En Quintino? Dat is een iets bollere Nasri met goed gebit.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, allebei niet. Maar als ik echt MOET kiezen dan die eerste. Want die tweede heeft een slecht gebit en dat vind ik een mega afknapper.
Maar je moet wel dat stukje checken ook al heb je niks met Robyn! Puur voor het gave stem transponeer toonladder melodietje!!quote:
That's why we love himquote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, het is ongelofelijk dat ik me blijf verbazen over je. Ik kan je gedachtengangen echt niet volgen. Je gaat op een datingsite, krijgt een spontane reactie van een geïnteresseerde vrouw, je stuurt haar een link van een random SC met een of ander vaag verhaal en nu dit
. JEZUS wat is MIS met jou.
Hoe moet ik mijn stoere alfa-mannetjes imago behouden als je me hier steeds aan blijft herinneren?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik. Want je hebt over mij gedroomd.
Dit was alweer een ander, ik weet dat jullie me graag willen afkraken, maar ondanks dat krijg ik ECHT gemiddeld 3 mailtjes per dag.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, het is ongelofelijk dat ik me blijf verbazen over je. Ik kan je gedachtengangen echt niet volgen. Je gaat op een datingsite, krijgt een spontane reactie van een geïnteresseerde vrouw, je stuurt haar een link van een random SC met een of ander vaag verhaal en nu dit
. JEZUS wat is MIS met jou.
Hmm, hij is niet lelijk. Maar ook niet mijn typequote:Op woensdag 8 december 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En Quintino? Dat is een iets bollere Nasri met goed gebit.
Ohquote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit was alweer een ander, ik weet dat jullie me graag willen afkraken, maar ondanks dat krijg ik ECHT gemiddeld 3 mailtjes per dag.
Meestal lelijke vrouwen trouwens hoor, dus zoveel stelt het niet voor.
Doe eens een foto van zo'n lelijke vrouw, volgens mij ligt je standaard redelijk hoogquote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit was alweer een ander, ik weet dat jullie me graag willen afkraken, maar ondanks dat krijg ik ECHT gemiddeld 3 mailtjes per dag.
Meestal lelijke vrouwen trouwens hoor, dus zoveel stelt het niet voor.
Warcraftquote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef Sok. het volgende:
IK BEN AL EEN FUCKING KWARTIER 1 OUT OF 3, LAAT ME SPELEN.
MIJN EPILEPSIE WAT DOE JEquote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit eigenlijk wel leuk als nieuw UI. Maisnon, what do you think?
Ik vind em tof! Volgens mij heb ik die al eens eerder gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit eigenlijk wel leuk als nieuw UI. Maisnon, what do you think?
Runescape wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Alsof de helft van de SC niet ooit WoW heeft gedaan in welke mate dan ook
Welke mates bestaan er allemaal?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Zou jij willen checken of ie klein ook nog mooi isquote:Op woensdag 8 december 2010 23:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind em tof! Volgens mij heb ik die al eens eerder gezienmaar als ie in het klein is weet ik niet of het effect nog even mooi is
das wel vaak
Oh nu mogen we helpenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou jij willen checken of ie klein ook nog mooi is? En of is misschien langzamer kaner voor sok.?
Laat je niet gebruiken, Maisnon.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou jij willen checken of ie klein ook nog mooi is? En of is misschien langzamer kaner voor sok.?
Is ze lekker?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Zonder grappen, ik kan die vriendin van me niet bereiken. Die is 100% zeker al 2 dagen non stop aan het wow-en.
Pak een Vicky, dan ben je mijn aanbidster.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
weyyooo haters hier alles. Ik moest toch een andere UI van jullie
.
Jij hebt een girly UI nodig.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
weyyooo haters hier alles. Ik moest toch een andere UI van jullie
.
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En of is misschien langzamer kaner voor sok.?
Vrouw die niet voldoet, ik neem dan geen persoonlijk voorbeeld, maar gewoon een willekeurige google image:quote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe eens een foto van zo'n lelijke vrouw, volgens mij ligt je standaard redelijk hoog!
Helemaal gelijk, lelijke bitch dat het isquote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vrouw die niet voldoet, ik neem dan geen persoonlijk voorbeeld, maar gewoon een willekeurige google image:
[ afbeelding ]
Dit is toevallig Jennifer Aniston, maar doe even net alsof ze niet bekend is...no go.
Zoals?quote:
Wie?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pak een Vicky, dan ben je mijn aanbidster.
Jaquote:
Ik heb dat nog nooit van mijn leven gezienquote:
Daar heeft ze wel een walgelijk hoofd, inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vrouw die niet voldoet, ik neem dan geen persoonlijk voorbeeld, maar gewoon een willekeurige google image:
[ afbeelding ]
Dit is toevallig Jennifer Aniston, maar doe even net alsof ze niet bekend is...no go.
Een artistieke modelfoto.quote:
Daar heb je je nieuwe UIquote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit van mijn leven gezien. De enige cartoon heldin die bij mij zou passen is Polly Esther.
[ afbeelding ]
Ik vind die Kournikova te min voor hemquote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Enrique Iglesias is dan ook knap, kan me niet voorstellen dat hij qua uiterlijk nìet iemands type is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |