Ja deze man was echt een boeler. Maar die Alexander Klopping vind ik wel een baas.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou me echt kapotschamen als ik op tv 4chan ging uitleggen (als ik 4chan zou snappen).
Een burkini. Moet van m'n vaderquote:Op donderdag 9 december 2010 00:13 schreef fyah het volgende:
Wat voor badpak heb je ally? zo romantisch samen zwemmen
Hetzelfde als pypequote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef fyah het volgende:
wodeeh
Wat betekent dit? Het fascineert me al 2 dagen
Ik respecteer jouw en je familie tochquote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een burkini. Moet van m'n vader.
De nieuwe versie van sang en sèh.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef fyah het volgende:
wodeeh
Wat betekent dit? Het fascineert me al 2 dagen
pffff nu voel ik me blankquote:Op donderdag 9 december 2010 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De nieuwe versie van sang en sèh.
en wollahquote:Op donderdag 9 december 2010 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De nieuwe versie van sang en sèh.
Ja, mijn moeder vraagt iedere week naar jequote:Op donderdag 9 december 2010 00:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik respecteer jouw en je familie toch
In België krijg je dat pas over 3 maanden.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:16 schreef fyah het volgende:
[..]
pffff nu voel ik me blankwat is dit
Hoe gaat het nog met haar?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder vraagt iedere week naar je.
En in Limburg over 2 jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In België krijg je dat pas over 3 maanden.
Hij woont in Belgisch-Limburg, dat is 10x erger.quote:
Jouw kookkunstenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe gaat het nog met haar?Zeg haar dat ik volgende keer wel weer kook. En dat haar vis lekker was
woonwagenkamp?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:17 schreef Maisnon het volgende:
op de basisschool was degene die met al die slang woorden kwam om een of andere reden zo'n jongen van t kamp
Je bedoelt natuurlijk gekustquote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef fyah het volgende:
[..]
woonwagenkamp?ik had een klasgenootje die daar elke zomer woonde en dan bleven we daar slapen, in zo'n camper. Ook een zwembad enzo. Bij dat zwembad heb ik toen nog een meisje gezoend
Ik ben in vlaams brabant opgegroeid. sort of.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij woont in Belgisch-Limburg, dat is 10x erger.
Haha, laat me met rust jijquote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef fyah het volgende:
[..]
HOE MAAK IK EEN STEAK. HUH? BOTER? OMG
Doe niet alsof je urbaan bent.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben in vlaams brabant opgegroeid. sort of.
VEENLANDEN COLLEGEUH!quote:Dag, mijn naam is daan, ben16 jaar oud en zit op het veenlanden college in Mijdrecht.
Vandaag tijdens de godsdienst les ging het over wikileaks etc.
Ook zei de leraar dit: Er zijn nog nooit mensen op de maan geweest. De amerikaanse vlag wappert in het filmpje dat armstrong op de maan staat terwijl er geen wind op de maan is, daarna zei hij; wij moeten in ieder dorp een telefoonpaal en hun konden communiceren van heeeel veel kilometers, (beeld en geluid) zonder probleem. Dus waarom hebben wij nog overal telefoon palen..
Wat denken jullie hiervan? ]
Blijft mooi dat hele zijn we op de maan geweest of was het in een studio gebeurenquote:
Dit soort dingen krijg ik de kriebelziekte van:quote:Op donderdag 9 december 2010 00:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Blijft mooi dat hele zijn we op de maan geweest of was het in een studio gebeuren
Hoewel ik dat studio geval best onwaarschijnlijk vind, zijn er best grappige dingen die er wel naar hinten
Zo heeft geloof ik die regisseur van 2001 a Space Odyssey een hoop speciale camera's en technieken van NASA gekregen om ingewikkelde scenes te kunnen filmen. Wat ze dan schijnbaar ook bij die maan opnames gebruikt zouden hebben
FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUquote:wij moeten in ieder dorp een telefoonpaal en hun konden communiceren van heeeel veel kilometers, (beeld en geluid) zonder probleem. Dus waarom hebben wij nog overal telefoon palen
Respectloos.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
die regisseur van 2001 a Space Odyssey
Wat zijn dit voor Limburgse praktijkenquote:
Ik zei het omdat ze in Limburg ook achterlopenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:39 schreef Chriz2k het volgende:
Er bestaan mensen die Die Antwoord niet leuk vinden?
Joah, dat snapte ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zei het omdat ze in Limburg ook achterlopen
Evil Boy, die clip
Ik heb zelfs een line in mijn sig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |