dat is ook het beste, dan hoef je je nergens zorgen over te makenquote:
quote:
Ja, ik bedoel.. Dat cirkeltje staat symbool voor de vaginaholte, toch?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel.. Dat cirkeltje staat symbool voor de vaginaholte, toch?
Wanneer en voor welk vergrijp moet je voor komen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Dankzij dit topic ben ik gestopt aan m'n carriere te werken om in plaats daarvan omaatjes te gaan wassen.
Alles om maar zo aantrekkelijk mogelijk voor te komen
kan je strijken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:51 schreef Sinosappel het volgende:
Dankzij dit topic ben ik gestopt aan m'n carriere te werken om in plaats daarvan omaatjes te gaan wassen.
Alles om maar zo aantrekkelijk mogelijk voor te komen
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kan je strijken?
Zo ja, wil je trouwen? zo nee, dan laat maar zitten
dan wordt het nooit iets, sorryquote:
Daar ga ik niet in mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat zijn echt 9 van de 10 x van die lelijke dames die vroeger werden gepest en geen sociaal leven gehad hebben in hun jonge jaartjes. Dat kun je vaak gewoon zien en ruiken.
Vrouwen moeten gewoon lekker 'dom' blijven en er lekker vrouwelijk uitzien en niet van die stoffige functies bekleden.
Dat zijn diezelfde voorspelbare saaie gleuven die de hele dag door sloten koffie zuipen en samen met de collega's lunchen met bruine boterhammetjes en 'lekker beleg' en een vieze kom melk leegdrinken.
Vrouwen, blijf voor al jezelf en ga lekker in een winkel werken of oma's wassen, maakt jullie veel aantrekkelijker.
Ik denk niet dat ts een 15-jarig sletje is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef Azaron het volgende:
Goud ook altijd op Fok. 15 jarige sletjes met zo'n uitgesproken mening over het "grote mensenleven".
Ik denk dat het beter is dat jullie even je VMBO afmaken en een paar keer die lul goed eet dan dat je hier je mening gaat uitspreken.
Wat is er precies eng aan voor mannen vraag ik mij soms weleens af?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef Geelman het volgende:
Terechte klacht. Tijdens een college hadden wij hier laatst een kleine discussie over. Vrouwelijke studenten kregen spontaan last van piemelnijd, en het feminisme was zo ongeveer te ruiken. Best eng...
Vind het altijd wel schattig om te zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef Geelman het volgende:
Terechte klacht. Tijdens een college hadden wij hier laatst een kleine discussie over. Vrouwelijke studenten kregen spontaan last van piemelnijd, en het feminisme was zo ongeveer te ruiken. Best eng...
Een dom topic zeg, daar zit schuilt wat achter.....quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat zijn echt 9 van de 10 x van die lelijke dames die vroeger werden gepest en geen sociaal leven gehad hebben in hun jonge jaartjes. Dat kun je vaak gewoon zien en ruiken.
Vrouwen moeten gewoon lekker 'dom' blijven en er lekker vrouwelijk uitzien en niet van die stoffige functies bekleden.
Dat zijn diezelfde voorspelbare saaie gleuven die de hele dag door sloten koffie zuipen en samen met de collega's lunchen met bruine boterhammetjes en 'lekker beleg' en een vieze kom melk leegdrinken.
Vrouwen, blijf voor al jezelf en ga lekker in een winkel werken of oma's wassen, maakt jullie veel aantrekkelijker.
Volgens mij heb jij echt issues met vrouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het altijd wel schattig om te zien.
Was ook grappig. Die meisjes werden ook gewoon echt boos, terwijl wij mannen keihard aan het trollen waren. Maar goed, sommigen van die meiden willen ook geen kinderen. Het is dus best erg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het altijd wel schattig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |