Ik ben geen loonslaaf, broodmongool.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt een vrouwlijke manager en jij bent een kut kneus en komt nu hier even je frustratie uiten? Ik zeg #fail.
Nog erger dus? Je bent een ZZP'er en je komt hier klagen? Ga lekker dood!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ben geen loonslaaf, broodmongool.
das nogal tegenstrijdigquote:Op donderdag 9 december 2010 03:34 schreef Micson het volgende:
Vrouwen moeten gewoon cocksucken en hun bek houden
Ja man, heel aantrekkelijk. Wat heb je vandaag gedaan? Achter de kassa gestaan. En gisteren? Ook. En daarvoor? Ook. Oh.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vrouwen, blijf voor al jezelf en ga lekker in een winkel werken of oma's wassen, maakt jullie veel aantrekkelijker.
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Ah.. Heeft een vrouw die boven jou staat gezegd dat je iets verkeerd hebt gedaan
Allure.quote:
Je weet toch dat ik een uitzonderlijk voortvarende carriere heb en ook nog een vreselijk knap ben?quote:
Dat laatste zijn geen twijfels over mogelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een uitzonderlijk voortvarende carriere heb en ook nog een vreselijk knap ben?
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
Haha, TS denkt dat werken in de bouw carrière maken is.
Het onderwerp uit de OP heeft zich gemeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
In lederen pakjes, ja.quote:
Volgens mij gaat de OP over jou.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
Ik word nou niet erg warm van bonnenuitschrijvende lamstralen.quote:
Boeiend... als je niet aardig bent, houdt het op.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een uitzonderlijk voortvarende carriere heb en ook nog een vreselijk knap ben?
Aardig ben ik ook. Anders had ik het niet zo ver geschoptquote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Boeiend... als je niet aardig bent, houdt het op.![]()
![]()
Ik heb vooral een hekel aan het woord carrière. Niet alleen omdat het een soort akelige streberigheid symboliseert, maar ook omdat het de aandacht afleidt van wat echt belangrijk is op werkgebied, namelijk dat je een baan hebt die je leuk vindt. Carrière maken staat voor mij symbool aan nooit tevreden zijn met wat je hebt, altijd beter willen en denken dat hoger beter is.
Jij lijkt me zo'n venijnige labiele vrouw waarbij je echt je best moet doen om er wat positiefs uit te krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aardig ben ik ook. Anders had ik het niet zo ver geschopt.
Dat is belangrijk.quote:
Rotzakken kunnen het ook ver schoppen hoor, kijk maar naar de staat van de wereld.quote:Anders had ik het niet zo ver geschopt.
Kusjes voor jou.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n venijnige labiele vrouw waarbij je echt je best moet doen om er wat positiefs uit te krijgen. [ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat je mij achtervolgt in mijn topics. Ik vind het leuk. Komt er geen deel 2 van dat andere topic?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie je hoeveel moeite ik moest doen voor een kusje? Het ligt niet aan mij.
Dag 'mag' niet in KLB. Tevens volg ik niemand hier behalve dandybleu. Open een soortgelijk topic in ONZ, be my guest.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je mij achtervolgt in mijn topics. Ik vind het leuk. Komt er geen deel 2 van dat andere topic?
Paren geblazen dit, het is de dagelijkse egostreelsensatie weer.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enige vrouw die een positieve bijdrage levert aan dit topic is Allure, de rest zijn allemaal van die nietszeggende teven die vroeger werden gepest en zich de hele week de tering werken.
Vroeger was alles inderdaad beterquote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef Jolx het volgende:
Ja ehh, het zijn niet meer de jaren 50 ofzo hoor
Mooi, dan gaan we er eens voor zitten.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het onderwerp uit de OP heeft zich gemeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |