De watquote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb de Nederland onder de 21 kaart al te vaak gespeeld in Tilburg, dat gaat vanaf nu geheid een keer fout.
Wat houdt dit in?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb de Nederland onder de 21 kaart al te vaak gespeeld in Tilburg, dat gaat vanaf nu geheid een keer fout.
Meisjes geloven veel hoor. Daarom blijft het leuk. Eerst zeggen ze altijd: "NIET je bent me voor de gek aan het houden" en dan zeg ik niks maarquote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Weet je ook het IQ als ze dat laatste stukje geloven.
Het gaat gewoon niet samen dat je uit Portugal komt en Vato je broer isquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meisjes geloven veel hoor. Daarom blijft het leuk. Eerst zeggen ze altijd: "NIET je bent me voor de gek aan het houden" en dan zeg ik niks maarglimlach
ik alleen en dan zeggen ze altijd van "
je meende het"
Nou, omdat meisjes toch geen verstand van voetbal hadden ging ik dan met harde g praten (ik kan het redelijk overtuigend) en zeggen dat ik bij het Nederlands elftal onder de 21 speelde en dat we een oefenwedstrijd tegen Willem II hadden gespeeld en dat we daarom op stap daar waren.quote:
Als het te simpel is is er geen kunst aan. Mijn pa is diplomaat.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet samen dat je uit Portugal komt en Vato je broer is. Maak een keuze.
Die is best strak als iedereen meedoet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, omdat meisjes toch geen verstand van voetbal hadden ging ik dan met harde g praten (ik kan het redelijk overtuigend) en zeggen dat ik bij het Nederlands elftal onder de 21 speelde en dat we een oefenwedstrijd tegen Willem II hadden gespeeld en dat we daarom op stap daar waren.
Maar dit kan alleen als je geen dikke vrienden hebt.
pak je daar buit mee? =$quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, omdat meisjes toch geen verstand van voetbal hadden ging ik dan met harde g praten (ik kan het redelijk overtuigend) en zeggen dat ik bij het Nederlands elftal onder de 21 speelde en dat we een oefenwedstrijd tegen Willem II hadden gespeeld en dat we daarom op stap daar waren.
Maar dit kan alleen als je geen dikke vrienden hebt.
Ik zou mij dan eerder voordoen als het neefje van Figo.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het te simpel is is er geen kunst aan. Mijn pa is diplomaat.
Ja deze lukt altijdquote:Op donderdag 9 december 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
pak je daar buit mee? =$
En wie heeft er nou dikke vrienden
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zijn alle meisjes van 14 en 15 op Fok! bi?
Nu ik erover nadenk heb ik geen dikke vrienden.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
lol zijn er mensen met dikke vrienden?
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja deze lukt altijd. Ik was altijd Castaignos maar sinds die echt speelt is het risico dat meisjes weten hoe hij eruit ziet te groot.
Zelfs de meeste mannen weten niets over het Nederlands Elftal -21 denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]waarom bestaande voetballer kiezen, ze hebben er toch geen verstand van
Moet kunnen, mijn Fotoboek is een en al thematiek. Al het heen-en-weer-reactie-verkeer moet je met vier kilo zout nemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik zag het adhv jouw fotoboek. Je zat er weer als een hyena bovenop.
Ik zit nu te zoeken voor de selectie, maar er is zelfs niks over op googlequote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zelfs de meeste mannen weten niets over het Nederlands Elftal -21 denk ik.
gewoon jong oranjequote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zelfs de meeste mannen weten niets over het Nederlands Elftal -21 denk ik.
Dan kan ik dat ook wel een keertje gebruiken.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit nu te zoeken voor de selectie, maar er is zelfs niks over op google.
Hans.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik verzin er zelf wel een. Davy van Veldhoven ofzo.
Jonge voetballers hebben altijd new-age namen vriend.quote:
Neem dan een leuke naamquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Vriend van me had in Sunny Beach een ruzie tussen Nederlandse negers gesust door over FC Groningen te beginnen, helemaal met teams, namen, 'oude model', dit dat alles. Allemaal verzonnen. Ik hem eerst proberen weg te trekken, uiteindelijk allemaal pais en vree.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
En haar overtuigen dat ze je binnen het team met 'De Truckenman' aansprekenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
GEEF DIE INFO DANquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Rajinder het volgende:
[..]
En haar overtuigen dat ze je binnen het team met 'De Truckenman' aanspreken.
Neem gewoon Jean Marie Pfaffquote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik pak Joshua John. Dan gaan ze als ze thuis zijn mij googlen en dan zien ze dat het een neger is.
Hans is hipquote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jonge voetballers hebben altijd new-age namen vriend.
quote:
gaat wel maar geen top 10quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skere fotos heeft ze
Ze ziet eruit als zo'n Mocro-sletje.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skere fotos heeft ze
hmm. ze is wel beter dan nancy. En op picca 2 is ze wel weer spang =$quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skere fotos heeft ze
picca 3 is beter hoor?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hmm. ze is wel beter dan nancy. En op picca 2 is ze wel weer spang =$
en nu?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als zo'n Mocro-sletje.
iddquote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
ze heeft ook al een vriend volgens mij
quote:
deal with itquote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
ze heeft ook al een vriend volgens mij
Wie kijkt daar nu naarquote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef Maisnon het volgende:
Skylark. Je staat sinds een paar posts in de top 500
deal with it. =$ reetveter staat ook best hoogquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Maisnon het volgende:
Hey Laki jij staat er ook al inwolvendagen superhoog maar dat wizzikalanger
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu krijg je een kerstpakket van Danny
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu krijg je een kerstpakket van Danny
quote:
Superheldquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Madridista het volgende:
Wat voor opleiding hebben jullie hier?
Brandweermanquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Madridista het volgende:
stef bos van die shitquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Madridista het volgende:
Nog niks.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Madridista het volgende:
Nee tochquote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ha-Ha
Ik verdien straks het driedubbele van wat jij nu verdient.
Mwa.. Goede voetballer vind ik hem ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Maisnon het volgende:
Madridista jij bent trouwens die user die idolaat is van Christiano Ronaldo of niet
Zijn de meeste brandweermannen geen vrijwilligers? Die verdienen ook niet zo veel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ha-Ha
Ik verdien straks het driedubbele van wat jij nu verdient.
En dat haat je op mijn brandweermanopleiding. Fagquote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Maisnon het volgende:
Madridista jij bent trouwens die user die idolaat is van Christiano Ronaldo of niet
Dat is wat de regering je wil doen geloven.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zijn de meeste brandweermannen geen vrijwilligers? Die verdienen ook niet zo veel.
Stond in een Wikileaks document.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is wat de regering je wil doen geloven.
Wat probeer je? Je komt hier alleen maar stennis schoppen met je 'mensen die niet op de uni zitten'.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mensen die niet op de uni zitten
Zeker Havo gedaan hiervoor?
Ik draag geen mutsen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Maisnon het volgende:
Een witte sjaal
Ik zoek dit vest
Heb je ook al de muts van die foto weten te vinden
Nee, alles over jou was top secretquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je daarin ook iets over mij gelezen?
Tegen kritiek moet je kunnen op internet.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat probeer je? Je komt hier alleen maar stennis schoppen met je 'mensen die niet op de uni zitten'.
Doe dat maar ergens anders.
Onderbouw het dan. Nu kom je alleen maar lacherig doen vanwege het feit dat iemand hbo doet. (wat overigens met kleine letters geschreven dient te worden).quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef Madridista het volgende:
[..]
Tegen kritiek moet je kunnen op internet.
Maar wat voor studie doe je op HBO dan??
hard_feesten.gifquote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, ik ga richting Utrecht om te feesten.
Groetjes.
Je bent ongepland zwanger?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, ik maak me toch net iets kuts mee.
Hey. die zit bij mijn in de klas!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje op de achtergrond!
Hohoho, dat is toevalligquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hey. die zit bij mijn in de klas!
Die gasten hebben in ieder geval aandacht voor de verkeerde dingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gasten hebben in ieder geval aandacht voor de verkeerde dingen.
Game is alles. Hart voor de game and in love met all of it.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze kijken naar de ontblote borsten van de vrouw die buiten beeld valt.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
Ey ik ga dalijk 2 foto's posten van m'n outfit
1 met overhemd in broek en een eruit. Willen jullie mening geven :$
Overhemd nooit in broek ouwequote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
Nu je het zegt, mijn ex zat daar.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze kijken naar de ontblote borsten van de vrouw die buiten beeld valt.
Ze heeft een beetje een zelfde gezicht als die superlenige Zlata ofzoiets. Maar dan in het donker.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, overhemden dragen met uitgaan.
Ik ga altijd in mijn Hannah Montana shirt.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, overhemden dragen met uitgaan.
Nou, ik was aan het zorgen dat het overal netjes was onder de douche (quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef Maisnon het volgende:
Sky nu heb je nog niet gezegd wat voor kuts je meemaakte
Doe het.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga altijd in mijn Hannah Montana shirt.
Waterpijp.quote:
Ik heb zo'n apart device. Uit hygiëneoverwegingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Heb je daar een aparte device voor, zoiets zit toch vast aan een scheerapparaat van wat ik gezien heb
roflquote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apart device. Uit hygiëneoverwegingen.
Nee. Gewoon roze met glittertjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto op een shirt geprint?
Een foto van mijn penis.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Wat betalen jullie btw voor een zelfgemaakte pic van m'n zusje.
Volgens mij is dat eerder voor je eigen gevoel dan dat het ook echt vies zou zijn, vooral onder de douche. Maarja, ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apart device. Uit hygiëneoverwegingen.
Die met die animals?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
Dat nummer zit nu de hele tijd in mijn hoofd, Maisnon, kan je het ook weer weghalen?
Niet in het speciaal, gewoon fun hebben maar meestal spreken we/ik ook wel wat meisjes aan voor een gesprek.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Panzermaus het volgende:
Heb je er trouwens een op het oog, Skylark? Of is het #lonewolf #freeroam?
Ik neem aan dat je game in ordnung is.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet in het speciaal, gewoon fun hebben maar meestal spreken we/ik ook wel wat meisjes aan voor een gesprek.
quote:[IMG]x[/IMG]
Links:quote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
okay kk lelijke foto enz maar da tmaakt niet uit. Het gaat om de overhemd.
[..]
Wat een fagopmerking.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik lijk nu fucking brede heupen te hebben op deze pics. Gelukkig is dat irl niet zo.
Ik deed het erom, maar het viel me wel opquote:
Nee. Deze was 30 ek ofzo jonghe, dat maakte al m'n geld op.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Maisnon het volgende:
Rechts is wel duidelijk homoseksueler dan links, doe daar je voordeel mee
Bretelsquote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik draag nooit een riem, maakt dit mij minder mannelijk?
ligt eraan, zakt je broek af en ziet iedereen dan je piemel?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, ik heb namelijk altijd een riem in.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ligt eraan, zakt je broek af en ziet iedereen dan je piemel?
lolquote:
Mijn erectie houdt hem omhoog.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ligt eraan, zakt je broek af en ziet iedereen dan je piemel?
Bedankt, jij geeft tenminste argumenten. Ik denk dat ik 50/50 ga doen, als ik op de avond geen zin meer heb laat ik m'n overhemd eruit na het urineren.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Maisnon het volgende:
Rechts is wel mooi netjes en fris en op de uni, maar als je echt je looks wil laten geldendan zeg ik links voor uitgaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedankt, jij geeft tenminste argumenten. Ik denk dat ik 50/50 ga doen, als ik op de avond geen zin meer heb laat ik m'n overhemd eruit na het urineren.
Overhemden staan mij beter op de een of andere manier.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon t-shirt time?
Kijk daar heb je je eigen vraag beantwoord. Als een soort ware Sokrates ondervraging (was het wel sokrates trouwensquote:
Justice, D.A.N.C.E.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Welk nummer is dat ook alweer dat je telkens
DANCE DANCE DANCE
tudududud
DANCE DANCE DANCE
tududud
zpppzpzpzpzp hoort
Zo'n dreunend electro nummer.
Was dat van Justice of van Deadmau5daar moet ik aan denken
Lijkt me een vet nummer.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef Maisnon het volgende:DANCE DANCE DANCE
tudududud
DANCE DANCE DANCE
tududud
zpppzpzpzpzp
hierom draag ik dus bijna nooit overhemden zonder iets erbovenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
okay kk lelijke foto enz maar da tmaakt niet uit. Het gaat om de overhemd.
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef Lakitu het volgende:
11 mensen hadden niet door dat de sinaasappels drugs moesten voorstellen.
wolventruiquote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha die dude bij Take Me Out in een wolvenshirt, wat een aanheid!
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
Erbij in, vind ik persoonlijk mooier. Staat je beter iig.
lolquote:
Veel electronische muziek; house, techno, psy trance, goa. Ik wilde nog verdergaan met genres opnoemen maar ik kwam erachter dat ik overal wel iets van luister.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Chriz luister jij nou exclusief hiphop en van die Animale muziek
Zulke mensen verdienen het niet om te leven.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef Lakitu het volgende:
Klasgenoot van mij had dat niet doorquote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er met die ogen gebeurd? Voor de rest heeft het wel wat.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die piercing
ze spuwen vuurquote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is er met die ogen gebeurd? Voor de rest heeft het wel wat.
Minderjarige meisjes met piercingsquote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die piercing
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828quote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Veel electronische muziek; house, techno, psy trance, goa. Ik wilde nog verdergaan met genres opnoemen maar ik kwam erachter dat ik overal wel iets van luister.
Ik ben als de GTA: Vice City soundtrack.
[..]
Zulke mensen verdienen het niet om te leven.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828
Deadmau5 heeft net een nieuw album uit schijnbaar hier kan je em helemaal luisteren. Misschien iets om Animale tegen te gaan
jij?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Wie kijkt wel eens locked up abroad?
Dat kijk ik geregeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Ik zal het zo eens luisterenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828
Deadmau5 heeft net een nieuw album uit schijnbaar hier kan je em helemaal luisteren. Misschien iets om Animale tegen te gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:07 schreef Chriz2k het volgende:
Kut, deze heb ik al gezien.
Welterusten.
Ik moest zo laggenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens luisteren.
[..]
[..]
[..]
Die van gisteren met dat dikkerdje?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest zo laggen. 'Ja, de douane is al omgekocht dus er kan je niks gebeuren'
.
moet jy zeggen:')quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die van gisteren met dat dikkerdje?
Dat was sowieso al een zielig mannetje.
Met die cocaïne in spuitbussen?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OHHH SHI---quote:
Is goed, waar spreken we afquote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
moet jy zeggen:')![]()
___!!! internetheld man
![]()
met je grote bek vanachter je computertje
..
kom in het echt een keertje zo stoer doen dan.
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met die cocaïne in spuitbussen?
Ik ga het luisteren MAAR in ruil hiervoor, luister eens power van kanye vanaf 3:19, ik vind dat zo'n vet stukje =$ ken je niet wat muziek die daarop lijkt, maisnon? 8-bit ishquote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Maisnon het volgende:
Vrinden van de SC![]()
http://dl.dropbox.com/u/2624438/donkerzwaar.mp3
Kijk ik kan het wel, zo'n zwaar electronisch iets. Maar dit wordt me iets te duister
Ik zie het niet. Leg eens uit JBquote:
Nee, ik zou het zonde vinden je puurheid te bezoedelenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Leg eens uit JB
Taal verandert nou eenmaal altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Taal verloedering is niet iets om te stimuleren.
Als je iets met hiphop en van die chiptune achtige muziek wil kan je bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga het luisteren MAAR in ruil hiervoor, luister eens power van kanye vanaf 3:19, ik vind dat zo'n vet stukje =$ ken je niet wat muziek die daarop lijkt, maisnon? 8-bit ish
Lekker dynamisch.quote:
Ik ga kijken, tyquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je iets met hiphop en van die chiptune achtige muziek wil kan je bijvoorbeeld
Next Level checken. Heet het geloof ik. Een hiphop / bit EP van Hayzee die de beats van Zwart Licht doet
http://www.musicmeter.nl/album/128998
Aardappel... anders.quote:
De drums lopen achter de muziek aan, dat is leuk.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Maisnon het volgende:
Vrinden van de SC![]()
Kijk ik kan het wel, zo'n zwaar electronisch iets. Maar dit wordt me iets te duister
Zo is mij ook verteld dat dit twee naakte mensen zijn terwijl ik gewoon dolfijnen zie hoor. Die mensen zijn gewoon ziek.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou het zonde vinden je puurheid te bezoedelen
Het is juist logischer die mensen te zien dan de dolfijnen, omdat de rest van de omgeving dezelfde kleur heeft als de dolfijnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo is mij ook verteld dat dit twee naakte mensen zijn terwijl ik gewoon dolfijnen zie hoor. Die mensen zijn gewoon ziek.
[ afbeelding ]
Slecht excuus Chai. Je bent gewoon ziek in je hoofd.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is juist logischer die mensen te zien dan de dolfijnen, omdat de rest van de omgeving dezelfde kleur heeft als de dolfijnen.
Nice.. Ik vind m wel chillquote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Maisnon het volgende:
Vrinden van de SC![]()
Maar ook hier hoor je dat de instrumenten en in dit geval ook stem elkaar expres najagen, dat is een heel mooi effect.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Bjork heeft Joga gemaakt als een soort nieuw volkslied voor IJsland geloof ik
Que?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
DUUU DUU DUU DUUDU DUU DUU Dqod DROP DOWN
DUUU DUU DUU DUUDU DUU DUU DUUU DUU DUUU
Opschieten.quote:Uw aanvraag met ordernummer XXXXXX is akkoord bevonden door Vodafone en doorgezet naar het magazijn voor verdere afhandeling.
De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.
De gegevens van uw contractsaanvraag zijn :
Pincode : 0000
Pukcode : opvraagbaar bij Vodafone via XXXXXXX
U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.
Met vriendelijke groet,
Sue
Zit zo mooi in elkaar altijdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ook hier hoor je dat de instrumenten en in dit geval ook stem elkaar expres najagen, dat is een heel mooi effect.
Het is 1 van mijn favoriete nummers, soms vind ik haar muziek te vaag, ik heb haar een paar jaar terug live gezien en er zitten ook dingen tussen die ik niet trek, maar deze en:
zijn mijn favorieten.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Dqod het volgende:
Maisnon, ga je nog verder met "donkerzwaar"?
Vast niet zeker?
Sorryquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog een shit ton aan liedjes waar ik aan begonnen ben maar niet af heb gemaakt, maar die wel potentie hebben
Daar dadelijk eens in kijken
Ik keek m gister al, toen deed je m toch ook al posten?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ga kijken op 8:15 dan, ik vind het eng en fascinerend tegelijkertijd.![]()
Voor een dag van morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog een shit ton aan liedjes waar ik aan begonnen ben maar niet af heb gemaakt, maar die wel potentie hebben
Daar dadelijk eens in kijken
Bob!quote:
Goed hoor! Met jou?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bob!
Hoe is 't?
Heb morgen sinterklaas bij mij thuis met dev enzo EN HEB ER ZIN IN!
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.quote:
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.
Oh, lachen!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor! Met jou?
Morgen nog Sinterklaas vieren?Naja gezellig! Ik ga morgen uit eten met m'n nieuwe liefde
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor! Met jou?
Morgen nog Sinterklaas vieren?Naja gezellig! Ik ga morgen uit eten met m'n nieuwe liefde
Huh wat, nieuwe liefde?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.
Hoi. Ok en wat bedoel je nou precies?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef Madridista het volgende:
Hoi Crack. Ik vind jou echt slimme posts neerzetten altijd.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?
Was je nu al eerder op een date met haar geweest of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, lachen!
Ik ga morgen kunst zien met mijn Marisa Tomei date, maar ik verwacht niets....
Ja ik stuur je zo wel PMquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Huh wat, nieuwe liefde?Vertel eens?
Ohquote:Ja je bent ook wel een bobby.
Dat ik je posts grappig vind.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hoi. Ok en wat bedoel je nou precies?![]()
Hehequote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Madridista, broek aanhouden. Nare rekel.
Vergeleken worden met een cartoonfiguur.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Was dat die ene weer het eerst mee over was, Bobby?
Kut. Wat een irritante quotedingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[quote]
Ja want zie niet wat er grappig aan is..
Vertel eens
Dat is ganz tof, hoor. Alleen losers worden niet vergeleken met cartoonfiguren, omdat ze te nietszeggend zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeleken worden met een cartoonfiguur.
Oh well thanksquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Madridista het volgende:
[..]
Kut. Wat een irritante quotedingen.
Maar waar was ik gebleven.. Oh ja.
Ik weet niet.. ik moet best vaak lachen om sommige posts van je.. Maar er zijn er genoeg die gewoon dom zijn hoor
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Was dat die ene weer het eerst mee over was, Bobby?
PMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.
Ahh. Good for you.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.
Nu je het zegt.. sprekend.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ganz tof, hoor. Alleen losers worden niet vergeleken met cartoonfiguren, omdat ze te nietszeggend zijn.Ik word bijvoorbeeld vergeleken met Meg van Family Guy.
Heb je alquote:
u'r welcomequote:
Thanksquote:
Nee, ik was daten echt ff zat, dus na een aantal weken is ze weer helemaal vers, en heb ik er, ipv daar gaan we weer gewoon eens zin in, dat is beter, denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Was je nu al eerder op een date met haar geweest of niet?
Dat lijkt me serieus lekker.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef Maisnon het volgende:
gaffedamme citroen colawie heeft dat verzonnen
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
u'r welcomeHeb je een baan of studie?
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. sprekend.!
Dank je wel, ik koester dit moment.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?
Ik vond jou altijd meer Thora Bitch in Ghost World trouwens,quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?
Daar heb ik ook wel wat van weg, ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd meer Thora Bitch in Ghost World trouwens,
Hmm.. voeding en dietetiek...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Eh ja, studeer voeding & dietetiek..
Ja das hbo ja dus zo dom zal ik wel niet zijn![]()
Jij?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Voor een dag van morgen
Wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad,
hoe lief ik je had.
Maar zeg het aan geen mens.
Ze zouden je niet geloven.
Ze zouden niet willen geloven
dat alleen maar een man alleen maar een vrouw
dat een mens een mens zo liefhad
als ik jou.
Hier heb ik ooit een liedje van gemaakt, misschien post ik hem nog wel in FOK!kers maken muziek, gedicht is van Hans Andreus.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
Avril Lavigne.. Toevallig kreeg ik t alweer te horen vandaag, no joke
To be very honest, ik ook nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hmm.. voeding en dietetiek...
Niet echt een studie waarbij ik meteen denk aan slimme mensen maargoed.
Ik plaag je alleen hoor
Ik doe vwo
6e jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |