedemonstreerd op mijn vriendin
Exactement!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah op die fiets, tja dan is 1 hengel uitgooien zat doorgaans natuurlijk.
Tegen??quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef betyar het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een fiets,baksteen en een molotovcocktail gebruikt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik heb dr een demonstratie gegevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Een fiets,baksteen en een molotovcocktail gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
geen commentaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
Ik kreeg een enorme glimlach van de tweede. van de eerste, een nog groterequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
Daar word ik nou vrolijk vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:48 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.
daarvan dan weer nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar word ik nou vrolijk van
[ afbeelding ]
Een hollywood sterretje met veel fans van nepboezempjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry moest effe.
Wie is dat goed uitziende vrouwtje?Die ken ik niet.
Scarlet Johansson, wat een lekker wijf is dat tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry moest effe.
Kloptquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie woont er A'dam? Jij toch Zolcon?
Scarlett Johansson..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry moest effe.
Tot ver boven m'n navel, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Het zit je nog steeds hoog hé??
![]()
Het is een meisje met een nep vrouwen boezem, 3 x niks. Kan ook niet acteren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Scarlett Johansson..
En ik vind haar dus NIET mooi.. En dat steekt wat mensen hier![]()
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?quote:
nee, nog nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Die de hond zit er nogquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Als ie niet echt is.quote:
Maurice de pvda-peilerquote:
Vandaar dat-ie in omvang afneemt als zij een paar kilo's kwijtraakt.quote:Als ie niet echt is.
peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?quote:
Kan jou beter niet vertellen wat ik gestemd heb dit jaar..quote:
Beide en meer nog, hij handpicked de peilers voor pvda vraagstukken, aldus een vogeltje dat wel eens bij hem op de vensterbank zit.quote:peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vandaar dat-ie in omvang afneemt als zij een paar kilo's kwijtraakt.
Ach we maken allemaal wel eens fouten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan jou beter niet vertellen wat ik gestemd heb dit jaar..![]()
![]()
Niet dat ik niet al lang wist wat jouw mening daarover zou zijn natuurlijk![]()
Deze zin is anders ook niet bijzonder duidelijk (nee, Whiskers, ik heb het niet op jou voorzien):quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
peilt hij de pvda of is pvda nu een bijvoeglijk naamwoord geworden?
quote:Merk jij iets van dat "Joden worden weggepest"-verhaal in de media?
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Deze zin is anders ook niet bijzonder duidelijk (nee, Whiskers, ik heb het niet op jou voorzien):
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die-hard fan.. Die eigenlijk allang zijn mandje ingedoken zou zijn maar het ier opneemt voor zijn idool
En terecht. Wat een enorm lekker wijf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.
Op vrijdag nog welquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
zullen we geen moeilijke discussies aanwenden op deze avond.
Betekent dat nu: ''dat verhaal dat nu de ronde doet, kun jij dat bevestigen?'' of juist ''Lees jij daarover wel eens iets in de media''?quote:
Anders koop je gewoon 2 siliconen tieten bij een seksshop en haar foto er bij, bijna hetzelfde, klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een mooi vrouwtje, ik zou niet klagen als ik daar langs wakker werd. en ik zou haar elke dag minstens 5 keer volblaffen met bud.
Ach ja, shot through the heart.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die-hard fan.. Die eigenlijk allang zijn mandje ingedoken zou zijn
[/quote]
Hoezo?
[quote]maar het ier opneemt voor zijn idool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |