Hoezo moeilijke discussies? Ik vraag gewoon of je er wat van gemerkt hebt..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
zullen we geen moeilijke discussies aanwenden op deze avond.
Min of meer het eerste..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Betekent dat nu: ''dat verhaal dat nu de ronde doet, kun jij dat bevestigen?'' of juist ''Lees jij daarover wel eens iets in de media''?
En dan die tieten en foto bovenop mijn vrouw nieten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Anders koop je gewoon 2 siliconen tieten bij een seksshop en haar foto er bij, bijna hetzelfde, klaar
ik heb geen zin om moeilijk te doen vanavond. Wil ik er iets over zeggen dan moet ik veel typen en daar heb ik geen zin in, ik heb liever korte opmerkingen.,quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo moeilijke discussies? Ik vraag gewoon of je er wat van gemerkt hebt..
Ik zeg niet dat het wel of niet waar is, ik ben gewoon nieuwsgierig..
Nee als kunstwerk ter ere van scarlett, het nep boezem meisje. Inimiddels terug weer op cup A overigens...quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan die tieten en foto bovenop mijn vrouw nieten?
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt:quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ach ja, shot through the heart.
A'tjes zijn niet erg als er maar wel iets zit. Een handje vol.. Wel mijn handen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee als kunstwerk ter ere van scarlett, het nep boezem meisje. Inimiddels terug weer op cup A overigens...
Ik word elk jaar uitgeroepen tot mooiste man van het huis.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt:![]()
![]()
![]()
Maar dat is niet alleen mijn mening.. Is minstens 1x uitgeroepen tot '"mooiste man vd wereld"
Is goed hoor..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik heb geen zin om moeilijk te doen vanavond. Wil ik er iets over zeggen dan moet ik veel typen en daar heb ik geen zin in, ik heb liever korte opmerkingen.,
je bent zo begripsvolquote:
Eerlijk gezegd: geen idee.. Ik weet wél dat ik al enige tijd weet dat hij Scarlettquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef fokthesystem het volgende:
Whiskers was dat ook zolcon toen, toen jij met JBJ aan kwam zetten en hij ook al scarlet verheerlijkte of was dat een ander?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word elk jaar uitgeroepen tot mooiste man van het huis.![]()
![]()
![]()
Zulke dingen weet ik echt niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt:![]()
![]()
![]()
Maar dat is niet alleen mijn mening.. Is minstens 1x uitgeroepen tot '"mooiste man vd wereld"
Hey, IK heb gestemd..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:06 schreef betyar het volgende:
Doe ik een keer ergens aan mee, wordt er maar weinig gestemd in de photoshop battle.
grrrr. vrijdagnacht. bier. moe. wederom mijn vriendin lang niet gezien.quote:
Koosquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Zolcon het volgende:
wie heeft verkiezingen gewonen (de EG pol)
Ja, al haalt ze het niet bij Indira Varma.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef betyar het volgende:
Dat vrouwtje van JAG vind ik ook echt oke. Beter dan Scarlett Johansson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |