Ohjaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sommige wedstrijden komen ook gewoon op TV.
freak.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef Salatrel het volgende:
ja ik dacht misschien valt er nog wat te liplezen bij frank de boer
gast heb jij geen tvquote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
Kijk ik 1 wedstrijd niet van Ajax, omdat Sopcast het niet deed en ik er toch niet zoveel heil in zag, winnen ze gewoon![]()
Internetromeoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo.
de plantsoenendienst kwam langs om het veld te schoffelen maar ze namen suarez ook gelijk meequote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat gebeurde er net met die Suarez? hoorde iets op de achtergrond.
Ik heb zojuist een ontsnapte TBSer getekend
ITS MEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo.
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ITS MEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOOOOPRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik ben blij dat zij van TV af gaat, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik blijf toch een vrouwquote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ITS MEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOOOOPRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Laten we naar een reactie van het publiek kijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zij van TV af gaat, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik blijf toch een vrouw. Nu ben ik gedoemd om Dr. Phillie te kijken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laten we naar een reactie van het publiek kijken
[ afbeelding ]
amr to mp3 converter. Maar eigenlijk is amr al een geluidsbestand. Alleen een schraal geluidsbestandquote:Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Allure_ het volgende:
Hoe kun je een .amr bestand omzetten naar een muziek bestandje? Ik snap er de ballen niet van.
ja nigge ik moest toch mijn piano skills even terug luisterenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef fyah het volgende:
[..]
amr to mp3 converter. Maar eigenlijk is amr al een geluidsbestand. Alleen een schraal geluidsbestand
upload en pmquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja nigge ik moest toch mijn piano skills even terug luisteren. Andere manieren heb ik niet om te recorden.
No shitquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik bedoelde dus zoals dit:
[ afbeelding ]
Nee :Squote:
je maakt me nieuwsgierig nu.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA HOUDOE jij lacht mij toch uit. Ik zoek zelf wel even convert programma
.
Flash uitgeschakeld? Jij hebt echt issues girl. PC ISSUES!!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Maisnon het volgende:
hehe ik ben ook benieuwd naar je skills Allure!
Maar fyah, die website, ik zie alleen maar de tekst en een paar plaatjesniet de muziek dinges.
Ik wil het echt graag horen nuwhat do
Ik was eventjes mijn polsen aan het doorsnijden, maar bedankt voor je steunquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je Chris nu jaloers maakt.
nee niet uitgeschakeldquote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Flash uitgeschakeld? Jij hebt echt issues girl. PC ISSUES!!
Die plaatjes zijn de flash he. Er staan kleine knopjes bij. Screenshot eens?quote:
Ik stuur je mijn auto tune love lockdown in ruil. zo eerlijk dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Allure_ het volgende:
Haha nee sorry, jullie krijgen het niet te horen. Lijkt net of ik mn huis aan het verbouwen ben tussendoor
Reddit ja. Intussen kan je hier lekker mee gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef Maisnon het volgende:
met andere woorden, stond dit net op tumblr of reddit of whatever dat ie ineens over populair is
Nee sorry schatjequote:Op woensdag 8 december 2010 23:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn auto tune love lockdown in ruil. zo eerlijk dit.
Die kende ik al, die tonematrixquote:Op woensdag 8 december 2010 23:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Reddit ja. Intussen kan je hier lekker mee gaan
http://lab.andre-michelle.com/tonematrix
edit: werkt deze voor je? http://www.losdoggies.com/Crap/mushroom.swf
koekjequote:Op woensdag 8 december 2010 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee sorry schatje. Maar neem maar van mij aan dat ik een natuurtalent ben
.
Ik heb gisteren gewoon jumpstyle gemaakt op de mpcquote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die kende ik al, die tonematrixheb ik met sinterklaas aan mn neefje laten zien omdat hij ook graag muziek wilde maken op de computer (hij wil automatisch altijd alles wat ik ook doe
)
Oh dat was jouw kloonquote:Op woensdag 8 december 2010 23:14 schreef Maisnon het volgende:
fyah, had je dit vanaf 2:30 nog gechecked?
Echt gaaf gedaan met die stemomdat het muzikaal interessant was had ik het gepost
sowieso is dat album supergoed geproduceerd, haha
Zeiden de stemmetjes in je hoofd dat dat moest?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Lamon het volgende:
...terwij ze nog aan het schrijven is zeggen, "Ik moet je blokkeren helaas." Ik ben echt net een vrouw als man zijnde tov vrouwen.
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=655quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Lamon het volgende:
...terwij ze nog aan het schrijven is zeggen, "Ik moet je blokkeren helaas." Ik ben echt net een vrouw als man zijnde tov vrouwen.
Wat heeft ze gedaan om dat te verdienen?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Lamon het volgende:
Ik ben e-verliefd op jequote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
EEN ALLURERT SC KANKERLIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF WEYOOOOOO
Of waren jullie mij aan het bashen?
Ehm, allebei niet. Maar als ik echt MOET kiezen dan die eerste. Want die tweede heeft een slecht gebit en dat vind ik een mega afknapperquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=655
Maar ik denk dat jij meer van de Nasri bent
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=655
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |