Dat begin ik ook te denken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt issues met vrouwen.
Vrouwen die geen kinderen willen zijn vaak we de wat toffere uit de menigte.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was ook grappig. Die meisjes werden ook gewoon echt boos, terwijl wij mannen keihard aan het trollen waren. Maar goed, sommigen van die meiden willen ook geen kinderen. Het is dus best erg.
Wat is daar erg aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was ook grappig. Die meisjes werden ook gewoon echt boos, terwijl wij mannen keihard aan het trollen waren. Maar goed, sommigen van die meiden willen ook geen kinderen. Het is dus best erg.
lol trol harderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Geelman het volgende:
Nee, het primaire doel van vrouwen is kinderen krijgen. Vrouwen die geen kinderen willen...
Ja man, dat is echt een waarheid. Serieus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Geelman het volgende:
Nee, het primaire doel van vrouwen is kinderen krijgen. Vrouwen die geen kinderen willen...
Dit meen ik serieus. Vrouwen moeten kinderen krijgen, mannen moeten geld binnenharken om de vrouwen en kinderen te verzorgen. Deze taakverdeling werkt al eeuwen, maar volgens de hippies en de PvdA moest alles opeens anders. Met als resultaat dat we nu met duizenden onhandelbare en onopgevoede kinderen zitten, en miljoenen gebroken relaties.quote:
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus. Vrouwen moeten kinderen krijgen, mannen moeten geld binnenharken om de vrouwen en kinderen te verzorgen. Deze taakverdeling werkt al eeuwen, maar volgens de hippies en de PvdA moest alles opeens anders. Met als resultaat dat we nu met duizenden onhandelbare en onopgevoede kinderen zitten, en gebroken relaties.
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus. Vrouwen moeten kinderen krijgen, mannen moeten geld binnenharken om de vrouwen en kinderen te verzorgen. Deze taakverdeling werkt al eeuwen, maar volgens de hippies en de PvdA moest alles opeens anders. Met als resultaat dat we nu met duizenden onhandelbare en onopgevoede kinderen zitten, en miljoenen gebroken relaties.
Eindelijk een aantrekkelijke vrouw in dit topic!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor daar niet bij hoor, ik werk helemaal niet.
quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor daar niet bij hoor, ik werk helemaal niet.
Noh, sowieso mensen die geen kinderen willen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen zijn vaak we de wat toffere uit de menigte.
Als je dat logo een kwartslag draait lijkt het net een wapenvizier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die shit heeft copyright vriend
[..]
Waarom niet?
Waarom verstandigheid hekelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Noh, sowieso mensen die geen kinderen willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |