Wat voor extra lasten vraag ik me af?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja lekker samen werken en veel meer lasten moeten betalen
ja dat vraag ik mij nu ook af, dat valt wel mee, schijnbaar was ik even wat minder helder net, kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor extra lasten vraag ik me af?
Dat heb je soms. Misschien kom je beter tot je recht in de keuken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij nu ook af, dat valt wel mee, schijnbaar was ik even wat minder helder net, kan de beste overkomen.
niet bepaald, jij wel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb je soms. Misschien kom je beter tot je recht in de keuken.
dus jij komt ook om van de honger als er niemand kookt?quote:
Wel eens van thuisbezorgd gehoord?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
dus jij komt ook om van de honger als er niemand kookt?
neem jij alles letterlijk wat iemand zegtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel eens van thuisbezorgd gehoord?
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
dus jij komt ook om van de honger als er niemand kookt?
En voor seks ga je naar de hoeren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Chillerd het volgende:
Koken, schoonmaken en boodschappen. Meer verwacht ik niet van een vrouw.
Grapje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
neem jij alles letterlijk wat iemand zegt
Haha, moet je de was alsnog zelf doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Chillerd het volgende:
Koken, schoonmaken en boodschappen. Meer verwacht ik niet van een vrouw.
schrijnende situatie hequote:
dan is het goedquote:
Of naar een gelegenheid waar een hoop aangeschoten 16/17 jarigen komen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En voor seks ga je naar de hoeren?
in principe wel, maar ik moet ook nog aan de spieren denkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel goed voor de lijn toch chroestjov?
Stats?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
in principe wel, maar ik moet ook nog aan de spieren denken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |