en de rest?quote:
Ik beweer ook niet dat ze lelijk is (als inquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zulke dingen weet ik echt niet.
Ik vind Scarlett Johansson niet bijzonder knap, maar zij heeft wel een aangenaam gezicht. Sarah Jessica Parker, die is niet mooi.
Arme jij...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
grrrr. vrijdagnacht. bier. moe. wederom mijn vriendin lang niet gezien.
De grap is dat die lat vele maten en kleuren kent, vele houtsoortenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ze lelijk is (als in).. Ik vind haar gewoon niet "mooi".. Nou zijn bijzonder weinig mensen dat in mijn beleving, dat moet ik er wel ff bijzeggen misschien.. Je moet de lat niet te laag leggen..
Dat klopt. Wie vind jij wel een mooie vrouw?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je moet de lat niet te laag leggen..
IK niet.. Koos 2x, rest weet ik niet meer..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Zolcon het volgende:
wie heeft verkiezingen gewonen (de EG pol)
quote:
quote:1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
Deze mogen KoosVogels en Sneakypete van mij delen blijven beiden meestal netjes en onderbouwen hun verhalen en daarbij heeft Sneaky wat mij betreft een positieve ontwikkeling doorgemaakt. 3 punten voor hem en 2 voor Koos.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
Er zijn er een aantal die het gewoon niet kunnen maar daar wou ik niet te lang bij stil staan. Daarnaast zijn er ook users die het best kunnen maar niet lijken te willen. Maar ik houd het hier bij blanco omdat ik meer voor een positieve aanmoediging ben.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
Koos doet dat gewoon prima en zal deze ook terecht winnen. Maar ik ga voor Rubber_Johnny die besteed duidelijk veel aandacht aan zijn openingsposts 3 punten.
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
Zolcon en TomLievense beiden 2 punten en 1 puntje voor de moeite voor PHPmystyle hij doet echt zijn best maar het lukt niet altijd.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
Die mag Remlof van mij hebben. Het is allemaal niet extreem maar wel zeer consequent en bijna dogmatisch op z'n tijd 3 punten
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
Deze wil sacher graag maar vette pech voor hem, deze gaat naar Lyrebird consequent rechts en lekker zuur als het over Nederland gaat. Verdiende winnaar 2 punten
7. Potentiële aanwinst. - Alexander Rinnooy Kan lintje.
Koningdavid 1 punt
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
Timmmm 1 punt
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
Whiskers2009 en Sachertorte mogen deze delen. ieder 2 punten
10. Controversieelste user - Geert Wilders standbeeld.
Die mag Wolffje hebben. Hoop voor je dat ze bij het CDA nooit je posts na gaan pluizen. 1 punt
Te hoog ook niet. Dat heeft weer alles te maken met het woordje 'te'. Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je, denk maar aan tequila.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt. Wie vind jij wel een mooie vrouw?
Ik zag hem DWDD.. Wat een lulverhaal was dat..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwen Yuri van Gelder woensdag zien trainen bij de fysio. (zie hem net bij P&W)
Echt wel als je met Indira Varma 69 doet stopt ze haar neus in je anus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, al haalt ze het niet bij Indira Varma.
En Sacher de mijnequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Zolcon het volgende:
krijg nou toch de ..... PHP heeft mijn prijs gestolen
Of Teigetje, die Reve veel verdriet deed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Te hoog ook niet. Dat heeft weer alles te maken met het woordje 'te'. Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je, denk maar aan tequila.
die vent traint zonder shirt, hij is net zo breed als dat hij lang is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zag hem DWDD.. Wat een lulverhaal was dat..
Is íe aangepast???quote:
Dat krijg je als je man centurion is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt wel als je met Indira Varma 69 doet stopt ze haar neus in je anus.
of betyar is een heel kort kereltje. Een homunculus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je man centurion is.
tevreden??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Te hoog ook niet. Dat heeft weer alles te maken met het woordje 'te'. Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je, denk maar aan tequila.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is íe aangepast???
EDIT: je post niet de uitslag maar iemands stemmen!!![]()
quote:Sorry
Alexander Pechtold Trofee.
KoosVogels (27 punten) is volgens allen een fatsoenlijke kerel met goede argumenten, beide zijden van het politieke spectrum kunnen zich hierin vinden.
Sneakypete (23 punten) heeft bijna evenveel punten gehaald dan Koos. Stemmers waren overwegend links, de uitslag had evengoed anders kunnen uitvallen.
Zolcon (9 punten) ging snel van start maar Koos en Pete ver voor zich laten.
Richard de Mos.
Voice-over (24 punten) heeft commentaar op alles dat 'links' is, maar heeft zelf geen enkele visie.
Du_ke (13 punten). Deze linkse mod is onder een bepaald type users niet populair.
Fokthesystem (12 punten) is qua inteligentie ver boven ons verheven en is daarom niet te begrijpen.
Femke Halsema Hesje.
KoosVogels (35 punten) haalt hier zijn tweede topnotering binnen. Men is tevreden met zijn informatieve OP's die ruimte laten voor een open discussie.
Rubber_Johnny (15 punten) heeft goede informatieve OP's.
In de tweestrijd tussen deze users kon verder niemand mee.
Beste Nieuwkomer - Emile Roemer aanmoediging.
Phpmystyle (17 punten) wordt waardevol geacht door een breed spectrum aan users, eerder zij ik al: Waar Php is, is discussie.
Zolcon (16 punten) is een rustige, beschaafde en goed argumenterende nieuwkomer.
TomLievense (12 punten). No comments
Agnes Kant - Dogmatisch Links
Ethiraseth (15 punten) uitgesproken linkse user op fok. Voor hem is deze prijs een eretitel in tegenstelling tot Remlof, die er niet zo blij mee lijkt te zijn.
Remlof (14 punten), als mod worden je woorden op een weegschaaltje gelegt. Collega Du_ke noemt hem een dogmatische sociaal-democraat, maar niet eens zo heel erg links.
LinkseFrieseVegetarier zal ook niet ontevreden zijn met deze nominatie.
Joost Eerdmans - Dogmatisch rechts
Mlg (11 punten) heeft een consequente rechtse levensvisie.
Voice-over is conservatief tot op het bot en houd er wel van een beetje te provoceren.
Verder heeft niemand stemmen ontvangen van twee of meer personen.
Alexander Rinnooy Kan - Potentiële versterking.
Zolcon, Koningdavid en Catbert delen de eeste plaats. (5 punten)
Hans van Mierlo Bokaal - User die node wordt gemist.
Klopkoek (14 punten), door sommigen geliefd. Anderen vinden hem minder sympatiek.
Timmmmm (5 punten) is door velen gemoemd, maar niemand geeft meer dan 2 punten.
Van Hearsma Buma - Aardigste/Gezilligste user
Sachertorte (24 punten) is verkozen tot de gezelligste user. Heel veel mensen hebben op hem gestemd.
Whiskers2009, gangmaker van [POL SC], loop net haar gehoopte prijs mis.
EchtGaaf (7 punten) is helaas een maand weg.
Geert Wilders - Controversieelste user
Sachertorte (23 punten) steekt er met kop en schouders boven uit, anderen hoeven niet eens genoemd meer te worden.
En waarom noemt Tom MIJN punten niet en die van Sacher en EG wel??quote:
Bovengemiddeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
of betyar is een heel kort kereltje. Een homunculus.
Neuh, da's* verkeerd om geredeneerd en dus heb ik bij deze weer gelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Fokthesystem (12 punten) is qua inteligentie* ver boven ons verheven en is daarom niet te begrijpen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |