Firefox, en ik heb geen van alles. In ieder geval, dit heb ik net pas de laatste 20 minuten ineens. Zonder iets geïnstalleerd te hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Heb je een ad blokker geinstalleerd?? Of zit je achter een proxy die dit heeft??
Welke browser gebruik je??
Firefox heeft wel twee updates gedaan hier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Firefox, en ik heb geen van alles. In ieder geval, dit heb ik net pas de laatste 20 minuten ineens. Zonder iets geïnstalleerd te hebben
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef Tem het volgende:
fijne avond mensen ik ben uit eten met het vrouwtje![]()
Had je maar een vak moeten lerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Net te horen gekregen dat het half 3 wordt gvd
Ik zeg toch niet dat we een hele bevolkingsgroep als tweederangsburger moeten behandelen?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we een hele bevolkingsgroep als tweederangsburger moeten behandelen?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?
Ik probeer het altijd inhoudelijk te houden. Maar ik vind jou gewoon een klootzak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, die kut studenten die op andermans centen studeren. Tip: stop met studeren, ben je ook niks kwijt.
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer het altijd inhoudelijk te houden. Maar ik vind jou gewoon een klootzak.
Verder niks mis mee, maar gezien jou simpelheid wil ik het maar duidelijk voor je houden.
Nee ben er net ik heb net een film gekeken "Dinner for schmucks". zaten wel goede grappen tussen, maar altijd dat gekut met liefdequote:
Meestal doe ik dat. Maar nu moest ik het even kwijt. Lang niet gesproken, hoe is het met je ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |