Brandweermanquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Madridista het volgende:
Wat voor opleiding hebben jullie hier?
stef bos van die shitquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Madridista het volgende:
Nog niks.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Madridista het volgende:
Nee tochquote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ha-Ha
Ik verdien straks het driedubbele van wat jij nu verdient.
Mwa.. Goede voetballer vind ik hem ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Maisnon het volgende:
Madridista jij bent trouwens die user die idolaat is van Christiano Ronaldo of niet
Zijn de meeste brandweermannen geen vrijwilligers? Die verdienen ook niet zo veel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ha-Ha
Ik verdien straks het driedubbele van wat jij nu verdient.
En dat haat je op mijn brandweermanopleiding. Fagquote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Maisnon het volgende:
Madridista jij bent trouwens die user die idolaat is van Christiano Ronaldo of niet
Dat is wat de regering je wil doen geloven.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zijn de meeste brandweermannen geen vrijwilligers? Die verdienen ook niet zo veel.
Stond in een Wikileaks document.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is wat de regering je wil doen geloven.
Wat probeer je? Je komt hier alleen maar stennis schoppen met je 'mensen die niet op de uni zitten'.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mensen die niet op de uni zitten
Zeker Havo gedaan hiervoor?
Ik draag geen mutsen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Maisnon het volgende:
Een witte sjaal
Ik zoek dit vest
Heb je ook al de muts van die foto weten te vinden
Nee, alles over jou was top secretquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je daarin ook iets over mij gelezen?
Tegen kritiek moet je kunnen op internet.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat probeer je? Je komt hier alleen maar stennis schoppen met je 'mensen die niet op de uni zitten'.
Doe dat maar ergens anders.
Onderbouw het dan. Nu kom je alleen maar lacherig doen vanwege het feit dat iemand hbo doet. (wat overigens met kleine letters geschreven dient te worden).quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef Madridista het volgende:
[..]
Tegen kritiek moet je kunnen op internet.
Maar wat voor studie doe je op HBO dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |