Mwah, het is eerder: hoe geniaal zou hij wel niet zijn zónder geloofquote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Arie Boomsma is aan. Iemand die gewoon van het positieve uitgaat. Ik ben zelf geen christen, maar je kan aan hem zien dat zijn geloof hem een goed mens maakt
.
Cowabunga Candace.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
je plaatje wil niet hier. Dat is toch die surfer?
Op de website van disney xd kan je nu een phineas en ferb spel doen waarbij je moet surfen trouwens.
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, het is eerder: hoe geniaal zou hij wel niet zijn zónder geloof?
Leuk man ben je de hele dag met haar aan het gamenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef fyah het volgende:
Bij Black Ops. Je hebt toch die bommetjes die je kan gooien zodat het in de verte klinkt alsof er geschoten wordt he. Ik kruip in een struikje, gooi die bommetjes en tlicious trapt er telkens in. Dan pop ik haar
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef fyah het volgende:
Bij Black Ops. Je hebt toch die bommetjes die je kan gooien zodat het in de verte klinkt alsof er geschoten wordt he. Ik kruip in een struikje, gooi die bommetjes en tlicious trapt er telkens in. Dan pop ik haar
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef fyah het volgende:
Ik speel het soms 's avonds een uurtje. Je mag mijn activity checken op xbox.comquote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk man ben je de hele dag met haar aan het gamen?
Verder niets tegen de beste man, als alle christenen zoals hij waren was de wereld een stuk mooierquote:
Ronaldinho was echt kk slechtquote:Op woensdag 8 december 2010 23:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Analyse AC Milan vandaag.
[ afbeelding ]
Ik doe het doorgaans ook meer rambo zoals maisnon hoor. vinger op de trekker en schieten op alles dat anders lijkt dan de vorige keer.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Je moet bij Summit altijd via die buitenkant naar de andermans basis lopen, helemaal naar achter en dan van achteruit hun in de rug steken.
Eriksenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ronaldinho was echt kk slecht. Boateng
.
Welke wapen gebruik jij.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik doe het doorgaans ook meer rambo zoals maisnon hoor. vinger op de trekker en schieten op alles dat anders lijkt dan de vorige keer.
nice tat, assholequote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik probeer knappe mannen te vinden, maar die kan ik niet vinden. Eigenlijk zijn die er ook haast niet.
Alleen deze:
[ afbeelding ]
4Chan wordt ook aangevallen. Fucking INTERNET WORLD WAR Iquote:Op donderdag 9 december 2010 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ze hebben VISA ook platgehaald hoor ik?
Ik ben Famasboyquote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wissel elke keermaar ik ben wel goed met famas, mac, 9mm en m16/g11
ik ben voor 4chan omdat daar leuke grapjes gemaakt worden hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
4Chan wordt ook aangevallen. Fucking INTERNET WORLD WAR I
Ik ben tegen 4chan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik probeer knappe mannen te vinden, maar die kan ik niet vinden. Eigenlijk zijn die er ook haast niet.
Ik ben tegen Wikileaks. Kankeridioten daar. Dat soort dingen horen niet publiek te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik ben voor 4chan omdat daar leuke grapjes gemaakt worden haha
Trouwens, we zouden een perfecte date hebben door naar die New Kids Turbo film in de cinema te gaan en daarna KFCquote:
Hahahaquote:Op donderdag 9 december 2010 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij over 10 jaar.
hahaha watquote:Op donderdag 9 december 2010 00:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die niet met een m60 + grip rondrennen en ADRIANNNNNN schreeuwen
HAHAHAHAquote:Op donderdag 9 december 2010 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij over 10 jaar.
iron sights jongequote:Op donderdag 9 december 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Famas extended mags + reflex sight.
Ik haat katten. Misschien ben ik dan meer zo'n neurotische Bridget Jones.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij over 10 jaar.
Oh dan zeg ik de date bij deze afquote:Op donderdag 9 december 2010 00:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Trouwens, we zouden een perfecte date hebben door naar die New Kids Turbo film in de cinema te gaan en daarna KFC
Rambo jongequote:
Mensen met de Warlord perkquote:Op donderdag 9 december 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Famas extended mags + reflex sight.
Ik ben ook tegen Wikileaks maar ik ben nog méér tegen het blokkeren van geldstromen naar wikileaks door een overheid.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben tegen Wikileaks. Kankeridioten daar. Dat soort dingen horen niet publiek te zijn.
Wat, geen KFC?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik haat katten. Misschien ben ik dan meer zo'n neurotische Bridget Jones.
[..]
Oh dan zeg ik de date bij deze af
Die zijn toch kut man, ik heb liever zo'n puntje.quote:
Andere keer dan? Sowieso ga ik naar die film. Zullen we een xtje gaan zwemmen in center parcs?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Breng het bij me langs en ga dan lekker alleen naar die film. Romeo ben je ook, zeg.
Ik zou me echt kapotschamen als ik op tv 4chan ging uitleggen (als ik 4chan zou snappen).quote:Op donderdag 9 december 2010 00:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha ook echt bij DWDD dat die matthijs tegen die nerd zegt "en stel je legt in een stoere bui ineens Belgie plat?!"
En die nerd zo van "Nee belgie niet wel een keertje de TU Eindhoven en de Universiteit Twente."
Matthijs zo van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |