Jaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef Maisnon het volgende:
gevonden
Chriz dit is je sinasappel song
Ik vind die track en clip geniaal iddquote:
Sebastiaan Labrie jaaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 01:10 schreef Koeketrommel het volgende:
Don Diablo.
Ik heb vind 3 BN'ers echt jammie, dat zijn Don Diablo, Dennis Storm en Sebastian Labrie (als je het zo schrijft.Omnomnom.
Wat doet ie nou daar preciesquote:
Nee, je hebt sample sets op de MPC. Hij wisselt heel snel van sample set. Tenzij hij cheat met een laptop natuurlijk. Ik ga slapen. xoxoxxquote:Op donderdag 9 december 2010 01:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat doet ie nou daar precies
Digitaal met 2 tracks tegelijkertijd en dan precies op de beat snel wisselen?
Ik wist niet wat voor een device dat wasquote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, je hebt sample sets op de MPC. Hij wisselt heel snel van sample set. Tenzij hij cheat met een laptop natuurlijk. Ik ga slapen. xoxoxx
Er zijn al een paar hits van LOLBOY boven water, weet niet of het ze allemaal zijn. Had hem wel een DM gestuurd met een link naar dat topic.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JAAAAA.
Moet ik even contact opnemen met LOLBOY? Die heeft vast nog wel wat goede knallers.
Yo, waddupquote:
No, you!quote:
Je weet toch dat ik een natuurtalent in Portugees benquote:Op donderdag 9 december 2010 12:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
No, you!
Dadelijk tentamen Portugees, ben nog niet begonnen.Schop me om kwart voor van FOK! af, okay?
Je hebt m'n nummer al schatje.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een natuurtalent in Portugees ben. Geef me je nummer en MMS me de tentamenvragen.
Omdat ik daar geen misbruik van wilde maken heb ik 'm destijds verwijderdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer al schatje.
Voluptueus me dunkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef reetveter het volgende:
Hoe ziet die Paul er eigenlijk uit?
Wel Whatsapp.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen misbruik van wilde maken heb ik 'm destijds verwijderd. Kun je pingen met je fonna?
Jammer is dat. Nu moet je maar je gewone telefoonnr geven dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bon.
Helaas kan mijn fonna geen van allen.
Echt niet, dan ga je me stalken. Oh het is al kwart voor geweest, maar je moet nog even blijvenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jammer is dat. Nu moet je maar je gewone telefoonnr geven dan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enige vrouw die een positieve bijdrage levert aan dit topic is Allure, de rest zijn allemaal van die nietszeggende teven die vroeger werden gepest en zich de hele week de tering werken.
Altijd smoesjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt niet, dan ga je me stalken. Oh het is al kwart voor geweest, maar je moet nog even blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |