Daarmee durf ik niet over straat te lopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:32 schreef ElectricEye het volgende:
Probeer af te dalen naar het niveau plebs en kijk gewoon bij de Hema, de Zeeman, de Hans of iets dergelijks.
Alsof het verschil tussen een Hugo Boss en Hema sjaal te zien isquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Daarmee durf ik niet over straat te lopen
godverdomme gasten er bestaat ook zoiets als kwaliteit hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof het verschil tussen een Hugo Boss en Hema sjaal te zien is
Maar als jij graag te veel geld uitgeeft: ga je gang
Ga dan gewoon lopen, dan val je minder op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:03 schreef Madridista het volgende:
Ik zit nu in de hema
Wat een faalgevoel geeft dat zeg..
Mensen die voor het dassenrek op de grond gaan zitten, middenin de Hemaquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga dan gewoon lopen, dan val je minder op.
De WE heeft juist vet chille warme sjaals voor een euro of 20.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Madridista het volgende:
Niet bij de dure merken als Hugo boss, Tommy hilefiger en la coste en ook niet bij H&M, WE of j&j
Moeten die sjalen de rest van je leven mee ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef Seam het volgende:
[..]
godverdomme gasten er bestaat ook zoiets als kwaliteit hoor
Maar het verschil in kwaliteit tussen hema en H en M is inderdaad niet groot
Ik vind het gewoon fijn om een mooie fijne stof om mijn nek te hebben, ik praat helemaal niet over levensduur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moeten die sjalen de rest van je leven mee ofzo
Alsof ze na twee keer dragen al kapot gaan_!
Dat is toch een vrouwenzaakquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb mooie gezien bij Vero Moda. Lekker zacht en warm ook, soort mohair achtige wol.
Laat je foto's zien als je geslaagd bent met je koop?
Het is nou niet zo dat ze bij de Hema of de WE baggerkwaliteit verkopen. Een heel groot deel van wat je betaalt is echt voor het merkje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fijn om een mooie fijne stof om mijn nek te hebben, ik praat helemaal niet over levensduur.
Ze hebben allebei stomme slierten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:00 schreef Ravenous het volgende:
kies maar: eentje van 20 euro of eentje van 65 euro
Daar was ik al een beetje bang voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef Madridista het volgende:
Eigenlijk zoek ik dit:
[ afbeelding ]
Ik hoef ook geen wolquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor![]()
Maar dat is een zomersjaaltje, dus geen wol.
ros die kerel in elkaar en pik zijn sjawl.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef Madridista het volgende:
Eigenlijk zoek ik dit:
[ afbeelding ]
Jeetje zeg. Ben jij verliefd op die vent of zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef Madridista het volgende:
Eigenlijk zoek ik dit:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |