Hoe bevalt je studie psychologie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Ik snap die mannen niet die altijd klagen over vrouwen met een goede baan. Beter dan zo'n huismuts die alleen kan poetsen en koken toch? Dubbel inkomen > meer geld enzo.....
Volgens mij zijn deze mannen gewoon bang dat hun vrouwtje hogerop kom dan hijzelf.
En dan moet je al dat extra inkomen weer uitgeven aan etentjes en een huishoudster, omdat het vrouwtje er geen tijd voor heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Ik snap die mannen niet die altijd klagen over vrouwen met een goede baan. Beter dan zo'n huismuts die alleen kan poetsen en koken toch? Dubbel inkomen > meer geld enzo.....
lol hebben we haar ook weer met d'r gehoorzaamheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een echt gehoorzaam vrouwtje voert juist een intelligent gesprek op commando en heeft daarbij ook nog eens op tijd het eten klaar.
Hoezo dubbel inkomen? Als ze zo nodig carrière moet maken ga ik huisman spelen hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn deze mannen gewoon bang dat hun vrouwtje hogerop kom dan hijzelf.
dan zal 'ze' je hopelijk meteen dumpenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo dubbel inkomen? Als ze zo nodig carrière moet maken ga ik huisman spelen hoor.
vrouwen die geen baan en huishouden tegelijk kunnen handelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En dan moet je al dat extra inkomen weer uitgeven aan etentjes en een huishoudster, omdat het vrouwtje er geen tijd voor heeft.
liever een huishoudster, de tijd dat je beiden werkt ben je toch niet samen, bespaar je nog eens tijd en dan heb je juist extra veel tijd samenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En dan moet je al dat extra inkomen weer uitgeven aan etentjes en een huishoudster, omdat het vrouwtje er geen tijd voor heeft.
Wat is er nou weer mis met huismannen/vrouwen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan zal 'ze' je hopelijk meteen dumpen
Niks mis mee inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef Piye het volgende:
Wat is er nou weer mis met huismannen/vrouwen?
ja want alle vrouwen die posten dat ze een goede baan een positief iets vinden, volgen een opleiding psychologie. nee jij komt er wel met zulke redenaties!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef luckass het volgende:
[..]
nee. redelijke inschatting op basis van je posts.
weet ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen die posten dat ze een goede baan een positief iets vinden, volgen een opleiding psychologie. nee jij komt er wel met zulke redenaties!
heb jij je hoofd gestoten aan het glazen plafondquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen die posten dat ze een goede baan een positief iets vinden, volgen een opleiding psychologie. nee jij komt er wel met zulke redenaties!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad.
[ afbeelding ]
Wat? Hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan zal 'ze' je hopelijk meteen dumpen
HAHA! beweren dat van die suffe huiskerels sexy kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?
Huismannetjes zijn best sexy
Of niet!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?
Wel als je alleen een schort aandoet jwzquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HAHA! beweren dat van die suffe huiskerels sexy kunnen zijn.
Jij gaat mij niet vertellen wat ik sexy vind meisje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HAHA! beweren dat van die suffe huiskerels sexy kunnen zijn.
Mannen die kunnen koken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen wat ik sexy vind meisje.
Ik word bloedheet van die mannetjes die kunnen koken. Bovendien: joggingbroeken
ziekquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar hoor?quote:
Dat wordt jij sws overal van, jij vunzig depotquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee bij mij was het een eenmalige toestand want ik wil het speciaal doen maar ik ben nog op een deel 2 aan het broeden.quote:
Van jou trek ik droog.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat wordt jij sws overal van, jij vunzig depot
Dat is niet om te lachen dame!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef -supergirl- het volgende:
huisvrouwen die teren op de zak van hun mannetje, en vervolgens gaan huilen omdat manlief haar verlaat voor een blonde jonge meid, waardoor zij vet in de schulden komtha-ha
Vrouwen die kunnen koken, poetsen en een goede baan krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Precies, zeker als ik die huisman ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?
Zo 1 ben ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat het koken langer duurt dan het opeten![]()
Ach gewoon 2 keer per week koken en de rest simpeler dan komt het allemaal goedquote:
Ja tijdje gedaan. Naja nog meer dagen... Didnt like it.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ach gewoon 2 keer per week koken en de rest simpeler dan komt het allemaal goed
Dubbel inkomen en zo, jaja. En als het fout de helft afstaan en als je je daarbij ondertussen samen ook nog eens hebt voortgeplant betaal je helemaal de hoofdprijs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is schattig. Op een zelfde manier als dat het schattig is als een peuter net begint te lopen en hij vervolgens verkondigt dat hij het wint met een wedstrijdje hardlopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef mymoodfentje het volgende:
Met vrouwen die carrière maken is niets mis want zovelen lukt het toch niet, wat wel mis is zijn die wijven die oppasmoedertje spelen 2 halve dagen per week bij de plaatselijke crèche en dan pretenderen een carrière te hebben.
OF van die wijven die dan helemaal overgeemancipeerd tot randje manzijnde aan rondlopen met zo een kop van "DUS, VROUWEN IN CONTROL" en dit nummer als ringtone hebben
Die haten gewoon het vrouw zijn.
Bij welke categorie hoort jouw bloedmooie vriendin?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef mymoodfentje het volgende:
Met vrouwen die carrière maken is niets mis want zovelen lukt het toch niet, wat wel mis is zijn die wijven die oppasmoedertje spelen 2 halve dagen per week bij de plaatselijke crèche en dan pretenderen een carrière te hebben.
OF van die wijven die dan helemaal overgeemancipeerd tot randje manzijnde aan rondlopen met zo een kop van "DUS, VROUWEN IN CONTROL" en dit nummer als ringtone hebben
Wat een manwijf inderdaad die Beyoncequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef mymoodfentje het volgende:
nee want het glazen plafond zorgt ervoor dat dat niet gebeurtquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |