aandachtquote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zijn alle meisjes van 14 en 15 op Fok! bi?
aangaan watquote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Vanavond weer eens goed ouderwets aangaan.
Ik verjaardag, maar ik moet rustig doen. Morgen krijgen we belangrijke stof en daarna moet ik nog de hele middag werken.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Vanavond weer eens goed ouderwets aangaan.
Wtf, jij doet het andersom?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Het is nu nog t-shirttime, maar om 7 uur ga ik ook weer eens uitgebreid mezelf mooi maken. Van top tot teen.
Welk spelletje is dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U bent uw parkeerschijf vergeten en parkeert daarom buiten de zone P. mag dat?
bedoel je niet dat je nu the shirt before the shirt draagt?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Het is nu nog t-shirttime, maar om 7 uur ga ik ook weer eens uitgebreid mezelf mooi maken. Van top tot teen.
Mensen die niet eerst hun haren doen voordat ze hun boxer aandoen.quote:
Ik heb nog één hoop.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:19 schreef Maisnon het volgende:
geld geven aan iemand die jarig is en dan geld terugvragen
Het enige wat ik na mijn haar doe zijn de sieraden omdoen, maar die draag ik niet altijd. Dus zeg maar dat mijn haren het eindstation zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet eerst hun haren doen voordat ze hun boxer aandoen.
Ik loop altijd zo lang mogelijk in m'n boxer rondquote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het enige wat ik na mijn haar doe zijn de sieraden omdoen, maar die draag ik niet altijd. Dus zeg maar dat mijn haren het eindstation zijn.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik loop altijd zo lang mogelijk in m'n boxer rond. Maar ik doe m'n haar wel als laatst, anders verneukt je overhemd het.
Ja, dan strijkt het je haren weer anders dan hoe je het wilde. Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik loop altijd zo lang mogelijk in m'n boxer rond. Maar ik doe m'n haar wel als laatst, anders verneukt je overhemd het.
te laat, nu ben ik bij huilend naar de clubquote:
Mensen met haarquote:Op donderdag 9 december 2010 18:32 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ja, dan strijkt het je haren weer anders dan hoe je het wilde. Herkenbaar.
En niet helemaal kaal?quote:
Yankees uiteraard.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef Rajinder het volgende:
Welke honkbalclub heeft de leukste jacks?
wat. Is mozy binnengedrongen?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
He Laki die ene 13 jarige is niet spang man.
Hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Allure, http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=724250
ik wel, weet niet of het mozy is geluktquote:
lol. show me de inside info dan =$quote:Op donderdag 9 december 2010 18:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik wel, weet niet of het mozy is gelukt
w8 ik eetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol. show me de inside info dan =$
Fail omdat Radio Bendeleider.quote:
quote:
grote plannen voor vanavond allesquote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vandaag op stap liegen dat ik pas sinds m'n 14e uit Portugal naar Nederland ben verhuisd en dat Vato Gonzalez mijn broer is.
Ik heb de Nederland onder de 21 kaart al te vaak gespeeld in Tilburg, dat gaat vanaf nu geheid een keer fout.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
grote plannen voor vanavond alles
Die heeft aardig wat toppertjes in elkaar gezet. Daar kunnen Flairinho en co nog wat van leren.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
Hahahaha Luud, deze van lolboy kende ik helemaal niet.
Weet je ook het IQ als ze dat laatste stukje geloven.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vandaag op stap liegen dat ik pas sinds m'n 14e uit Portugal naar Nederland ben verhuisd en dat Vato Gonzalez mijn broer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |