"Hoi (??) Id_do_HERRRRRRRRRRRRRRR"quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja
http://vocaroo.com/i/s0QMUUagp35M
Als die ouders wisten
Haha jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Hoi (??) Id_do_HERRRRRRRRRRRRRRR"
Haha lief kereltje.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja
http://vocaroo.com/i/s0QMUUagp35M
Als die ouders wisten
Ik voel me best vereerd ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Hoi (??) Id_do_HERRRRRRRRRRRRRRR"
Haha lief kereltje.
Ik weet het eigenlijk niet goed, ik vind het gewoon heel gek dat mensen zich zo bezighouden met de bijzaken in het leven dat ze het primaire levensdoel willen laten schieten.quote:
Graag gedaan, ik heb er toch genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik weer een "" rijker.
Ik doe niet mee vergelijk mij maar gewoon met een van de oppaskindjes van roosquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Arcadia het volgende:
Nu nog een opname van Id_do_her, Sinosje, Rosepetals, Cher-, Meloewa etc
Jonge wij stonden al zovaak op vocarooquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die expres mijn post negeren om hun vrijdagavondstem niet online tentoon te stellen
Ik had laatst wat gedronken en wilde ik Diep in de Zee gaan zingen en opnemen. Net op tijd zag ik ervan af.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Arcadia het volgende:
Nu nog een opname van Id_do_her, Sinosje, Rosepetals, Cher-, Meloewa etc
Mensen die onze stemmen nog nooit gehoord hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die expres mijn post negeren om hun vrijdagavondstem niet online tentoon te stellen
Nee! Kut! Had je moeten doen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had laatst wat gedronken en wilde ik Diep in de Zee gaan zingen en opnemen. Net op tijd zag ik ervan af.
Ja, kan ik niks aan doen dat ik zo laat op Fok! komquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jonge wij stonden al zovaak op vocaroo
Doen alsof jouw stem geil isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die onze stemmen nog nooit gehoord hebben
Dat is bij iedereenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:53 schreef luckass het volgende:
en als ik mijn eigen stem hoor klink ik als een autistische mongool dus ik ga niks uploade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |