Ik ben geen loonslaaf, broodmongool.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt een vrouwlijke manager en jij bent een kut kneus en komt nu hier even je frustratie uiten? Ik zeg #fail.
Nog erger dus? Je bent een ZZP'er en je komt hier klagen? Ga lekker dood!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ben geen loonslaaf, broodmongool.
das nogal tegenstrijdigquote:Op donderdag 9 december 2010 03:34 schreef Micson het volgende:
Vrouwen moeten gewoon cocksucken en hun bek houden
Ja man, heel aantrekkelijk. Wat heb je vandaag gedaan? Achter de kassa gestaan. En gisteren? Ook. En daarvoor? Ook. Oh.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vrouwen, blijf voor al jezelf en ga lekker in een winkel werken of oma's wassen, maakt jullie veel aantrekkelijker.
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Ah.. Heeft een vrouw die boven jou staat gezegd dat je iets verkeerd hebt gedaan
Allure.quote:
Je weet toch dat ik een uitzonderlijk voortvarende carriere heb en ook nog een vreselijk knap ben?quote:
Dat laatste zijn geen twijfels over mogelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een uitzonderlijk voortvarende carriere heb en ook nog een vreselijk knap ben?
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
Haha, TS denkt dat werken in de bouw carrière maken is.
Het onderwerp uit de OP heeft zich gemeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
In lederen pakjes, ja.quote:
Volgens mij gaat de OP over jou.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
Ik word nou niet erg warm van bonnenuitschrijvende lamstralen.quote:
Boeiend... als je niet aardig bent, houdt het op.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een uitzonderlijk voortvarende carriere heb en ook nog een vreselijk knap ben?
Aardig ben ik ook. Anders had ik het niet zo ver geschoptquote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Boeiend... als je niet aardig bent, houdt het op.![]()
![]()
Ik heb vooral een hekel aan het woord carrière. Niet alleen omdat het een soort akelige streberigheid symboliseert, maar ook omdat het de aandacht afleidt van wat echt belangrijk is op werkgebied, namelijk dat je een baan hebt die je leuk vindt. Carrière maken staat voor mij symbool aan nooit tevreden zijn met wat je hebt, altijd beter willen en denken dat hoger beter is.
Jij lijkt me zo'n venijnige labiele vrouw waarbij je echt je best moet doen om er wat positiefs uit te krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aardig ben ik ook. Anders had ik het niet zo ver geschopt.
Dat is belangrijk.quote:
Rotzakken kunnen het ook ver schoppen hoor, kijk maar naar de staat van de wereld.quote:Anders had ik het niet zo ver geschopt.
Kusjes voor jou.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n venijnige labiele vrouw waarbij je echt je best moet doen om er wat positiefs uit te krijgen. [ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat je mij achtervolgt in mijn topics. Ik vind het leuk. Komt er geen deel 2 van dat andere topic?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie je hoeveel moeite ik moest doen voor een kusje? Het ligt niet aan mij.
Dag 'mag' niet in KLB. Tevens volg ik niemand hier behalve dandybleu. Open een soortgelijk topic in ONZ, be my guest.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je mij achtervolgt in mijn topics. Ik vind het leuk. Komt er geen deel 2 van dat andere topic?
Paren geblazen dit, het is de dagelijkse egostreelsensatie weer.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enige vrouw die een positieve bijdrage levert aan dit topic is Allure, de rest zijn allemaal van die nietszeggende teven die vroeger werden gepest en zich de hele week de tering werken.
Vroeger was alles inderdaad beterquote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef Jolx het volgende:
Ja ehh, het zijn niet meer de jaren 50 ofzo hoor
Mooi, dan gaan we er eens voor zitten.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het onderwerp uit de OP heeft zich gemeld.
De vraag is alleen, waarom zit jou dat dwars?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enige vrouw die een positieve bijdrage levert aan dit topic is Allure, de rest zijn allemaal van die nietszeggende teven die vroeger werden gepest en zich de hele week de tering werken.
Hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Juistemmmm.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Van die carrièretijgers zonder leven zijn gewoon saai, maar een vrouw in een mantelpakje ziet er vrouwelijker uit dan wat je in de Kalverstraat ziet lopen.
Topic-starter is een kneusje.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja man, heel aantrekkelijk. Wat heb je vandaag gedaan? Achter de kassa gestaan. En gisteren? Ook. En daarvoor? Ook. Oh.
Succesvolle vrouwenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef rosepetals het volgende:
Je geïntimideerd voelen door succesvolle vrouwen....
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt een vrouwlijke manager en jij bent een kut kneus en komt nu hier even je frustratie uiten? Ik zeg #fail.
Zeker met mantelpakjesquote:
een terechte.quote:
Daar hebben ze die kluizen voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:38 schreef ikjijallebei het volgende:
Ging gister anders een rekening openen bij de Rabo, er liep daar toch een zooitje lekkere wijven.
Rokjes net tot onder hun kont
Hoge hakjes erbij..
En zagen dr echt prima uit.. kuthoeren, laten zich ggewoon uitwonen op de bureau's daar.
Vertelquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Armageddon het volgende:
Als ik een kut had dan had ik het wel geweten.
Dan was je idd een vrouw geweest ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Armageddon het volgende:
Als ik een kut had dan had ik het wel geweten.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:35 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
mannen die hun vrouw uit de keuken laten
en een slet met een hoge functie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan was je idd een vrouw geweest ja.
Zit wat betreft toch vast in een paradox, hoe verklaar je die hoge vrouwelijke politici. Lijkt me stug dat die zich een weg naar de top geneukt hebben. Of zijn de mannen in die kringen echt zo wanhopig...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
en een slet met een hoge functie.
Zo lelijk dat ze nooit sex hebben/hoeven en dus meer tijd voor ontwikkelen in andere gebieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit wat betreft toch vast in een paradox, hoe verklaar je die hoge vrouwelijke politici. Lijkt me stug dat die zich een weg naar de top geneukt hebben. Of zijn de mannen in die kringen echt zo wanhopig...
Daarom zijn te ambitieuze/workaholic mannen ook niet zo hot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lelijk dat ze nooit sex hebben/hoeven en dus meer tijd voor ontwikkelen in andere gebieden.
psies, je moet wat met je tijd dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lelijk dat ze nooit sex hebben/hoeven en dus meer tijd voor ontwikkelen in andere gebieden.
Kijk, lelijke dames komen gewoon niet aan de man. Dus die moeten wel werken voor hun geld.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat zijn echt 9 van de 10 x van die lelijke dames die vroeger werden gepest en geen sociaal leven gehad hebben in hun jonge jaartjes. Dat kun je vaak gewoon zien en ruiken.
Ambitieus is sws overratedquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom zijn te ambitieuze/workaholic mannen ook niet zo hot.
Full time werken =/= workaholic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ambitieus is sws overratedwerken is niks mis mee... doe het zelf ook full time en vind mij nog steeds hot
Dat kan je ook hebben als je geen carrière hebt hoor. Andere visies, levenswijze, etc.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Frag_adder het volgende:
TS is vernederd door een vrouw die slimmerw as dan hem en meer succesvol?
Ik vind het wel leuk wanneer een vrouw een carriere maakt, toont tenminste inzet en doorzettingsvermogen.
Deze vrouwen zijn bijna allemaal een jaartje of 60. De meeste 60-jarige vrouwen zien er nou eenmaal niet zo goed uit, dat heeft niks met carrière maken te maken. Ik vind dit dus niet echt goede voorbeelden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Enkele schrijnende voorbeelden speciaal voor ts en de feministen onder ons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hashtags op FOK! #failquote:Op donderdag 9 december 2010 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Het hebben van een diploma en werk doen, waar je fatsoenlijk voor betaald wordt, zodat je ook eens wat leuks kan doen of nieuwe dingen kan kopen staat niet gelijk aan carriere maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef Meloewa het volgende:
Eindelijk een excuus om te stoppen met school.
Een koe voor drie zakken graan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die niet kunnen handelen
Bestaat er iets onaantrekkelijkers?
Geld maken doe je niet door studeren maar je ziel/kont verkopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het hebben van een diploma en werk doen, waar je fatsoenlijk voor betaald wordt, zodat je ook eens wat leuks kan doen of nieuwe dingen kan kopen staat niet gelijk aan carriere maken.
Een echt gehoorzaam vrouwtje voert juist een intelligent gesprek op commando en heeft daarbij ook nog eens op tijd het eten klaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:09 schreef Frag_adder het volgende:
Veel beter dan zo een gehoorzaam vrouwtje waarmee je geen intelligent gesprek kan voeren.
Die dan ook jouw uitkering betalen. Ben je soms anaal verkracht met een liniaal door je lerares op de basisschool? Dat zou een hoop verklaren!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe bevalt je studie psychologie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Ik snap die mannen niet die altijd klagen over vrouwen met een goede baan. Beter dan zo'n huismuts die alleen kan poetsen en koken toch? Dubbel inkomen > meer geld enzo.....
Volgens mij zijn deze mannen gewoon bang dat hun vrouwtje hogerop kom dan hijzelf.
En dan moet je al dat extra inkomen weer uitgeven aan etentjes en een huishoudster, omdat het vrouwtje er geen tijd voor heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Ik snap die mannen niet die altijd klagen over vrouwen met een goede baan. Beter dan zo'n huismuts die alleen kan poetsen en koken toch? Dubbel inkomen > meer geld enzo.....
lol hebben we haar ook weer met d'r gehoorzaamheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een echt gehoorzaam vrouwtje voert juist een intelligent gesprek op commando en heeft daarbij ook nog eens op tijd het eten klaar.
Hoezo dubbel inkomen? Als ze zo nodig carrière moet maken ga ik huisman spelen hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn deze mannen gewoon bang dat hun vrouwtje hogerop kom dan hijzelf.
dan zal 'ze' je hopelijk meteen dumpenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo dubbel inkomen? Als ze zo nodig carrière moet maken ga ik huisman spelen hoor.
vrouwen die geen baan en huishouden tegelijk kunnen handelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En dan moet je al dat extra inkomen weer uitgeven aan etentjes en een huishoudster, omdat het vrouwtje er geen tijd voor heeft.
liever een huishoudster, de tijd dat je beiden werkt ben je toch niet samen, bespaar je nog eens tijd en dan heb je juist extra veel tijd samenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En dan moet je al dat extra inkomen weer uitgeven aan etentjes en een huishoudster, omdat het vrouwtje er geen tijd voor heeft.
Wat is er nou weer mis met huismannen/vrouwen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan zal 'ze' je hopelijk meteen dumpen
Niks mis mee inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef Piye het volgende:
Wat is er nou weer mis met huismannen/vrouwen?
ja want alle vrouwen die posten dat ze een goede baan een positief iets vinden, volgen een opleiding psychologie. nee jij komt er wel met zulke redenaties!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef luckass het volgende:
[..]
nee. redelijke inschatting op basis van je posts.
weet ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen die posten dat ze een goede baan een positief iets vinden, volgen een opleiding psychologie. nee jij komt er wel met zulke redenaties!
heb jij je hoofd gestoten aan het glazen plafondquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen die posten dat ze een goede baan een positief iets vinden, volgen een opleiding psychologie. nee jij komt er wel met zulke redenaties!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad.
[ afbeelding ]
Wat? Hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan zal 'ze' je hopelijk meteen dumpen
HAHA! beweren dat van die suffe huiskerels sexy kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?
Huismannetjes zijn best sexy
Of niet!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?
Wel als je alleen een schort aandoet jwzquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HAHA! beweren dat van die suffe huiskerels sexy kunnen zijn.
Jij gaat mij niet vertellen wat ik sexy vind meisje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HAHA! beweren dat van die suffe huiskerels sexy kunnen zijn.
Mannen die kunnen koken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen wat ik sexy vind meisje.
Ik word bloedheet van die mannetjes die kunnen koken. Bovendien: joggingbroeken
ziekquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar hoor?quote:
Dat wordt jij sws overal van, jij vunzig depotquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee bij mij was het een eenmalige toestand want ik wil het speciaal doen maar ik ben nog op een deel 2 aan het broeden.quote:
Van jou trek ik droog.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat wordt jij sws overal van, jij vunzig depot
Dat is niet om te lachen dame!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef -supergirl- het volgende:
huisvrouwen die teren op de zak van hun mannetje, en vervolgens gaan huilen omdat manlief haar verlaat voor een blonde jonge meid, waardoor zij vet in de schulden komtha-ha
Vrouwen die kunnen koken, poetsen en een goede baan krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Precies, zeker als ik die huisman ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?
Zo 1 ben ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat het koken langer duurt dan het opeten![]()
Ach gewoon 2 keer per week koken en de rest simpeler dan komt het allemaal goedquote:
Ja tijdje gedaan. Naja nog meer dagen... Didnt like it.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ach gewoon 2 keer per week koken en de rest simpeler dan komt het allemaal goed
Dubbel inkomen en zo, jaja. En als het fout de helft afstaan en als je je daarbij ondertussen samen ook nog eens hebt voortgeplant betaal je helemaal de hoofdprijs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is schattig. Op een zelfde manier als dat het schattig is als een peuter net begint te lopen en hij vervolgens verkondigt dat hij het wint met een wedstrijdje hardlopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef mymoodfentje het volgende:
Met vrouwen die carrière maken is niets mis want zovelen lukt het toch niet, wat wel mis is zijn die wijven die oppasmoedertje spelen 2 halve dagen per week bij de plaatselijke crèche en dan pretenderen een carrière te hebben.
OF van die wijven die dan helemaal overgeemancipeerd tot randje manzijnde aan rondlopen met zo een kop van "DUS, VROUWEN IN CONTROL" en dit nummer als ringtone hebben
Die haten gewoon het vrouw zijn.
Bij welke categorie hoort jouw bloedmooie vriendin?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef mymoodfentje het volgende:
Met vrouwen die carrière maken is niets mis want zovelen lukt het toch niet, wat wel mis is zijn die wijven die oppasmoedertje spelen 2 halve dagen per week bij de plaatselijke crèche en dan pretenderen een carrière te hebben.
OF van die wijven die dan helemaal overgeemancipeerd tot randje manzijnde aan rondlopen met zo een kop van "DUS, VROUWEN IN CONTROL" en dit nummer als ringtone hebben
Wat een manwijf inderdaad die Beyoncequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef mymoodfentje het volgende:
nee want het glazen plafond zorgt ervoor dat dat niet gebeurtquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Wat voor extra lasten vraag ik me af?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja lekker samen werken en veel meer lasten moeten betalen
ja dat vraag ik mij nu ook af, dat valt wel mee, schijnbaar was ik even wat minder helder net, kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor extra lasten vraag ik me af?
Dat heb je soms. Misschien kom je beter tot je recht in de keuken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij nu ook af, dat valt wel mee, schijnbaar was ik even wat minder helder net, kan de beste overkomen.
niet bepaald, jij wel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb je soms. Misschien kom je beter tot je recht in de keuken.
dus jij komt ook om van de honger als er niemand kookt?quote:
Wel eens van thuisbezorgd gehoord?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
dus jij komt ook om van de honger als er niemand kookt?
neem jij alles letterlijk wat iemand zegtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel eens van thuisbezorgd gehoord?
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
dus jij komt ook om van de honger als er niemand kookt?
En voor seks ga je naar de hoeren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Chillerd het volgende:
Koken, schoonmaken en boodschappen. Meer verwacht ik niet van een vrouw.
Grapje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
neem jij alles letterlijk wat iemand zegt
Haha, moet je de was alsnog zelf doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Chillerd het volgende:
Koken, schoonmaken en boodschappen. Meer verwacht ik niet van een vrouw.
schrijnende situatie hequote:
dan is het goedquote:
Of naar een gelegenheid waar een hoop aangeschoten 16/17 jarigen komen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En voor seks ga je naar de hoeren?
in principe wel, maar ik moet ook nog aan de spieren denkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel goed voor de lijn toch chroestjov?
Stats?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
in principe wel, maar ik moet ook nog aan de spieren denken
quote:
dat is ook het beste, dan hoef je je nergens zorgen over te makenquote:
quote:
Ja, ik bedoel.. Dat cirkeltje staat symbool voor de vaginaholte, toch?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel.. Dat cirkeltje staat symbool voor de vaginaholte, toch?
Wanneer en voor welk vergrijp moet je voor komen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Dankzij dit topic ben ik gestopt aan m'n carriere te werken om in plaats daarvan omaatjes te gaan wassen.
Alles om maar zo aantrekkelijk mogelijk voor te komen
kan je strijken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Dankzij dit topic ben ik gestopt aan m'n carriere te werken om in plaats daarvan omaatjes te gaan wassen.
Alles om maar zo aantrekkelijk mogelijk voor te komen
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kan je strijken?
Zo ja, wil je trouwen? zo nee, dan laat maar zitten
dan wordt het nooit iets, sorryquote:
Daar ga ik niet in mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat zijn echt 9 van de 10 x van die lelijke dames die vroeger werden gepest en geen sociaal leven gehad hebben in hun jonge jaartjes. Dat kun je vaak gewoon zien en ruiken.
Vrouwen moeten gewoon lekker 'dom' blijven en er lekker vrouwelijk uitzien en niet van die stoffige functies bekleden.
Dat zijn diezelfde voorspelbare saaie gleuven die de hele dag door sloten koffie zuipen en samen met de collega's lunchen met bruine boterhammetjes en 'lekker beleg' en een vieze kom melk leegdrinken.
Vrouwen, blijf voor al jezelf en ga lekker in een winkel werken of oma's wassen, maakt jullie veel aantrekkelijker.
Ik denk niet dat ts een 15-jarig sletje is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef Azaron het volgende:
Goud ook altijd op Fok. 15 jarige sletjes met zo'n uitgesproken mening over het "grote mensenleven".
Ik denk dat het beter is dat jullie even je VMBO afmaken en een paar keer die lul goed eet dan dat je hier je mening gaat uitspreken.
Wat is er precies eng aan voor mannen vraag ik mij soms weleens af?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef Geelman het volgende:
Terechte klacht. Tijdens een college hadden wij hier laatst een kleine discussie over. Vrouwelijke studenten kregen spontaan last van piemelnijd, en het feminisme was zo ongeveer te ruiken. Best eng...
Vind het altijd wel schattig om te zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef Geelman het volgende:
Terechte klacht. Tijdens een college hadden wij hier laatst een kleine discussie over. Vrouwelijke studenten kregen spontaan last van piemelnijd, en het feminisme was zo ongeveer te ruiken. Best eng...
Een dom topic zeg, daar zit schuilt wat achter.....quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vrouwen moeten gewoon lekker 'dom' blijven en er lekker vrouwelijk uitzien en niet van die stoffige functies bekleden.
Dat zijn diezelfde voorspelbare saaie gleuven die de hele dag door sloten koffie zuipen en samen met de collega's lunchen met bruine boterhammetjes en 'lekker beleg' en een vieze kom melk leegdrinken.
Volgens mij heb jij echt issues met vrouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het altijd wel schattig om te zien.
Was ook grappig. Die meisjes werden ook gewoon echt boos, terwijl wij mannen keihard aan het trollen waren. Maar goed, sommigen van die meiden willen ook geen kinderen. Het is dus best erg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het altijd wel schattig om te zien.
Dat begin ik ook te denken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt issues met vrouwen.
Vrouwen die geen kinderen willen zijn vaak we de wat toffere uit de menigte.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was ook grappig. Die meisjes werden ook gewoon echt boos, terwijl wij mannen keihard aan het trollen waren. Maar goed, sommigen van die meiden willen ook geen kinderen. Het is dus best erg.
Wat is daar erg aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was ook grappig. Die meisjes werden ook gewoon echt boos, terwijl wij mannen keihard aan het trollen waren. Maar goed, sommigen van die meiden willen ook geen kinderen. Het is dus best erg.
lol trol harderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Geelman het volgende:
Nee, het primaire doel van vrouwen is kinderen krijgen. Vrouwen die geen kinderen willen...
Ja man, dat is echt een waarheid. Serieus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Geelman het volgende:
Nee, het primaire doel van vrouwen is kinderen krijgen. Vrouwen die geen kinderen willen...
Dit meen ik serieus. Vrouwen moeten kinderen krijgen, mannen moeten geld binnenharken om de vrouwen en kinderen te verzorgen. Deze taakverdeling werkt al eeuwen, maar volgens de hippies en de PvdA moest alles opeens anders. Met als resultaat dat we nu met duizenden onhandelbare en onopgevoede kinderen zitten, en miljoenen gebroken relaties.quote:
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus. Vrouwen moeten kinderen krijgen, mannen moeten geld binnenharken om de vrouwen en kinderen te verzorgen. Deze taakverdeling werkt al eeuwen, maar volgens de hippies en de PvdA moest alles opeens anders. Met als resultaat dat we nu met duizenden onhandelbare en onopgevoede kinderen zitten, en gebroken relaties.
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus. Vrouwen moeten kinderen krijgen, mannen moeten geld binnenharken om de vrouwen en kinderen te verzorgen. Deze taakverdeling werkt al eeuwen, maar volgens de hippies en de PvdA moest alles opeens anders. Met als resultaat dat we nu met duizenden onhandelbare en onopgevoede kinderen zitten, en miljoenen gebroken relaties.
Eindelijk een aantrekkelijke vrouw in dit topic!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor daar niet bij hoor, ik werk helemaal niet.
quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor daar niet bij hoor, ik werk helemaal niet.
Noh, sowieso mensen die geen kinderen willen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen zijn vaak we de wat toffere uit de menigte.
Als je dat logo een kwartslag draait lijkt het net een wapenvizier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die shit heeft copyright vriend
[..]
Waarom niet?
Waarom verstandigheid hekelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Noh, sowieso mensen die geen kinderen willen.
Weet niet vind ze maar irritant, net zoals marokkanen, maar geen haat verderz hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
Meloewa, watz jouw probleem met Turken?
Doe jij nog ff 1 met "wat is deze" aubquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Knaller het volgende:
Je gaat toch geen vocarootjes van je eigen stem op internet zetten joh.
Stel je voor!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Knaller het volgende:
Je gaat toch geen vocarootjes van je eigen stem op internet zetten joh.
Misschien elk persoon individueel beoordelen, ipv van een hele ras tegelijkertijd. Anders heet dat racistische bevooroordelingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet niet vind ze maar irritant, net zoals marokkanen, maar geen haat verderz hoor.
Deden mensen dat maar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien elk persoon individueel beoordelen, ipv van een hele ras tegelijkertijd. Anders heet dat racistische bevooroordeling
Maak jij zo niet schoon?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zagen huismoeders er maar zo uit he
tjaha.. nou heb het over het merendeel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien elk persoon individueel beoordelen, ipv van een hele ras tegelijkertijd. Anders heet dat racistische bevooroordeling
Zelfs de Turken die je aardig vindt zijn irritant?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
tjaha.. nou heb het over het merendeel.
Ken ook wel aardige turken hoor maar dan nog vind ik ze irritant
Ik vind dat niet verstandig, ik vind het typisch voor onze huidige maatschappij waarin alle traditionele waarden omver geworpen moeten worden om ze maar omver te werpen.quote:
Vrouwen die dat niet zijn, dat is ook een pluspunt. Ik moet dat aanhankelijke niet hebben hoor, nee bedankt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen met een goede baan zijn juist aantrekkelijk. Ik zou zelf nooit (financieel) afhankelijk willen zijn van een man.
Het is wel handig, want dan vertrekt een vrouw minder snel!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen met een goede baan zijn juist aantrekkelijk. Ik zou zelf nooit (financieel) afhankelijk willen zijn van een man.
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zelfs de Turken die je aardig vindt zijn irritant?
Traditionele waarden raken op den duur ook uit de tijd. Ik snap je punt wel, maar nee, ik ben blij dat ik nu in een tijd met vrije keuze leef.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat niet verstandig, ik vind het typisch voor onze huidige maatschappij waarin alle traditionele waarden omver geworpen moeten worden om ze maar omver te werpen.
Maar sommigen bakken wel goede shoarma!quote:
Ze worden niet omver geworpen om ze maar omver te werpen. Ze worden omver geworpen want vrije keuze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat niet verstandig, ik vind het typisch voor onze huidige maatschappij waarin alle traditionele waarden omver geworpen moeten worden om ze maar omver te werpen.
Haha goed gedaan mattiequote:
Je hoort zelf bij categorie 2?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Cher- het volgende:
Juist omdat die chicks geen sociaal leven hebben gehad hebben de chicks de tijd goed benut: een succesvol leven opbouwen.
In feite heb je 2 keuzes bij dit soort onsociale mensen
- of je bouwt een carriere op, goed studeren, lekker ijverig
- of je gaat rondzwerven op het internet (resultaat zie je hier weer terug) en kiest ervoor om te falen in het verdere leven
Bijdrage van mijn oppaskindjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Cher- het volgende:
Juist omdat die chicks geen sociaal leven hebben gehad hebben de chicks de tijd goed benut: een succesvol leven opbouwen.
- of je gaat rondzwerven op het internet (resultaat zie je hier weer terug) en kiest ervoor om te falen in het verdere leven
Doe eens even aardigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef Cher- het volgende:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bijdrage van mijn oppaskindje
http://vocaroo.com/i/s0EA82bnDLf2
haha schattigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En nu jij nog?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel. Maar mensen die geen kinderen willen verdienen wel een "quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Traditionele waarden raken op den duur ook uit de tijd. Ik snap je punt wel, maar nee, ik ben blij dat ik nu in een tijd met vrije keuze leef.
Ik zie erg weinig verschil tussen die eerste en tweede zin.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze worden niet omver geworpen om ze maar omver te werpen. Ze worden omver geworpen want vrije keuze.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel. Maar mensen die geen kinderen willen verdienen wel een "" wat mij betreft.
http://vocaroo.com/i/s0eVionUCxdNquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe jij nog ff 1 met "wat is deze" aub
Ok, dan ben ik weer een "quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel. Maar mensen die geen kinderen willen verdienen wel een "" wat mij betreft.
Ja. lolquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
yep op dit moment in mijn leven wel
Jij ook?
Wat een schreeuw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mag die lucky bastard ook op je schoot zitten en alles?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
dit soort reactisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag die lucky bastard ook op je schoot zitten en alles?
wellicht komt daar in de toekomst wel verandering inquote:
Haha jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag die lucky bastard ook op je schoot zitten en alles?
Hahaha awwwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Knaller levert als gewoonlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Knaller het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0eVionUCxdN
Kon er niet aan tippen helaas.... maar toch geprobeerd.
Halfuurtje adobe audition + jouw stem = winquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Knaller het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0eVionUCxdN
Kon er niet aan tippen helaas.... maar toch geprobeerd.
Boh, toen in die tijd dat je nog gewoon overal aan mocht zitten en vrouwen dat schattig vonden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja
http://vocaroo.com/i/s0QMUUagp35M
Als die ouders wisten
Ja, want anders valt er niks te posten natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Halfuurtje adobe audition + jouw stem = win
Zal het morgen ff posten, mits ik het maak.
"Hoi (??) Id_do_HERRRRRRRRRRRRRRR"quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja
Als die ouders wisten
Haha jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Hoi (??) Id_do_HERRRRRRRRRRRRRRR"
Haha lief kereltje.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja
Als die ouders wisten
Ik voel me best vereerd ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Hoi (??) Id_do_HERRRRRRRRRRRRRRR"
Haha lief kereltje.
Ik weet het eigenlijk niet goed, ik vind het gewoon heel gek dat mensen zich zo bezighouden met de bijzaken in het leven dat ze het primaire levensdoel willen laten schieten.quote:
Graag gedaan, ik heb er toch genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik weer een "" rijker.
Ik doe niet mee vergelijk mij maar gewoon met een van de oppaskindjes van roosquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Arcadia het volgende:
Nu nog een opname van Id_do_her, Sinosje, Rosepetals, Cher-, Meloewa etc
Jonge wij stonden al zovaak op vocarooquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die expres mijn post negeren om hun vrijdagavondstem niet online tentoon te stellen
Ik had laatst wat gedronken en wilde ik Diep in de Zee gaan zingen en opnemen. Net op tijd zag ik ervan af.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Arcadia het volgende:
Nu nog een opname van Id_do_her, Sinosje, Rosepetals, Cher-, Meloewa etc
Mensen die onze stemmen nog nooit gehoord hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die expres mijn post negeren om hun vrijdagavondstem niet online tentoon te stellen
Nee! Kut! Had je moeten doen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had laatst wat gedronken en wilde ik Diep in de Zee gaan zingen en opnemen. Net op tijd zag ik ervan af.
Ja, kan ik niks aan doen dat ik zo laat op Fok! komquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jonge wij stonden al zovaak op vocaroo
Doen alsof jouw stem geil isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die onze stemmen nog nooit gehoord hebben
Dat is bij iedereenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef luckass het volgende:
en als ik mijn eigen stem hoor klink ik als een autistische mongool dus ik ga niks uploade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |