Ja.quote:
Als je dik bent moet je dat idd niet dragen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:44 schreef Sosha het volgende:
Het vest is inderdaad wat aan de korte kant, heeft niks met mode te maken, maar met je eigen lichaam kennen en weten wat je staat.
[..]
Ja.
Is te kleine kleren aan doen tegenwoordig mode? En nee ik draag geen grote slobber-truien, maar gewoon kleren die me goed passen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is nou mode. Of loop jij met van die veel te grote slobber truien rond?
Ditquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef L.no het volgende:
Het is helemaal niet te klein, zo is het model van het truitje. Je ziet aan de mouwen dat het formaat normaal is.
Fixed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je lang bent moet je dat idd niet dragen.
Is iets te klein, OF te groot? Bestaat er niet een middeweg? ''precies goed'' niet te groot, niet te kleinquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is nou mode. Of loop jij met van die veel te grote slobber truien rond?
Vanwege het korte model. Is niet zo flatteus. Ik kan het weten, ben 1.90quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef Madridista het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou je dat niet moeten dragen als je lang bent?
Dan haal je gewoon een grotere maat? Het model van die vestje is gewoon dat het wat korter is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Vanwege het korte model. Is niet zo flatteus. Ik kan het weten, ben 1.90
Eh nee, dat werkt niet als je lang bent. Ik kan wel maat XL halen, maar da's nog steeds veel te kort, en tegelijkertijd veel te wijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan haal je gewoon een grotere maat? Het model van die vestje is gewoon dat het wat korter is.
Wil jij die truitje ook dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:54 schreef Sosha het volgende:
[..]
Eh nee, dat werkt niet als je lang bent. Ik kan wel maat XL halen, maar da's nog steeds veel te kort, en tegelijkertijd veel te wijd
Nee, 't is een mannenvestquote:
Bedoel je dat ik aan iemand moet vragen of hij zoiets voor me wil breien?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:02 schreef L.no het volgende:
Misschien kan je beter vragen dat iemand zoiets voor je kan maken. Het is niet zo moeilijk namelijk. Ook denk ik dat zo'n truitje van iemand dat zo bekend is, best wel duur is.
Ja, want naaien bestaat niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef Madridista het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik aan iemand moet vragen of hij zoiets voor me wil breien?
Ik dacht even Ralph Lauren, maar nu toch weer niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:08 schreef Madridista het volgende:
Jammer dat niemand weet welk merk het is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |