En die "sing varma" is nog langer? een soort model van 2 meter 10 of zo?quote:
IK zou best blij zijn met zo'n omschrijving..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neuh, da's* verkeerd om geredeneerd en dus heb ik bij deze weer gelijk! (Anderen zijn wat vergeetachtig en hebben niet zo vlot begrip van kern woorden zonder veel bij woorden.)
Dat ja... Zeer zeldzaam..quote:
Ooh ik dacht dat het over de lengte van mijn mini betyar ging. Nee grote Betyar is gewoon 1.82 cm.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En die "sing varma" is nog langer? een soort model van 2 meter 10 of zo?
Huh? Ben je ff kwijt FTS.. Of bedoel je de vrouw die TP noemde??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En die "sing varma" is nog langer? een soort model van 2 meter 10 of zo?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het over de lengte van mijn mini betyar ging. Nee grote Betyar is gewoon 1.82 cm.
Vind je het gek met zo'n voornamen als je dat 5 keer per dag uit moet spreken wordt je vanzelf gek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef Tem het volgende:
Sing Varmadie is toch zo geschift als een pak yoghurt
Ik denk dat dat ze (ik kende haar naam niet) zo lang is dat jij vermoed dat ze haar neus ergens steekt met standje 69, daarbij moet ze dan dus hoofd-top tot bekken langer zijn dan de man.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het over de lengte van mijn mini betyar ging. Nee grote Betyar is gewoon 1.82 cm.
Oboema?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n voornamen als je dat 5 keer per dag uit moet spreken wordt je vanzelf gek.
Dat haalt ze wel met zo'n fok en een deep throat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ze (ik kende haar naam niet) zo lang is dat jij vermoed dat ze haar neus ergens steekt met standje 69, daarbij moet ze dan dus hoofd-top tot bekken langer zijn dan de man.
Misschien vindt hij haar neus gewoon buitenproportioneel??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ze (ik kende haar naam niet) zo lang is dat jij vermoed dat ze haar neus ergens steekt met standje 69, daarbij moet ze dan dus hoofd-top tot bekken langer zijn dan de man.
Moet ik Google Vertaal erbij pakken??quote:
Tarapatie Oedayraj = liegend kanker wijf?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik Google Vertaal erbij pakken??
Neuh, google afbeeldingen: http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1920&bih=978quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik Google Vertaal erbij pakken??
Dank!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neuh, google afbeeldingen: http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1920&bih=978
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neuh, google afbeeldingen: http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1920&bih=978
Nee toch niet, ik was te vlug met concluderen, die dame daar is niet van die naam voorzien.quote:
En dat betekent ?quote:
Maakt niet uit.. Zoooo belangrijk is het ook nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee toch niet, ik was te vlug met concluderen, die dame daar is niet van die naam voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |