Weet niet vind ze maar irritant, net zoals marokkanen, maar geen haat verderz hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
Meloewa, watz jouw probleem met Turken?
Doe jij nog ff 1 met "wat is deze" aubquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Knaller het volgende:
Je gaat toch geen vocarootjes van je eigen stem op internet zetten joh.
Stel je voor!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Knaller het volgende:
Je gaat toch geen vocarootjes van je eigen stem op internet zetten joh.
Misschien elk persoon individueel beoordelen, ipv van een hele ras tegelijkertijd. Anders heet dat racistische bevooroordelingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet niet vind ze maar irritant, net zoals marokkanen, maar geen haat verderz hoor.
Deden mensen dat maar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien elk persoon individueel beoordelen, ipv van een hele ras tegelijkertijd. Anders heet dat racistische bevooroordeling
Maak jij zo niet schoon?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zagen huismoeders er maar zo uit he
tjaha.. nou heb het over het merendeel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien elk persoon individueel beoordelen, ipv van een hele ras tegelijkertijd. Anders heet dat racistische bevooroordeling
Zelfs de Turken die je aardig vindt zijn irritant?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
tjaha.. nou heb het over het merendeel.
Ken ook wel aardige turken hoor maar dan nog vind ik ze irritant
Ik vind dat niet verstandig, ik vind het typisch voor onze huidige maatschappij waarin alle traditionele waarden omver geworpen moeten worden om ze maar omver te werpen.quote:
Vrouwen die dat niet zijn, dat is ook een pluspunt. Ik moet dat aanhankelijke niet hebben hoor, nee bedankt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen met een goede baan zijn juist aantrekkelijk. Ik zou zelf nooit (financieel) afhankelijk willen zijn van een man.
Het is wel handig, want dan vertrekt een vrouw minder snel!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen met een goede baan zijn juist aantrekkelijk. Ik zou zelf nooit (financieel) afhankelijk willen zijn van een man.
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zelfs de Turken die je aardig vindt zijn irritant?
Traditionele waarden raken op den duur ook uit de tijd. Ik snap je punt wel, maar nee, ik ben blij dat ik nu in een tijd met vrije keuze leef.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat niet verstandig, ik vind het typisch voor onze huidige maatschappij waarin alle traditionele waarden omver geworpen moeten worden om ze maar omver te werpen.
Maar sommigen bakken wel goede shoarma!quote:
Ze worden niet omver geworpen om ze maar omver te werpen. Ze worden omver geworpen want vrije keuze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat niet verstandig, ik vind het typisch voor onze huidige maatschappij waarin alle traditionele waarden omver geworpen moeten worden om ze maar omver te werpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |