De vraag is alleen, waarom zit jou dat dwars?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enige vrouw die een positieve bijdrage levert aan dit topic is Allure, de rest zijn allemaal van die nietszeggende teven die vroeger werden gepest en zich de hele week de tering werken.
Hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enige vrouw die een positieve bijdrage levert aan dit topic is Allure, de rest zijn allemaal van die nietszeggende teven die vroeger werden gepest en zich de hele week de tering werken.
Juistemmmm.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Van die carrièretijgers zonder leven zijn gewoon saai, maar een vrouw in een mantelpakje ziet er vrouwelijker uit dan wat je in de Kalverstraat ziet lopen.
Topic-starter is een kneusje.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja man, heel aantrekkelijk. Wat heb je vandaag gedaan? Achter de kassa gestaan. En gisteren? Ook. En daarvoor? Ook. Oh.
Succesvolle vrouwenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef rosepetals het volgende:
Je geïntimideerd voelen door succesvolle vrouwen....
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt een vrouwlijke manager en jij bent een kut kneus en komt nu hier even je frustratie uiten? Ik zeg #fail.
Zeker met mantelpakjesquote:
een terechte.quote:
Daar hebben ze die kluizen voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:38 schreef ikjijallebei het volgende:
Ging gister anders een rekening openen bij de Rabo, er liep daar toch een zooitje lekkere wijven.
Rokjes net tot onder hun kont
Hoge hakjes erbij..
En zagen dr echt prima uit.. kuthoeren, laten zich ggewoon uitwonen op de bureau's daar.
Vertelquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Armageddon het volgende:
Als ik een kut had dan had ik het wel geweten.
Dan was je idd een vrouw geweest ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Armageddon het volgende:
Als ik een kut had dan had ik het wel geweten.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:35 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
mannen die hun vrouw uit de keuken laten
en een slet met een hoge functie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan was je idd een vrouw geweest ja.
Zit wat betreft toch vast in een paradox, hoe verklaar je die hoge vrouwelijke politici. Lijkt me stug dat die zich een weg naar de top geneukt hebben. Of zijn de mannen in die kringen echt zo wanhopig...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
en een slet met een hoge functie.
Zo lelijk dat ze nooit sex hebben/hoeven en dus meer tijd voor ontwikkelen in andere gebieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit wat betreft toch vast in een paradox, hoe verklaar je die hoge vrouwelijke politici. Lijkt me stug dat die zich een weg naar de top geneukt hebben. Of zijn de mannen in die kringen echt zo wanhopig...
Daarom zijn te ambitieuze/workaholic mannen ook niet zo hot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lelijk dat ze nooit sex hebben/hoeven en dus meer tijd voor ontwikkelen in andere gebieden.
psies, je moet wat met je tijd dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lelijk dat ze nooit sex hebben/hoeven en dus meer tijd voor ontwikkelen in andere gebieden.
Kijk, lelijke dames komen gewoon niet aan de man. Dus die moeten wel werken voor hun geld.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat zijn echt 9 van de 10 x van die lelijke dames die vroeger werden gepest en geen sociaal leven gehad hebben in hun jonge jaartjes. Dat kun je vaak gewoon zien en ruiken.
Ambitieus is sws overratedquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom zijn te ambitieuze/workaholic mannen ook niet zo hot.
Full time werken =/= workaholic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ambitieus is sws overratedwerken is niks mis mee... doe het zelf ook full time en vind mij nog steeds hot
Dat kan je ook hebben als je geen carrière hebt hoor. Andere visies, levenswijze, etc.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Frag_adder het volgende:
TS is vernederd door een vrouw die slimmerw as dan hem en meer succesvol?
Ik vind het wel leuk wanneer een vrouw een carriere maakt, toont tenminste inzet en doorzettingsvermogen.
Deze vrouwen zijn bijna allemaal een jaartje of 60. De meeste 60-jarige vrouwen zien er nou eenmaal niet zo goed uit, dat heeft niks met carrière maken te maken. Ik vind dit dus niet echt goede voorbeelden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Enkele schrijnende voorbeelden speciaal voor ts en de feministen onder ons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hashtags op FOK! #failquote:Op donderdag 9 december 2010 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt een vrouwlijke manager en jij bent een kut kneus en komt nu hier even je frustratie uiten? Ik zeg #fail.
Het hebben van een diploma en werk doen, waar je fatsoenlijk voor betaald wordt, zodat je ook eens wat leuks kan doen of nieuwe dingen kan kopen staat niet gelijk aan carriere maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef Meloewa het volgende:
Eindelijk een excuus om te stoppen met school.
Een koe voor drie zakken graan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die niet kunnen handelen
Bestaat er iets onaantrekkelijkers?
Geld maken doe je niet door studeren maar je ziel/kont verkopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het hebben van een diploma en werk doen, waar je fatsoenlijk voor betaald wordt, zodat je ook eens wat leuks kan doen of nieuwe dingen kan kopen staat niet gelijk aan carriere maken.
Een echt gehoorzaam vrouwtje voert juist een intelligent gesprek op commando en heeft daarbij ook nog eens op tijd het eten klaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:09 schreef Frag_adder het volgende:
Veel beter dan zo een gehoorzaam vrouwtje waarmee je geen intelligent gesprek kan voeren.
Die dan ook jouw uitkering betalen. Ben je soms anaal verkracht met een liniaal door je lerares op de basisschool? Dat zou een hoop verklaren!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |