Ik steek kaarsen aan. Ik trek wijn open. Ik drink geen wijn dus jij mag wijn voor twee. Dan ben je nog makkelijker dan je nu al bent. Come at me.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig staat er net een provencaalse aardappelschotel in de oven, zodat ik niet meer verleid kan worden.
Alsof ik jou zou uitnodigenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik steek kaarsen aan. Ik trek wijn open. Ik drink geen wijn dus jij mag wijn voor twee. Dan ben je nog makkelijker dan je nu al bent. Come at me.
Ik ga geen oordeel geven nadat je voor de 100e keer van account en uiterlijk bent gewisseld.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Rajinder het volgende:
Is het een goede transformatie?
Kapsel voor:
[ afbeelding ]
Kapsel na:
[ afbeelding ]
Ongeveer.
Dan niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou uitnodigen. Schattig.
Wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga geen oordeel geven nadat je voor de 100e keer van account en uiterlijk bent gewisseld.
Allebei al te oud voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebruik jij je charme offensief maar voor gewillige vrouwen als Dqod en Dromenvangertje.
dat eerste kan je geen kapsel noemenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Rajinder het volgende:
Is het een goede transformatie?
Kapsel voor:
[ afbeelding ]
Kapsel na:
[ afbeelding ]
Ongeveer.
Die eeuwige helm danquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef wise het volgende:
[..]
dat eerste kan je geen kapsel noemen
nr2
NG?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Identiteitscrisis, met zulke mensen moet je oppassen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebruik jij je charme offensief maar voor gewillige vrouwen als Dqod en Dromenvangertje.
Je hebt me beledigd, therefore ga ik niet op je walgelijke insinuaties in.quote:
True storyquote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben de heterofiele beste vriend van Allure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |