Jij hebt echt geen tastequote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind Ricky Martin knapper dan Enrique.
Arathi Highlands zijn datquote:
Ja. Maar. Ricky Martin is gewoon meer 'man' ondanks dat ie gay isquote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen taste. En dat zeg ik als hetero man.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind die Kournikova te min voor hem.
Die ene oostblok brunettequote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anna.
lieg niet daar moet je sowieso lvl 40 zijn om dat te overlevenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus gelopen_!
wo bliebt die djumpsteil
Ik had een paladin van 42 de eerste keer dat ik stoptequote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lieg niet daar moet je sowieso lvl 40 zijn om dat te overleven
Eindelijk iemand die het ook gespeeld heeftquote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had een paladin van 42 de eerste keer dat ik stopte
En een rogue van 43 de tweede keer
te kortquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus gelopen_!
wo bliebt die djumpsteil
R kizzayquote:
Hoezo helaas? Heb jij niet meerdere malen gezegd dat je niet achter Fokdames aan ging?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Lamon het volgende:
Kournikova lijkt een beetje op Veereli van FOK!, beiden voldoen compleet in uiterlijk, Veereli nog meer in karakter, maar helaas bezet.
haha die heb je jaren geleden gepostquote:
Mijn enige uitzondering.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Heb jij niet meerdere malen gezegd dat je niet achter Fokdames aan ging?
Nee. Want ik vind zijn attitude ook storendquote:
Die T-Rex in Ungoroquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Iemand die het toegeeft, de rest ook gewoon
Ik vond het zo mooi op het begin, heb ook de beta gedaan
Toen alles nog zo sprookjesachtig en mooi was, al die nieuwe dingen ontdekken enzo.
Op een gegeven moment werd alles zoals nu, gewoon dik autistisch getalletjes uitrekenen en knopjes timen en dom die quests aflopen terwijl alles voor je aangewezen wordt.
Ik ben gewoon een keer op een superlaag level per ongeluk in Un Goro Crater gekomen en ik vond dat geweldig maar super eng met al die grote beesten en dinosallemaal screens gemaakt.
En een keer vanaf dat dorp bij die mijnen instance, deadmines ofzo, via de rivier denk ik, stranglethorn vale binnengegaan en dan vluchten voor de krokodillen op een heel laag level
Sterrenlaan sowiesoquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef fyah het volgende:
Een tijdje terug reed ik echt over de sterrenlaan. Toen ik dat op de tomtom zag ging ik apeshit
Speel jij dat? Wat een afknapperquote:Op woensdag 8 december 2010 23:49 schreef fyah het volgende:
Waarom is het toegeven als je wow doet? Simpele zielen zoals tliciouz en ik spelen Black Ops, mensen die van draken en shit houden spelen wow.
Ik reed er ooit 140 langs een flitspaal. Gelukkig ging die niet afquote:
Wanhopig zijn kale plekken bedekkend.quote:
GEEF ME MEER.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Mannen keuren, een keer anders, lekker gek.
Doet ie niet altijd hoor!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanhopig zijn kale plekken bedekkend.
Wat heb jij met tienermeisjesquote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Lamon het volgende:
Kournikova lijkt een beetje op Veereli van FOK!, beiden voldoen compleet in uiterlijk, Veereli nog meer in karakter, maar helaas bezet.
jazeker! Als ik iets speel zijn het de laatste jaren alleen shooters. Je moet het wel gewoon straat houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Speel jij dat? Wat een afknapper.
Nee, klopt. Maar dan is 'ie wel een stuk minder knap vind ik.quote:
je kan eerder aan iemand vragen; wat heb jij NIET met tienermeisjes?!?!quote:
je plaatje wil niet hier. Dat is toch die surfer?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Kelly Slater is pas een mooie jongeman.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |