quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
heb je wel in 2 uurtjes uit is maar een dun boekje
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
heb je wel in 2 uurtjes uit is maar een dun boekje
Ja dan is Stad vrij kansloos inderdaad. Hebben wel meer bekenden last van die daar zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Stad is leuk. Er is genoeg werk voor een junior of senior, maar daar tussenin is het aanmodderen.
Ik werk niet voor niets nu al ruim 1,5 jaar 3 a 4 dagen per week in Den Haag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dan is Stad vrij kansloos inderdaad. Hebben wel meer bekenden last van die daar zijn blijven hangen.
?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
Wederom mijn burgerplicht gedaan.
Er komen roerige tijden aan, te zien aan alle demonstraties.
pff, dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik werk niet voor niets nu al ruim 1,5 jaar 3 a 4 dagen per week in Den Haag.
Heb je nog een mooi lek? Iets over zeezoogdieren of iets dergelijks.quote:
Het nieuws is reeds bekend. Tenzij je het niet hebt meegekregen uiteraard.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi lek? Iets over zeezoogdieren of iets dergelijks.
Jawel, maar een nieuw lek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het nieuws is reeds bekend. Tenzij je het niet hebt meegekregen uiteraard.
jajaquote:
Top.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
Wederom mijn burgerplicht gedaan.
Er komen roerige tijden aan, te zien aan alle demonstraties.
http://www.nufoto.nl/foto(...)en-in-amsterdam.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jajaMars rond de Dam was erg geslaagd
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jajaMars rond de Dam was erg geslaagd
Oh, die kut studenten die op andermans centen studeren. Tip: stop met studeren, ben je ook niks kwijt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?
Ah, de PVV heeft er weer een nutcase bij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
Met Uringa kan je wel lachen iig, heeft vast nog wel meer gepost her en der:
[ link | afbeelding ]
Maar wel 4 sterren, hoogstwaarschijnlijk door zijn familie beoordeelt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
[ link | afbeelding ]
Door zichzelf natuurlijk. 5 sterren zou te veel opvallen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar wel 4 sterren, hoogstwaarschijnlijk door zijn familie beoordeelt.
even melden als ongepastquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef remlof het volgende:
Dit is de link, eens kijken wanneer die reactie weggehaald wordt: http://www.elsevier.nl/we(...)agenr=8&showall=true
Pim en Geert ook...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
[ link | afbeelding ]
die link erboven van youtube... Joop van Riessen wie is dat? aha een VVD'er.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef remlof het volgende:
Dit is de link, eens kijken wanneer die reactie weggehaald wordt: http://www.elsevier.nl/we(...)agenr=8&showall=true
idd maar wel 4 sterren...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En meteen een Godwin erbij, klasse.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
die link erboven van youtube... Joop van Riessen wie is dat? aha een VVD'er.
Meer info geven.... welke windows/Ios/android/linux e.d. welke browser, welk domein/site, welke pagina aldaar, gebruik je de standaard java 'engine' in windows (standard-)program settings of third party etc.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd.
Ik krijg dit bericht steeds, wat moet ik doen?
Windhoos?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef Arglist het volgende:
Maar iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Het zit je echt hoog hequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
We kunnen weer googelen: Speech Geert Wilders - Presentatie kandidatenlijst PS Limburg
• Laurence Stassen (Echt)
• Roland van Vliet (Nederweert)
• Cor Bosman (Roermond)
• Theo Krebber (Maastricht)
• Harm Uringa (Bunde)
Ben benieuwd wat voor een criminele feiten we nu weer tegenkomen
Heb je een ad blokker geinstalleerd?? Of zit je achter een proxy die dit heeft??quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Arglist het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 128:0)
Ik krijg dit bericht steeds, wat moet ik doen?
Kijk eens aan, da's ff groter dan den haag alleen, pvvers in die gebouwtjes daar, en natuurlijk naar eigen wensen ingericht in 'hun provincie', zeg maar wat friesland wil maar hetgeen maar niet lukt..quote:
Ik dacht al.. Die fout zou ik toch niet hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk eens aan, da's ff groter dan den haag alleen in die gebouwtjes daar, en natuurlijk naar eigen wensen ingericht in 'hun provincie', zeg maar wat friesland wil maar hetgeen maar niet lukt..
Ook zie ik geen plek meer voor de pvda, eindelijk zijn we er van verlost in NEEderland!! hoera, hoera, hoera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |