Ik steek kaarsen aan. Ik trek wijn open. Ik drink geen wijn dus jij mag wijn voor twee. Dan ben je nog makkelijker dan je nu al bent. Come at me.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig staat er net een provencaalse aardappelschotel in de oven, zodat ik niet meer verleid kan worden.
Alsof ik jou zou uitnodigenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik steek kaarsen aan. Ik trek wijn open. Ik drink geen wijn dus jij mag wijn voor twee. Dan ben je nog makkelijker dan je nu al bent. Come at me.
Ik ga geen oordeel geven nadat je voor de 100e keer van account en uiterlijk bent gewisseld.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Rajinder het volgende:
Is het een goede transformatie?
Kapsel voor:
[ afbeelding ]
Kapsel na:
[ afbeelding ]
Ongeveer.
Dan niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou uitnodigen. Schattig.
Wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga geen oordeel geven nadat je voor de 100e keer van account en uiterlijk bent gewisseld.
Allebei al te oud voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebruik jij je charme offensief maar voor gewillige vrouwen als Dqod en Dromenvangertje.
dat eerste kan je geen kapsel noemenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Rajinder het volgende:
Is het een goede transformatie?
Kapsel voor:
[ afbeelding ]
Kapsel na:
[ afbeelding ]
Ongeveer.
Die eeuwige helm danquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef wise het volgende:
[..]
dat eerste kan je geen kapsel noemen
nr2
NG?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Identiteitscrisis, met zulke mensen moet je oppassen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebruik jij je charme offensief maar voor gewillige vrouwen als Dqod en Dromenvangertje.
Je hebt me beledigd, therefore ga ik niet op je walgelijke insinuaties in.quote:
True storyquote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben de heterofiele beste vriend van Allure.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zei alleen dat je labiel, venijnig en te oud voor mij bent. Suck it up. Want ik meen er niks van natuurlijk.
Jij weet dat ik daar niet gevoelig voor ben.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Skylark. het volgende:
De afkraken-om-interesse-te-wekken truc. Een PUA manoeuvre, classic maar walgelijk.
Ik gebruik hem toch ook niet, stomme bitch met je PI.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet dat ik daar niet gevoelig voor ben.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem toch ook niet, stomme bitch met je PI.
ja, maar natuurlijk niet aan de jarigequote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Rajinder het volgende:
Oké jongens en meisjes. Stel.
Je hebt een verjaardag vanavond en het is een soort van traditie dat iedereen elkaar een vijfje geeft. Je hebt alleen tientjes in de portemonnee. Zou jij een tientje geven zonder een vijfje terug te vragen? Of niet?
deze manquote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Skylark. het volgende:
De afkraken-om-interesse-te-wekken truc. Een PUA manoeuvre, classic maar walgelijk.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JAAAAA.
Moet ik even contact opnemen met LOLBOY? Die heeft vast nog wel wat goede knallers.
Ik weet niet, wij doen dat zo niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Rajinder het volgende:
Oké jongens en meisjes. Stel.
Je hebt een verjaardag vanavond en het is een soort van traditie dat iedereen elkaar een vijfje geeft. Je hebt alleen tientjes in de portemonnee. Zou jij een tientje geven zonder een vijfje terug te vragen? Of niet?
Dit komt je op pussystraf te staan, ik praat niet meer tegen je vandaag.quote:
Oke, dan ga ik nu van Fok! af.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit komt je op pussystraf te staan, ik praat niet meer tegen je vandaag.
Ik heb ook al voorgesteld om het af te schaffen. Op het laatst van het jaar heb je ongeveer even veel uitgegeven als ontvangen, afhankelijk van het aantal verjaardagenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij doen dat zo niet.
alsof jij kans maaktquote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit komt je op pussystraf te staan, ik praat niet meer tegen je vandaag.
Dit durven zeggenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik nu van Fok! af.
Jij bent de enige reden dat ik hier post.
waardeloze beloftesquote:
Ik kan nog hopen op mijn zusje en een andere vriendquote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar natuurlijk niet aan de jarige
of je geeft het 10tje samen met nog iemand
supermarkt wisselenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik kan nog hopen op mijn zusje en een andere vriend. Voor de rest zie ik niemand meer voordat ik vertrek.
Ik moet me even inlezen, ben net thuisquote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa dushiiiii =$.
Wanneer gaat de shizzle online?
zeik dan nietquote:Op donderdag 9 december 2010 18:06 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik zal een beetje 500 meter om gaan fietsen, dus niet.
pussyhungerquote:Op donderdag 9 december 2010 18:05 schreef Rajinder het volgende:
[..]
De honger van haar pussy wint van de koppigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |